Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פבל

חדשות - יונדאי מתחממת

שימו לב! השרשור הזה בן 1660 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

אז נכון שעד עכשיו "הספורטיביות" של יונדאי הסתכמו בדגם הקופה ובוולוסטר - שתי מכוניות שאנחנו מניחים שאף אחד לא יכניס להיכל התהילה של המכוניות הנחשקות בעולם.

אבל החברה הקוריאנית הנחושה מתכוונת להיכנס הפעם ברצינות למשחק - חטיבת N שתייצר את הגרסאות החמות שלה מעסיקה בראשה את מי שהיה המהנדס הראשי של חטיבת ה-M בב.מ.וו.

עכשיו היא מספרת לנו על יונדאי i30 ספורטיבית שתוצג ב-2017 עם "פחות מ-300 כ"ס" גרסה מתחרה ל-M3 מג'נסיס ועוד מכונית ספורט נוספת שעליה לא ידועים כל פרטים.

 

עוד חומר כאן

 

1.jpgHND-9.jpgOPEN.jpg


מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לי ניראה שהi30 הספורטיבית לפחות בארץ תהיה אותו סיפור כמו הבראבו,אולי טובה אבל נגד שם כמו ב.מ.וו יהיה לה קשה להתחרות.


היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל אהבתי והערכתי ליונדאי - התוצרת הבווארית לא צריכה להיות מוטרדת מדי.

לא כי ליונדאי אין תוצרת מעולה, אלא כי עובדה שעד היום יש כאלה שעדיין לא מעריכים את יונדאי כיצרן ראוי.

יונדאי מחזיקה בתואר הרכב הנמכר ביותר בארץ במשך 5 שנים ברציפות ועדיין יש כאלה שאומרים עליו "זבל קוריאני",

כך שהרוכשים הפוטנציאלים של ב.מ.וו, לא באמת ישקלו יונדאי כשיחשבו על הרכב הבא שלהם.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום סיבה שהם לא יצליחו. הם הולכים במסלול שהיפניות התוו.

אם יש ניסאן GTR, ולקסוס LFA אין סיבה שעוד כמה שנים לא תהיה היונדאי בחבורה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

"חטיבת N"? באמת?!? זה פשוט פתטי. לא יכלו לחשוב על משהו קצת יותר מקורי?


רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש עדיין לא מעט תחומים, חלקם מהותיים, בהם יונדאי נופלים מיצרנים אירופים ויפניים;

-בנוחות/מבנה המושבים

-בכיול נכון של המתלים

-בהגה

-בתפוקת המנוע, שנמדדת בסוסונים מורעבים

-ביכולת בלימה בינונית

 

בקיצור, מבחינה דינמית עוד ארוכה הדרך. ומי שלא מאמין, מוזמן לנסות וולוסטר טורבו, למשל - ולחוש את הפיספוס.

 

אגב, למרבה המבוכה, לחברת הבת קיה דגמים מוצלחים יותר מהמקבילים להם בחברה האם...


עם רגל בחוץ... :beerchug:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שכחתם את הגנסיס קופה? היא מיוצרת כבר כמה שנים טובות...


ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שכחתם את הגנסיס קופה? היא מיוצרת כבר כמה שנים טובות...

 

ומקבלת ביקורות בינוניות למן היום הראשון. לזכותה עומד מחירה האטרקטיבי ועיצוב מעניין.


עם רגל בחוץ... :beerchug:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק, אבל דווקא בדור השני ראיתי שאהבו אותה בתור רכב לדריפטים (שזה גם משהו :lol:).


ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סתם בגלל שהזכירו את במוו,אני במקומם הייתי מודאג מאוד מיונדאי...מאוד.

עדיין לא שם ,אבל בדרך.

בוא נגיד שבשנים הקרובות היא תיקח להם קליינטים.

פחד.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם בBMW צריכים להיות מודאגים אבל יצרני GTI/RS/ST/QV כן


Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
"חטיבת N"? באמת?!? זה פשוט פתטי. לא יכלו לחשוב על משהו קצת יותר מקורי?

שיקראו לה גם חטיבת RLKBMV (רצינו להיות כמו ב.מ.וו

בסופו של דבר אלו יהיו מכוניות חזקות אמינות וזולות (עד כמה שאפשר)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
יש עדיין לא מעט תחומים, חלקם מהותיים, בהם יונדאי נופלים מיצרנים אירופים ויפניים;

-בנוחות/מבנה המושבים

-בכיול נכון של המתלים

-בהגה

-בתפוקת המנוע, שנמדדת בסוסונים מורעבים

-ביכולת בלימה בינונית

 

בקיצור, מבחינה דינמית עוד ארוכה הדרך. ומי שלא מאמין, מוזמן לנסות וולוסטר טורבו, למשל - ולחוש את הפיספוס.

 

אגב, למרבה המבוכה, לחברת הבת קיה דגמים מוצלחים יותר מהמקבילים להם בחברה האם...

הם בוודאי לא שם, עוד רחוק היום, אבל הם יגיעו, בדיוק כמו היפנים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שיקראו לה גם חטיבת RLKBMV (רצינו להיות כמו ב.מ.וו

בסופו של דבר אלו יהיו מכוניות חזקות אמינות וזולות (עד כמה שאפשר)

 

וזה יהיה עדיף. הם צריכים להבין שלהעתיק הכל מיצרנים אחרים לא יקדם אותם לשום מקום. נראה לי שהברנש מבמו שהם מעסיקים לא עושה להם טוב.


רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל בין להעתיק או לעשות רוורס אנג'ינירינג לבין לגרום לזה לעבוד כמו שצריך.

או אם נצטט את המשפט הידוע והנכון - "השלם גדול הרבה יותר מסך חלקיו".

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 1660 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...