Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב : קיה הציגה את הנירו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום חשפה קיה את המיקרוואן החדש שלה העונה על השם נירו, ומתמקם מבחינת גודל בין הסול לקארנס.

גולת הכותרת הינה מערכת הנעה היברידית שמצדויידת במנוע 1.6 בשילוב מנוע חשמלי שמפיקים יחד 145 כ"ס. הכוח מועבר לגלגלים דרך תיבה רובוטית 7 הילוכים.

הולך להיות מעניין!

 

2017-Kia-Niro-hybrid-101-876x535.jpg

 

2017-Kia-Niro-hybrid-102-876x535.jpg

 

2017-Kia-Niro-hybrid-107-876x535.jpg

 

2017-Kia-Niro-hybrid-121-876x535.jpg

 

2017-Kia-Niro-hybrid-122-876x535.jpg

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

כמה דיוקים,

הנירו לא מוגדר כמיקרוואן אלא כקרוסאובר או CUV, כך שמבחינה זו, הוא לא מתמקם בין הסול לקארנס אלא יותר בין הספורטאז' לסורנטו.

המנוע מפיק 146 כ"ס והתיבה הרובוטית בת שישה ולא שבעה הילוכים.

 

כל הפרטים בידיעה כאן

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

מזכיר קצת את הקיה סיד סטיישן, מעניין מתי היא תגיע לארץ אם בכלל

אני: כמה שתית שוב ?

נהג שיכור: "וואלה לא הרבה, רק בקבוקיים"

(שיחה עמוקה ביני לנהג שיכור)

פורסם

הרכב כן מעניין, התיבה הרובוטית בכלל לא מעניינת, ועוד מה במיוחד מקיה, לא תודה.

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

פורסם
הרכב כן מעניין, התיבה הרובוטית בכלל לא מעניינת, ועוד מה במיוחד מקיה, לא תודה.

אפשר הסבר? לא זכור לי שראיתי תלונות לגבי התיבה הרובטית שלהם בפורום בשנים האחרונות לעומת נציגים של חברות אחרות.

 

מזכיר לי קצת את הדודג' קאליבר.

אני דווקא מחבב את העיצוב, למעט החזית הצפרדעית שמזכירה לי את הפורש קאיין שהם דוחפים בעיצובים לאחרונה שלהם.

פורסם
אפשר הסבר? לא זכור לי שראיתי תלונות לגבי התיבה הרובטית שלהם בפורום בשנים האחרונות לעומת נציגים של חברות אחרות.

 

מזכיר לי קצת את הדודג' קאליבר.

אני דווקא מחבב את העיצוב, למעט החזית הצפרדעית שמזכירה לי את הפורש קאיין שהם דוחפים בעיצובים לאחרונה שלהם.

 

חוץ מעיצוב, צריך גם להסתכל בפנים הרכב, שני המרכיבים הפנימיים החשובים, מנוע וגיר.

ואני לא צריך לספר מה זה גיר רובוטי, כמה יצרנים כבר נכשלו איתו כאשר ניסו ליישם אותו ברכבים שלהם, דוגמה - פורד, טיויטה, ואולי יש עוד שאני לא יודע.

ורק VAG מתעקשת ונשארת איתו לאורך השנים למרות שהוא בעייתי.

אבל VAG לפחות לפי דעתי מנסה להביא אותו לשלמות, כל פעם מנסים לשפר ולשפר, ניסיון של שנים, לאומת קיה שאצלם הוא יותר צעיר ופחות בשל.

 

בגלל זה אני רשמתי את הדעה שלי - רובוטי מקיה, בהצלחה.

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

פורסם

משהו לא מתחבר לי עם ההגה. אולי זה הסמל של קיה או שהוא פשוט מכוער.

 

כל השאר נראה טוב.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם
ורק VAG מתעקשת ונשארת איתו לאורך השנים למרות שהוא בעייתי.

אבל VAG לפחות לפי דעתי מנסה להביא אותו לשלמות, כל פעם מנסים לשפר ולשפר, ניסיון של שנים, לאומת קיה שאצלם הוא יותר צעיר ופחות בשל.

צודק, רק VAG.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

וגם:

מרצדס

רנו

PSA

אלפא רומיאו

פיאט

פרארי

פורשה

 

ובטח עוד כמה ששכחתי.

אגב, לא הבנתי במה בדיוק התיבה הרובוטית של טויוטה כשלה, בהתחשב בכך שהיא עודנה נמכרת בהמוניה בטריו סיטרואן C1/טויוטה אייגו/פיג'ו 108.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם (נערך)
וגם יונדאי וקיה כבר כמה שנים , ובקרוז הבאה כנראה שגם יהיה רובוטי.

האמריקאים ממש לא אוהבים רובוטי, הקרוז תשווק עם גיר 6 הילוכים פלנטרי חדש.

 

לגבי הגיר הרובוטי של קיה, הכי מוצלח בארץ כרגע, מתפקד טוב ולא נשמעו תלונות.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם

אל תשווה את הגרמניות מקבוצת וואג שבקושי נותנות שנתיים אחריות על תוצרת שכמעט ומראה סימני התאבדות ברכיבים מרכזיים כמו מנוע וגיר לעומת קיה שמעניקה על הגיר והמנוע 7 שנים של "שקט".

פורסם (נערך)

לאמריקאים לא , לסינים כן. התלונה הרווחת ששמעתי על כל הרובוטים הדו מצמדיים זה התרעה על התחממות בפקקים ארוכים בעליה. היו פה שתיים שלוש שרשורים על סיד עם בעיה בגיר.לא הייתי מכריז עליו כמוצלח ביותר מאחר ואין מה שיוכיח את זה חד משמעית.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם
לגבי הגיר הרובוטי של קיה, הכי מוצלח בארץ כרגע, מתפקד טוב ולא נשמעו תלונות.

למה, שמעת תלונות על התיבות הרובוטיות של פיאט, מרצדס או פורשה?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...