רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
לפני שבוע ביצעתי הזמנה לרכב מסחרי קטן (דובלו או רכב דומה) דרך האתר של שלמה סיקסט, ואף דאגתי לציין בהערות כי אני מבקש לקבל רכב כמה שיותר גדול, שכן הרכב מיועד להובלת דירה. אתמול בבוקר הגעתי לקראת 9 לסניף בראשון על מנת לאסוף את הרכב, אך אחרי מילוי הטפסים נאמר לי כי אני מקבל פיאט קובו. לשניה חשבתי שאני חולם, והזכרתי לפקידה שהזמנתי דובלו (או רכב דומה), אך היא טענה שמדובר ב״אותה קטגוריה״. לא עזרו הויכוחים וההסברים שהדובלו גדול יותר ועליו שילמתי, ולכן ביקשתי לדבר עם המנהל. גם אצל המנהל המשיך אותו סיפור, עד שעברתי לשלב בו אני מבקש שיפסיק לערבב אותי, בצעקות, ששכנעו אותו לספר לי שיש דובלו בדרך מסניף אחר. אחרי שעה+ של המתנה (במהלכה התקשרתי לפיאט לוודא שאני לא טועה) יצאתי לדרך. ה…
הודעה אחרונה מאת John1, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 54 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
הג'וליה הבסיסית יפה כמו גרסת התלתן
הודעה אחרונה מאת Juilius Sneezer, -
-
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
היי אני גר באירופה 4 שנים וחוזר הקיץ חשבתי להביא איתי ביבוא אישי טויוטה לנד קרוזר בת 3-4 שנים (על מנת לקבל הפחתה מקסימאלית במס) אני יכול לרכוש את הרכב ללא מיסים כלל (קרי הרכב יעלה לי כ 25-30 אלף יורו) שמעתי לאחורנה כי מאחר ומדובר ברכב יפני המיובא מאירופה המס ההתחלתי הינו 129 אחוז ולא 114 אחוז האם יש אמת בדבר ? האם יש טויוטה אירופאית ? אשמח מאוד להתייחסותכם המלומדת תודה מראש חן
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 691 צפיות
הרבה זמן שלא יצא לי לכתוב כאן עקב גיוס לצבא כלוחם מה שלא משאיר לי יותר מדי זמן פנוי. בסוף השבוע הבא אני יוצא לסוג של רגילה, חמישי עד שלישי, ואני מתכנן להכניס חוויה מוטורית משמעותית בחופשה הזאת. חשבתי על קורס נהיגה מתקדמת של אלטרנטיבי או משהו בסגנון אבל מפאת קוצר הזמן החלטתי שאני מעדיף לקחת שיעורי נהיגה 1 על 1 עם מדריך שיביא רכב מעניין לשיעורים. יש לי כמה שאלות לגבי זה: 1. אילו מדריכי נהיגה מומלצים יש (ועל אילו רכבים הם מלמדים)? 2. מה המחיר הממוצע של שיעור מהסוג הזה? 3. האם אוכל להתחיל להנות מהנהיגה כבר מהשיעורים הראשונים או שאקבל יד חופשית רק אחרי מספר שיעורים ובהתחלה הוא ינהג על הרכב?
הודעה אחרונה מאת Menashe123, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 242 תגובות
- 19.4 אלף צפיות
אני אציין 2 עובדות: 1.אני נוהג בסוזוקי אלטו 2.אני נוהג טיפה יותר זהיר בעיר- שומר יותר מרחק(בעקבות תאונה שקרתה לי), אבל ממש רחוק מלנהוג כמו סבתא. כמות האנשים שחותכים אותי, נצמדים אלי, או שסתם עושים שטויות בכביש כשאני בסביבה, פשוט גדולה הרבה יותר מאשר בכול רכב אחר שבעבר החזקתי. בעבר שמעתי שמנהגי אופנועים שהם מתארים מצבים כאלה בדיוק. שפשוט לא סופרים אותם, יכול להיות שזה בגלל הרכב? אני מרגיש שהתאונה הבאה זה רק עניין של זמן. מה אפשר לעשות עם זה? אם בכלל אפשר?
