Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה יהיה עם כביש 4?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין כביש תקין לחלוטין בארץ. אולי רק מהחדשים, שגם שם המצב לא מושלם (431 לדוגמה).

אתה טועה, מומזן לבוא לראות את ה50 מטר כביש שסללתי החוצה מהשטח שלי, הכי טוב בארץ, באחריות!

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

בחלקים מסויימים מכיוון צפון באיזור עמק חפר באמת נסעתי הרגע והכביש משובש ולא נעים, אבל ברוב כביש 4, ובמיוחד בחלק שקרוב לראשל"צ והלאה- הכביש סלול היטב.

ישנו חלק מעצבן אחרי מסובים בנתיב הימני שלא מובן לי מהו הבקע המתכתי שיש בכביש.

פורסם
הצלחת לסוע במהירות בכביש 4 ? מקנא בך. רוב היום פקוק הכביש

אני נוסע כל הזמן בכביש 4 ולמזלי בחלק הכי טוב שלו שסלול טוב (וחדש יחסית) מתל אביב לאשדוד

הכביש לעומת כבישים אחרים ממש טוב, ולא מקבל את מה שכתבת לגבי מדינת עולם 3

קובי

:-)

פורסם

כביש 471 אחלה כביש.

כביש 5 קצת אחרי קאסם לכיוון אריאל כביש מאוד טוב וחלקו מחודש.

האמת זה הרבה תלוי ברכב, אם תיסע בc5 כל כביש יראה לך תקין, לעומת זאת אם תיסע ברכב משופר או קשה כמו קורולה ועוד כאלה רכבים אז הכל יראה לך משובש ומקרקש.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

עד לא מזמן בקטע שבין בר אילן למסובים, היו בורות מאוד משמעותיים ואיכות ירודה של כביש. הם שיפצו את זה ועכשיו בקטע הזה, הכביש נפלא.

 

אם כבר כביש ברמה ירודה, כל אזור צומת הטייסים (אני חושב, איפה שאולץ), יש שם כבישים מתפוררים משהו זוועתי.

 

 

פורסם
עד לא מזמן בקטע שבין בר אילן למסובים, היו בורות מאוד משמעותיים ואיכות ירודה של כביש. הם שיפצו את זה ועכשיו בקטע הזה, הכביש נפלא.

 

 

זה נוצר בגשמים האחרונים. יש שם אספלט מהסוג החדש, כזה שמאפשר למים לחלחל דרכו ונשאר יבש גם בגשם. כנראה הוא גם פחות עמיד. תוך מספר ימים הבורות האלו גדולו והתרחבו.

 

יש לציין שטיפלו בזה די מהר, גילחו את השכבה העלינה של האספלט וסללו מחדש את כל הקטע.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...