Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - אודי RS3 - שמחה כפולת הנעה


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2988 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה צודק, אבל לא התייחסתי למחיר רכב המבחן מכיוון שבאודי לא ידעו או יותר נכון התעקשו שלא להגיד לי מה המחיר של רכב המבחן, אני לא יודע למה.

בינינו, אם יש שתי תוספות ראויות אלו המושבים הספורטיביים ומערכת הפליטה, כל השאר הם בעיניי חרוזים נוצצים לילידים.

 

אני הוספתי על הרכב את התוספות הבאות:

מושבים אופציונליים

מתלים אדפטיביים

אגזוז ספורט

חבילת RS (מוסיפה את הצביעה המיוחדת והתפירה האדומה ברכב)

חיישני חניה

צבע מטאלי

בקרת שיוט אקטיבית

 

כל התוספות האלה עלו 140K

וחלק גדול מהם אין צורך להוסיף ב M2 או ב ATS V שציינת במבחן...

 

ל - shugiflex

נכון שגם ברכבי יוקרה אחרים אפשר להגיע לסכומים מטורפים בתוספות אבל זו לא הייתה הנקודה שלי...

הנקודה שלי הייתה שבמבחן הוא ציין את יתרון המחיר של ה RS3 על פני ה M2 או ה ATS V

כאשר במציאות אני לא מסכים שיש יתרון כל שהוא מאחר שאת ה M2 וה ATS V לא צריך לאבזר באבזור נוסף כי הם מגיעות ברמה טובה בסטנדרט ולעומת זאת את האודי צריך... ואחרי שמאבזרים את מספר הפריטים החשובים כבר חוצים את רף החצי מליון (שזה אפילו יותר גרוע כי אז זה כסף שהולך ישירות לפח ולא נספר למחירון...)

 

אבל סך הכול כתיבה יפה נהניתי לקרוא לי הייתה התרשמות דיי דומה מהרכב

עריכה אחרונה על ידי misgavv
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

צר לי להרוס את החגיגה, אך כל המבחן הזה נראה לי קצת מתחנף מידי לרכב שהוא בסופו של דבר די משעמם - שזה הישג בפני עצמו ביחס לנתונים היבשים.

 

סיבוב על M235i ועוד סיבוב על גולף R (אחותה הכמעט זהה של S3) המחישו את ההבדלים בבירור. אני מניח שהפערים לטובתה של M2 לעומת RS3 אולי אף גדולים יותר.

 

כסף? כפי שכבר צוין, אבזור שווה כסף ואני מניח בצורה זהירה ש-RS3 מאובזרת באופן דומה למתחרותיה תעלה כמותן, אם לא יותר. עם מה נשארנו? עם רצון עז לקנות ב.מ.וו.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברמת המחיר שלה מדובר ברכב ייחודי: ביצועים של מכונית על בשילוב עם שימושיות וסוג של "צניעות" כי הרכב דומה חיצונית ל-A3 של השכנה.

מה לגבי A45 AMG ?

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צר לי להרוס את החגיגה, אך כל המבחן הזה נראה לי קצת מתחנף מידי לרכב שהוא בסופו של דבר די משעמם - שזה הישג בפני עצמו ביחס לנתונים היבשים.

 

סיבוב על M235i ועוד סיבוב על גולף R (אחותה הכמעט זהה של S3) המחישו את ההבדלים בבירור. אני מניח שהפערים לטובתה של M2 לעומת RS3 אולי אף גדולים יותר.

 

כסף? כפי שכבר צוין, אבזור שווה כסף ואני מניח בצורה זהירה ש-RS3 מאובזרת באופן דומה למתחרותיה תעלה כמותן, אם לא יותר. עם מה נשארנו? עם רצון עז לקנות ב.מ.וו.

 

וזה דיי בסיכום למה בסוף רכשתי M2 ולא RS3...

(למרות שלא הייתי אומר שהמבחן קצת יותר מידי מתחנף, ה RS3 באמת רכב מעולה ומהנה לנהיגה אבל עדיין לא ברמה אפילו של ה 235 ולכן בוודאות יפסיד בקרב מול ה M2)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צר לי להרוס את החגיגה, אך כל המבחן הזה נראה לי קצת מתחנף מידי לרכב שהוא בסופו של דבר די משעמם - שזה הישג בפני עצמו ביחס לנתונים היבשים.

 

סיבוב על M235i ועוד סיבוב על גולף R (אחותה הכמעט זהה של S3) המחישו את ההבדלים בבירור. אני מניח שהפערים לטובתה של M2 לעומת RS3 אולי אף גדולים יותר.