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן חברה ביום רביעי הלכתי לסוכנות של קיה וסגרתי על kia sportage 2016 מנוע 1600 טורבו צבע שחור, צבע פנים שחור ומושבי עור שחור זה הדגם הכי מפואר שניתן למצוא כיום של הרכב בנוסף הוספתי לו מדרגות וקיבלתי מתנה מערכות מולטימדיה 8 אינץ אנדרואיד של קיה ומצלמות רוורס, בנוסף הרכב מאובר בשלל מערכות מתקדמות ומערכות בטיחות כמו נהיגה אוטונמית בעת סטייה מנתיב הנסיעה, הייתי שמח לקבל חוות דעת שלכם הרכב עלה 185,000 שקל ועוד אגרות רישוי בסך 2500₪ הרכב אמור להגיע באמצע אפריל. הנה כמה תמונות קונספט למי שלא מכיר תרכב:
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
http://www.mako.co.il/news-money/consumer-q1_2016/Article-0c84cca319d2351004.htm וגם הדלק יוזל בכמה אגורות
הודעה אחרונה מאת איתמר123, -
-
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בוקר טוב, ישנו פרסום של שבוע המכירות בהונדה ושם כתוב : מחירים מיוחדים, טרייד אין ומסלולי מימון. האם מישהו יכול לשפוך קצת אור בנושא האם יהיו הנחות במחיר על הרכבים?
הודעה אחרונה מאת asafasraf, -
למי מאיתנו זה לא קרה (ואל תתחילו עם "לי")? נוסעים, קצת חולמים, פתאום קולטים שהנתיב הזה שתקוע בפקק הוא זה שאתם צריכים לקחת. נדחפים בבקשה אדיבה ברגע שמזהים את התקלה. אז יושבים עם עורף שורף מרוב העיניים שמנקבות אותו והקללות העסיסיות שרצות לכם בראש לא יביישו את יציע האוהדים השרופים של קבוצת כדורגל. ומה אם המקרה לא כזה פשוט? מי מאיתנו לא התלבט פעם אם מה שהוא רוצה לעשות כדי לחסוך לעצמו קצת זמן זה סבבה לגמרי או שזה דושבאג מוב שלא מהעולם הזה. אז בשביל זה אני רוצה לפתוח את השרשור הזה. כדי להעלות תהיות קיומיות על עקיפת תורים, כניסה במחסום הפחות עמוס, השתלבות במיזוג נתיבים ועוד. תעלו גם את המקרים שלכם, רצוי בפורמט של "המקרה, למה כן, למה לא" אם אפשר להוסיף תרשים של המצב, בכ…
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
- 0 תגובות
- 703 צפיות
חמש שנים עברו מאז לכתו של העיתונאי, הרוכב, המורה, העורך ועוד כל כך הרבה דברים שהיה לכל מי שמוטוריקה על שניים וארבעה גלגלים, ביבשה ובמים קרובים לליבו. התאחדות הספורט המוטורי תקדיש את אירועי חודש מרץ לזכרו של טל שביט כמו כן, מחר תיערך האזכרה השנתית לטל בבית העלמין בקיבוץ מעברות בשעה 13:00 ואחריה מוזמנים מוקירי זכרו לבקר בבית המשפחה בחופית. עוד פרטים כאן (צילום: רונן טופלברג)
הודעה אחרונה מאת פבל, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
בשרשור זה יעודכנו החשיפות החדשות מתערוכת ז'נבה, בסבב הראשון: סיאט אטקה, אלפא ג'ולייה, קיה נירו, מזראטי לבנטה ורנו סניק הידיעה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
-
- 3 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום חברים, רכשתי לאחרונה סיאט לאון 2011, אולם בלי ספר רכב. איפה אפשר להזמין ספר כזה וכמה הוא אמור לעלות? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת גיא .ב, -
החודש הראשון של השנה Cars-Jan-2016.pdf
הודעה אחרונה מאת noamturbo, -
