רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 762 צפיות
שלום לכולם מחר בבוקר אני מגיע מהצפון הרחוק לראשון לציון לסוכנות רכב לראות סיאט איביזה אני רוצה לקחת לבדיקה אבל אני לא מכיר שום מקום וגם לא יודע אם יש מקומות שמשתפים איתם פעולה אשמח אם מישהו ימליץ על מקום אמין וטוב שאפשר ללכת עוד שאלה, איך הסיאט איביזה 2010 1.4 ספורט באופן כללי? תודה
הודעה אחרונה מאת Wonka, -
חדשות - אופל GT חוזרת? 1 2
מאת פבל-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
טוב, התחילה עונת הטיזרים המרגיזים, אמרתי לעצמי שהשנה חלאס עם הקטע הזה, אבל היי, מה זה? רמז לאופל GT שחוזרת? נו טוב, אז רק הפעם... אין הרבה פרטים, אבל בכל זאת מה שיש נמצא כאן
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- 7 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
איפה ניתן לרכוש / להזמין ג'אנטים מגנזיום מקוריים, בדגש על מקוריים בלבד לסיאט איביזה 2015 (לדוגמא כמו אלה של הfr) ניסיתי לבדוק מול צ'מפיון אבל הם לא מבצעים הזמנות כאלה - שלחו אותי להתקנה מקומית... מישהו יודע??
הודעה אחרונה מאת Kreios, -
עברתי ליונדאי מאוקטביה TDI. בהתחלה היה המעבר לא היה פשוט,התחושה היא שהסקודה מהירה ויציבה יותר. הזמן שחלף השכיח היונדאי אמינה מקודמתה, בתקופה הזו הוחלפו רפידות בלם קד+ אח וכמה נורות חזית(נראה לי שזו הבעיה היחידה המוזרה ביונדאי) וזהו. לפני כשנה התפתח זמזום בתא נוסעים שהלך והתגבר ובסוף אחרי שכמעט התיאשתי גיליתי כי מדובר בפלסטיק של כביש 6 שמודבק לחלון. הצמיגים המקוריים החלו להתפורר כבר ב20,000 קמ והוחלפו בסיניים (אינם נשחקים בכלל אבל התפנצרו מנינגות במהלך צוק איתן). כיום הרכב נועל פאלקן 914 שהתגלו כמצויינים ביחס למחירם. הטיפולים מתבצעים כסדרם במוסך יונדאי עכו,מהצצה על החשוניות המחיר זול ביחס לקודמת. הרכב נוסע ומתנהג כמו ביומו הראשון אין כלל סימני עייפות ושחיקה.…
הודעה אחרונה מאת motizkn, -
- 1 תגובות
- 759 צפיות
למה לא מייבאים רכבי ספורט לארץ כגון למבורגיני וכו'?
הודעה אחרונה מאת 504L, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
הצלע השלישית למיזם המשותף של PSA וטויוטה היא האייגו, תאומה זהה לחלוטין לפיג'ו 108 וסיטרואן C1. היא פונה לקהל חדש ושונה מזה שאנחנו רגילים לשייך לטויוטה - צעירים שאליהם מכוונת האייגו עם העיצוב הבולט שלה והאפשרות להחליף פאנלים פנימיים וחיצוניים. אבל האם היא טובה כמכונית ומה מסתיר הפער במחיר שלה לעומת התאומות הצרפתיות מבחן הדרך כאן
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
היום נסעתי כהרגלי, בפקק בכניסה לאיילון ולפתע צרחות של סירנות ב"נתיב המהיר" ו-3 ג'יפים "דוחפים" רכב מלפניהם ונותנים גז במהירות גבוהה. זה הזכיר לי פעמים אחרות, שבהם יצא לי להיתקל בשיירה ממשלתית כזו או אחרת. נוסעים במהירות אדירה, הן ביחס למהירות המותרת והן ביחס למהירות התנועה. מזגזגים מנתיב לנתיב. נדבקים לרכבים ו"דוחפים" אותם באגרסיביות עם צ'קאלאות, צופרים ומה לא. יש חוק שמתיר להם לנסוע כך?. האם הם לא מחויבים לעמוד בחוקי התנועה?.
