Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - אודי RS3 - שמחה כפולת הנעה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבל למרות זאת אני שואל - מה מייחד כ"כ, נניח, את ה-M3 על פניה?

או את ה-C63 על פני ה-A45?

הנעה אחורית מול הנעת 4x4.

 

 

(כאילו - אני מודע לכך שהן יותר גדולות; סו וואט? - זה לא שאנשים שקונים רכב כזה באמת חייבים מרווח במושב האחורי)

טעות בידך.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

1. הנעה אחורית? - ומה עם ה-RS5? היא לא 4X4?

 

2. לגבי המרווח - כמובן שיכול להיות שכן מחפשים גם את זה.

אבל לפחות לי ברור שלא על זה משלמים עוד 300-400 א' ש"ח.

משלמים הרבה כסף כי רוצים לקבל מכונית שרירית וספורטיבית יותר.

וכאן אני שואל - במה?

במה הן יותר ספורטיביות וחזקות מאחיותיהן הקטנות?

פורסם
זה לא היפר וואג, זה אנדר מזרטי ;-)

שמע, במקרה הייתי בחניון מסוים שהייתה בו RS3 מונעת וגיבלי מונעת. האאודי מייצרת לא מעט רעש והמנוע שלה בהחלט נשמע יותר טוב ממנוע 2 ליטר TSI מצוי, אבל המזראטי בכוכב אחר.

 

אגב, גם מבחינת ניהוג הגיבלי מרגישה יותר מעניינת מנגיד גולף R.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

אני מבין את הקטע,שמעו יש כאלה שלא רוצים שיראו אותם בג'יבלי או בפורש 911,

כן הם רוצים להוביל את הילדים לגן,בית ספר.911 קטנה מדי להובלת נוסעים,ג'יבלי

מוציאה לכולם את העניים,וגם הפורשה מוציאה לכולם את העניים,לא בא שידעו שיש

לי כסף או הצהרת כוונות כל שהיא שאני נוסע ויכול לקנות מזראטי,או אסטון מרטין,או

C63...אמהמה,יש לי בבית גרזן מחודד סטייל איבו9 משופרת מהתחת וSTI מושקעת

וזה די מספיק לי.פה נכנסת הRS3 ובגדול!

למעט קאליפרים בגודל של מעלית בצבע אדום בורדו וגלגלים מוגזמים בגודל,יושבת לה בחניה

A3 מושקעת,לדוגמה:

שמע אחי שמת לה אגזוז רועש וגלגלים ענקים אה? בויינה עשית אותה מיוחדת מאוד.

כן וואלה השקעתי,עונה לו בחזרה...

אחלה רכב שללא מאמץ נוסע לעבודה ולסופר מבלי להוציא עיניים לאף שכן בשכונה

או לכל אלה שיודעים שהרכב שלך שווה 600-700 אלף ש"ח וצריך להזמין את מנהל הבנק

כי אתה מכניס אותה לטיפול 10אלף ומשלם 18 אלף לביטוח שנתי...מעדיף להוציא את הכסף

על הילדים שלי או על אשתי או על סוף שבוע בניס או השד יודע איפה.

סוג של צניעות והעדפה שלי,נוסעת מטורף ,משיכה בכל מצב משגרת את עצמה בסיבובים והופ

הנה אני בסופר עושה קניות,תוכנה קטנה ואני 3ש במאה,אלדקס קונטרולר כי בא לי.

וואלה לא היגוי חלומי שמדבר אלך ישיר ולא איזה טרן-אין מטורף וממש לא כיף לזרוק אותה לתוך

הפנייה כוואגית טיפוסית (לא נותנת) כמו את האיבו9 ,אבל כזאת יש כבר בחניה ליד...בינגו!

לא צריך שידעו שאני יכול לממן מדינה לשבוע שלם בלי עזרת הממשלה ושר האוצר.

אני חס וחלילה לא מזלזל ברכבים שממש עושים לנו את היום כשנוהגים בהם,איזה חובב אמיתי

לא היה רוצה 911 או C63 או פרארי אדומה או סתם יגואר מטמטמת ואקזוטית,אבל לי זה

מתאים פחות והRS3 היא בול כבשה נועזת ולא זאב בודד שכולם יודעים שהוא רעב מאוד.

פורסם

אם אתה כל כך צנוע, אז למה לא גולף R, או סובארו STI, או פוקוס RS.

ולמה לשלם על אגזוז שכולם שומעים? מדובר פה על 200K יותר מהרשימה הנ"ל. זה לא מעט...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

רק נותן דוגמה,לא ממש רץ לקנות RS3,והיא נושא השירשור,אז נתתי דוגמה.

אני לא קונה רכבים חדשים אף פעם מהחברה,אני מחכה שנה וחצי שנתיים וקונה אותם

בהרבה פחות כסף (קמצן),סובארו STI מכרתי לפני שנה ,גולף R (מכרתי לפני שנהS3),

אבל הRS3 האודי בגלל הפאר היחסי והאוטומט לעבודה בפקקים והקיצוניות.

