רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לג'יפון של יונדאי מצטרפת גם גרסת הנעה כפולה, עם מנוע 2.0 ליטרים 155 כ"ס ברמת גימור פרימיום. המחיר יעמוד על 175 אלף שקלים. הידיעה המלאה ופרטים נוספים כאן
הודעה אחרונה מאת fargo, -
- 3 תגובות
- 901 צפיות
אהלן !, שמי איתי. אני עוקב אחר פעילות הפורום הרבה זמן. לפני כמה חודשים קניתי רכב ראשון: סקודה פאביה 1400 ידנית שנת 2012. אני מאוד מרוצה מהרכב, הוא סוס עבודה רציני והתצרוכת דלק בהתאם לציפיות. יש לי כמה שאלות שאשמח אם יודעי דבר יעזרו ויכווינו אותי קצת. 1. האם יש מוסך לא מורשה מומלץ לביצוע טיפולים באזור עפולה ? משהו בסגנון של מוסך רון. (צמפיון מאוד יקרים ללא כל הצדקה ורון מאוד רחוק לי). 2. הטסות בגלגלים הקדמיים אצלי מאוד משופשפות ולא יפות. למישהו יש כיוון איפה אפשר למצוא טסות אורגינליות במחיר הגיוני ? (בשיטוט באינטרנט לא מצאתי כלום ובצמפיון מאוד מאוד יקר). תודה רבה למתעניינים ולעוזרים. איתי
הודעה אחרונה מאת itaishalev, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 930 צפיות
האם רק בכיוון התנועה או גם בכיוון הנגדי? והאם מופעלת גם במהירות וגם בחצייה באור אדום? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת arikmik, -
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 11.1 אלף צפיות
שלום, סגרתי עסקה לגבי רכישת רכב יד שנייה מבעלים עם תו נכה. (סגרנו על מחיר לאחר בדיקה). הבנתי שעל מנת לעשות העברת בעלות על רכב עם תו נכה נדרש ללכת למשרד הרישוי על מנת לעשות את ההעברת בעלות ועל מנת לשלם את ההפרש על אגרת הרישוי. אבל לא מצאתי מידע לגבי ההפרשים במסים - הבעלים הקודם קיבל החזר מס על הקנייה, מה זה אומר לגבי העברת בעלות אליי, שאין לי זכאות להחזרי מס? האם צריך להחזיר את ההפרשים במס ואם כן אז איך עושים את זה? תודה!
הודעה אחרונה מאת airparker, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
האם כוללת גם כסאות ספורט?
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת Dudi910, -
-
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן המורה נהיגה שלי עכשיו מביא לי גג 3 פעמים בשבוע שיעורים (אני עושה רק כפולים) ולפעמים רק 1.. אם אני אחליף מורה זה יעשה בעיות? חשוב לציין שאני משתמש בפקדון הצבאי
הודעה אחרונה מאת Michaelr, -
- 0 תגובות
- 469 צפיות
בעקבות הסיפור העצוב שלי עם ההזוי (http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?591853-%D7%A9%D7%A8%D7%99%D7%98%D7%94-%D7%91%D7%9B%D7%A0%D7%A3-%D7%A9%D7%9E%D7%90%D7%9C-%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%97%D7%94-%D7%95%D7%90%D7%99-%D7%9E%D7%A1%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%A4%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%94-%D7%9B%D7%93%D7%90%D7%99-%D7%9C%D7%A2%D7%A9%D7%95%D7%AA) אני זקוק לצבעי טוב היכול לצבוע בצבע ובאיכות המקור באיזור המרכז, אשמח למישהו עם ניסיון ברכבי יוקרה. בשלב הראשון אני זקוק להצעת המחיר כדי להחליט אם לתבוע אותו במיידי או לאחר הפעלת הביטוח. למישהו יש מושג ראשוני מה עלות צביעת כנף קדמית + פגוש? (צביעה בלבד, אין צורך בתיקונים)