הודעה אחרונה מאת tomz, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היום בשנת 1979 עלתה למסכי הטלוויזיה הסדרה Dukes of Hazzard והביאה אלינו את אחת ממכוניות הפולחן הגדולות של הטלוויזיה - הדודג' צ'אלנג'ר הכתומה עם דגל הקונפדרציה על הגג והמספר 01 על הדלתות - הלא היא הג'נרל לי. לציון האירוע, הנה כמה דברים שאולי לא ידעתם על המכונית הזו והמכוניות האחרות שהשתתפו בשבע העונות של הסדרה. עוד פרטים כאן
הודעה אחרונה מאת LotusElise, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 964 צפיות
מדובר ברכב שנת 89 טסט אחרון ב2012 רישיון לא מופקד-4 שנים בלי טסט. כמובן צריך בדיקת מעבדה . לא מעוניינים לחכות 3 שנים עד 2019 כדי להעביר לאספנות. האם ידרש לשלם עבור שנתיים טסט או 4 שנים ? האם זה נכון שכפי שטענו חלק מההודעות כאן שאחרי שנתיים הרכב "מתבטל"במשרד הרישוי ,הספירה נעצרת וצריך לשלם רק על השנתיים הראשונות? תודה רבה ניר
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
קניתי אותה מהטרייד-אין של BMW. מישהו השאיר אותה שם אחרי שנה ורבע אצלו עם 16,000 ק"מ. כשהנעתי אותה בפעם הראשונה במרתף האפל של הבניין, פתאום נדלקו מולי שני שעונים גדולים וברורים באור לבן. אחרי ה-S60 שבדקתי כמה ימים קודם, עם שעון המהירות שמשולב בשעון הטורים בצורה מוזרה, הבנתי שכאן לא משחקים ושזו מכונית שמדברת לנהג. אחר כך התברר שזה מאד נכון. ב-DNA שלי צרובים שני שעונים – מהירות וטורים. המכונית הראשונה שנהגתי היתה האלפא סוד של ההורים בשנת 1978, אז שעון טורים לא היה חובה בכל רכב. אבל ב-G37 יש הרבה יותר מאשר שני השעונים הנכונים. יש לה המון מנוע. יש לה הנעה אחורית ויש לה גיר טוב. אה וגם הגה הידראולי ממש בסדר. היא תוכננה בזמן הנכון, קצת לפני השטויות של הטורבו ומדד הזיהום וגם לפנ…
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
- 1 תגובות
- 613 צפיות
היי, בבעלותי פולו 2001, 1.4, אוטומט, הרכב אצלי כשישה חודשים, גמע 163,000 ק"מ, הרכב טופל יפה בשנותיו, בשישת החודשים שעברו הרכב לא עשה בעיות, חוץ מאלטרנטור שהלך וכמה בעיות חשמל. הרכב אמור לעבור טיפול ב-165,000 ק"מ. הקטע הוא, שאני חייל, ביומיות בינתיים, הבסיס שלי מסובך להגעה ומצריך ממני לקום בשעה 5 בבוקר בכל יום וחזרה בשעה מאוחרת (שמונה בערב). לפה ולפה אין לי זמן ורכב הוא דבר שימנע ממני נסיעות ארוכות בתחבורה ציבורית (מדבר על 30 דקות עם האוטו לכל צד). לרכב נגמר הביטוח ואני חושב או לחדש או למכור, בהתחלה חשבתי לעבור לקטנוע 125, אך ההורים מאוד נוקשים בנושא ולא מוכנים להקשיב לי ואני מכבד את זה ולא מוציא מאחורי גבם. המשכורת שלי היא 800 שקל לחודש, מתוך…
הודעה אחרונה מאת phpclub, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 848 צפיות
