Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות - יונדאי מתחממת


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3008 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לדעתי יונדאי/קיה עקפו מזמן את היפניות, לפחות מבחינה טכנולוגית. גם בגזרת העיצוב חוץ/פנים הם פוגעים הרבה יותר מאשר היפניות.

בתחום ההנדסי, יש כבר דגמים שמפגינים ליטוש הנדסי ברמה אירופאית גבוהה - הדוגמה הבולטת ביותר היא הקיה סיד המצויינת. מכונית שמסתכלת ב״לבן של העיניים״ לגולף/ פוקוס בלי להניד עפעף בכל הקשור לתא הנוסעים, איכות החומרים וההרכבה והליטוש ההנדסי של המתלים. עדיין נותר פער בתחום טכנולוגיית המנועים/גירים אך גם הוא נסגר במהרה.

בכל דור הקונצרן הזה קופץ קפיצת מדרגה וזה בהחלט מרשים.

איזה שטויות.

 

עיצוב מילא, עניין של טעם.

אבל מבחינה הנדסית?

אנחנו מדברים על אותה יונדאי i35 שהיא האחרונה שעושה שימוש במנוע 1.6 ישן ועצל?

מנוע 1.6 טורבו שלא מתקרב למקבילו לבית ב.מ.וו?

איזה פיתוח טכנולוגי מדהים יצא מבית קוריאה?

 

הקוריאניות נותנות תמורה טובה לכסף ושקט נפשי. בכל תחום אחר, הגרמניות והיפניות עולות עליה בכמה רמות.

 

גילוי נאות: יש לנו קיה אחת במשפחה (בהמלצתי) ובקרוב כנראה תצטרף עוד אחת. אבל ככה ההורים שלי - לא רוצים פאר, טכנולוגיה, נוחות. הם רוצים להכיר את המוסך מרחוק. מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אסף, אתה ישבת בגנסיס? אולי באקווס?

 

הנה סרטון מעניין שכבר הופיע לדעתי בפורום:

http://brand.hyundai.com/en/challenge/for-technology/convoy-film.do

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה שטויות.

 

עיצוב מילא, עניין של טעם.

אבל מבחינה הנדסית?

אנחנו מדברים על אותה יונדאי i35 שהיא האחרונה שעושה שימוש במנוע 1.6 ישן ועצל?

מנוע 1.6 טורבו שלא מתקרב למקבילו לבית ב.מ.וו?

איזה פיתוח טכנולוגי מדהים יצא מבית קוריאה?

 

הקוריאניות נותנות תמורה טובה לכסף ושקט נפשי. בכל תחום אחר, הגרמניות והיפניות עולות עליה בכמה רמות.

 

גילוי נאות: יש לנו קיה אחת במשפחה (בהמלצתי) ובקרוב כנראה תצטרף עוד אחת. אבל ככה ההורים שלי - לא רוצים פאר, טכנולוגיה, נוחות. הם רוצים להכיר את המוסך מרחוק. מאוד.

 

אתה קורא לפני שאתה יורה?

השוויתי את יונדאי/קיה ליפניות וציינתי שבדגמים מסויימים כמו הסיד (שאני מניח שלא נהגת בה), הליטוש ההנדסי של השלדה הוא ברמה קרובה מאד לטובות מאירופה. גם הגיר הרובוטי שלה מצויין (יותר איטי מה-DSG אך רהוט יותר).

 

מנועים וגירים? - יש להם מנועי טורבו הזרקה ישירה וגירים רובוטים כפולי מצמד הרבה לפני היפניים, וגם בתחום ההיברידי הם לא קוטלי קנים.

 

מאיפה הבאת את BMW?

 

ובקשר ליפניות, רוב הדגמים היפניים המקבילים לא מתקרבים לרמה של הסיד (כדוגמה).

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קטע, יש לי סיד. אז נהגתי. וגם לפני זה היתה לנו קורולה. כשהיינו בעמדת קניה, אבי רצה אוריס (משומשת). העניין נפל רק מבחינת פער המחיר הענק שיש ביניהם (בפועל, לא במחיר המחירון).

 

נתחיל:

טויוטה מייצרת כיום את הרכב ההיברידי הנמכר (וכנראה הטוב) בעולם, כיום יוצא הדור הרביעי לו.

רוצה לבדוק מה יש ליונדאי להציע בתחום?

אני אקל עליך - דחפו מנוע חשמלי לצד מנוע הבנזין. החשמלי לא יודע לעבוד לבדו וגם ככה הנצילות שלו לא מיטבית כי משתמשים בגיר פלנטרי רגיל, על אף שבגלל אופיו עדיף גיר רציף (מומנט קבוע).

 

טויוטה החלו לייבא (או יתחילו בקרוב) אוריס עם מנוע 1.2 טורבו, שיודע לעבור ממחזור "אוטו" למחזור "אטקינסון" בזמן נסיעה (תבדוק מה התועלת של זה).

 

גיר דו-מצמדי?

מי רוצה כזה?

בינתיים הם רק עושים צרות. הגירים הרציפים של היפניות הרבה יותר יעילים ואמינים.