הודעה אחרונה מאת Haim_gds, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היום פורסם במאקו שהחכי"ם שלנו מחליפים את רכביהם. העניין הוצג עם הכיתוב הבא: (ההדגשה שלי ואינה במקור) [לדעתי] אז למה הדגשתי את זה? כי משום מה, במאקו החליטו להציג את זה כאילו הם בחרו ברכבים סופר-יקרים (כמו שהיה בעבר עם הסדרה 5) כאשר בפועל בסך הכל מדובר ברכבים שבהחלט ראויים לשרת ח"כ, ומחירם לא כזה גבוה, בטח ביחס לעבר. [/לדעתי] וכמובן שאי אפשר בלי פאדיחה. או 2 אפילו. זוכרים את הכיתוב המודגש? "שני הדגמים היקרים ביותר"? שימו לב לתמונה הבאה, שלקוחה מתוך הוידאו בכתבה: אם תסתכלו טוב על מחירי הרכבים שפורסמו, תשימו לב שהטוסון יקר יותר מהסופרב, מה שמבטל את האמירה המודגשת לעיל. נכון שמחירה של הסופרב לא רחוק ממחירו של הטוסון, אבל לי הרגיש שיש פה …
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם רכשתי לפני שבוע פיגו 5008 2013 תצוגה עילית. א. ישנם דגמים בחו"ל שבתצוגה העילית מופיע להם, מרחק מהרכב שלפניך ומציג התראה במידת הצורך. בדגם בארץ אין את זה. האם ישנה אפשרות להוסיף את המערכת הנ"ל? ב. וכמו כן ברכב יש חשיישני רוורס- וישנה תצוגה בצג הרכב. האם אפשר להוסיף גם חיישנים מקדימה , וזה יראה התראה גם בצג- כמו ברוורס?
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם האם אפשר להתקין איזופיקס למאזדה דמיו באזור הקריות או חיפה? היבואן מפנה אך ורק למוסך ראשי באזור המרכז. תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת YossiGo, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אליבא ד'מרקיונה, אלפא חוזרת לעולם ה F1, תייצר מנועים, תייצר שילדות ולא תיקח כלום מפרארי אחותה, הכל לבד! אני כבר לא יודע מה לחשוב עליו, הגעתי מזמן למסקנה שאצלו אני מאמין רק למה שאני רואה. בינתיים, אני רואה הרבה מילות התניה והרבה "צריכה" ו "אמורה" בלי שום דבר החלטי, אבל הי, כולנו נהיה מאושרים לראות מכונית F1 של אלפא. http://www.autosport.com/news/report.php/id/122782 יש גם כתבה בכלכליסט, רק שהמתרגם עשה שם עבודת תרגום גרועה ביותר. http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3681000,00.html
הודעה אחרונה מאת סאפיר, -
-
ההתרעה על חגורה היא פשוט נודניקית, וברכב שהזמנתי זה מתריע גם על הנוסע ליד - פשוט סיוט. כאחד שאוהב לזגזג מנתיב לנתיב, הבנתי שגם המובילאיי יעשה לי צרות צרורות, אז השאלה שלי היא איך מנטרלים את הדברים האלה? (בגדול אין לי בעיה עם חגורה בנסיעות ארוכות, זה מציל חיים וזה נכון. אני גם לא מזגזג מנתיב לנתיב אם אני רואה שהנתיב עמוס, ולא חותך אף אחד ממרחק אפס)