כן אקנה RS פורד בהעדפה גדולה,אבל עדיין היא לא כאן לבדוק.

אם כבר לקנות,אז משהו שלא היה לי(פורד לא היה לי) וכן,אני רוצה משהו קיצוני קצת.

בהאודי מנוע מאוד חזק ונראה לי שילוב שאני ממש יאהב וגם הרכב כבר יש אותו בארץ ואפשר

לבדוק אותו לפני שקונים והוא זמין פה כאן ועכשיו.

חוץ מזה,רק נתתי דוגמה שקשורה לשירשור (RS3) והעדפה שלי לנושא ואולי יש עוד כמה

כמוני,לא ממש רץ לקנות RS3 (מחכה לפורד ברצינות).

פורסם
אני מבין את הקטע,שמעו יש כאלה שלא רוצים שיראו אותם בג'יבלי או בפורש 911,

כן הם רוצים להוביל את הילדים לגן,בית ספר.911 קטנה מדי להובלת נוסעים,ג'יבלי

מוציאה לכולם את העניים,וגם הפורשה מוציאה לכולם את העניים,לא בא שידעו שיש

לי כסף או הצהרת כוונות כל שהיא שאני נוסע ויכול לקנות מזראטי,או אסטון מרטין,או

C63...אמהמה,יש לי בבית גרזן מחודד סטייל איבו9 משופרת מהתחת וSTI מושקעת

וזה די מספיק לי.פה נכנסת הRS3 ובגדול!

למעט קאליפרים בגודל של מעלית בצבע אדום בורדו וגלגלים מוגזמים בגודל,יושבת לה בחניה

A3 מושקעת,לדוגמה:

שמע אחי שמת לה אגזוז רועש וגלגלים ענקים אה? בויינה עשית אותה מיוחדת מאוד.

כן וואלה השקעתי,עונה לו בחזרה...

אחלה רכב שללא מאמץ נוסע לעבודה ולסופר מבלי להוציא עיניים לאף שכן בשכונה

או לכל אלה שיודעים שהרכב שלך שווה 600-700 אלף ש"ח וצריך להזמין את מנהל הבנק

כי אתה מכניס אותה לטיפול 10אלף ומשלם 18 אלף לביטוח שנתי...מעדיף להוציא את הכסף

על הילדים שלי או על אשתי או על סוף שבוע בניס או השד יודע איפה.

סוג של צניעות והעדפה שלי,נוסעת מטורף ,משיכה בכל מצב משגרת את עצמה בסיבובים והופ

הנה אני בסופר עושה קניות,תוכנה קטנה ואני 3ש במאה,אלדקס קונטרולר כי בא לי.

וואלה לא היגוי חלומי שמדבר אלך ישיר ולא איזה טרן-אין מטורף וממש לא כיף לזרוק אותה לתוך

הפנייה כוואגית טיפוסית (לא נותנת) כמו את האיבו9 ,אבל כזאת יש כבר בחניה ליד...בינגו!

לא צריך שידעו שאני יכול לממן מדינה לשבוע שלם בלי עזרת הממשלה ושר האוצר.

אני חס וחלילה לא מזלזל ברכבים שממש עושים לנו את היום כשנוהגים בהם,איזה חובב אמיתי

לא היה רוצה 911 או C63 או פרארי אדומה או סתם יגואר מטמטמת ואקזוטית,אבל לי זה

מתאים פחות והRS3 היא בול כבשה נועזת ולא זאב בודד שכולם יודעים שהוא רעב מאוד.

 

עם כל הכבוד, אלה שאתה מדבר עליהם נוסעים במזדה 6, משום שברעש של ה- RS3 אין לטעות שמדובר בשה תמים, ומשום שלא כזה קל להוביל שם ילדים. נכון, זה לא בלתי אפשרי, אבל זו פשרה. ב- RS3 יש קטע. וזה קטע מגניב שכאילו קורץ רק למי שמבין. אבל מי שלא מעונין להצהיר הצהרות - ממש לא יקנה כזו. הוא יקנה S60R לפני שיקנה כזו אאודי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

BAR72 זה אתה אמרת/רשמת. קל מאוד לקחת איתה ילדים,מנסיון.

עזוב דיבורים ולרשום בפורום...נהגת? נסעת?

אני כן וזה ממכר הוווישט הזה שלא מוכר להרבה...הנגיעונת הקטנטנה בדוושה.

ההר של המומנט שהרכב הזה נוסע בהתנהלות של מעכשיו לעכשיו בכל הילוך וכל מהירות,

זה לא מוכר לכולנו.

ממש לא צריך לסחוט את המיץ(דוושה) שהרכב הזה מעיף עצמו בהזייה טוטאלית שרק מי

שנצמד למושב יכול להבין עזוב זה ליגה אחרת. ולא זו לא הSTI שנהגת בה,זו מכונה

אחרת שרק מהנדס גרמני יכול להמציא.

