Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סליחה אבל אני נוסע על 90-100.

למה? כי

1) יש לי זמן

2) אני חוסך דלק

3) לא רוצה לאמץ את האוטו (הוא חלש)

 

איזו זכות יש לאיזה בריון ליסינג לחתוך או להבהב עלי עם האורות כי אני לא נוסע מספיק מהר (בנתיב הימני, בלי להפריע) ולא נותן לו לעקוף מימין את מי שמנסה לעקוף אותי על 110?

 

אם הוא רוצה לחתוך את כולם ולעקוף מישהו מימין באלימות, שיעבור למדינה אחרת.

 

כל יום זה קורה.

אנשים שפשוט החליטו שלנסוע על 140 זה סביר ומתעצבנים על אנשים נורמליים שרק רוצים להגיע ברוגע לאנשהו.

 

101a44.jpg

 

אולי אני באמת צריך לקנות מצלמת DVR חדשה בשביל לתעד איך זה נראה מנקודת המבט של בן אדם עם רכב נורמלי.

  • תגובות 242
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סולאורייד - כשאני רוצה לנסוע לאט בכביש 6, למשל, אני שם קרוז קונטרול ולא זז מילימטר מהימני. בימני אף אחד לא נצמד. יודע למה? כי עוקפים. מי שלא מפריע לאחרים, לא מפריעים לו, ב-99% מהמקרים.

 

מרטינס - נצמדים בכבישים חד-סטריים, שם לרוב אם נצמדים אליך - סימן שאתה מכשול, כי המהירות החוקית אולי איטית, אבל לא מופרכת. או אם אתה בנתיב אמצעי או שמאלי - ואז אתה בריון ודי מטומטם, כי בשם "התהומות" ושאר המלל הגבוה שלך (לא, לא אורן חזן או מירי רגב. לא נגד מלל גבוה, נגד התחסדות) אתה מפריע לכולם. אל תשכח שמהירות חוקית זה בין אדם למקום, ואתה עובר עבירות שבין אדם לחברו. תחשוב על זה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
איזו זכות יש לאיזה בריון ליסינג לחתוך או להבהב עלי עם האורות כי אני לא נוסע מספיק מהר (בנתיב הימני, בלי להפריע) ולא נותן לו לעקוף מימין את מי שמנסה לעקוף אותי על 110?

 

אם הוא רוצה לחתוך את כולם ולעקוף מישהו מימין באלימות, שיעבור למדינה אחרת.

 

 

אתה סותר את עצמך, אם אתה בימני אי אפשר לעקוף אותך מימין. טול קורה מבין עיניך. מה גם שאם לי הייתה DVR, יכולתי לשדר קבל עם ופורום איך איזו קליאו עם מדבקת CF חתכה אותי לפני מחלף אליקים פעם. נחש מי נהג.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

הוא לא מנסה לעקוף אותי מימין.

הוא מנסה לעקוף מישהו אחר מימין ואז צופר לי כי אני שם.

תקרא כמו שצריך את מה שכתבתי.

 

ולפני חודשיים באליקים אתה עשית בדיוק מה שאני אמרתי בהודעה קודמת.

עקפת אנשים מימין בקטע הזה איפה שנגמר הנתיב במקום להשתלב כשזה הגיוני להשתלב.

 

אמרתי לאשתי וצחקתי "כוס אמק, גם רומן עושה את אותו דבר שכל הערסים האלה עושים".

פורסם (נערך)
^ מסכים עם כל מילה.

 

מרטינס, אתה לא במסע צלב. גם אותי מעצבנות עבירות רבות שהפכו בפועל לנורמה, כמו גניבה של רמזורים אדומים. אבל אני צופה את זה, ולא מניח שברגע שיש ירוק, אני יכול לסחוט את הדוושה, וגם לא בולם בלי להסתכל במראה לפני רמזור.