 

כסף? כפי שכבר צוין, אבזור שווה כסף ואני מניח בצורה זהירה ש-RS3 מאובזרת באופן דומה למתחרותיה תעלה כמותן, אם לא יותר. עם מה נשארנו? עם רצון עז לקנות ב.מ.וו.

 

המבחן אכן נלהב, כי זו מכונית מלהיבה מאוד, נקודה.

יש לי ביקורת על זה שהיא סטרילית בהתנהגות שלה - אבל זה גם יכול להיות יתרון עבור אנשים מסוימים בדיוק באותה מידה ויש לי ביקורת על זה שהיא לא מספיק חדה בקצוות שלה וגם על ההגה. אבל עם כל אלו, אני לא הייתי מגדיר אותה כ״משעממת״, אבל פה אפשר להישאר חלוקים.

 

לגבי ההשלכות מ-235 וגולף R, המסקנות שלך גם לדעתי נכונות - אבל לא הרלוונטיות. לנסות לייצר גזירה שווה בין הדודה מדרגה שניה של ה-RS3 לסוג של אחות קטנה של M2 זה קצת רחוק מדי. יכולת באותה מידה לגזור מ-118i מול גולף 1.4. אני, לוקח אחריות על הדברים שאני כותב, ומכיוון שלא נהגתי על קאדילק ATS V או M2 (אבל מצפה לכך בכליון עיניים) לא אכתוב כלום על ההבדלים על סמך תיאוריה, ניחושים והנחות. כן נהגתי ב-A45AMG אז כן התייחסתי.

 

אגב, ברמת טעם אישי בלבד, אני נוטה להנעות האחוריות ומוכן להתפשר עבורה בתחומים אחרים.

 

גם אם משאירים את ה-RS3 סטנדרטית, היא לא נפגעת משמעותית בחבילה שלה. ברגע שעם האבזור זה מגיע לגזרת 470 אלף השקלים - הקאדילק בהחלט נכנסת למשוואה וב-500 אלף שקלים גם הב.מ.וו הופכת לרלוונטית - יודגש שזה על אך ורק על סמך נתונים יבשים ולא על פי רשמי נהיגה.

אגב, יש גם אלמנטים במעטפת שיכולים להשפיע על ההחלטה - ב-M2 קשה להתנהל כתחליף למשפחתית והקאדילק עשויה להיתפס כיותר מדי מוחצנת. אלו גם שיקולים.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתאר לעצמי שקרמבו נהנה לנהוג לפחות כמו שאני נהניתי לקרוא :-). אמנם המחיר לא שווה לכל נפש אבל טוב שיש לאן לשאוף (אפרופו הקוקאין שהוזכר בכתבה...).

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה צירוף מקרים מעניין.

בדיוק אתמול טפרתי את נס הרים כמה פעמים עם חבר ב-RSQ3.

לסיכום,

אחיזה שלא נגמרת, אוטו צפוי ומשעמם יחסית למתחרות עם נטיה לתת היגוי על המגבלות.

גם ב-RS3 מלפני כמה חודשים התחושות היו דומות, פשוט היא הייתה חזקה יותר.

עם קצת תוספות היא תעבור במחיר את הקאדילק ATS-V שהן בכלל לא באותה ליגה!

תאוצות הביניים ברכב הזה ממכרות, בייחוד אחרי צ'יפ וצנרת מלאה :twisted:

האוטו יוצא מפניות כמו טיל קרקע-קרקע.

רק ב-EVO'S וב-STI חזקות הרגשתי תחושות כאלה.

ב-500K זה האוטו האחרון שהייתי קונה, ואני חולה על AUDI מהירות!

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק, אבל לא התייחסתי למחיר רכב המבחן מכיוון שבאודי לא ידעו או יותר נכון התעקשו שלא להגיד לי מה המחיר של רכב המבחן, אני לא יודע למה.

בינינו, אם יש שתי תוספות ראויות אלו המושבים הספורטיביים ומערכת הפליטה, כל השאר הם בעיניי חרוזים נוצצים לילידים.

 

אז עכשיו אנחנו יודעים למה :-) וגם חיישני רוורס (WTF?) זו תוספת חשובה, ולא חרוזים לילדים.