אודי RS3, המספרים: 2.5 ליטר, טורבו - 367 כ"ס, 47.4 קג"מ 4.3 שניות למאה קמ"ש ו-250 מירביים 400 אלף שקלים. אודי RS3 התחושות: יייההה! וורוום, וורוום, פטששש, בם בם בם, ווורוום, פטששש, יההה! אז אומרים שהספורטיביות של אודי סינטטיות - אבל היי, גם קוקאין! ואני לא שומע אף אחד מתלונן על זה... הכתבה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת 318i, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 722 צפיות
בכל תערוכה, לצד ה"לחם" שהן המכוניות הסדרתיות ולצד ה"חמאה" שאלו המכוניות הנוצצות שסביר להניח שתראו רק באולם התערוכה בטרם ייקברו במרתפי האספנים מוסתרות מעין כל – יש תמיד את החלק של מכוניות הקונספט. אז הנה שלושה מהם, וגם מכונית אחת שהיא אב טיפוס שאותי הדליק לגמרי... הידיעה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 987 צפיות
תערוכת ז'נבה היא הבית המסורתי להצגת מכוניות העל הכי-הכי, אנחנו כבר רגילים לזה. אבל השנה הם באמת הגזימו... באופן אישי, כמה שהמכוניות האלו מדהימות, מיוחדות, מתקדמות ובכל פעם קובעות רף חדש של ביצועים, טכנולוגיה ובעיקר מחיר. אני לא ממש מתרגש מהן, אולי זה הניכור שהן משדרות, העובדה שכנראה לעולם לא אתקרב אפילו לנהיגה בהן - זה הופך אותן לכאלו שאולי מרשימות אותי מאוד - אבל לא מרגשות. יותר מזה, אפילו קצת מתסכל שכל כך הרבה מהן (יחסית הרבה, כן? הקורולה יכולה להירגע) עומדות להירכש ולעשות מה שמכונית אמורה לעשות אולי פעמים בודדות ובשאר הזמן להיות מאופסנות במרתפים מבוקרי לחות וטמפרטורה - מחכות לעליית הערך שלהן כהשקעה פיננסית, להימכר לאספן הבא וחוזר חלילה... בכל אופן, אלו ר…
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- 2 תגובות
- 620 צפיות
היי קניתי רכב סמארט קבריולוט, שהוא יובא אישית לפני כמה שנים. רציתי המלצות לסוכן ביטוח אמין וזול לביטוח מקיף לרכב. הבנתי שזה שהרכב קבריולט וגם מיובא אישית מהווה קצת בעיה בנושא הביטוח. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת GalFriD, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 25 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
*נכתב לאחר קריאת שרשורים רבים בפורום זה ואחרים. אציין שמאז שאני משחק ב EURO TRUCK SIM 2 אופי הנהיגה שלי שהיה רגוע, נרגע אף עוד יותר, והעליתי מהירות רק כאשר אני ממהר יחסית, וזה קורה הרבה כי אני סטודנט. אולם, הדו"ח שקיבלתי לאחרונה מראה ש- WAZE לא מציל בכל מצב (מה שבעצם ידעתי בעקבות מקרה קודם שלא קרה בו כלום, אבל העדפתי להתעלם מכך ולהמשיך לסמוך על אפליקציה זו). ניגשתי לקרוא וללמוד קצת על אמצעי האכיפה והרדארים שקיימים נגדם. ממה שהבנתי: וולנטיין 1- מגן נגד דבורה. צ'יטה- שיטת עבודה שלו דומה לזו של וויז, ולכן לא יאתר מלכודות חדשות או במיקומים חדשים. 1 ) והבנתי שאין כל מיגון נגד ממל"ז- איך זה ייתכן? עם כל הטכנולוגיה? אם כך- למה שמישהו יקנה את 2 הרדארים שצו…
הודעה אחרונה מאת misterb, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 951 צפיות
שלום לכולם, כפי שכתבתי כאן, אבא שלי רכש ב.מ.וו. 318. בנסיעת המבחן ציין איש המכירות של דלק מוטורס כי ברכב יש תאורת אמבילייט פנימית בעלת שני צבעים. במחשב הרכב אכן ניתן לבחור אחד מתוך שני צבעים: קלאסיק או ספורט, אולם תאורת האמבילייט לא נדלקת כלל. כיצד ניתן לגרום לתאורה להידלק? האם היא קיימת בכלל ברכב, למרות דברי איש המכירות, האופציות במחשב הרכב והעובדה שבמישוש ניתן לחוש את נורות הלד מתחת לפסי הקישוט בדלתות?
