Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התרשמות קצרצרה מפורד פוקוס 2016


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דלק מוטורס היו צריכים להתחנף ללקוח ישראלי אחרי פרשת הגיר הרובוטי ואיזה דרך חכמה יותר מאשר לקחת את דגם הטרנד, להוסיף לו חישוקים גדולים יותר ומספר פיצ'פקעס נוספים + מערכת מולטימדיה סינית ב2000 ש"ח (שכנראה זולה יותר ממערכת SYNC2)

ולקרוא לדגם - טיטאניום.

 

המסך המרכזי של הנהג נשאר זהה לזה שבדגם טרנד 2012 (פשוט יותר מדגם הטיטניום היוצא, שם היה גדול וצבעוני), אין מראות מתקפלות, אין תפעול קולי, אין מושבים נוחים כמו בדגם הספורט/טיטניום היוצא, אין גג-שמש ואין אופציה למערכת חניה אוטומטית.

 

סה"כ אפשר לומר שמדובר בדגם טרנד מעודכן, המושבים עדיין צפופים, הקדמיים - לפי ביקורות ברשת פחות נוחים מהדגם היוצא, הלוק הכללי נראה לא רע מבחוץ עם חישוקי 18 אבל מבפנים נראה ומרגיש מיושן. איכות החומרים נראית באופן כללי טובה מאוד בחלקים העליונים כמו בדגם היוצא.

חבל שאין אפשרות לחישוקי 17 ומערכת SYNC מקורית :)

פורסם

לפי לא מעט מידע ברשת הsync רחוקה להיות ממושלמת.

בכל אופן לדעתי כדאי להחליף את המערכת המקורית וגם את מה ששמים בארץ.

ראיתי כבר כמה בארץ, מכל הצורות וזה רכב פשוט יפה, אני מת על הפרונט הזה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

הרכב באמת יפה..נדמה לי שקיצרו אותו בכמה ס"מ ..

המסך על לוח השעונים מכוער להפליא, לא מבין מדוע הוציאו את המסך הקודם ,שהיה צבעוני ומאוד ברור ויפה.

מערכת המולטימדיה עובדת ואף מאפשרת גלישה באינטרנט, חיבור כמעט מלא לאינטרנט כולל קבלת מיילים.

אבל היא לאגית , ומזכירה טלפון אנדרואיד ישן ועייף.

WAZE עובד יפה ואף מתעדכן.

והמנוע.. אח המנוע..כיף של מנוע..

פורסם
אני רק יכול להגיד לך שהמערכת הסטנדרטית נמסרה לי בבגאז' של הרכב במעמד המסירה.

תיאורטית יכלתי לבקש אולי שלא להתקין את הסינית אבל לא חשבתי על זה. כמו כן נראה שזו מערכת פשוטה שלא תומכת במצלמת רוורס ובוויז, ובכל מקרה זה לא הSync עם המסך הגדול.

 

מה אפשר לעשות עם מערכת מקורית כזאת? למכור? למי?

×
×
  • תוכן חדש...