Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הנהגים האלה גם לא יכולים לטעון שהם נוסעים לאט בחסות החוק ולקרוא לכל מי שממהר עבריין, מאחר והחוק אומר שצריך לנסוע בנתיב הימני ביותר.

אני חשבתי שמבחינתכם כל רכב עגלה באשר הוא מהווה מכשול.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 242
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קצת פרופורציה: לפני שבועיים בערך הרכב שלי בילה במוסך לטיפול. כדי לא להתקע, השכרתי יונדאי איי10 ידנית, ונסעתי איתה ביומיים האלו.

לא רק שלא הייתי מסכן נרדף, אלא שאפילו הצלחתי לעקוף, כשמאוד רציתי. ההבדל העיקרי הוא שצריך מרווח תמרון גדול יותר, כי הרכב לא מאיץ (וגם לא בולם) כמו ה-500.

אנחנו לא בעולם פה של רכבים שמגיעים לאיזה 50 קמש מחד, ופורמולה 1 מאידך. די להתמסכן ולכתוב מאיזו פוזיציה של רגש נחיתות, או להקצין.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

כל רכב עגלה הוא מכשול, אבל כל עוד הוא בימני הוא לא באמת מפריע לי, כי אעקוף אותו לכשתנאי הכביש יאפשרו. כשהוא בימני, הוא עושה את המוטל עליו - אין לי מה לכעוס עליו. אם אני במצב רוח שאנטי, גם אני יכול להתמקם בימני ולשים קרוז על 90-110, תלוי כביש. שוב - כשיש אפשרות לעקוף נדיר שייצמדו וכשנצמדים בכביש חד-נתיבי זה או מטורפים (נדיר, בכל זאת) או שהבן אדם לא נוסע בקצב התנועה הראוי. ברוב הכבישים החד-נתיביים, אגב, אותו הקצב נע סביב המהירות החוקית לכן גם הטיעון של "נסעתי כחוק" לא מחזיק מים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

או שזה סתם נהג שפוחד. לא חסרים כאלה למשל בכביש 73. להיצמד אליהם זה מיותר כמו להיצמד למישהו בימני במקום לעקוף.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
ואני עדיין מחכה לשמוע איך המראות של מרטינס מכוונות :-(

אה, רק עכשיו שמתי לב סורי.

 

מראות הצד מכוונות בצורה שמאפשרת לי לראות את הכביש בצורה האופטימלית. לא רואים את הרכב או את הדלת אם לזה התכוונת.

אבל אין קשר למראות במקרה כאן,נסעתי ישר ולא התכוונתי לפנות או להחליף נתיב, התרכזתי בדרך שלפני.

פורסם

אז בתור נהג ותיק, הייתי מצפה ממך שתדע להפנות מבט למראות כל כמה רגעים, כדי לדעת איפה אתה נמצא ביחס לתנועה, מי מימינך משמאלך ומאחורייך, ככה לא תהיה מופתע מאף אחד, ככה אני לא מופתע מאף אחד לעולם, ואני צופה מה קורה סביבי בכל רגע נתון.

פורסם
או שזה סתם נהג שפוחד.

 

אז שיקח מונית. אם הוא מפחד סימן שהוא לא במצב/ידע/יכולת לתפעל כלי רכב מנועי ומקומו לא על הכביש.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נכון, אבל מבחינת החוק הוא כן. (עד שפעם יעשה תאונה וישללו לו את הרישיון)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
בכביש חד-נתיבי אחד משניים. אם יש אפשרות לעקוף, מברכים ברוך המתקין מגדש בין סעפות ומורידים רגל ימין. אם לא - מזדיינים בסבלנות.

 

 

מעניין, פעם חשבת שבכביש עם נתיב אחד ,הנהג צריך לרדת לשולים ולתת למהירים יותר לעקוף ..

 

אין נתיב ימני, יש רק נתיב אחד וחומת הפרדה בין הנתיבים

 

תרדו לשוליים ותנו לו לעקוף. לא מתפקידו של אף אחד פה לעסוק בחינוך על הכביש. מה גם שברוב המכריע של המקרים אתם באמת מעכבים.

 

תפקידך הוא לאפשר תנועה בטוחה. כשאתה מעכב אותו אתה גורם למצב חירום או, לכל הפחות, מגדיל את הסיכויים לו. אם תתן לו לעבור (וברור שאם יש הולכי רגל/רוכבי אופניים/מתקני פנצ'ר תדע לזהות זאת ולתאם את ירידתך לשוליים בהתאם) תפחית את הסכנה ותפחית את הלחץ בו שרויים אתה וגם העוקף.

 

כשתהיה סגור על עצמך, ספר לנו מה החלטת שנכון לעשות.

פורסם

אני עדיין חושב שצריך לרדת לשוליים וכשאני רואה שאני איטי ביחס לתנועה, זה מה שאני עושה. גם אין שום סתירה במה שכתוב - כמו שאמרתי וחזרתי עכשיו - לדעתי מנומס לרדת לשוליים ולתת לעבור. אני לא אצפור לך שתרד לשוליים ואעקוף ואשכח ממך עוד לפני שתיעלם מהמראה.

