Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

העברת בעלות של רכב עם תו נכה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

סגרתי עסקה לגבי רכישת רכב יד שנייה מבעלים עם תו נכה. (סגרנו על מחיר לאחר בדיקה).

 

הבנתי שעל מנת לעשות העברת בעלות על רכב עם תו נכה נדרש ללכת למשרד הרישוי על מנת לעשות את ההעברת בעלות ועל מנת לשלם את ההפרש על אגרת הרישוי.

אבל לא מצאתי מידע לגבי ההפרשים במסים - הבעלים הקודם קיבל החזר מס על הקנייה, מה זה אומר לגבי העברת בעלות אליי, שאין לי זכאות להחזרי מס? האם צריך להחזיר את ההפרשים במס ואם כן אז איך עושים את זה?

 

תודה!

פורסם

רק במשרד הרישוי,

שים לב שאת הפרש אגאת הרישוי צריך לשלם! מי משלם? תלוי בכם.

לדוגמא אם הטסט עוד חצי שנה ועלות האגרה 2000 ש"ח, משהו יצטרך לשלם 1000 ש"ח.

אם למוכר יש פטור ממס... לדוגמא אחרי שלוש-ארבע שנים אז הוא צריך ללכת ולהוציא רשיון חדש אחרי שפרק התקנים מיוחדים אם יש.

עם הרשיון הנקי נוסעים למשרד הרישוי.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
רק במשרד הרישוי,

שים לב שאת הפרש אגאת הרישוי צריך לשלם! מי משלם? תלוי בכם.

לדוגמא אם הטסט עוד חצי שנה ועלות האגרה 2000 ש"ח, משהו יצטרך לשלם 1000 ש"ח.

אם למוכר יש פטור ממס... לדוגמא אחרי שלוש-ארבע שנים אז הוא צריך ללכת ולהוציא רשיון חדש אחרי שפרק התקנים מיוחדים אם יש.

עם הרשיון הנקי נוסעים למשרד הרישוי.

 

לגבי ההפרש של אגרת הרישוי - אני יודע, סגרנו שהמוכר משלם את ההפרש.

לגבי הפטור מס - כלומר המוכר צריך להוציא רשיון חדש של רכב שהוא לא "נכה" כביכול ורק אז נוכל לעשות את ההעברת בעלות? כלומר הוא יצטרך לשלם את ההפרשי מיסים כאשר הוא יוציא את הרשיון החדש נכון?

לא צריך לדבר עם ביטוח לאומי/מכס?

פורסם

תו נכה לא כל כך קשור במקרה כזה, כי הוא על שם של נכה ולא תקף אחרי העברת בעלות.

לגבי שיחרור רכב משיעבוד של ביטוח לאומי צריך לפנות לביטוח לאומי ולבקש שישחררו את הרכב, למשל עם זה נכה איבה אז אחרי שלוש וחצי שנים ממועד הקניה אפשר לשחרר את הרכב.

כלומר תחנה ראשונה לשיחרור רכב הוא ביטוח לאומי ולא משרד רישוי.

אחרי שיחרור של ביטוח לאומי צריך ללכת למשרד רישוי ולשלם אגרה ולהוציא רישיון רכב רגיל (הפרש של חודשים עד לטסט ולא מחיר מלא), אחרי זה אפשר להעביר בעלות בסניף דואר רגיל.

פורסם
תו נכה לא כל כך קשור במקרה כזה, כי הוא על שם של נכה ולא תקף אחרי העברת בעלות.

לגבי שיחרור רכב משיעבוד של ביטוח לאומי צריך לפנות לביטוח לאומי ולבקש שישחררו את הרכב, למשל עם זה נכה איבה אז אחרי שלוש וחצי שנים ממועד הקניה אפשר לשחרר את הרכב.

כלומר תחנה ראשונה לשיחרור רכב הוא ביטוח לאומי ולא משרד רישוי.

אחרי שיחרור של ביטוח לאומי צריך ללכת למשרד רישוי ולשלם אגרה ולהוציא רישיון רכב רגיל (הפרש של חודשים עד לטסט ולא מחיר מלא), אחרי זה אפשר להעביר בעלות בסניף דואר רגיל.