הודעה אחרונה מאת roypa, -
אולי זה קצת Self hating Jew מצידי, אבל משום מה נראה לי ש"בחו"ל זה לא היה קורה". איך קרה שעיתונות הרכב (או אולי העיתונות בכלל) ירדה כל כך נמוך שהיא מוכרת, אשכרה מוכרת'"כתבות" לחברות הרכב שהן פרסומות לכל דבר. כאילו מה, אנשים עד כדי כך סתומים שהם לא מבינים שזאת פרסומות מהזן העלוב ביותר? מילא תכתבו שזאת פרסומת, אבל להסוות את זה כמבחן? למה זה קורה? אנשים כבר לא מאמינים לפרסומת (שזה לא מפתיע אבל מילא) אז צריך להכניס להם את מהדלת האחורית? עיתונים/אתרים עד כדי כך נואשים (שלא לומר חסרי בושה ומינימום של כבוד עצמי) שהם מוכנים לפרסם את הגועל נפש הנלוז הזה כ"תוכן עיתונאי" באתר שלהם תמורת חופן עדשים? למה לעזאזל מי שאמור להיות "כלב השמירה של הדמוקרטיה", האנשים שאמורי…
הודעה אחרונה מאת Hagaix, -
- 20 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום לכולם, ראשית, ביקשנו וקיבלנו את אישור הנהלת האתר לפרסם את מודעת הדרושים הזו, ואנו מודים לאתר על כך. שנית - אנחנו מחפשים נציגי נסיעות מבחן. חייבים אנשים שבגוף זורם להם בנזין (גם סולר הולך). אנשים שאוהבים נהיגה, אוהבים מכוניות, אוהבים לעבוד עם אנשים, בעלי יכולת ביטוי גבוהה וחתירה לסגירת עסקה. שכר בסיס + עמלות. (הבסיס הוגן פלוס). חושבים שאתם מתאימים - אנא שלחו קו"ח למייל [email protected] העבודה מיידית, צוות לובינסקי
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
כבר מספר פעמים כתבתי כאן את התחושה שיש לי בזמן האחרון שכמות הנהגים המשתוללים שנוהגים בביריונות עלה מאד, משטרה כמעט ולא רואים כבר וזה די מסביר את התופעה. היום התפרסמה כתבה שתומכת בתחושות האלה : הנתונים נחשפים: כך נעלמה משטרת התנועה
הודעה אחרונה מאת TurboMan, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
זה לא סוד שבשנים האחרונות תחרות מכונית השנה הולכת ומאבדת את מעמדה, התקווה שהשנה מתוך שבע המועמדות הסופיות שכללו את מאזדה MX-5, יגואר XE, וולוו XC90 וגם סקודה סופרב תבוא הישועה לא ממש התממשה. אז הנה היא אופל אסטרה - מכונית השנה 2016 הידיעה המלאה כאן אבל מעניין יותר לדעת, את מי הייתם בוחרים אתם מתוך המועמדות?
הודעה אחרונה מאת 504L, -
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
http://www.themarker.com/news/1.2868594 בגרסה המודפסת מצויין שיש קטעים בהם סף האכיפה הנו 165 קמ"ש ואף יותר.
הודעה אחרונה מאת amiger, -
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
בסקר שמפרסם הקיונסימר רפורטס דורג מותג אודי במקום הראשון כיצרן הרכב הטוב ביותר הנמכר בארה"ב. הבחירה מתייחסת לשקלול מספר פרמטרים של בהם ביצועים, אמינות והמלצת הרוכשים. בעוד אודי זוכה ל-100% (גם סוברו שבמקום השני) המלצה של הרוכשים שלה, מעניין לראות את החמישייה שסוגרת את הטבלה - פיאט, מיצובישי, jeep, לנד רובר וקרייזלר ש"נהנות" מ-0 אחוזי המלצה של הרוכשים שלהם! גם שאר המותגים האמריקנים כמו GMC (מקום 23 מתוך 30 17% בהמלצות הרוכשים), קאדילק (24, 25%) ודודג' (26, 17%) לא זוכים לאמון רב, אפילו במגרש הביתי שלהם. היו זמנים בדטרויט...
