Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 242
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

מרטינס, אם אין בעית שדה ראיה והשול רחב, סלול, נקי (וכמובן פנוי) אז ממה נפשך?

 

שוב, אני מדבר על מצב של רכב אטי שממש מעכב את התנועה. לא על מישהו שנוסע 100 (ונגיד שזו מגבלת המהירות החוקית) כשהתנועה זורמת ב-110...

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

מרטינס - שים לב. אצלך כולם הזויים, טייסים, מה לא. אתה הזך היחיד. חשבת פעם שאם כולם כאלה, אולי הבעיה אצלך?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

זה גם מסוכן וגם לא חוקי.

אתה אולי רואה אותו אבל הפוסטמה מאחוריך שמתעסקת עם הטלפון לא תראה אותו ותיכנס בו כשהוא ירצה להשתלב בחזרה.

 

אני רואה את חמי.

הבן אדם לא מסוגל לנסוע יותר מ85-90. פיזית הוא לא יכול. רכב חדש ומודרני אבל לא הוא לא רואה מספיק טוב בשביל לנסוע יותר מהר.

אז תבקש ממנו לרדת לשוליים?

פורסם
מרטינס - שים לב. אצלך כולם הזויים, טייסים, מה לא. אתה הזך היחיד. חשבת פעם שאם כולם כאלה, אולי הבעיה אצלך?

הכל ברוח טובה כמובן, אבל אני פשוט לא מצליח להבין איך אנשים מסוגלים להמציא לעצמם חוקים תנועה משלהם, שכל החוקים האלה נועדו לקדש איזה פולחן של מהירות , להאמין בהם כל כך ולהטיף אותם לאחרים בכזו להיטות.

 

ומה זה הפולחן הזה של המהירות שאתם מנסים להצדיק אותו בכל מיני רעיונות מעניינים

נוסע בגבול המהירות המותרת אבל בנתיב אמצעי = עבריין שדינו מוות

אותו דבר על הנתיב השמאלי = עבריין שדינו מוות בעינויים

נוסע על 70 בנתיב הימני בכביש מהיר = עבריין (מאסר בפועל או רק עבודות שירות ?)

נוסע בכביש בנתיב בודד ומעכב מישהו מאחוריך, רד לשוליים ופנה לו מייד את הכביש, אחרת אתה עבריין (איזה חומרה זה , לא ברור)

מסכנים הנהגים , הרגתם אותם.

פורסם

ואתה כ"כ עסוק בקטרוג אלו שנוהגים שלא לרוחך, ובו בזמן מתעלם מהבריונות/עבירות שלך שאיזה 10 אנשים שונים רשמו עליהם.

 

מזכיר לי את הנהג מונית ההוא שהתעצבן שכל הסקרנים מעכבים את התנועה, ואז כשהגיע אליה נעצר לראות טוב טוב מה קרה שם...

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

יוסי - אבקש ממנו לא לנהוג. הוא מסוכן. בלי צחוק ובלי ציניות.

 

מרטינס - אתה יכול להמשיך לחשוב במונחים של "פולחן" כמה שתרצה, אבל באופן ברור אתה לא מי יודע מה מחובר למציאות. מי שנוסע בנתיב שהוא לא הימני ביותר שלא לצורך עקיפה (כולל אמצעי) עובר על החוק שאתה כ"כ מקדש. או שחוק זה רק מהירות כי זה נראה לך סביר?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
יוסי - אבקש ממנו לא לנהוג. הוא מסוכן. בלי צחוק ובלי ציניות.

 

מרטינס - אתה יכול להמשיך לחשוב במונחים של "פולחן" כמה שתרצה, אבל באופן ברור אתה לא מי יודע מה מחובר למציאות. מי שנוסע בנתיב שהוא לא הימני ביותר שלא לצורך עקיפה (כולל אמצעי) עובר על החוק שאתה כ"כ מקדש. או שחוק זה רק מהירות כי זה נראה לך סביר?

גם מי שעובר את המהירות המותרת עובר על החוק. אז שלא ילין על אחרים שלא מפנים לו נתיב.

פורסם (נערך)
אבל אני פשוט לא מצליח להבין איך אנשים מסוגלים להמציא לעצמם חוקים תנועה משלהם

די, שברת אותי,

תקנות תעבורה, סעיף 63: שימוש בצופר

)א( מתן אות בצופר לא יהיה ממושך או חוזר יותר מן הדרוש לפי הנסיבות.

)ג( בדרך עירונית לא ישמיע אדם אות אזהרה בצופר אלא למתן אות אזהרה למניעת סכנהקרובה שאין למנוע אותה באופן אחר.

מדהים, כאילו לקחת את החוק הזה ועשית עליו NOT, בעוד שבו בזמן אתה מדבר על חוקים מומצאים של אנשים אחרים (שים לב שאני לא אחד מהם).

צביעות? אטימות? חוסר מודעות עצמית? תגיד לי אתה.

 

(סורי ניקו זה היה חזק ממני)

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

פרנקוס, שלא ינהג.

