Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

העברת בעלות של רכב עם תו נכה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה נראה לכם הגיוני שהמוכר צריך לשלם את הפרש אגרת הרשיון עד תום השנה?

כרכב נכה, הבעלים היה פטור מתשלום אגרה. ברגע שהרכב נמכר, בעל הרכב החדש, אם הוא לא פטור כנכה, חייב באגרה, ומאחר והבעלות עוברת אליו, הגיוני (לי לפחות) שהוא זה שצריך לשאת בתשלום.

פורסם
הדבר מאוד פשוט.

אני בעל רכב עם תו מכרתי וקניתי המון פעמים.

מגיעים יחד למשרד הרישוי לא משנה איפה.

מציגים לנציג את המסמכים הרלוונטים ומזדהים.

מי שבדכ משלם זה המוכר כאשר באותו מעמד הוא מקבל מנציג המשרד את הסכום המדויק לתשלום עג רישיון חדש,הולך לסניף דואר משלן את ההפרש וחוזר לנציג ללא תור .

בדכ אין תשלום של העברת בעלות כמו ברכב רגיל. כלומר אף אחד לא משלם זה בעצם משהו שהמדינה סופגת . לאחר מכן הקונה מקבל רישיון חדש על שמו וזהו.

לי לקח כל הפעמים שמכרתי כל התהליך משהו כמו 30-40 דקות הכל.

הכי חשוב זה נעשה במשרד הרישוי כך שהרישיון שמונפק כבר על שמך.

 

ובכל התהליך הזה, מתי התבצעה העברת הכסף מהקונה למוכר על האוטו עצמו? אצלי הרכב של המוכר משועבד לבנק ואני לא רוצה להגיע לבנק לפני שכל הדברים האלה מוסדרים ושהרשיון הוא ללא כל ההגבלות.

 

ולגבי התשלום של הפרש האגרה - לפני שהגעתי לבדיקה המוכר ציין שהרכב עבר טסט לא מזמן ועל סמך זה נתתי לו הצעה. רק שבדקתי את הרכב הוא ציין שנדרש לשלם הפרשי אגרה. מן הסתם שזה ייפול עליו ולא עליי, וככה סיכמנו גם.

פורסם

אני גם קניתי מנכה לפני שלוש שנים.

הייתי צריך לנסוע איתו קודם למכס ושם הוא חטף "קנס" של שבעת אלפים שקל הפרש....ורק אז הלכנו למשרד הרישוי.

שם שילמתי אני (ואני מסכים עם PASAT04 שזו הטבה שהוא קיבל מהמדינה, למה שהוא ישתתף?) את ההפרש היחסי בחודשים של עלות הטסט. מצד שני בגלל שזה רישיון חדש, אין צורך לשלם העברת בעלות בנוסף.

פורסם (נערך)
אני גם קניתי מנכה לפני שלוש שנים.

הייתי צריך לנסוע איתו קודם למכס ושם הוא חטף "קנס" של שבעת אלפים שקל הפרש....ורק אז הלכנו למשרד הרישוי.

שם שילמתי אני (ואני מסכים עם PASAT04 שזו הטבה שהוא קיבל מהמדינה, למה שהוא ישתתף?) את ההפרש היחסי בחודשים של עלות הטסט. מצד שני בגלל שזה רישיון חדש, אין צורך לשלם העברת בעלות בנוסף.

 

במשרד הרישוי או בבנק ידעו על הסכום שהוא חייב למכס?

עריכה אחרונה על ידי airparker
פורסם
רק במכס אמרו לו, זו הייתה הפתעה בשבילו

 

בן כמה היה הרכב כאשר הוא מכר לך אותו? למה הלכתם למכס ולא ישר למשרד הרישוי?

כרגע המוכר טוען שאין לו שעבוד למכס (הרכב בן שנתיים) ושאין צורך להגיע לשם אלא רק למשרד הרישוי, אבל אני חושש שזה יתגלה בשלב מסוים בתהליך שיכול לפגוע בעסקה.

פורסם
בן כמה היה הרכב כאשר הוא מכר לך אותו? למה הלכתם למכס ולא ישר למשרד הרישוי?

כרגע המוכר טוען שאין לו שעבוד למכס (הרכב בן שנתיים) ושאין צורך להגיע לשם אלא רק למשרד הרישוי, אבל אני חושש שזה יתגלה בשלב מסוים בתהליך שיכול לפגוע בעסקה.

הרכב היה בן שלוש. גם המוכר שלי לא ידע על זה, וזה באמת כמעט הפיל את העסקה, למזלי הוא כבר הזמין רכב חדש. הלכנו למשרד הרישוי בהתחלה ומשם שלחו אותנו למכס. רק אחרי הסרת השעבוד למכס, חזרנו למשרד הרישוי.

פורסם
הרכב היה בן שלוש. גם המוכר שלי לא ידע על זה, וזה באמת כמעט הפיל את העסקה, למזלי הוא כבר הזמין רכב חדש. הלכנו למשרד הרישוי בהתחלה ומשם שלחו אותנו למכס. רק אחרי הסרת השעבוד למכס, חזרנו למשרד הרישוי.

 

אחלה אני גם אלך קודם למשרד הרישוי. תודה רבה!

×
×
  • תוכן חדש...