Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

יבגני, אף אחד שם לא נסע במהירות מטורפת. הסקודה חתך ימינה ברגע האחרון כי הוא יותר חשוב מכולם. מה זה בריונות אם לא זה?

בסרטון עם הסקודה הוא נוסע במהירות של הרכב שלפניו.

בסרטון עם הרנו הנתיב שלו מצטמצם לשמאל, הוא בכלל היה צריך לתת זכות קדימה לרנו. במקום זה הוא התרגש וצפר.

לא רק בכביש, ליותר ויותר אנשים יש את הנטיה להתרגש ולהתעצבן במקום לפעול בהתאם לסיטואציה הנתונה.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 242
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

בשני הסרטונים, זה נראה שהוא בוחר לנהוג לאט במיוחד, וזה גורר בדיוק את הסיטואציות שמעצבנות אותו.

זה נורא קל לסמן כבריונים את מי שנוהג מהר. מהירות זה מסוכן והורג וכו' וכו'. אבל כל נהג עם ניסיון של יותר משעה על הכביש חייב להבין שראוי להתאים את עצמך לשאר משתמשי הדרך.

 

בשני המקרים נהגתי בנתיב הימני במהירות סבירה וטיפה מהר אפילו מהמהירות המותרת בסרטון הראשון עם הסקודה, המהירות המותרת היא 70, אני הייתי על 80, והמטורף בסקודה היה רחוק רחוק מאחור משך הנסיעה הקצרה לפני הרמזור, בשביל לעקוף אותי הוא היה צריך להיות במהירות מטורפת לדעתי משהו כמו 130-140, ובפתאומיות הופיע משמאלי והפתיע אותי. בכל מקרה הנתיב שלי לא היה פנוי כי אני הייתי שם. לעשות תימרון כזה במהירות כזו בין רכבים בולמים רגע לפני רמזור כדי לחתוך שמאלה זה השתוללות וכניסה לנתיב לא פנוי תוך כפייה של בלימת חירום לרכב שלצידך זו בריונות. חבל שאין לי מצלמה אחורית כדי לראות את הנסיעה שלו.

 

 

הרכבים אחריו, גם השקודה, גם הרנו, לא באו במהירות מטורפת. לאחר שעקפו אותו, נשארו בנתיב ולא עברו קו לבן ולא שום דבר אחר. ולא היה קורה כלום אם בהשלתבות בסרטון השני, למשל, הוא היה מאיץ טיפה לפני צמצום הנתיבים.

 

להאיץ לפני צמצום הנתיבים ? מה אתה בכלל יודע על הסיטואציה ? בסרטון הזה ראיתי את הרכב הראשון מתאמץ לעקוף אז לא האצתי ואפשרתי לו להכנס לפני, את המטורף שהגיע אחריו לא ראיתי, אין לי מושג מאיפה הוא צץ ובאיזו מהירות הוא נסע, ולא צפיתי שאחרי ההשתלבות של הנתיבים ובמרחק כל כך קצר ביני לבין הרכב שלפני ינסה עוד מישהו להידחף.

 

ואני מציע לך לא לנסות ללמד אותי איך לנהוג, "בוחר לנהוג לאט במיוחד" "תאיץ לפני ההשתלבות", איזו שיפוטיות, איזה שטויות במיץ , יש לי כבר מספיק שנות וותק על הכביש (קרוב ל 30) כדי לדעת באיזו מהירות אני צריך לנסוע, ומי זה נהג משתולל ומי זה נהג בריון.

אני מקווה שאתה לא נוהג כמו העצות שאתה נותן.

