Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כתוב איפה אני גר, תסתכל מתחת לתמונה. מכל מקום, אני נוסע כ-3100 ק"מ כל חודש, בכל הארץ. אין לי סיבה מיוחדת לנסוע 10-20 קמ"ש פחות ממה שאני רגיל, אבל כמו שכתבתי באחת ההודעות בשרשור הזה, כשנחה עלי רוח שאנטי ובא לי לנסוע 90-110, אני פשוט עושה את זה בנתיב הימני. לגבי זינוק מרמזורים, הג'ולייטה די עצלנית בתאוצה הראשונית ועדיין אין לי מושג על מה אתם מדברים.

 

אתה יודע מה? עוד משהו - לפני כחצי שנה בחנתי פיקנטו 1.0 אוטומט בשביל הפורום. גם אתה, והיא חתיכת עגלה ביחס למה שאני רגיל אליו, לא סבלתי ממה שאתם מתארים.

 

כתבו לך כבר כמה פעמים שאתה מהווה סכנה לסביבה באובססיה שלך למהירות המופרזת שלך בכבישים שכולם נוסעים בהם סביב המהירות החוקית. ועוד יש לך קודי נימוס מוזרים שהמצאת של להוריד אנשים לשוליים. אני מקווה שלא תהרוג מישהו בצורה שאתה נוהג.

  • תגובות 242
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
ומה יקרה ביום שיהיו כבישים עם מהירות מותרת 130 קמ"ש? לא תסע בהם?

 

אולי המחוקק כן צריך לשקול אם כך איסור נסיעת רכבים עירוניים קטנים על כבישים מהירים בדומה לקטנועי 50 סמ"ק.

 

ככה הוא גם ישמור לכם על הכיס, על האוזניים, על בלאי הרכב ובטיחות המשתמשים בדרך המהירה.

 

אתם משהו.

המחוקק סתם ממציא חוקים לא הגיוניים , אז בוא נמציא לנו חוקים משלנו וננהג לפיהם.

המהירות החוקית היא סתם מעצבנת אז תטוסו 40 -50 קמ"ש מעל כולם כשאתם הופכים את כל מי שמסביבכם לאיטי בעל כרכו, ותסכנו את כולם. ואם יש רק נתיב אחד אז לפי החוקים שלכם כל האיטיים צריכים לרדת לשוליים ולפנות לכם את הדרך, ועוד כל מיני חוקים מוזרים כאלה שהמצאתם לעצמכם כאן בשירשור.

אתם חבורה של ליצנים, אבל ליצנים מסוכנים.

 

המחוקק כרגע למזלינו ממשיך בתהליך של הצפת הכבישים במצלמות מהירות ולאור השרשור הזה אני מתחיל להבין למה זה כן חשוב. אולי זה יעזור לכם להגיע למהירויות נורמליות שנהוגות בכבישים.

עריכה אחרונה על ידי martines
פורסם
כתבו לך כבר כמה פעמים שאתה מהווה סכנה לסביבה באובססיה שלך למהירות המופרזת שלך בכבישים שכולם נוסעים בהם סביב המהירות החוקית. ועוד יש לך קודי נימוס מוזרים שהמצאת של להוריד אנשים לשוליים. אני מקווה שלא תהרוג מישהו בצורה שאתה נוהג.

היחיד שכתב את זה זה אתה. אתה גם מתעקש, באובססיה משלך, לסלף את דבריי ולכתוב בשמי דברים שלא היו ולא נבראו, כמו להוריד אנשים לשוליים. יש הבדל עצום בין לטעון שזו ההתנהגות הנכונה לבין להוריד מישהו.

 

צא מהסרט שאתה חי בו. הוא לא היה נכון גם בזמן שלמדת נהיגה, והוא על אחת כמה וכמה לא נכון היום.

 

יוסי - כמה מלל אתה שופך באוף על אי-הפרעה לאחרים ועל חיה ותן לחיות, וכמה אתה מוכן להפריע לאנשים כדי לא לשמוע מנוע ב-4000 סל"ד (שזה ממש לא יזיק לו, אלא רק יועיל מדי פעם).

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
היחיד שכתב את זה זה אתה. אתה גם מתעקש, באובססיה משלך, לסלף את דבריי ולכתוב בשמי דברים שלא היו ולא נבראו, כמו להוריד אנשים לשוליים. יש הבדל עצום בין לטעון שזו ההתנהגות הנכונה לבין להוריד מישהו.

 

צא מהסרט שאתה חי בו. הוא לא היה נכון גם בזמן שלמדת נהיגה, והוא על אחת כמה וכמה לא נכון היום.

 

יוסי - כמה מלל אתה שופך באוף על אי-הפרעה לאחרים ועל חיה ותן לחיות, וכמה אתה מוכן להפריע לאנשים כדי לא לשמוע מנוע ב-4000 סל"ד (שזה ממש לא יזיק לו, אלא רק יועיל מדי פעם).