שלום, רכשתי קורולה 2013 וחברת הביטוח דורשת כספת רציתי לדעת האם אפשר לסמוך על המתקינים של האלמנט הזה מבחינת אחריות (היבואן לא מתקין זאת) והאם אני צפוי לבעיות כתוצאה מההתקנה (מקווה שבקורולה זה פשוט יותר מאשר בהונדה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?479145-%D7%9C%D7%90%D7%97%D7%A8-%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%AA-%D7%9B%D7%A1%D7%A4%D7%AA-%28safe-car-com%29-%D7%94%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%94-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-%D7%A0%D7%AA%D7%A7%D7%A2%D7%94 [h=2]לאחר התקנת כספת (safe-car.com) הונדה חדשה נתקעה[/h] למישהו יש נסיון עם התקנה כזו בקורולה 2013 צורה חדשה? תודה
הודעה אחרונה מאת HiTRuN, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
קודם כל שלום! שאתם עושים רוורס איך אתם יודעים כמה מרווח נשאר לכם מאחורה? אני מדבר למצב שאתם מגיעים לפחות מחצי מטר מרווח מעצם כלשהוא מאחורה, איך אתם יודעים מתי לעצור לפני שאתם מתנגשים בו, כמובן ללא שימוש במצלמות או חיישנים למינהם... קורה לי שאני נכנס לחניות ברוורס ואני מגיע למצב שאני לא בטוח כמה קרוב אני למכונית מאחורה, מה עושים?
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
שכפול מפתח
מאת Rose1234- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי האם החברה car keys4 u הינה חברה בטוחה להזמנת שכפול מפתח לרכב, או שעדיף לשכפל במוסך מורשה (הבדל פי 3 במחיר)
הודעה אחרונה מאת ronshul, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כן, אני בטוח שחרשו את זה כאן מספיק. ביצעתי חיפושים בפורום ומצאתי מידע. לא הצלחתי להבין אם ווייז יכול להיות מספיק טוב או שמא כדאי להשקיע מעט משאבים ולהשיג וולנטיין / צ'יטה / iroad / משהו אחר?
הודעה אחרונה מאת ezuf, -
- 1 תגובות
- 892 צפיות
מכירים את הקטע הזה שדווקא בכמה דקות שאתם רואים סרטון ביוטיוב הבוס נכנס למשרד ולא בשמונה שעות האחרות שאתם לא עושים כלום? אז זה הולך לקרות לכם שוב היום... tax the rich, הנהג המסתורי שזהותו לוטה בערפל חוזר עם סרטון חדש. אחרי שעשה ראלי עם רולס רויס, ירי בצלחות חרס מפורשה נוסעת ושאר מריעין בישין הוא יוצא לג'ימקאנה עם פרארי F40 של 2 מיליון דולר. מה קרה בסוף? אנחנו לא נגלה לכם. הסרטון ותמונות כאן
הודעה אחרונה מאת leasing driver, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 12.4 אלף צפיות
מה גודל הזיכרון שלכם במצלמה, וכמה שעות היא יכולה לשמור, מישהו יכול להגיד? אפשר לאפס זיכרון ידנית או שחייב לחבר למחשב? צריך להפעיל אותה בתחילת כל נסיעה או שזה אוטומטי? אשמח לקצת מידע על הפעלה וכו'. למה אני לא כל כך מבין בזה וחושב לקנות. תודה.
הודעה אחרונה מאת lesles, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 679 צפיות
שלום, נשלחה אלי חבילה מארה"ב , ע"פ מספר המעקב , החבילה הגיעה למכס בארץ ב 12.1 . מאז קיבלתי 3 פעמים סטאטוס : Held in Custom Tel Aviv . האם זה מלמד שהם ממתינים למשהו ממני או שעדיין החבילה לא נבדקה? איך ניתן לברר מול המכס כשיש לי רק את מס' המעקב? תודה
הודעה אחרונה מאת yosbar, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 20 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
סריקה של חוברת המבצע של חֶבֶר לרכבי יונדאי. צירפתי גם את הדף עם תנאי התשלום וההטבות. אז תשוו מחירים ותבדקו!