לא צריך לקחת את זה למקומות אישיים או להפגע, אבל נהיגה זה דבר מורכב. אתה בפרוש מפספס משהו מהמכלול. ובסוף, כפי שכבר כמה אנשים כתבו לך, מעבר לזה שיש גם בהתנהגותך מן הבריונות, אתה מסכן גם את עצמך.

 

יבגני - אני לא מפספס כלום. כפי שכבר כמה אנשים כתבו לך רואים שלא נסעתי לאט, נסעתי בנתיב ימני, ורואים טוב מאד את הבריון שנכנס לנתיב לא פנוי. זה שתכתוב שוב ושוב שהקרבן הוא הבריון לא יהפוך את זה לנכון.

גם מהירות מעל למותר בחוק היא לא חוקית, וגם כניסה לנתיב לא פנוי, בדיוק כמו גניבה של רמזור, אבל לך נוח להתעלם מחוקים שלא נוחים לך, ואז אתה מוסיף חטא על פשע ומי ששומר על חוקים שלא נראים לך מאשים אותו בבריונות ? בסכנה לסביבה ?

 

מי שנוהג לפי החוקים הוא בריון ומי שעובר עליהם הוא קורבן ? זה מה שאתה מנסה להגיד ?

משהו בלוגיקה שלך שם לא עובד ...

עריכה אחרונה על ידי martines
פורסם

מעבר לדברים הנכונים של קרמבו.

מרטינז, זכותך לנסוע במהירות שהיא נוחה לך כל עוד היא חוקית ואינה גורמת להפרעה ממשית בתנועה (שאז היא גם לא חוקית).

אבל חובתך היא לדעת מה קורה מאחוריך בדיוק באותה המידה שאתה יודע מה קורה לפניך.

עצם העובדה שאתה מופתע מעידה על כך שאתה לא משתמש מספיק במראות ולא בונה תמונה של מה שקורה מאחוריך.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
ולפני חודשיים באליקים אתה עשית בדיוק מה שאני אמרתי בהודעה קודמת.

עקפת אנשים מימין בקטע הזה איפה שנגמר הנתיב במקום להשתלב כשזה הגיוני להשתלב.

 

רק שאני לא מתחסד. בקטע הספציפי הזה אני יוצא מכביש 6 בנתיב הימני ביותר לרוב ופשוט מושך בו עד הסוף, מה גם שיש לאוטו תאוצות ביניים שמאפשרות לא לסכן אף אחד עם זה. בפיקנטו לא הייתי עושה את זה, כי זה לא היה בטוח.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
מי שנוהג לפי החוקים הוא בריון ומי שעובר עליהם הוא קורבן ? זה מה שאתה מנסה להגיד ?

משהו בלוגיקה שלך שם לא עובד ...

 

זה מאד פשוט:

 

מהירות חוקית זה בין אדם למקום, ואתה עובר עבירות שבין אדם לחברו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

תחושת הצדק הקדוש כאן מטשטשת את ההבחנה בין מה ש״צודק״ ומה שנכון לעשות.

דוגמה:

מתקרב למעבר חצייה, אמא וילד עומדים לרדת לכביש, מתחיל להאט ואגב כך מעיף מבט במראה האחורית - רואה רכב מתקרב במהירות לא סבירה.

מבקש סליחה בלב מהאמא והילד ולא עוצר ותתפוצץ האמא מעצבים ותשלח אותי לאלף עזאזלים.

 

ה״חוק״ מחייב אותי לעצור, שוטר שיעמוד אחרי מעבר החציה גם יתקע לי יופי של דו״ח - אני אקבל אותו בחפץ לב.

 

חוקי התנועה הם חשובים מאוד וקריטיים להתנהלות בכביש - אבל כאשר זה הם או הבטיחות האישית שלי - אפשר מצידי לדחוף אותם אתם יודעים לאן...