 

עד כדי כך הזיכרון קצר ? זוכר את השירשור

[h=2]בעניין: מה הייתם עושים אם מישהו נדבק לכם מאחור. בכביש עם נתיב בודד.[/h]quote_icon.pngRK כתב: viewpost-left.png

 

תרדו לשוליים ותנו לו לעקוף. לא מתפקידו של אף אחד פה לעסוק בחינוך על הכביש. מה גם שברוב המכריע של המקרים אתם באמת מעכבים.

 

 

 

 

quote_icon.pngRK כתב: viewpost-left.png

 

תפקידך הוא לאפשר תנועה בטוחה. כשאתה מעכב אותו אתה גורם למצב חירום או, לכל הפחות, מגדיל את הסיכויים לו. אם תתן לו לעבור (וברור שאם יש הולכי רגל/רוכבי אופניים/מתקני פנצ'ר תדע לזהות זאת ולתאם את ירידתך לשוליים בהתאם) תפחית את הסכנה ותפחית את הלחץ בו שרויים אתה וגם העוקף.

פורסם

שזה בדיוק מה שאמרתי ועודני אומר - המעשה הבטוח והמתחשב יהיה לרדת לשוליים. זה לא אומר שאני מוריד אותך ולא אומר שאני מאלץ אותך. זה אומר שאם אתה לא עושה את זה, אתה דושבאג.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

מרטינס,

 

אני אמנם לא חי בישראל אבל מתחיל להיווצר הרושם שגם אתה לא חי שם.

 

המחוקק אכן הפך כמה כבישים ישראל לכבישי אגרה בדמות מצלמות מהירות, בו זמנית הוא גם לאט לאט מעלה את רף מגבלת המהירות.

 

ברוך הבא לשנת 2016.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם (נערך)

מרטינס, גם בסרטונים אתה מתנהג כבריון (לאו דווקא מבחינת נהיגה, מבחינת התגובה לסביבה ע"י צפירה אגרסיבית שלא באה לעשות כלום חוץ מלפרוק עצבים, שהרי הפונקציונליות של צפירה מהזן שלך היא.... אפס), וגם כאן בשרשור אתה מגיב באגרסיביות כשמעבירים עליך ביקורת - שזו תכונה בריונית למדי.

 

טול קורה חבוב, אתה מכיר את הגמל והדבשת?

 

אגב - בסרטון עם הבחור שעוקף משמאל ומבצע פניה ימינה, אני סבור שאתה כן היית בסדר והוא לא, בניגוד אליך אין לי מושג אם הוא התנהג בבריונות או שהוא סתם נלחץ עקב טעות ווייז או לא יודע מה.

השאלה היא לא מי צודק בפן הטכני של הנהיגה (אתה, לדעתי) אלא מי מתנהג כבריון/בבון/אגרסיבי וכו', וכאן התשובה נראית די ברורה: ברגע שהבחור עשה משהו שלא לרוחך ולא גרם לך לשום מטרד רציני מלבד בלימה (בלימת חירום? אם זו בלימת חירום ברכב שלך אתה בצרה צרורה) אתה בוחר להחזיק את הצופר למשך מספר שניות, בידיעה שהאפקט של הפעולה שלך על הכביש תגרום לאפס תועלת ורק יכולה לייצר בעיות לנהגים מסביבך (לדוגמא: להלחיץ נהג אחר, או הולך רגל, ולגרום לו לעשות טעות) - אבל זה לא מעניין אותך בכלל, עצבנו אותך ולכן אתה צריך להתבטא באגרסיביות. אני ואפסי עוד. כמו הערס שמגיע לסרט מגלה שאין מקומות וצועק קללות בשביל לפרוק אגרסיה.

אני לא מצפה שזה ישנה משהו מההתנהגות שלך, 30 שנים 0 תאונות וכו', פשוט האבסורד הזה של להעלות סרטון בו אתה מתנהג כבריון נהיגה ממוצע ולהתעצבן בו בזמן על בריוני כביש... דאם

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
מרטינס, גם בסרטונים אתה מתנהג כבריון (לאו דווקא מבחינת נהיגה, מבחינת התגובה לסביבה ע"י צפירה אגרסיבית שלא באה לעשות כלום חוץ מלפרוק עצבים, שהרי הפונקציונליות של צפירה מהזן שלך היא.... אפס), וגם כאן בשרשור אתה מגיב באגרסיביות כשמעבירים עליך ביקורת - שזו תכונה בריונית למדי.

 

שוב הצפירה ? אין כבר מה לומר אז מחפשים בכח משהו שולי ומנסים להפוך אותו לעיקר ?

 

כבר כתבתי קודם : שכבנהיגה שנכנס לי משהו בפתאומיות לטווח הראייה ואני מרגיש סכנה אז אני צופר. תגובה כמעט אוטומטית.

