Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - אודי RS3 - שמחה כפולת הנעה


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2988 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני אוהב מכוניות לא דירות, ודיברתי על קטגוריות לרכב.. לא צריך להתחכם תמיד.

אני מבין, פשוט אין השוואה אמיתית בין שני הרכבים האלו, הם מסגמנטים נפרדים לחלוטין. הפורש היא רודסטר ספורטיבית מוחצנת (יחסית לארץ לפחות) לא פרקטית בעלילי, האודי הייפרהאצ'.

 

אגב, גם ההשוואה לM2 היא די סטרצ', לי נראה שההשוואה אמורה להיות לA45 AMG, והצמד שכבר שמו קודם לכן בוידאו (R, RS)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

1. לא אוהב אופנועים

2. מסכים עם חווית הקיימן שלך

3.דיברתי על מה אפשר לעשות עם 500K בלי קשר לשום קטגוריה

 

 

עם המחירון הנוכחי ולפני הנחות למעשה מחיר בוקסטר יהיה נמוך מ 500 בהרבה..

וב500 אפשר לקנות בוקסטר מאובזרת.

בוקסטר S מאובזרת תעלה יותר אבל עדיין עדיף על פני האאודי הספציפית.

 

 

גם במחירון החדש הבוקסטר הבסיסית ביותר (כמובן ללא ה PDK ) מתחילה ב 459K וזה ללא מיגון ורישוי...

משמע 470K על הכביש...

ואם אתה חושב שב 30K אתה מאבזר פורשה אז אתה כנראה לא מכיר את מחירון התוספות שלהם...

רק PDK עולה 35K!!

ואל תדבר על זה שאפשר לקבל הנחות כי גם באודי אפשר לקבל הנחות ואנחנו משווים מחירון למחירון כדי לקבל השוואה הוגנת...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Sportscar - אנחנו מסכימים. גם אצלי האלפא היא לא הרכב המשפחתי למרות שהיא מובילה כשצריך שניים ואפילו שלושה ילדים. כוונתי היתה שלא בגלל היכולות האלה רוכשים את האלפא או הRS. לרכוש כזה רכב כאשר יש לך ילדים נניח בגיל בית ספר - כרכב יחיד - זה פחות נוח.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחכה ליום שאוכל להרשות לעצמי לקנות רכבים כאלו :)

לפני שנה נסעתי על STI שנת 2005 שמורה, איזה הנאה, אבל עדיין הייתי בוחר ברכב יותר רגוע מבחינת מראה.

בנתיים צנוע מסתפק בפאביה שלי.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע.

אבל למרות זאת אני שואל - מה מייחד כ"כ, נניח, את ה-M3 על פניה?

או את ה-C63 על פני ה-A45?

(כאילו - אני מודע לכך שהן יותר גדולות; סו וואט? - זה לא שאנשים שקונים רכב כזה באמת חייבים מרווח במושב האחורי)

 

-- שואל מחוסר ידיעה

 

בהתחלה חשבתי שאתה צוחק אז לא חשבתי להגיב. רק אחרי שכתבת שזה מחוסר ידיעה, אשמח לענות לך.

דבר ראשון, השאלה לגיטימית לחלוטין.

בהינתן הדבר הראשון, בתור בעלים של A45 שרכש שבוע שעבר קאדילק ATS-V שהיא בקטגוריה של ה C63 וה M3 למרות שהוזכרה בביקורת הנוכחית כבקטגוריה של ה A45 וה RS3 ואני מקבל את דעתו של הכותב, אני חייב לומר לך שרק אחרי שעליתי על הקאדילק, הבנתי על מה הפער במחיר (למרות שדווקא לגבי הקאדילק, אין בעצם שופ פער במחיר).

תחושה שונה לגמרי. אחיזה מטורפת בסיבובים. שאסי חזק ותומך. עוצמה וכוח חזקים יותר ומורגשים. קשה להסביר במילים כמה שהקטגוריה של ה M3 וה C63 טובה יותר מהקטגוריה של ה A45 וה RS3 ואם לא נסעת על הרכבים האלה, יהיה לך גם קשה להבין.

אם אתה חובב רכבים, אני כמובן לא אמליץ לך לרכוש אותם בארץ כי ברור לי שהם לא ראויים למאכל לרוב התושבים (גם לי ה M3 וה C63 יקרות מידי) אבל בחו"ל אני בטוח שאתה בצורה כזאת או אחרת לנסוע עליהם.

נסה ותבין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעץ על הקאדילק לא כתבת שבסוף רכשת את ה ATS V אז שיהיה במזל טוב...

בהחלט רכב מדהים גם לי היה כמה ימים קשים של התלבטות אם לבטל את ההזמנה על ה M2 ולהזמין את ה ATS V אבל בסוף החלטתי להישאר עם ה M2...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהתחלה חשבתי שאתה צוחק אז לא חשבתי להגיב. רק אחרי שכתבת שזה מחוסר ידיעה, אשמח לענות לך.

דבר ראשון, השאלה לגיטימית לחלוטין.

