Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עידן לא דיבר על המישור החוקי, אלא על ההתנהלות הנאותה מבחינה תרבותית ואף בטיחותית.

 

מה גם שכביש החוף ברובו אינו דרך מהירה ולכן זו דוגמה לא טובה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • תגובות 242
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אתה רציני?

לפי דבריך אם אני נתפס בכביש החוף על 130, אני רק צריך להוכיח במשפט שרוב הרכבים סביבי נסעו על 130, ולכן הפעלתי שיקול דעת והתאמתי את מהירותי לסביבה.

והשופט יתן לי ציון לשבח, כי (לפי דבריך) לא רק שהיתה לי זכות להתאים עצמי ל"תנאי הדרך" אלא אף הייתי חייב לעשות זאת.

 

באופן כללי אני בחור לא רציני, לרוב בעל חוש הומור (גם אם לא כזה המתאים לכולם), 1.82, מבנה גוף בינוני, מקפיד על ספורט (מוטורי), רומנטי, אוהב להקשיב ולפנק.

כל זה לרוב כן, רציני קצת פחות ובכל מקרה איחרת את הרכבת, אני נשוי+2.

;)

 

ולגבי יתר התוכן המצוטט- זכותך לטעון בפני השופט מה שבא לך חבר.

אני בכל אופן הייתי חצי רציני, פעם ראשונה כי סתם זרקתי דוגמא להמחשת הכוונה הכללית של דבריי, פעם שניה כי אם כל התנועה מתנהלת בקצב גבוה מזה המותר בחוק אבל לא בצורה קיצונית סביר להניח שזה יעבור בשלום וללא דו"ח, פעם שלישית כי הגישה שלי שאם ביצעתי במודע עבירת תנועה אני אקבל את זה כמו גבר ולא אתחיל להתבכיין לשוטר שנסעתי מהר בגלל שכולם נסעו ככה או אישתי בדיוק יולדת או החתול שלי נפטר.

 

אתה רוצה משהו קצת יותר רציני?

נניח ונוצר מצב היפותטי שבו הגעתי לכביש שהמהירות המותרת בו בחוק עומדת על 90 קמ"ש אבל מאיזושהי סיבה התנועה מתנהלת שם דווקא על 130-140 קמ"ש אני בהחלט אשתלב בתנועה ואנהג במהירות שתואמת ומשתלבת עם יתר התנועה, קרי 130-140 קמ"ש, מסיבה פשוטה- הבטיחות האישית שלי הרבה יותר חשובה ויקרה לי מאשר דו"ח המהירות שאקבל, וכן, לנהוג בהתאם לסביבה זה יותר בטיחותי מאשר להתנהל במהירות נמוכה ברמה חריגה ביחס ליתר התנועה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
עידן לא דיבר על המישור החוקי

 

אני אולי לא נהג מי יודע מה, אבל בהבנת הנקרא אני לא רע:

החוק אכן מגביל את מהירות הנהיגה בהתאם לתנאי הכביש אבל בו זמנית משאיר לנהג מקום להפעיל שיקול דעת על מנת לנהוג בהתאם לתנאי הדרך ויתרה מכך- נהג שנהג על פי המהירות המותרת אך שלא בהתאם לתנאי הדרך יועמד לדין באם יגרום לתאונה.

 

זה תקף לכביש שבו המהירות המותרת עומדת על 90 קמ"ש אך יש ערפל שמגביל מאוד את שדה הראיה וזה תקף לא פחות לכביש שהמהירות המותרת בו עומדת על 90 קמ"ש אבל התנועה רובה ככולה מתנהלת על 110 קמ"ש.

 

זה כבר יותר ברור:

אני בכל אופן הייתי חצי רציני

 

באופן כללי אני בחור לא רציני, לרוב בעל חוש הומור (גם אם לא כזה המתאים לכולם), 1.82, מבנה גוף בינוני, מקפיד על ספורט (מוטורי), רומנטי, אוהב להקשיב ולפנק.

כל זה לרוב כן, רציני קצת פחות ובכל מקרה איחרת את הרכבת, אני נשוי+2.

ההפסד כולו שלך. אני כבר חשבתי על שם לחתול שנגדל ביחד.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
באופן כללי אני בחור לא רציני, לרוב בעל חוש הומור (גם אם לא כזה המתאים לכולם), 1.82, מבנה גוף בינוני, מקפיד על ספורט (מוטורי), רומנטי, אוהב להקשיב ולפנק.