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום, לאחרונה נכנסו ברכבי בטמבון האחורי ונדרשתי לתקנו (שמאי קבע תיקון ולא החלפה). נכנסתי למוסך מורשה צ׳מפיון בצפון (כרגע לא אציין את שמו) והחליפו לי את הטמבון לאחר שהגיעו עם השמאי להסכמה שיחליפו ולא יתקנו. הטמבון לאחר ההחלפה בולט ב 3 מ״מ בערך מכל צד. אנשי המוסך טענו שלא ניתן להגיע ל 100% כי הקליפסים שמחזיקים את הטמבון מתחת לפנסים גורמים לכך ואין מה לעשות. מה דעתכם בנושא? על עיניין זה די וויתרתי אבל כמובן שרציתי שזה יצא מושלם. בנוסף, במהלך העבודה נגרמו לרכב מספר נזקים קלים יחסית: 1. הפחחים לא הצליחו להוריד את מסגרת לוחית הרישוי האחורית המקורית (צבע קרם עם לוגו סיאט)מהרכב ושברו אותה. שמו לי חדשה פשוטה בצבע שחור, לא ידעו אותי על זה ואני שמתי לב לזה כשבאתי לקחת את ריכבי…
הודעה אחרונה מאת amiger, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 26 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום חברי קארספורום היקרים! שמי יואל, אמנם אני לא ממש פעיל בפורום אבל אני עוקב אחריו יום יום כבר כמה שנים. כמו כל אחד שאוהב מכוניות ובעיקר נהיגה לכל מדינה שאני מגיע אליה אני מחפש את הקשר שלה לספורט המוטורי ולתרבות המוטורית, במיוחד שבארץ איך נגיד.. אין כזאת. אז לפני כחודש חזרתי מהמדינה בה נולדתי - אורוגואי, מדינת עולם שלישי בעלת 3 מליון תושבים הממוקמת בין ארגנטינה לברזיל בדרום אמריקה. לאחר כמה בירורים על מסלולים באזור הגעתי למסלול שנמצא די קרוב לאיפה שהתגוררתי בעיירה קטנה ושמה אל פינאר. למרות שהדרך היחידה לעלות להקפה על המסלול היא עם רכב פרטי ורשיון ספורטיבי מקומי החלטתי פשוט ללכת לראות. המסלול עצמו היה די נידח, לא היה שם אף אחד ושום דבר לא עצר בע…
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום רב. מישהו יודע למה ייצרו את ההונדה סיוויק מהשנים 92-95 רק 3 שנים? לדעתי היא מהמוצלחות שאי פעם יוצרו, למה החליטו לדעתכם בהונדה להוציא לה מחליפה? גם המחליפה שרדה 6 שנים. תודה
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ראיתי שמדברים על תוכנות "ציטה וולנטיין" כנגד מכמונות, זאת הפעם ראשונה ששמעתי על המושגים האלו ואשמח להסבר האם יש אפליקציה שמזהה את כל המכמונות בארץ? מכמונות רמזור מתעדות גם מהירות? (מכמונות שנמצאות בצמתים) מהי מהירות הצילום בכביש 6? ועוד שאלה שתמיד סקרנה אותי, אך אף פעם לא טרחתי לשאול דעה מקצועית, האם יש מכמונות שממוקמות בצד הנגדי (בצד שמאל של הכביש) ויכולות לצלם אותי? תודה מראש בנוסף, פתחתי כבר את האשכול ומחקו לי אותו באמרה שהנושא דובר כבר ובקשה ממני לבצע חיפוש במנוע החיפוש, לא מצאתי שום נושא שהצליח לספק אותי, אני מבקש לא למחוק את הנושא שוב פעם
הודעה אחרונה מאת et phone home, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 952 צפיות
שלום לכולם,אשמח לעזרת חברים בעלי הונדה :כמה אתם משלמים על ביטוח מקיף וחובה? קיבלתי הצעה של 3680 מביטוח ישיר לחובה +מקיף. מה אומרים? ההצעה הוגנת? עבר ביטוחי ללא תביעות.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם. כאשר כתוב במפרט רכב סטיישן או הצ'בק נפח תא מטען, נניח 500 ליטרים. האם הנפח הוא מרצפת תא המטען ועד למדף או שהם לוקחים קצת יותר מעל למדף, כי היתרון בסטיישן הוא שניתן להעמיס לגובה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אם הרכב רשום על שם הילד וגם על שם הנכה..האם מגיע הטבה לטסט ב 27 שקל?!