עריכה אחרונה על ידי martines
פורסם

זה דווקא נראה סרטונים שלך כאילו אתה לא מתייחס לזה שרוצים לעבור נתיב או לא רואה מראש שמתכוונים לעבור בקרוב, מעצבנת אותי התנהגות כזאת ואתה עוד צופר, כדאי שאתה תנהג קצת יותר בזהירות או שתפסיק לחשוב שאסור להם לעבור נתיב

פורסם
נהג השקודה עבר נתיב כשהוא מ א ו ד קרוב לנהג המצלם, אבל חוץ מזה בוודאי שהפואנטה שלך נכונה, ואני לא מאמין שתיתקל כאן בחוסר הסכמה.

 

יש לא מעט דוגמאות להתנגשויות שנגרמו דווקא בגלל התנהלות אטית והססנית בנהיגה, כמו זו של הנהג המצלם.

 

 

איטית והססנית על סמך מה ? אני שוב מזכיר שהמהירות המותרת היא 70 בכביש הזה, ואני הייתי על 80. מאיפה אתם מסיקים על מהירות "איטית והססנית" ?

פורסם
זה דווקא נראה סרטונים שלך כאילו אתה לא מתייחס לזה שרוצים לעבור נתיב או לא רואה מראש שמתכוונים לעבור בקרוב, מעצבנת אותי התנהגות כזאת ואתה עוד צופר, כדאי שאתה תנהג קצת יותר בזהירות או שתפסיק לחשוב שאסור להם לעבור נתיב

 

 

איך בדיוק אני אמור להבין שהוא רוצה לעבור נתיב ? הרי את האיתות רואים רק אחרי שבלמתי כדי לא להתנגש בו והוא כבר עמוק בתוך הנתיב שלי.תסתכל שוב טוב בסרטון ותחפש את האיתות.

פורסם
איך בדיוק אני אמור להבין שהוא רוצה לעבור נתיב ? הרי את האיתות רואים רק אחרי שבלמתי כדי לא להתנגש בו והוא כבר עמוק בתוך הנתיב שלי.תסתכל שוב טוב בסרטון ותחפש את האיתות.

זה לא שהוא בא לכיוונך במהירות של 200 קמ"ש ולא הספקת לראות אותו, הוא היה שם כמה שניות, לא יכול להיות שלא ראית אותו, וזה לא משנה אותת או לא אותת, תנסה גם אתה להימנע מכאלה מצבים ומפגיעה ברכב שלך, לא צריך להיות עקשן תמיד.

ככה זה נראה לי לפחות לפי הסרטונים, אם אני טועה אז...

פורסם (נערך)
איך בדיוק אני אמור להבין שהוא רוצה לעבור נתיב ? הרי את האיתות רואים רק אחרי שבלמתי.

 

גם האופן שבו נהג ממקם את עצמו בכביש הוא סוג של איתות!

 

הנהג השני נראה עוקף אותך (למרות ההאטה לקראת עצירה הנדרשת ממי שממשיך ישר) וכן נראה מתחיל לעבור ימינה מהקצה השמאלי של הכביש לימין. זה לכל הפחות צריך לעורר חשד.

 

גם אתה יכולת "לאותת" לו. אם באותו רגע בזמן היית נמצא הרחק יותר לפנים, בין אם זה על ידי נהיגה מהירה מעט יותר (מדובר פה על קמ"שים בודדים) או תחילת האטה מאוחרת יותר.

 

מצד שני, אם היית מתחיל להאט מוקדם יותר, הוא היה עובר אבל זה לא היה כל כך דרמטי. ההחלטה שלך.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

ואני מציע לך לא לנסות ללמד אותי איך לנהוג, "בוחר לנהוג לאט במיוחד" "תאיץ לפני ההשתלבות", איזו שיפוטיות, איזה שטויות במיץ , יש לי כבר מספיק שנות וותק על הכביש כדי לדעת באיזו מהירות אני צריך לנסוע.

עם כל הכבוד, ותק על הכביש לא מעיד על הבנה בנהיגה. עם קצת יותר הבנה ומודעות החלק הזה לא היה קורה לך:

את המטורף שהגיע אחריה לא ראיתי, אין לי מושג מאיפה הוא צץ ובאיזו מהירות הוא נסע, ולא צפיתי שאחרי ההשתלבות של הנתיבים ובמרחק כל כך קצר ביני לבין הרכב שלפני ינסה עוד מישהו להידחף.