אבל בינינו, זה נשמע לי די מוזר שאתה (או כל כתב) לוקח רכב למבחן ומסכים לכתוב עליו בלי שהיבואן מוכן לתת את המחיר של הגרסא שנבחנה. כיצד היתה משתנה הכתיבה לו היית יודע שהמחיר שלו 500? אולי 500 ומעלה? בתכל'ס התנהגות כזו של יבואן מצדיקה הערת אזהרה בטקסט, ולא רק שבחים. לא שזה מפתיע אותי מהיבואן הזה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הוספתי על הרכב את התוספות הבאות:

מושבים אופציונליים

מתלים אדפטיביים

אגזוז ספורט

חבילת RS (מוסיפה את הצביעה המיוחדת והתפירה האדומה ברכב)

חיישני חניה

צבע מטאלי

בקרת שיוט אקטיבית

 

כל התוספות האלה עלו 140K

וחלק גדול מהם אין צורך להוסיף ב M2 או ב ATS V שציינת במבחן...

 

והנה בדיוק הסיבה למה היבואן לא סיפר לנו כמה עולה רכב המבחן, ולמה זה חייב להופיע שם. למכור רכב כזה בלי חיישנים? מתלים שבאים בקופרה לא באים פה אלא בתוספת מחיר? בקיצור, במחיר של 500+, עם כל האהבה שלי לרכבי VAG, גם אני הייתי רוכש משהו אחר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי SHMELOV,מי בליגה של מי? הקאדילק יותר או פחות?

ואיזה תחושות יש לאיזה רכב שדומה לEVO'S ולSTI?

עריכה אחרונה על ידי bigmik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והנה בדיוק הסיבה למה היבואן לא סיפר לנו כמה עולה רכב המבחן, ולמה זה חייב להופיע שם. למכור רכב כזה בלי חיישנים? מתלים שבאים בקופרה לא באים פה אלא בתוספת מחיר? בקיצור, במחיר של 500+, עם כל האהבה שלי לרכבי VAG, גם אני הייתי רוכש משהו אחר.

 

גם ב-M235i חסרים הרבה דברים בגירסה הבסיסית - למשל מתלים אדפטיביים, מצלמת רברס, מראות מתקפלות ואפילו מראה פנימית נגד סינוור. מי שקונה רכבים כאלה צריך לדעתי להכין לפחות 50 אלף ש"ח לתוספות, אחרת הרכב מרגיש "ערום".

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי SHMELOV,מי בליגה של מי? הקאדילק יותר או פחות?

ואיזה תחושות יש לאיזה רכב שדומה לEVO'S ולSTI?

 

הקאדילק יותר.

תחושות של יציאה מפניה בהילוך 2 בפול גז והאוטו פשוט משתגר קדימה!

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם ב-M235i חסרים הרבה דברים בגירסה הבסיסית - למשל מתלים אדפטיביים, מצלמת רברס, מראות מתקפלות ואפילו מראה פנימית נגד סינוור. מי שקונה רכבים כאלה צריך לדעתי להכין לפחות 50 אלף ש"ח לתוספות, אחרת הרכב מרגיש "ערום".

 

יכול להיות. השאלה היא אם היבואן - כשתקבל רכב למבחן - ייתן לך את פירוט העלויות או לא.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שמישהו לא יעדיף אותה על M3?

 

ה-M3 מתחרה באאודי RS4.

ה-RS3 מתחרה ב-A45 AMG.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל בינינו, זה נשמע לי די מוזר שאתה (או כל כתב) לוקח רכב למבחן ומסכים לכתוב עליו בלי שהיבואן מוכן לתת את המחיר של הגרסא שנבחנה. כיצד היתה משתנה הכתיבה לו היית יודע שהמחיר שלו 500? אולי 500 ומעלה? בתכל'ס התנהגות כזו של יבואן מצדיקה הערת אזהרה בטקסט, ולא רק שבחים. לא שזה מפתיע אותי מהיבואן הזה.

 

אתה צודק, לגמרי.

אבל העניין היה שבאולם התצוגה אמרו לי שישלחו לי מהיח״צ את המחיר של התוספות, מאחר ופנייה ליח״צ לא הניבה תשובה, ועוברים יום ויומיים וארבעה. ההחלטה הייתה לפרסם בלי לחכות.

בדיעבד, כאשר המחיר נושק ל-520 אלף שקלים הוא לא משנה את ההתרשמות מהמכונית ברמת הברזלים, אבל היא בטח כבר לא העסקה האטרקטיבית שהיא נשמעת ב-400 אלף שקלים.

להתרשמותי. להוציא המושבים הספורטיביים (שלא ישבתי על הסטנדרטיים) אין ברשימת התוספות משהו שהופך את הקערה על פיה.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2988 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...