הודעה אחרונה מאת eyal84, -
-
מה יהיה עם כביש 4? 1 2
מאת אושריקו-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
יצא לי לנסוע כמה פעמים לכיוון פתח תקווה ורעננה וכו'. אני חייב להגיד שרמת איכות הכביש בכביש 4 באיזורים מסויימים יותר גרועה ממדינת עולם שלישי שלא יודעים את השם שלה אפילו. כל כך הרבה בורות, כבישים שבורים, תכנון גרוע מה שגורם לרכבים למשוך יותר לאחד הצדדים וכן הלאה. אני לא מבין איך אפשר לנסוע שם כל יום ולא לקבל בומבה שתהרוס לך את הג'אנט והגלגל וכל דבר אחר לטווח הארוך? עוד מישהו חושב כמוני ?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שבת, 8:30 בבוקר..... "אפק, רוצה להחליף בגדים ונצא לסיבוב?" (הילד בן ה-3 לא עונה, רק מסתכל עלי במבט כועס של ילד שהתעורר לא משהו) "בוא חמוד שלי, יהיה לנו כיף!!", אני מנסה בפעם האחרונה לפני שאני שולף אס.. (הילד צועק לי בעצבנות "לא!!") "אפקי, אתה יודע שהבאתי את BIG RED?....." בין רגע המבט הזועף משתנה לחיוך כובש, הילד רץ החוצה מהחדר וחוזר לאחר פחות מחצי דקה וצועק לי בשמחה "אבא!! בוא, שמתי נעליים!!!". אפק מפונק, הוא אף פעם לא נועל נעליים תוך פחות מחצי דקה, בטח לא מרצון, בטח לא על פיג'מה.... Introducing- Big Red ביג רד זה הכינוי שהחברים הדביקו ל- Bentley Continental GT Convertible בגרסת Super Sport המוגבלת בייצור משנת 2011 השייכת לאחד החברים.…
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
- 7 תגובות
- 853 צפיות
אז אחרי השקעות המיליונים של יצרניות הרכב בפרסום בסופר בול, או ליתר דיוק 158.9 מיליון דולר של זמן שידור בשבוע הסופרבול - מי הייתה הפרסומת שזכתה לציון הכי גבוה מהגולשים? חברת iSpot.tv פרסמה את נתוני הציונים וכמויות הצפיות של פרסומות הרכב בסופר בול, יונדאי במקום הראשון עם הג'נסיס, הונדה במקום השני עם הרדיג'ליין ושוב יונדאי עם האלנטרה במקום השלישי. הפרטים והפרסומות כאן באופן אישי, עבורי זו הפרסומת של ה-R8, אבל אני לא מעניין, מה אתם חושבים עליהן?
הודעה אחרונה מאת Keyser, -
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
קיבלתי לפני כשבוע פורד פוקוס 2016, המצוידת במערכת לבלימה אקטיבית עירונית. לצערי לא ממש הבנתי כיצד המערכת עובדת, האם היא מתריעה לפני פעולתה? האם ניתן לראות ,(אולי באמצעות מכשור אופטי), את הלייזר שאמור לבקוע ממערכת העדשות שמורכבת על השמשה הקדמית מתחת למראה? לא מצאתי התייחסויות ברורה לעניין בספר הרכב, גם לא קיבלתי תשובות בסוכנות כשקיבלתי את הרכב. הם פשוט לא יודעים. אשמח לוודא שהמערכת תקינה.
הודעה אחרונה מאת asafasraf, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
עומד לקנות רכב חדש ומופתע לגלות שחיישני רוורס הם לא חלק אינטגרלי מהאיבזור הבסיסי בהרבה דגמים למשל i20. נכון שאפשר להוסיף לבד אחרי הקנייה - אבל לא כולם טורחים, וזה דורש התעסקות "פיראטית" עם מערכת החשמל. נראה שיש כאן ליקוי בהתנהלות של משרד התחבורה. מדברים על מובילאיי באלפי שקלים ובינתיים נותנים ליבואנים להחריג עלות של 200 ש"ח אל תוך חבילות אבזור נוספות של 5K
הודעה אחרונה מאת GhostBuster, -
-
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
היום חשפה קיה את המיקרוואן החדש שלה העונה על השם נירו, ומתמקם מבחינת גודל בין הסול לקארנס. גולת הכותרת הינה מערכת הנעה היברידית שמצדויידת במנוע 1.6 בשילוב מנוע חשמלי שמפיקים יחד 145 כ"ס. הכוח מועבר לגלגלים דרך תיבה רובוטית 7 הילוכים. הולך להיות מעניין!
