Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אחרי השקעות המיליונים של יצרניות הרכב בפרסום בסופר בול, או ליתר דיוק 158.9 מיליון דולר של זמן שידור בשבוע הסופרבול - מי הייתה הפרסומת שזכתה לציון הכי גבוה מהגולשים?

 

חברת iSpot.tv פרסמה את נתוני הציונים וכמויות הצפיות של פרסומות הרכב בסופר בול, יונדאי במקום הראשון עם הג'נסיס, הונדה במקום השני עם הרדיג'ליין ושוב יונדאי עם האלנטרה במקום השלישי.

 

הפרטים והפרסומות כאן

 

OPEN1.jpg

 

באופן אישי, עבורי זו הפרסומת של ה-R8, אבל אני לא מעניין,

מה אתם חושבים עליהן?

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם (נערך)

הפרסומות של היונדאי מטופשות. מסתכמות בפיצ׳ר מאוד ספציפי ברכב וכנראה כזה שיש גם לייצרנים אחרים. גם של הונדה מטופשת במידה דומה, אלא ששם (לפי הפרסומת) זה דבר יחודי.

 

הפרסומת של מזדה נהדרת ושל אודי לא רחוקה ממנה.

עריכה אחרונה על ידי Keyser

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

מה יש לכם?

הפרסומת של יונדאי ג'נסיס מעולה.

 

זה לא הפיצ'רים שצריכים להיות בפרסומת, אלא שהתודעה כלפי המוצר תיכנס לאנשים לראש, ולא תשכח אחרי כמה שניות.

 

בגלל זה הפרסומת של הוט מטופשת, אבל מספיק שיהיה שם את רונאלדו, שיגיד "נשמה", וכבר ידברו עליה בלי הפסקה.

פורסם
מה יש לכם?

הפרסומת של יונדאי ג'נסיס מעולה.

 

זה לא הפיצ'רים שצריכים להיות בפרסומת, אלא שהתודעה כלפי המוצר תיכנס לאנשים לראש, ולא תשכח אחרי כמה שניות.

 

בגלל זה הפרסומת של הוט מטופשת, אבל מספיק שיהיה שם את רונאלדו, שיגיד "נשמה", וכבר ידברו עליה בלי הפסקה.

 

ומה נכנס לך לראש מהפרסומת הזו חוץ ממעקב gps? פשוט כלום. שלוש שניות מאוחר יותר, אתה שוכח שבכלל מדובר בג׳נסיס. עשר שניות מאוחר יותר אתה שוכח שזו פרסומת של היונדאי.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

זה כי היא פשוט הייתה משעשעת, היית יכול להחליף את הרכב המוצג בסוזוקי אלטו והיה לה אותו אפקט.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
×
×
  • תוכן חדש...