זה לא עניין של קדמה - זה עניין של בחירה. היפנים מאמינים ברציף, האירופאים ברובוטי. עניין של אופי, כנראה.

 

עדיין מחכה לתחום שבו יונדאי עקפו את טויוטה.

 

ושנית, אין לי דבר נגד הקוריאניות.

עריכה אחרונה על ידי Ziv
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו, לפחות לא סתרת את העובדה שיונדאי/קיה הקדימה את היפניים (אני מבין שאצלך יפניים = טויוטה ?) בהצגת טכנולוגיית הזרקה ישירה.

(ד"א גם בדיזל הם מתקדמים יותר).

 

גיר רציף היא טכנולוגיה נחותה מהגירים המתקדמים בתעשיית הרכב היום, הן הפלאנטריים המתקדמים והן הרובוטים כפולי מצמד, בכל הקשור לחווית הנהיגה, והבחירה של רב החברות היפניות בטכנלוגיה הזאת נובעת משיקולי עלות פיתוח.

 

 

נתחיל:

טויוטה מייצרת כיום את הרכב ההיברידי הנמכר (וכנראה הטוב) בעולם, כיום יוצא הדור הרביעי לו.

רוצה לבדוק מה יש ליונדאי להציע בתחום?

אני אקל עליך - דחפו מנוע חשמלי לצד מנוע הבנזין. החשמלי לא יודע לעבוד לבדו וגם ככה הנצילות שלו לא מיטבית כי משתמשים בגיר פלנטרי רגיל, על אף שבגלל אופיו עדיף גיר רציף (מומנט קבוע).

 

אתה טועה ומטעה - המערכת ההיברידית המשווקת בסונטה בהחלט מסוגלת להעביר נסיעה עירונית ואפילו בין עירונית מתונה מבלי להשתמש כלל במנוע הבנזין (היה מבחן שפורסם במגזין הפורום לא מזמן, אתה מוזמן לקרוא), והיא אף מצויידת בטכנולגיית הסוללות המתקדמת ביותר היום (ליתיום-איון פלימר) שתופסות הרבה פחות מקום מאשר הניקל-מטאל אצל חלק מהמתחרות.

 

אבל בניגוד אליך, אני לא אגיד שכתבת דברי הבל...

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבטריה החדשה בפריוס היא מסוג ליתיום-יון. לא מבין גדול בבטריות (ממש לא התחום שלי), אבל מרפרוף קל נראה שהיא נחשבת טובה יותר מליתיום-פולימר.

 

ונחזור לגיר הרציף. כבר ב-93 הוכיחה וויליאמס שהגיר הרציף הוא הגיר הטוב בעולם. עד אותו זמן הרצועות לא הציגו עמידות בעומסים גבוהים, אך מרגע שזה טופל - הטכנולוגיה נכנסה לפורמולה 1.

התוצאה: רכב הפורמולה המהיר ביותר, אלופת היצרנים והנהגים ב-1993. שנה לאחר מכן התיבה נאסרה לשימוש ע"י ה-FIA.

אז כן, הטכנולוגיה הזו עדיפה מבחינת אמינות ונצילות, שכן המנוע תמיד נמצא בטווח הסל"ד היעיל.

אז נכון שחווית הנהיגה נפגמת, אבל מי שרוצה חווית נהיגה לא קונה פריוס (או סונטה הייבריד).

 

אני רואה שאנחנו לא הולכים להסכים, אז תסלח לי אם אפרוש בזאת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו, לפחות לא סתרת את העובדה שיונדאי/קיה הקדימה את היפניים (אני מבין שאצלך יפניים = טויוטה ?) בהצגת טכנולוגיית הזרקה ישירה.

למען הגינות יש לציין שעוד בשנות ה90 למיצובישי הייתה טכנולוגיה GDI שהוצגה לראשונה בקאריזמה.

טויוטה עדיין כוחה במותנה אבל היא אף פעם לא הצטיינה בחידושים. גם במנועים היברידיים הונדה היו ראשונים וטויוטה יצאו אחריהם. במשך השנים הטכנולוגיה של טויוטה ניצחה, על אף היותה מסובכת ובעלת נקודות כדל רבות יותר.

 

יונדאי/קיה לא מנסים להיות פורצי דרך. כרגע הם מגשרים על הפער בצעדי ענק שרואים אותם ממש.

אסטרטגיה שלהם היא לתת מוצר זהה, אבל יותר זול והם לא מתביישים בזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הפרסומים היונדאי איוניק החדשה נשמעת פורצת דרך בכמה תחומים , גם אם חלקם נשמע מגוחך , כמו דיפוני פנים מחומר ממוחזר וצבע שעשוי משמן סויה .

לדעתי לפריוס יש ממה לחשוש.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכברוני,

כוונתי הייתה למנועי ההזרקה ישירה המטורבתים - למעט טויוטה (וגם היא באיחור), אף יצרנית יפנית לא השיקה מנועים כאלו - אפרופו הטיעון שבחינה טכנולוגית קונצרן יונדאי/קיה עקף את תעשיית הרכב היפנית.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3008 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...