Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - אודי RS3 - שמחה כפולת הנעה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אתה צודק, לגמרי.

אבל העניין היה שבאולם התצוגה אמרו לי שישלחו לי מהיח״צ את המחיר של התוספות, מאחר ופנייה ליח״צ לא הניבה תשובה, ועוברים יום ויומיים וארבעה. ההחלטה הייתה לפרסם בלי לחכות.

בדיעבד, כאשר המחיר נושק ל-520 אלף שקלים הוא לא משנה את ההתרשמות מהמכונית ברמת הברזלים, אבל היא בטח כבר לא העסקה האטרקטיבית שהיא נשמעת ב-400 אלף שקלים.

להתרשמותי. להוציא המושבים הספורטיביים (שלא ישבתי על הסטנדרטיים) אין ברשימת התוספות משהו שהופך את הקערה על פיה.

 

לא מסכים...

מאחר שלדעתי גם המתלים האדפטיביים חשובים ומאוד...

ושלא נשכח חלילה את האגזוז הספורטיבי הרי אף אחד פה לא יוותר עליו ( בלעדיו דרך אגב אין את הבאקפאיירים)

ככה שאפילו תוספות שהם קריטיות לאופי הרכב יש לך את המושבים המתלים והאגזוז ואלה לבד הם 50k אם זיכרוני אינו מטעה אותי ( אני פשוט לא מול ההצעה כרגע)

ודרך אגב מבחינתי הבעיה העיקרית של ה rs3 זה שמה שהיא מביאה אל השולחן בקרב מול ה m2 וה a45 Amg זה את האיבזור ועיצוב הפנים הבעיה היא שברגע שאתה באמת רוצה לממש את הקלף הזה פיתאום אתה מגלה שרוב האיבזור הוא לא סטנדרטי ואז אתה מגיע לרשימת אבזור מאוד קטנה אבל עדיין מאוד מאוד יקרה ( אני בלי להיתפרע הגעתי ל 140k. וזה אחרי שוויתרתי על דברים)

פורסם

שלא לדבר על הבושה של היעדר חיישנים. בכל רכב אחר שעולה חצי מזה, חברים פה היו עומדים על הרגליים האחרויות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אם זאת הייתה לוטוס אליז, אפשר מבחינתי היה לסקול באבנים את מי שמתקין לה חיישנים, ואני מוכן להשתתף בעלות הובלת האבנים מהמחצבה למרות שהרכב יקר יותר. RS3 היא רכב יוקרתי, על כל המשתמע מכך. חיסכון על פריט אבזור כה בסיסי מטופש והזוי.

 

לגופו - נראה כמו ואגית טיפוסית, עם עוד יותר קצב.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

היפר-וואג ככל שתהיה, 500K זה מחיר לא לעניין.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם (נערך)

אז בכלל לא

 

מחיר הזוי.

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

500k על אאודי a3 על סטרואידים?! מצטער אבל זה הדבר האחרון שאני יעשה עם סכום כזה.

 

בסכום הזה אני נכנס לפורשה ויוצא עם בוקסטר/קיימן!!

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם
500k על אאודי a3 על סטרואידים?! מצטער אבל זה הדבר האחרון שאני יעשה עם סכום כזה.

 

בסכום הזה אני נכנס לפורשה ויוצא עם בוקסטר/קיימן!!

 

חבל, אתה יכול בהרבה פחות כסף להיכנס לדוקאטי ולצאת עם פאניגלה S, לא אחד אלא שניים!

image.jpeg

 

הקאיימן S היא אחת המכוניות היותר ״שלמות״ שנהגתי בהן וממש נחקקו אצלי בזכרון מדהימה - לא פחות. אבל

מה בין הוט האץ׳ קומפקטית שרירית סוג של שימושית למכונית ספורט מנוע מרכזי הנעה אחורית דו מושבית?

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

אני חושב שבמקרה הזה - הקהל.

יתכן שבאמת יש איפשהו מישהו שהוא איש משפחה ורוכש RS3. אשמח לפגוש אותו :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
500k על אאודי a3 על סטרואידים?! מצטער אבל זה הדבר האחרון שאני יעשה עם סכום כזה.

 

בסכום הזה אני נכנס לפורשה ויוצא עם בוקסטר/קיימן!!

 

דרך אגב בסכום הזה אתה יוצא עם בוקסטר מאוד מאוד בסיסית וערומה וכמובן שלא S...

פורסם
ה-M3 מתחרה באאודי RS4.

ה-RS3 מתחרה ב-A45 AMG.

 

אני יודע.

אבל למרות זאת אני שואל - מה מייחד כ"כ, נניח, את ה-M3 על פניה?

או את ה-C63 על פני ה-A45?

(כאילו - אני מודע לכך שהן יותר גדולות; סו וואט? - זה לא שאנשים שקונים רכב כזה באמת חייבים מרווח במושב האחורי)

 

-- שואל מחוסר ידיעה


×
×
  • תוכן חדש...