הודעה אחרונה מאת גיא ב, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
בכל בוקר אני ממתין לאוטובוס בתחנה שממוקמת בצומת. כל האוטובוסים בתחנה הזאת פונים שמאלה מייד אחריה. אני די אוהב להסתכל על אוטובוסים ולא הצלחתי עדיין לתפוס הזדמנות שהאוטובוסים שעוברים לא מאותתים שמאלה. זה בוודאות לא אותו נהג, ראיתי לפחות 4 שונים. גם מדיי פעם שאני מסתובב בעיר אני שם לב שהאוטובוסים מאותתים בכל צומת, ופחות או יותר באותה נקודה. ידוע למישהו האם האוטובוסים העירוניים של אגד מצויידים במנגנון איתות לפי מסלול או מיקום? אין לי מידע לגבי איתות במעבר נתיבים, לשואלים. תודה.
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
בסגמנט שהולך ודועך לטובת מכירות הג'יפונים, טויוטה מציעה את אוונסיס עם קהל יעד מאוד מוגדר - ציי רכב הזקוקים למכונית צמודה לדרג הניהול הזוטר. זה שמשפחתית רגילה לא מספיקה לו ומצד שני ג'יפון או משפחתית גדולה יקרים מדי עבורו. אז שלחנו את נקמיצ'י שקיבל מינוי זמני לניהול כדי להתרשם מהמכונית. את מה שהוא חשב עליה, תוכלו לקרוא כאן
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
-
האם מונית בת 8 שנים מחוייבת במס ? עברה 450K או שהחוק השתנה כי כתבו פה ב 2010 שאחרי 7 שנים היא פתורה השאלה אם שינו זאת וזה מבוסס האמירה הזו ?
הודעה אחרונה מאת tomer4477, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
בשרשור הזה הנני רוצה להעיר את עיניהם של קוראים אשר מבקשים לקנות דווקא ליסינג "0" ק"ם, על "עיוור" מבלי לבדוק אופציות אחרות. יש מקרים שבשביל הפרש זעום, של 1000, 2000, ו-3000 שקל {לדעתי}, ממש לא כדאי לרכוש מהמגרשים שלהם. זה בא לידי ביטוי במכירת הרכב בעתיד, עם הפחתה גדולה יותר מאשר בקנייה, ובנוסף הרכב עצם העמדתו תקופה במגרשים, מאבד חודשי אחריות נכבדים. אבל את זה אתם כבר יודעים ממילא. לפעמים באמת כדאי לבדוק, כמו במקרה הזה, אצל היבואן הרשמי, ולחסוך כמה אלפי שקלים טובים, בקניית רכב חדש. זה קרה עם רכב ניסאן מיקרה ויכול להיות אצל אחרים גם. רכב 0 ק"מ מליסינג - האם שווה להיכנס לעסקה? אז לפעמים להיות ערניים זה יכול רק לעזור. שבת שלום.
הודעה אחרונה מאת Tamir2312, -
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 15 אנונימיים, 243 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- mikyl
- ANUTKK
- אבי ים
- yosi554
- elibaba
- yossiaviel
- אברהם א
- meir_gi
- Avia
- `Infinity
- borsood
- mcshmupi
- yoav911gt2
- Fraysa
- Ido12
- פאר האורה
- KipodYam
- SurfHigh
- amlh
- RedLabel
- יבגניפ
- פיגו107שנת2010
- עדי-אל
- zibib
- misterb
- yuvk
- BoazB11
- eladts
- David32
- דובצע
- yoni162
- stx
- 318i
- איציק נ.
- zaf
- גולדן191
- Itzik-b
- דוד495
- פינדר
- zvit
- hondacivic02es
- Moshe c
- gadik6
- natco
- nechmya
- EliC25
- פריג'י
- Yuvalino
- yahaga
- Ash1