 

תחושת הצדק הקדוש והרדיפה שלו זה יפה, וגם אין על הפוזה של מטיף וחרון אף וכל זה. אבל לדעתי זה לא דבר נכון בכביש. כי הוא מקום מאוד לא סטרילי, חד ערכי וברור.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם
תחושת הצדק הקדוש כאן מטשטשת את ההבחנה בין מה ש״צודק״ ומה שנכון לעשות.

דוגמה:

מתקרב למעבר חצייה, אמא וילד עומדים לרדת לכביש, מתחיל להאט ואגב כך מעיף מבט במראה האחורית - רואה רכב מתקרב במהירות לא סבירה.

מבקש סליחה בלב מהאמא והילד ולא עוצר ותתפוצץ האמא מעצבים ותשלח אותי לאלף עזאזלים.

 

ה״חוק״ מחייב אותי לעצור, שוטר שיעמוד אחרי מעבר החציה גם יתקע לי יופי של דו״ח - אני אקבל אותו בחפץ לב.

 

חוקי התנועה הם חשובים מאוד וקריטיים להתנהלות בכביש - אבל כאשר זה הם או הבטיחות האישית שלי - אפשר מצידי לדחוף אותם אתם יודעים לאן...

 

תחושת הצדק הקדוש והרדיפה שלו זה יפה, וגם אין על הפוזה של מטיף וחרון אף וכל זה. אבל לדעתי זה לא דבר נכון בכביש. כי הוא מקום מאוד לא סטרילי, חד ערכי וברור.

 

 

עוד ניסיון מעניין לבסס תיאוריה מעניינת על כלום. איך היסקת שנסיעה במהירות החוקית היא סכנה ל"בטיחות האישית" ?

קראת מחקר על זה או שזה המצאה שלך כי זה עושה לך שכל ?

 

זו עוד רציונליזציה שאמורה להצדיק טיסה על הכביש. "טסתי על הכביש כי פחדתי על הביטחון האישי שלי"

פורסם
ואז אתה מוסיף חטא על פשע ומי ששומר על חוקים שלא נראים לך מאשים אותו בבריונות ? בסכנה לסביבה ?

אני לא רואה הרבה עניין בניהול שיחות פילוסופיות ארוכות על משמעותם של חוקים בכלל, ומהירות מקסימלית בפרט. אבל בקצרה, יש סיבה לכך שהמהירות המותרת הןעלתה בכביש 6, כביש 1 ועוד מקומות באופן רשמי, ובאופן לא רשמי בערך בכל כביש. ויש סיבה שגם לפני 3 שנים כבר אמרו לי שוטרי מתנא אקראים שבכביש של 90 לא מחלקים דוח מתחת ל-120.

 

אני לא הייתי צופר לך, או שום דבר דומה, כשאתה נוסע במהירות חוקית. מבחינתי, זה לא מעניין בכלל, כל עוד אתה יושב בנתיב הימני.

עם זאת, זה לא לי "נח להתעלם". זה לכל העולם, חוץ ממעט אנשים שחושבים כמוך, ולכן אני חוזר ואומר - יש משהו מאוד בעייתי בתפיסה שלך של הכביש, של איך ומה שקורה שם, וזה שאתה מפספס נהג שמגיע מאחוריך בשני נתיבים שמתכנסים לאחד, מעיד על זה יותר מכל דבר אחר שאתה או אני עוד יוכלים לכתוב.

 

אגב, גם הצפירות שלך לא בדיוק באות למנוע תאונה, אלא להודיע לנהג שלפניך שהוא עיצבן אותך.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
רק שאני לא מתחסד. בקטע הספציפי הזה אני יוצא מכביש 6 בנתיב הימני ביותר לרוב ופשוט מושך בו עד הסוף, מה גם שיש לאוטו תאוצות ביניים שמאפשרות לא לסכן אף אחד עם זה. בפיקנטו לא הייתי עושה את זה, כי זה לא היה בטוח.