הודעה אחרונה מאת KipodYam, -
-
חודש הבא נגמר לי הטסט והביטוח ברכב, חידשתי כבר את הביטוח. כמה זמן אפשר לאחר לטסט ולא יהיה בעיות עם הביטוח?
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
נדלקתי רצח על הגג הנפתח שיש ביאריס sky אפשרי לעשות אחד לאחד כמו שיש בsky לעשות ביאריס style? אם זה אפשרי, כמה זה יעלה בערך?
הודעה אחרונה מאת omricn, -
אני מדבר על מפעל "הרכבה מקומית". לדוגמא ברוסיה כמעט לכל מותג יש מפעל, כולל רכבי יוקרה כמו במוו, אודי ומרצדס - סך הכל יותר מ20 מותגים. המחירים של מכוניות כאלה זולים משמעתית(30%), כנראה מסיבה של הטבה במס. מישהו מכיר את הנושא הזה?
הודעה אחרונה מאת RK, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
הי, חיפשתי מלא באינטרט ולא מצאתי פתרון... אנחנו חונים בחנייה צמודה לעמוד - ביניין על עמודים. פעם בשבועיים מצליחים לגרד את העמוד עם הרכב. בכניסה או יציאה מהחניה... אני ראיתי פעם פתרון של ציפוי העמוד בבד/ספוג שימנע את השפשופים. רעיונות?
הודעה אחרונה מאת yogev20, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם. אשמח אם תעזרו לי לברר את העניין הבא - קניתי ניסן ג'וק חדשה (2016, acenta, 2X4, חמש דלתות, בנזין, אוטומטית) וצריכת הדלק שונה לחלוטין ממה שמצויין במפרט. כמובן שלא ציפיתי לדיוק (שאף פעם לא קורה) עדיין הצריכה קצת מוזרה ורציתי לדעת מבעלי ג'וק אחרים אם הם חווים זאת גם. המיכל בגודל 37-43 ליטר בערך, ואחרי תדלוק (שני סך הכל משקיבלתי אותו) המדד הדיגיטלי ברכב מראה לי על 446 ק"מ עד לריקון המיכל (מספר שמשתנה במהירות, לרוב לרעה, כלומר, קופץ למטה ב10 או 15 לפתע) באשר לנתונים האחרים מהצג הדיגיטלי על לוח המכוונים: צריכת הדלק הממוצעת משתנה, אבל רוב הזמן היא איפשהו על 12-13 ליטר ל100 קילומטר, ואילו צריכת הדלק הנוכחית קופצת בטירוף מ1.5 ל15 וכו', לא נשארת סביב ערכי…
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
כשהנעתי את הרכב הבוקר תצוגת הטמפ' החיצונית הציגה 2.5 מעלות צלסיוס. מיד עם תחילת הנסיעה הטמפ' התחילה לרדת לאיטה במקביל לטיפוס שלי במעלה ההר, בכביש המפותל הסובב את ההר נרשמה הטמפ' הנמוכה ביותר שחוויתי בהונג קונג- חצי מעלה מתחת לאפס. הטמפ' הנמוכה הזאת הצטרפה לגשם שירד כמעט ללא הפסקה ולכבישים שנותרו מאוד מלוכלכים ומלאים בעלים וענפים, זכר לרוחות החזקות שנשבו במהלך הלילה וכל אלה יחד הותירו את הכבישים חלקלקים במיוחד. ביציאה מהמפגש חברתי לכמה חברים לטובת סרטון קצר. לפני נוסעת פרארי 360 עם מערכת פליטה משודרגת, לפניה למבורגיני אוונטדור וגולף R32. מאחוריי הניסן GT-R LIBERTY WALK. תהנו.