כל זה לרוב כן, רציני קצת פחות ובכל מקרה איחרת את הרכבת, אני נשוי+2.

;)

 

ולגבי יתר התוכן המצוטט- זכותך לטעון בפני השופט מה שבא לך חבר.

אני בכל אופן הייתי חצי רציני, פעם ראשונה כי סתם זרקתי דוגמא להמחשת הכוונה הכללית של דבריי, פעם שניה כי אם כל התנועה מתנהלת בקצב גבוה מזה המותר בחוק אבל לא בצורה קיצונית סביר להניח שזה יעבור בשלום וללא דו"ח, פעם שלישית כי הגישה שלי שאם ביצעתי במודע עבירת תנועה אני אקבל את זה כמו גבר ולא אתחיל להתבכיין לשוטר שנסעתי מהר בגלל שכולם נסעו ככה או אישתי בדיוק יולדת או החתול שלי נפטר.

 

אתה רוצה משהו קצת יותר רציני?

נניח ונוצר מצב היפותטי שבו הגעתי לכביש שהמהירות המותרת בו בחוק עומדת על 90 קמ"ש אבל מאיזושהי סיבה התנועה מתנהלת שם דווקא על 130-140 קמ"ש אני בהחלט אשתלב בתנועה ואנהג במהירות שתואמת ומשתלבת עם יתר התנועה, קרי 130-140 קמ"ש, מסיבה פשוטה- הבטיחות האישית שלי הרבה יותר חשובה ויקרה לי מאשר דו"ח המהירות שאקבל, וכן, לנהוג בהתאם לסביבה זה יותר בטיחותי מאשר להתנהל במהירות נמוכה ברמה חריגה ביחס ליתר התנועה.

אתה בעצם טוען שלרכבים לא חזקים אין מה לעשות בכביש כזה כי יש סבירות גבוהה שהם לא בטוחים

פורסם

בסופר מתעכבים כמה דקות כמו בכביש. בכל מקרה ברור שבגלל שאנחנו בקופסה עם גלגלים ויש אלמנטים של סיכון אז צריך להיות יותר חכם מאשר צודק. פעם דיברתי עם מתנדב משטרה שעובד אצלי ואמרתי לו שיעזבו את אלו שנוסעים 15 קמ"ש בכביש ריק בלילה מעל המהירות המותרת ויטפלו בבוקר בידיוק בבריונות כביש הזו. הוא אמר שפעם הם היו עושים את זה, וכל אלו שעמדו שם מחאו להם כפיים.

זה צריך להיות כמו תסמין שיקגו - להתחיל לטפל בפשעים הקטנים וזה יחלחל בסוף גם לגדולים. אבל זו מדינה זבל עם הרבה אנשים שהם זבל, אין מה לעשות...

 

 

פורסם

יוסי - ממים עד מחר, אבל בגדול, חוץ מזה שאתה נהנה להתריס (ושזה לא מצחיק) זה לא אומר הרבה על התפיסה שלך. זה כן אומר שאתה יודע שאתה מכשול ונהנה מזה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
אלה שבימני הם לא הבעיה. אבל לאלה נצמדים לעתים נדירות בלבד.

זה סבבה. אני לא חושב שבדיון הזה קיים מישהו שלנסוע בלי סיבה בנתיב האמצעי או השמאלי זה תקין מבחינתו.

אבל מה במצב של כביש עם נתיב אחד לכל כיוון?

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בכביש חד-נתיבי אחד משניים. אם יש אפשרות לעקוף, מברכים ברוך המתקין מגדש בין סעפות ומורידים רגל ימין. אם לא - מזדיינים בסבלנות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם כך אז אין מחלוקת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

היא גם לא הייתה. האנשים היחידים כאן שלא מבינים הם אלה שחושבים שמותר להם לעכב ואליהם גם נצמדים בדרך כלל. ושוב - זה קורה לרוב כשאלה שנצמדים אליהם נמצאים במקום בו הם לא אמורים להיות, למשל כל נתיב פרט לימני ביותר. כשהם לא מודעים לסביבתם, וגרוע מכל - כשהם חושבים שהם צודקים ועסוקים בכך.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...