 

מרטינס, הרגילו אותך שלהיות אגואיסט זה בסדר, לכן אצלך אחם מראות ולחסום נתיב מיועד לעקיםה זה בסדר. יש אנשים שהם פחות אגואיסטים ממך, או יודעים לנהוג (ולא רק מחזיקים בכרטיס פלסטיק), אז גם מתייחסים לכביש קצת שונ ה ובקצת פחות חרדתיות מנהג שלא מודע לזה שיש רכבים בנתיב לידו,כי מסתכל רק קדימה.

 

די, תנוח. אין לך קייס, בראש ובראשונה כי כולנו כבר הבנו מה רמתך כנהג, אבל גם כי אתה עצמך נוסע יותר מהר מהמותר ('מטורף')וגם כי הדוגמא האמפירית של.431 מלמדת שגישתך כגישה כללית על קדושת המספר לא מחזיקה.

 

אגב, את רוב המסיעות לבית בתל אביב אני עושה בימני במהירות אפסית. עוקפים אותי ונדחפים חפניי, אבל זה אף פעם לא בהפתעה ונדיר שגם ממש נדבקים לי לזנב ואף פעם לא סימנו לי עם אורןת. אולי כי אני לא סובל מרגשי נחיתות?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

נוסע בגבול המהירות המותרת אבל בנתיב אמצעי = עבריין שדינו מוות. מה זה נתיב "אמצעי"? אף פעם לא ראיתי כזה. מה שאני כן ראיתי זה כביש שיש בו נתיב ימני, נתיב ראשון משמאל ונתיב שני משמאל.

אותו דבר על הנתיב השמאלי = עבריין שדינו מוות בעינויים. חלילה. רק אוטו דה-פה.

נוסע על 70 בנתיב הימני בכביש מהיר = עבריין (מאסר בפועל או רק עבודות שירות?). מאסר בצינוק.

נוסע בכביש בנתיב בודד ומעכב מישהו מאחוריך, רד לשוליים ופנה לו מייד את הכביש, אחרת אתה עבריין (איזה חומרה זה , לא ברור. מי אמר "מייד?"

 

12345

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

אני חושב שיש משהו שכולם מסכימים איתו, בן אדם שנוסע בנתיב הימני, במהירות המקסימאלית המותרת, אין שום סיבה שעולם לצפור \ לעשות אורות.

לגבי נסיעה במהירות המקסימאלית המותרת בנתיב השמאלי, אני לא בטוח מה הדעה שלי. מצד אחד, זו המהירות המקסימאלית, אז לפי החוק לא אמורים לנסוע יותר מזה, אין סיבה שמישהי ינסה לעקוף אותך ממילא, אז למה לא להישאר בשמאלי?

מצד שני, אם בן אדם אחר רוצה לעבור את המהירות המותרת, בעיה שלו.

פורסם (נערך)

אבל בכביש הפתוח נוצר לפעמים מצב שמגבלת המהירות נמוכה יחסית, וסביר לגמרי לנסוע בחריגה מסוימת ממנה, וכך גם נוהג רוב ציבור הנהגים באותם קטעי כביש.

 

במצב כזה, הגיוני לעגל את המהירות כלפי מעלה, וגם מרטינס "חוטא" בזה.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לפי החוק אין לך מה לחפש בשמאלי כל עוד אתה לא עוקף.

זה החוק הכי חשוב, אם כולם היו מודעים אליו היה הרבה יותר נעים לנהוג פה, גם למי שנוסע לאט וגם למי שרוצה להרביץ.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אם אינך עוקף אין לך מה לחפש בנתיב שאינו הימני. בלי קשר למהירות.

 

אין לי בעיה עם אכיפת מהירות קפדנית, אבל בשני תנאים:

1. שהמהירות המותרת תתאים לתנאי הדרך.

2. שאכיפת המהירות תהיה במסגרת אכיפה קפדנית של כלל חוקי התעבורה.

 

בינתיים אני משתדל לנהוג בימני, אבל בכבישים תלת נתיביים נאלץ לחצות שני נתיבים כדי לעקוף את המזדחלים באמצעי. כמובן שכל מעבר נתיב מיתר הוא תמרון נוסף שסיכוניו בצידו - ובכל עקיפה נדרש פעמיים (יציאה לעקיפה וחזרה ממנה). ואם מישהו "מאלץ" אותי לעקוף מימין (נוהג באיטיות בנתיב שאינו הימני) אני משתדל לעקוף במרחק שני נתיבים, ואם הדבר אינו אפשרי - מסמן לו בצפירה קצרה.

 

חוץ מזה די קשה להפתיע אותי כיון שאני יודע שהנהג הישראלי לא מסוגל לסבול נהג אחר לפניו, יעקוף רכב שרוצה לצאת ימינה רק כדי להדחף לפניו. מי שכן מצליחים להפתיע אותי לא מעט הם הקטנוענים כיון שמבחינתם החוק אפילו אינו הצעה והם מגיעים מכל כיוון אפשרי ובלתי אפשרי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...