הודעה אחרונה מאת ג'וני בוי, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
ההאטצ'בק דור 10 שאמורה להיחשף בתערוכת ז'נבה "דלפה" לרשת חשוב לציין שעל פי הדיווחים, למנוע 1.5 TURBO האירופאי יש גם VTEC (לאמריקאי אין) מה שאומר שההספק עולה ל 201 כ"ס
הודעה אחרונה מאת shayy, -
-
- 30 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
פורד הכניסה את גרסת הכיף חיים של הפיאסטה שהוצגה ב-2013 למקצה שיפורים, מכאניים, קוסמטיים ודינאמיים. החדשות בעיקרן - העלאת הספק ל-200 כ"ס וקיצור זמן התאוצה למאה ל-6.7 שניות. המתלים והקפיצים הונמכו והוקשחו, ההיגוי חודד וכעת מוצעת מערכת העלאת הגדישה הרגעית בפיאסטה. עוד פרטים כאן
הודעה אחרונה מאת gal_shirin, -
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום ברשותי גולף 5 עם כפתור שמדליק ומכבה את מערכת ה-ASR: Anti-Slip Regulation. http://www.volkswagen.com.au/en/technology_and_service/technical-glossary/anti-slip-regulation--asr-.html בנוסף ברכב יש ABS (מצויין ברישיון הרכב). ברישיון הרכב מצויין שאין לרכב בקרת יציבות (ריבוע ריק), וVW מגדירים ESP באופן הבא: ABS and ASR traction control systems are integrated into the Electronic Stabilisation Program (ESP). להגדרה המלאה: http://www.volkswagen.com.au/en/technology_and_service/technical-glossary/electronic-stabilisation-program--esp-.html האם זה אומר שבעצם יש לי ESP? אני שואל כי זה משפיע משמעותית על ביטוח החובה (230 שקל בערך הפרש). אשמח…
הודעה אחרונה מאת IdanMcLaren, -
עזרה במחקר
מאת nisan c15- 5 תגובות
- 688 צפיות
כחלק מהתואר אני עושה עבודה על קהילות של למידה ואני צריך עזרה ממשתמשי פורומים במילוי שאלון קצרצר . קישור לשאלון : http://goo.gl/forms/wQmSYmwPT2 ממש תודה לעונים
-
עזרה במחקר
מאת nisan c15- 0 תגובות
- 422 צפיות
עניתי, ניסוח השאלות מוזר מידת ביטחון במה? שהתשובות נכונות? שלא תתקבלנה תגובות עם אלימות מילולית? שלא יאשימו אותי, על לא עוול בכפי. והיו עוד שאלות שלא היו ממש מובנות.
הודעה אחרונה מאת Ron Poh,
-
מי מחובר 64 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 341 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ניקו פ.
- fatboy1340
- davemustaine87
- פאר האורה
- בנטלי
- shaymolcho
- Or05230
- גולדן191
- יבגניפ
- Moshe c
- שימי 85
- הרקוליטו
- Camaro 92
- amosbmw
- SurfHigh
- lanosforce
- Avia
- guy.a
- Yuvalino
- -UC-
- David32
- עדי-אל
- mcshmupi
- שביט
- parnuk
- ברווז
- om2
- Fluffy
- flytomars
- hans
- mottis
- yor2
- yahaga
- Amitbak
- יוני3227
- eladns
- yohai71
- matan_mil
- גור אדם
- ישה
- Tal7
- TheArcane
- Itzik-b
- SlowRide
- Michazzz
- nadavd4
- yoni162
- rolling_stony
- נעם101
- רכב פשוט ואמין
- Supertigre
- Night Driver
- M H
- ofralon
- טויוטה סופרה
- בנס
- לב טוב
- Gavrik
- Assafo2
- רפי לין
- לירון .ה.
- Albetx
- פינדר
- falou
