Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם מונית בת 8 שנים מחוייבת במס ?

עברה 450K

 

או שהחוק השתנה

כי כתבו פה ב 2010 שאחרי 7 שנים

היא פתורה השאלה אם שינו זאת

 

וזה מבוסס האמירה הזו ?

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אלפים בודדים. 3-4 אלף גג להערכתי.

מה אין דבר כזה שלא יהיה לה מס ..

זה יחסית מס כבד .. כאילו לא מס גבוה אבל אני יכול להשיג אותו ממישהו במחיר של המס

שזה כבר השקעה לא רווחית נכון ?

 

אין אפשרות לעשות משהו כדי לא לשלם ?

פורסם

לא הבנתי מה אתה מנסה להגיד.

יש לך אפשרות לרכוש מונית במחיר של 4 אלף שח?

בשביל לקבל תשובה כמו שצריך תצטרך לפרט כמה שיותר

פורסם
לא הבנתי מה אתה מנסה להגיד.

יש לך אפשרות לרכוש מונית במחיר של 4 אלף שח?

בשביל לקבל תשובה כמו שצריך תצטרך לפרט כמה שיותר

כן , יש לי אפשרות ככל הנראה.

אבל, עם זאת המחיר הוא כמו המכס על ההסבה לרישיון רגיל.

מה עשיתי בזה ? לקחתי אוטו ב 8K שאני יכול להשיג יותר טוב ב 8K.

אין אפשרות להיפטר מהמכס באיזה שהיא צורה נכון ?

פורסם

וכמה בדיוק אתה חושב שתעלה לך אחזקה של מונית לשעבר מזה 8 שנים עם קילומטרז׳ גבוה?

אתה מחפש מציאה?

פורסם
וכמה בדיוק אתה חושב שתעלה לך אחזקה של מונית לשעבר מזה 8 שנים עם קילומטרז׳ גבוה?

אתה מחפש מציאה?

אני מחפש רכב שישמש אותי , למה התכוונת באחזקה כלומר טיפולים ?

פורסם

המחיר משתנה בהתאם לסוג הרכב. כלומר המחירון שלו.

אם לא מדובר במרצדס אז לדעתי בשנתון שאתה מדבר עליו אין מכס.

בכל מקרה תרים טלפון למכס בראשון, יש שם מחלקה שמטפלת במוניות הם יגידו לך כמה צריך לשלם.

בהצלחה.

פורסם
המחיר משתנה בהתאם לסוג הרכב. כלומר המחירון שלו.

אם לא מדובר במרצדס אז לדעתי בשנתון שאתה מדבר עליו אין מכס.

בכל מקרה תרים טלפון למכס בראשון, יש שם מחלקה שמטפלת במוניות הם יגידו לך כמה צריך לשלם.

בהצלחה.

לא מדובר במרצדס , אלא בקיה שנתון 2008

אני ארים טלפון ביום ראשון , מה הטלפון ?

פורסם
כן , יש לי אפשרות ככל הנראה.

אבל, עם זאת המחיר הוא כמו המכס על ההסבה לרישיון רגיל.

מה עשיתי בזה ? לקחתי אוטו ב 8K שאני יכול להשיג יותר טוב ב 8K.

אין אפשרות להיפטר מהמכס באיזה שהיא צורה נכון ?

אתה צודק. מה עשית בזה? בעצם ענית לעצמך על השאלה.


×
×
  • תוכן חדש...