מרוב טרוף, אגב, הוא פשוט התיישר אחרי הרכב שעקף אותך, והם המשיכו בדיוק במהירות של מי שלפניהם, בלי תעלולים מסוכנים, בלי חציית קו לבן, בלי כלום.

 

שיפוטיות מפריע לך? תתחיל מעצמך וההקצנות שלך. לא ביצעת שום "בלימת חרום" בסרטון הראשון שלך. לא כל מי שנוסע ב-130-140 קמש הוא "מטורף". למעשה, זו אפילו לא כזו מהירות גבוהה אבסולוטית לחלק די גדול מהכבישים הבינעירוניים בארץ.

 

סליחה על ההתפרצות, אבל ניכר מהתגובות שלך, מהאופן שבו אתה מתאר את הסיטואציה, וגם ממה שכתבת בעבר וזכרתי שהכביש הוא מקום מלחיץ למדי בשבילך. אתה לא מנתח נכון את הסיטואציות, לא קורא נכון את מה שקורה סביבך, נלחץ מזה ומתעצבן.

במקום להתעצבן, לצפור וכו' - הייתי ממליץ לך על שיעור נהיגה מתקדמת, שאולי יעזור לך גם לצפות את הנולד וגם להתעצבן פחות כתוצאה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
גם האופן שבו נהג ממקם את עצמו בכביש הוא סוג של איתות!

 

הנהג השני נראה עוקף אותך (למרות ההאטה לקראת עצירה הנדרשת ממי שממשיך ישר) וכן נראה מתחיל לעבור ימינה מהקצה השמאלי של הכביש לימין.

 

גם אתה יכולת "לאותת" לו, אם באותו רגע בזמן היית נמצא הרחק יותר לפנים, בין אם זה על ידי נהיגה מהירה מעט יותר (מדובר פה על קמ"שים בודדים) או תחילת האטה מאוחרת יותר.

 

כשאני מתקרב לרמזור אני לא נוהג להאיץ, זה מניסיון של שנים. אבל זה לא משנה כי כאן אני בכלל לא ראיתי אותו מגיע, ולא דימיינתי כשהוא התחיל לעבור אותי שהוא הולך להכנס לי מיליטרים לפני הרכב מהנתיב השמאלי ביותר כדי לפנות את הפנייה ימינה כשאני כל כך קרוב אליו.

אני גם לא נוהג לאותת על ידי המיקום של הרכב שלי בכביש, על ידי חסימות למיניהם, זו צורה אידיטית של איתות, כי הנהג השני עלול שלא לראות אותך או לא להבין אותך ואז זה נגמר בתאונה. אני פשוט שומר מרחק, ואם אני רואה נהג שרוצה להכנס לנתיב אני נותן לו כפי שרואים באחד מהסרטונים. יש כאלה שמפרשים את זה כנהיגה חסרת ביטחון או איטית מידי, שטויות במיץ, זו פשוט נהיגה חכמה, וניסיון של כמעט 30 שנה על הכביש.

פורסם (נערך)

עם כל הכבוד, ותק על הכביש לא מעיד על הבנה בנהיגה.

אבל ותק על הכביש עם 0 תאונות כנראה כן מעיד על משהו.

 

מרוב טרוף, אגב, הוא פשוט התיישר אחרי הרכב שעקף אותך, והם המשיכו בדיוק במהירות של מי שלפניהם, בלי תעלולים מסוכנים, בלי חציית קו לבן, בלי כלום.

תסתכל שוב ותראה שאחרי שהוא עקף הוא נצמד לטוסיק של הנהג שלפניו, כאילו שלמסכן שלפניו יש איזו ברירה בנתיב בודד עם קו הפרדה לבן.