 

זה מאד פשוט: מהירות חוקית זה בין אדם למקום, ואתה עובר עבירות שבין אדם לחברו.

 

ואיך המשפט הזה משתלב עם לעקוף אנשים מימין ? ב"תאוצות ביניים" שלדעתך "מאפשרות לא לסכן אף אחד עם זה" זה יפה זה ? לאן נעלם החלק של "בין אדם לחברו" ?

פורסם

אגב, גם הצפירות שלך לא בדיוק באות למנוע תאונה, אלא להודיע לנהג שלפניך שהוא עיצבן אותך.

 

טוב אני מבין שכבר איך לך מה לומר יותר אז חזרת לצפירה. בסדר, אני רק אומר כאן שכשנכנס לי משהו בפתאומיות לטווח הראייה ואני מרגיש סכנה אז אני צופר. תגובה כמעט אוטומטית. תן לי דוח על צפירה לא חוקית אדוני השוטר.

פורסם
עוד ניסיון מעניין לבסס תיאוריה מעניינת על כלום. איך היסקת שנסיעה במהירות החוקית היא סכנה ל"בטיחות האישית" ?

קראת מחקר על זה או שזה המצאה שלך כי זה עושה לך שכל ?

 

זו עוד רציונליזציה שאמורה להצדיק טיסה על הכביש. "טסתי על הכביש כי פחדתי על הביטחון האישי שלי"

 

לא כתבתי את זה בהקשר לנסיעה מהירה, למעשה כמדומני לא השתמשתי במושג ״נסיעה מהירה״ אלא אם כבר ב״מהירות בהתאם לתנאי הדרך״.

 

אני לא מבסס תאוריה על כלום, לא מנסה לעשות רציונליזציה, גם לא מטיף לאחרים, רק כותב את ההגיון ואופן המחשבה שלי בעניין, מה שאני עושה באופן אישי ונכון לדעתי.

 

ומכיוון שאתה תוקף אותי אישית משום מה, לא משיב לגופו של עניין ולא מנהל דיון ברמה תרבותית או מכבדת, אני:

א. מתנצל אם פגעתי בך

ב. מאחל לך ערב טוב

ג. מייחל לאריכות ימים, רוגע בכביש ושלווה.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

אני אומר את מה שאני אומר במעגלים.

לשיטתך, צפרת כי הרגשת סכנה. מעשית, הרגשת סכנה כי אתה לא רואה את הנולד בכביש. אתה לא רואה את הנולד בכביש כי מעניין אותך רק להרגיש שנסעת לפי החוק - לא להסתכל במראות הצידיות, לא באחורית, לא שום דבר אחר. הצפירה גם לא ממש עזרה לך בזה, כי היא הגיעה מאוחר מדי בשני המקרים, וכאמור בעיקר נועדה בפועל להודיע שעיצבנו אותך. כך שגם בפן הזה, לדעתי, אתה בעיקר מתמם.

 

מרטינס, הסרטונים שלך מעידים על מה שאתה שואל את קרמבו יותר טוב מכל דבר אחר. חלקנו כאן משקיעים לא מעט זמן וכסף בהכשרות מעבר להוצאת הרישיון הבסיסית. לא יודע אם עשית משהו כזה יא פעם, אבל ממליץ לך בחום. זה אולי לפחות קצת יפתח לך את הראיה מעבר לגישת ה-"נסעתי במהירות החוקית. שום דבר אחר לא מעניין".

 

תאונות הן גם עניין של מזל. אפשר להתווכח עד מחר. כל עוד תמשיך להתייחס למראה אחורית כהמלצה, בטח בקטעים בהם יש צמצום נתיבים או כל דבר דומה, אתה מעשית מגדיל את הסיכוי שלך לתאונה. בטח כשאתה באופן מודע גם נוהג לאט יותר מהסביבה שלך.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.

×
×
  • תוכן חדש...