 

אבל היי, מחמיא לי שאתה עושה עלי חיפוש, כל הכבוד שלא התעצלת! :)

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

סליחה שלא קראתי תשעה עמודים.

אתייחס לעמוד הראשון בערך: הייתה תקופה שנהגתי כמו סבתא, ברמת הפחות מ90 בכביש החוף [בכביש פנוי משאיות היו עוקפות אותי].

לא הייתה פעם אחת שמישהו נצמד אליי, צפר לי או הבהב לי. לא הייתה פעם אחת! גם כשהייתי עוקף זקנה שנוסעת על 80 בימני, אף אחד לא הבהב לי ולא נצמד אליי.

כנ"ל בכבישים דו נתיביים.

בכביש חד נתיבי אני מקפיד להתקדם בקצב סביר כי כשאני גורם לעיכוב אני מרגיש כמו שמ*ק וקצת מתנשא. אבל זה רק אני.

בצפון כשמישהו ממהר אני יורד לשוליים, אבל זה סתם נימוס שלימדו אותי בבית, לא לכולם יש את זה, לא חובה.

באופן כללי, רוב הבעיות מתרחשות בשני מקרים: רכבים איטיים בנתיב שאינו ימני ורכבים שמנותקים מהסביבה שלהם [למשל: שתי מכוניות בעיר שמשוות מהירויות ו"נועלות" שני נתיבים]. לחלופין, כשמישהו נעקף יש לו נטייה להאיץ ולהקשות על העוקף, זה קורה המון ובדקתי את זה בעצמי. הבעיה מתחדדת כשהעוקף גם עקשן ולא מאיץ רגע בחדות לעקוף.

לדעתי כל הבעיות הללו נובעות מתכונה אחת שיש לנו: עקשנות. או האהבה שאנשים מקבלים מלהיות צודק/פוץ/טמבל.

 

אני תמיד מאמין שאפשר להשתפר עוד ועוד, ושאין נהגים מושלמים. כתוצאה מכך אני תמיד מנסה להבין מה אני עושה לא בסדר [למרות שלהרבה אנשים קשה לדמיין סיטואציה שבה הם טועים]. כשאני רואה משהו שקורה פעם אחר פעם אחר פעם, אני מבין שאולי הבעיה היא אצלי, ואולי לא. בודק, שואל ומתייעץ לברר.

 

תפתחו את הראש, אל היו פוצים מתנשאים שנהנים מלעצבן אחרים ואל תהיו עקשנים. זו תכונה לא טובה בכביש. היו קצת יותר מתחשבים ותראו איך יתחשבו בכם.

 

שבוע טיל לכולם.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
יוסי - ממים עד מחר, אבל בגדול, חוץ מזה שאתה נהנה להתריס (ושזה לא מצחיק) זה לא אומר הרבה על התפיסה שלך. זה כן אומר שאתה יודע שאתה מכשול ונהנה מזה.

 

אני לא מכשול ולא אמור להיות מכשול.

אני מקפיד מאוד על להיות תמיד בנתיב הימני ולא להפריע.

 

אני גם מודע לחלוטין לכל הרכבים שמסביבי.

העניין הוא שאם אני בימני ומישהו נצמד אלי או עושה עם האורות, אז "תזדיין, אני לא מאיץ".

מבחינתי מישהו שמהבהב עם האורות כשאני בימני צריך לקבל קנס של 1000 ש"ח וזימון לבית משפט על התנהגות בריונית.

אין לזה הצדקה חוץ מ"בא לי לנסוע מהר יותר ולצפצף על כולם".

 

הבעיה היא עם אלו שלא משנה מה אני אעשה, כל עוד אני נוסע לאט אבל מעל המהירות המותרת (גם בימני), הם עדיין מהבהבים ומתעצבנים.

 

הנהגים האלה גם לא יכולים לטעון שהם נוסעים לאט בחסות החוק ולקרוא לכל מי שממהר עבריין, מאחר והחוק אומר שצריך לנסוע בנתיב הימני ביותר.

אני חשבתי שמבחינתכם כל רכב עגלה באשר הוא מהווה מכשול.

 

זאת בדיוק הבעיה, שגם לנסוע על 90-100 בימני זו בעיה על פי חלק מהאנשים פה.

פורסם
אני עדיין חושב שצריך לרדת לשוליים וכשאני רואה שאני איטי ביחס לתנועה, זה מה שאני עושה. גם אין שום סתירה במה שכתוב - כמו שאמרתי וחזרתי עכשיו - לדעתי מנומס לרדת לשוליים ולתת לעבור. אני לא אצפור לך שתרד לשוליים ואעקוף ואשכח ממך עוד לפני שתיעלם מהמראה.

 

אבל היי, מחמיא לי שאתה עושה עלי חיפוש, כל הכבוד שלא התעצלת! :)

 

דווקא התעצלתי, ואם כבר, התודה מגיעה ליבגני שחיפש ומצא את השרשור והביא אותו בתחילת השרשור הנוכחי.

פורסם

יבגני אכן בחור כארז, פרט לדעות פוליטיות אנחנו לרוב מסכימים 8)

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...