בהינתן הדבר הראשון, בתור בעלים של A45 שרכש שבוע שעבר קאדילק ATS-V שהיא בקטגוריה של ה C63 וה M3 למרות שהוזכרה בביקורת הנוכחית כבקטגוריה של ה A45 וה RS3 ואני מקבל את דעתו של הכותב, אני חייב לומר לך שרק אחרי שעליתי על הקאדילק, הבנתי על מה הפער במחיר (למרות שדווקא לגבי הקאדילק, אין בעצם שופ פער במחיר).

תחושה שונה לגמרי. אחיזה מטורפת בסיבובים. שאסי חזק ותומך. עוצמה וכוח חזקים יותר ומורגשים. קשה להסביר במילים כמה שהקטגוריה של ה M3 וה C63 טובה יותר מהקטגוריה של ה A45 וה RS3 ואם לא נסעת על הרכבים האלה, יהיה לך גם קשה להבין.

אם אתה חובב רכבים, אני כמובן לא אמליץ לך לרכוש אותם בארץ כי ברור לי שהם לא ראויים למאכל לרוב התושבים (גם לי ה M3 וה C63 יקרות מידי) אבל בחו"ל אני בטוח שאתה בצורה כזאת או אחרת לנסוע עליהם.

נסה ותבין.

 

אוקיי, הבנתי.

אתה אומר שמדובר ברכבים בעלי יכולות אחיזה והנעה גבוהות יותר - הרבה יותר.

אבל אני עדיין שואל, ברשותך - מדוע זה כך?

הרי מדובר בגרסאות החזקות ביותר של הקטגוריה שמתחת.

א״א לייצר אותן עם מנוע ושלדה טובים קצת יותר? הרי מדובר פה כבר בניואנסים דקים מן הדקים.

בקיצור, השאלה שלי היא פשוטה:

למה רכבים גדולים יותר הם בהכרח ספורטיביים יותר?

זה בגלל הגודל ומרכז הכובד של הרכב?

או בגלל הצורה (האצ׳בק מול סדאן)?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתרונות שאתה מקבל מעליה בקטגוריה אל הקטגוריה של ה C63/M3 הם היתרונות הבאים:

איכות חומרים ויוקרה ברמה גבוהה יותר - לא יודע אם ראית את תא הנוסעים של ה C63 אבל זה אחד מתאי הנוסעים היפים שראיתי

שימושיות טובה יותר - מדובר ברכבים משפחתיים לכל דבר ועניין והפרקטיות שלהם הרבה יותר טובה מאשר A3 או A45 ושלא נדבר בכלל על ה M2 עם 2 דלתות בלבד... ועבור לקוחות מסוימים זה בהחלט יכול להוות שיקול רציני...

ביצועים - הרכבים האלה מצוידים במנועים חזקים יותר בגיבוי של טכנולוגיה מתקדמת יותר... לדוגמה ב M2 זה מנוע 3 ליטר טורבו אבל עם טורבו בודד טווין סקרול לעומת ה M3 ששם זה מנוע 3 ליטר אבל עם 2 טורבואים שזה סידור יקר יותר ומתקדם יותר וקיימים עוד הבדלים

אחיזה והתנהגות - הממדים של הרכבים האלה גדולים יותר ולכן השלדה רחבה וארוכה יותר וכתוצאה מזה הרכבים האלה בעלי אחיזה טובה יותר ברוב המקרים. הם פשוט מרגישים נטועים יותר על הכביש...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה באמת שלא מסוגל אפילו לתאר מה עברתי ואיזה מחקר עשיתי עד שסגרתי בסוף הזמנה על ה M2...

נראה לי שאני מכיר את כל המפרטים הטכניים של כל מה שנמכר בארץ בתחום של בין 400K-700K בעל פה כבר חחח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעץ על הקאדילק לא כתבת שבסוף רכשת את ה ATS V אז שיהיה במזל טוב...

בהחלט רכב מדהים גם לי היה כמה ימים קשים של התלבטות אם לבטל את ההזמנה על ה M2 ולהזמין את ה ATS V אבל בסוף החלטתי להישאר עם ה M2...

 

חשבתי שזה היה ברור מהמשפט הבא:

"

אני מניח שבשלב הזה כבר כולם יודעים במה בחרתי."



 

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שכתבתי לך בפרטי, אין יותר טוב. הן לא סתם מתומחרות דומה. יש הצדקה לכל מחיר אחרת לא היו מוכרים. יש לא מעט שרק בשביל לנסוע עם הסמל של ב.מ.וו לעומת לנסוע בסמל הלא שווה של קאדילק יסכימו לשים עוד כמה ג׳ובות. כל אחד ושיקוליו האישיים. מכבד כל העדפה.

אני ציינתי בעבר שאת המרצדס לא הייתי קונה בשביל הסמל ואם היה סוזוקי ספורט ב 400K, אני יוצא מנקודת הנחה שהוא היה חזק יותר מהמרצדס ובלי לחשוב יותר מידי הייתי הולך עליו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2988 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...