אני לא מכיר הרבה רכבים שעושים זאת במחיר הזה ואני מדבר על מחיר הבסיס 400.

אגב אצלי ברכב ששווה פחות (הרבה פחות) ,רעש האגזוז מרעיש יותר וזו לא הצהרה

של כלום.

קיצר לי זה כן ,לך לא...סבבה מקבל.

פורסם

ביגמיק, הרכב שלי עושה 6 שניות למאה, ויש לו אחלה צליל. אז זו לא RS3, אבל היא עולה חצי, וכל לחיצה על הדוושה מרגשת אותי. את המרווח באאודי אני מכיר. תשאל את האישה והילדים איפה נוח להם יותר לנסוע - רנו פלואנס/מזדה 6/B4/קורולה חדשה או A3, נדמה לי שהתשובה צפויה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אז סבבה אותי 6 ש למאה כבר לא מרגשים ביום יום...מה לעשות?

אולי 6ש מ100 ל 200 כן.

האשה נוהגת בX3,אז בטח שלא צריכה משהו אחר.

פורסם
חבל, אתה יכול בהרבה פחות כסף להיכנס לדוקאטי ולצאת עם פאניגלה S, לא אחד אלא שניים!

 

הקאיימן S היא אחת המכוניות היותר ״שלמות״ שנהגתי בהן וממש נחקקו אצלי בזכרון מדהימה - לא פחות. אבל

מה בין הוט האץ׳ קומפקטית שרירית סוג של שימושית למכונית ספורט מנוע מרכזי הנעה אחורית דו מושבית?

 

1. לא אוהב אופנועים

2. מסכים עם חווית הקיימן שלך

3.דיברתי על מה אפשר לעשות עם 500K בלי קשר לשום קטגוריה

 

דרך אגב בסכום הזה אתה יוצא עם בוקסטר מאוד מאוד בסיסית וערומה וכמובן שלא S...

 

עם המחירון הנוכחי ולפני הנחות למעשה מחיר בוקסטר יהיה נמוך מ 500 בהרבה..

וב500 אפשר לקנות בוקסטר מאובזרת.

בוקסטר S מאובזרת תעלה יותר אבל עדיין עדיף על פני האאודי הספציפית.

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

3.דיברתי על מה אפשר לעשות עם 500K בלי קשר לשום קטגוריה

נו אז למה עצרת כאן, אתה יכול לקחת את הסכום הזה להוסיף עוד משכנתא קטנה לרכוש דירת 3 חדרים בחיפה למכור אחרי שלוש שנים לרכוש ברווח GTI משומשת וחוזר חלילה.

או לרכוש שני סופרבים, לשים אחת מהן בתא המטען של השניה כי יש מספיק מקום, ואז אם יש פנצ'ר אתה פשוט ממשיך הלאה עם הרכב החליפי.

 

XD

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
אז סבבה אותי 6 ש למאה כבר לא מרגשים ביום יום...מה לעשות?

אולי 6ש מ100 ל 200 כן.

האשה נוהגת בX3,אז בטח שלא צריכה משהו אחר.

 

אני שמח שאתה יכול לממן מדינה, אם כן, כפי הדוגמה שנתת למעלה, אבל כיצד זה מתקשר לשאלה אם לילדים מרווח מספיק באחורי A3 או לא, בהשוואה לכמעט כל רכב משפחתי אחר?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
נו אז למה עצרת כאן, אתה יכול לקחת את הסכום הזה להוסיף עוד משכנתא קטנה לרכוש דירת 3 חדרים בחיפה למכור אחרי שלוש שנים לרכוש ברווח GTI משומשת וחוזר חלילה.

או לרכוש שני סופרבים, לשים אחת מהן בתא המטען של השניה כי יש מספיק מקום, ואז אם יש פנצ'ר אתה פשוט ממשיך הלאה עם הרכב החליפי.

 

XD

 

אני אוהב מכוניות לא דירות, ודיברתי על קטגוריות לרכב.. לא צריך להתחכם תמיד.

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

BAR לא זכור לי שהRS קטנה מאחור או בלתי נסבלת להובלת ילדים לצרכיי,

אחרת הייתי אומר שהיא קטנה או מצומצמת.

אני לא כתבתי שאני יכול לממן מדינה ולא ראיתי איפה רשמתי עקיצה

באיזו שהיא שורה לכיוונך,אז למה?

התכוונתי לרכבים מאוד יקרים שהם סוג של הצהרת כוונות מסוימת,

שבעליהם מצד אחד רוצים לעשות רושם ולנפנף ויכולים לממן מדינה

לשבוע ימים(רשמתי כתוספת בהלצה) ואני אישית מעדיף להיות צנוע

ולא בהכרח להראות מה יש,או אן.

גם את השאלה לא הבנתי,לא עניתי לך על השאלה רק הוספתי שיש

עוד רכב במשפחה שיכול להסיע משפחה ולכולם יש מקום בו וההאודי

לא מדאיגה בגודלה את משפחתי.


×
×
  • תוכן חדש...