 

שיפוטיות מפריע לך? תתחיל מעצמך וההקצנות שלך. לא ביצעת שום "בלימת חרום" בסרטון הראשון שלך. לא כל מי שנוסע ב-130-140 קמש הוא "מטורף". למעשה, זו אפילו לא כזו מהירות גבוהה אבסולוטית לחלק די גדול מהכבישים הבינעירוניים בארץ.

לא יעזור לך יבגני, אני כן ביצעתי בלימת חירום, וזו מהירות גבוהה אבסולוטית לקטע הכביש הזה ובמיוחד כשמתקרבים לצומת.

 

סליחה על ההתפרצות, אבל ניכר מהתגובות שלך, מהאופן שבו אתה מתאר את הסיטואציה, וגם ממה שכתבת בעבר וזכרתי שהכביש הוא מקום מלחיץ למדי בשבילך. אתה לא מנתח נכון את הסיטואציות, לא קורא נכון את מה שקורה סביבך, נלחץ מזה ומתעצבן.

 

מה קשור ? הבאת שירשור מלפני כמה שנים בסיטואציה אחרת לגמרי לא קשורה, עשית 1+1 יצא לך 3 ואתה כבר יודע עלי הכל :-) ... אם נוח לך לחשוב ככה יופי, שיהיה לך לבריאות .

 

123456

עריכה אחרונה על ידי martines
פורסם
זה לא שהוא בא לכיוונך במהירות של 200 קמ"ש ולא הספקת לראות אותו, הוא היה שם כמה שניות, לא יכול להיות שלא ראית אותו, וזה לא משנה אותת או לא אותת, תנסה גם אתה להימנע מכאלה מצבים ומפגיעה ברכב שלך, לא צריך להיות עקשן תמיד.

ככה זה נראה לי לפחות לפי הסרטונים, אם אני טועה אז...

 

אתה טועה.

פורסם

אבל ותק על הכביש עם 0 תאונות כנראה כן מעיד על משהו.

לא הוא לא. מאידך, זה שיש כאן סרטון בו אתה נעקף על ידי רכב, שבכלל לא ידעת שנמצא על הכביש שנייה לפני כן מעיד על משהו.

לא יעזור לך יבגני, אני כן ביצעתי בלימת חירום,

בהחלט לא יעזור לי, כי ניכר שאתה לא יודע מה היא בלימת חירום.

מה קשור ? הבאת שירשור מלפני כמה שנים

ומה השתנה מאז? שעברו עוד כמה שנים בהן התמזל מזלך, לא עשית תאונה, החלטת שאתה יודע לנהוג כי יש לך ותק?

הרי גם אז וגם היום אתה מגיע עם גישה זהה לחלוטין למה שמתרחש בכביש, וזה עלה גם פה וגם ש.

 

אני במקומך הייתי קצת מוטרד אם הייתי מגיע לכמעט תאונה עם רכב שבכלל לא היית מודע לקיומו רגע לפני. אבל זה רק אני.

 

בהצלחה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

במקום לחפש מי שיספור אותך או איך להתחמק "מביריונים" ,

תסע רגיל , תסגור את החלונות , שים מזגן שים מוזיקה טובה,

ותצא מנוקדת הנחה שכל שאר משתמשי הכביש רוצחים בפוטנציה.

תנהג זהיר ובצורה שלא תסכן אותך.

מרגיש שאתה לא יכול? תעבור לתחבורה ציבורית.

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

שני הסרטונים מתארים אותה סיטואציה של נהגים שחושבים שאתה נוסע לאט מדי גם אם אתה נוסע מעל המהירות המותרת. מקרה קלאסי של מהירות שלא מתאימה לתנאי הכביש.

מקווה שלא ניפגש על הכביש אחרת גם אני אקבל ממך צפירות.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160


×
×
  • תוכן חדש...