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
אז נכון שעד עכשיו "הספורטיביות" של יונדאי הסתכמו בדגם הקופה ובוולוסטר - שתי מכוניות שאנחנו מניחים שאף אחד לא יכניס להיכל התהילה של המכוניות הנחשקות בעולם. אבל החברה הקוריאנית הנחושה מתכוונת להיכנס הפעם ברצינות למשחק - חטיבת N שתייצר את הגרסאות החמות שלה מעסיקה בראשה את מי שהיה המהנדס הראשי של חטיבת ה-M בב.מ.וו. עכשיו היא מספרת לנו על יונדאי i30 ספורטיבית שתוצג ב-2017 עם "פחות מ-300 כ"ס" גרסה מתחרה ל-M3 מג'נסיס ועוד מכונית ספורט נוספת שעליה לא ידועים כל פרטים. עוד חומר כאן
הודעה אחרונה מאת menir1, -
היא הוצגה ב-2007 ורק עכשיו זוכה למתיחת פנים, פרק זמן חריג מאוד באורכו בעולם הרכב, אבל כשהעיצוב פשוט עובד - למה לגעת? הנגיעות החיצוניות לא גדולות, תא הנוסעים מתחדש, המנועים נותרו זהים אך שופרה פליטת המזהמים והם כעת עומדים בתקן יורו 6 והציון הירוק הוא 3. מהדורות Second skin יעניקו לרוכשים אפשרויות ביטוי ייחודיות יותר וכן נוספו צבעי מרכב, פנים וגג חדשים לקבריו' המחיר לרמת הגימור POP הבסיסית עם תיבת הילוכים רובוטית לתקופת ההשקה שלא ידוע מתי תסתיים יהיה 86 אלף שקלים. פרטים נוספים כאן
הודעה אחרונה מאת amiger, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
אולי אני קצת מושפע, אבל תמיד מוסטנג הייתה חלום בשבילי. נכנסתי לאתר שלהם, יש אופציה 'לבנות' רכב לטעמך, הוספתי בערך כל תוספת אפשרית (חוץ מתיבה אוטומטית) והגעתי ל45 אלף דולר, נגזים ונאמר שזה 200 אלף שח. זה באמת המחיר? או שבגלל שבדקתי באתר שלהם אז חסרים דברים? פשוט מדהימים אותי המחירים, אפשר גם להשיג אחת חדשה בערך ב100 אלף שח, בסיסית יותר. האם מחירי הביטוח לרכבים חדשים בארה"ב עולים יותר מפה או שזה פחות או יותר אותו דבר?
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
אושרו התקנות שיאפשרו למכוניות חדשות לנסוע במשך 3 שנים מבלי לעבור מבחן רישוי. מכוניות ליסינג וציי רכב יוכלו לנסוע שנתיים מבלי לעבוד מבחן רישוי. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4749337,00.html
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
בארה"ב ובעולם בכלל יש מכירה פומבית של רכבים מכונס נכסים... האם יש אפשרות כזאת גם בארץ ? ואם לא כמה מסובך זה לקנות בחו"ל רכב ולהביא אותו לארץ ?
הודעה אחרונה מאת mark_Avn, -
-
מי מחובר 38 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 194 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- llaavvii
- Camaro 92
- AviorXD
- fch68lz
- ניקו פ.
- פינדר
- om2
- orsh99
- גולדן191
- SurfHigh
- makatuvkan
- malcishua
- שי
- דובצע
- blackice
- mikk
- outnex
- urich
- D1winner
- נעם101
- טויוטה סופרה
- פאר האורה
- David32
- Avia
- אברהם א
- tohanov
- shilo_v
- נהג חדש תקציב קטן
- mcshmupi
- ypz
- tan tan
- flytomars
- andor
- 318i
- yahaga
- amosbmw
- yossiaviel
- אורי מ.