 

בשחרור של ביטוח לאומי, המוכר יצטרך לשלם את ההטבת מס שהוא קיבל עקב הנכות?

והבנתי שלא צריך להגיע לסניף דואר מאחר ובמשרד הרישוי עושים את ההעברת בעלות...

פורסם

העברת בעלות מתבצעת במשרד הרישוי.

ולא, הוא לא צריך לשלם את הטבת המס שהוא קיבל עקב הנכות עד כמה שידוע לי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הטבת מס שמקבל נכה מתבטלת אחרי תקופה מסוימת, במקרה של נכות איבה זה 3.5 שנים זה בטוח, לגבי סוגים אחרים אני לא יודע לענות. אם מוכרים את הרכב לפני אז צריך לשלם חלק יחסי של מסים.

הכי נכון לפנות לביטוח לאומי ולברר מה בדיוק צריך.

 

במשרד רישוי עושים העברת בעלות חינם לנכים או לא?

פורסם
העברת בעלות מתבצעת במשרד הרישוי.

ולא, הוא לא צריך לשלם את הטבת המס שהוא קיבל עקב הנכות עד כמה שידוע לי.

 

הרכב של המוכר הוא בן שנתיים. כלומר עוד לא עברו 3.5 שנים מאז הרכישה שלה.

לפי מה שאני מבין כרגע, כדי לשחרר רכב מביטוח לאומי המוכר יצטרך לשלם סכום מסוים, אחרת מה מונע ממישהו נכה לקנות רכב בהנחה ולמכור אותו במחיר גבוה יותר?

פורסם

אם זה רכב של נכה שלא זכאי להחזרים כלשהם, אז מעבירים את הבעלות רגיל.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אם זה רכב של נכה שלא זכאי להחזרים כלשהם, אז מעבירים את הבעלות רגיל.

 

זה ברור, אבל המוכר אמר לי שהוא קיבל החזרים לאחר הקנייה.

פורסם

בקניית רכב של נכה יש לגשת למשרת הרישוי לקבל תופס של תשלום הטסט שנישאר לרכב

ניגשים לדואר והקונה משלם! את הטסט שנישאר לרכב חוזרים שוב למשרד הרישוי עם הטופס ששלום ללא אמידה בתור ומבצעים העברת בעלות זה כבר הפקידה עושה . וזהו הרכב של הקונה .

רכב של נכה לא ניתן להעביר בדואר .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם
בקניית רכב של נכה יש לגשת למשרת הרישוי לקבל תופס של תשלום הטסט שנישאר לרכב

ניגשים לדואר והקונה משלם! את הטסט שנישאר לרכב חוזרים שוב למשרד הרישוי עם הטופס ששלום ללא אמידה בתור ומבצעים העברת בעלות זה כבר הפקידה עושה . וזהו הרכב של הקונה .

רכב של נכה לא ניתן להעביר בדואר .

 

אני הבנתי שאת הכל אפשר לעשות במשרד הרישוי ואין צורך להגיע לדואר בכלל...

פורסם
עם רכב משועבד לביטוח לאומי אז לא יתנו לך להעביר בעלות במשרד רישוי, עדיף לבדוק לפני.

 

סבבה תודה. אני אבדוק עם המוכר את העניין.

פורסם

הדבר מאוד פשוט.

אני בעל רכב עם תו מכרתי וקניתי המון פעמים.

מגיעים יחד למשרד הרישוי לא משנה איפה.

מציגים לנציג את המסמכים הרלוונטים ומזדהים.

מי שבדכ משלם זה המוכר כאשר באותו מעמד הוא מקבל מנציג המשרד את הסכום המדויק לתשלום עג רישיון חדש,הולך לסניף דואר משלן את ההפרש וחוזר לנציג ללא תור .

בדכ אין תשלום של העברת בעלות כמו ברכב רגיל. כלומר אף אחד לא משלם זה בעצם משהו שהמדינה סופגת . לאחר מכן הקונה מקבל רישיון חדש על שמו וזהו.

לי לקח כל הפעמים שמכרתי כל התהליך משהו כמו 30-40 דקות הכל.

הכי חשוב זה נעשה במשרד הרישוי כך שהרישיון שמונפק כבר על שמך.

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

×
×
  • תוכן חדש...