 

להגיב לביקורת זו בריונות ? גם כשאני אתעטש ליידך תחשוב שאני בריון ? אתה צריך להוריד את סף הרגישות שלך ידידי.

לפחות לא קיטלגת אותי כבריון בנהיגה. כבר הישג.

פורסם

מרטינס, אני שב וחוזר על עצמי כמו תוכי:

 

אני מבין שנהיגה זו פעולה שמעוררת אצלך הרבה חרדה. מהירות מפחידה, הנהגים סביב מפחידים, בעיקר כי אתה לא מודע לקיומם.

אני מכיר נהגים כמוך, יש הרבה מכם בכבישי ישראל. את הרשיון קיבלתם כי הגישה היא שבדיפולט מגיע לך שיהיה לך רישיון, ולאף אחד לא איכפת שמבחינה מנטלית זו פעולה שגדולה עליך. משום מה, גם הפך למביך להודות בזה, אז בכלל.

 

אבל אתה זה לא הנורמה. לכן כל מה שאתה כותב עמוד אחר עמוד על המהירות של המטורפים מעיד עליך ועל החרדות שלך בלבד.

 

שאלת לפני שני עמודים על סמך מה עידן קובע ש110 זו מהירות לא מתאימה ל-431. החזרתי אותך 5-6 שנים אחרות, אז המהירות המותרת בכביש זה הייתה 90. המחוקק שינה אותה. לפי גישתך, מי שרצה לנהוג לפני 5 שנים ב-431 ב-110 קמש היה מטורף. אתה מבין את הבעיה? אבל לא רק זה - אתה עצמך טוען שאתה נוהג באיזה 10 קמש יותר מהר ממה שמציין השלט. אז מחר יכול לבוא לכאן מרטינס2, ולטעון שרף הטרוף מתחיל בכלל אצלך. ואז מה?

 

צא מהקופסה שלך. אף אחד מאיתנו לא נוהג ברכבי פורמולה בכבישי ישראל. ההבדלים בין הרכב שלי לשלך לא כאלו גדולים. מעטים מאוד הם גם האנשים שבאמת חורגים במהירות שלהם עד שהיא הופכת ללא מתאימה לתנאי הדרך ומסוכנת. בהתאם גם האכיפה של מתנא מזה שנים, בהתאם גם שינוי החקיקה - בסתירה מוחלטת לחלוטין לגישתך כאילו שבכל רגע נתון המספר על השלט בורר בין נורמטיבים לבין מטורפים. גם אם ישימו עוד מיליון מצלמות, כפי שאתה מבקש, רף האכיפה לעולם לא יהיה מהירות המותרת + 0. וזה גם לא ממש ישנה את העובדה שאתה תמשיך לסבול מחרדות בנהיגה, להרגיש שמלחיצים אותך, לא להשתמש במראות ובכלל, להיות נהג כזה שאני מעדיף לשמור ממנו מרחק בכל כביש שלא יהיה.

 

עריכה: והנה, אתה ממשיך:

שכבנהיגה שנכנס לי משהו בפתאומיות לטווח הראייה ואני מרגיש סכנה אז אני צופר. תגובה כמעט אוטומטית.

למען כל הקדוש בעולם, עזוב מהירות, לפחות למד לכוון את המראות.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
כבר כתבתי קודם : שכבנהיגה שנכנס לי משהו בפתאומיות לטווח הראייה ואני מרגיש סכנה אז אני צופר. תגובה כמעט אוטומטית.

 

ופרס התגובה האידיוטית הולך ל...

 

אם מישהו באמת מכניס אותך למצב קצה (וזה ממש לא מה שקורה בסרטון) אז אתה צריך להתמקד בבלימה ואם יש צורך אז גם בתמרון. כל פעולה נוספת גורעת משהו מהריכוז שלך בפעולות הללו ומכושר התפעול.

 

אבל האמת היא שהצפירה כשלעצמה היא רק קצה הקרחון. העניין הוא שלא חזית מראש משהו שהנהג החשדן (ותרגיש חופשי להחליף "חשדן" ב"טוב") היה חוזה עוד מראש, ואולי גם מונע.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
שוב הצפירה ? אין כבר מה לומר אז מחפשים בכח משהו שולי ומנסים להפוך אותו לעיקר ?

 

כבר כתבתי קודם : שכבנהיגה שנכנס לי משהו בפתאומיות לטווח הראייה ואני מרגיש סכנה אז אני צופר. תגובה כמעט אוטומטית.

 

להגיב לביקורת זו בריונות ? גם כשאני אתעטש ליידך תחשוב שאני בריון ? אתה צריך להוריד את סף הרגישות שלך ידידי.

לפחות לא קיטלגת אותי כבריון בנהיגה. כבר הישג.

א. זה שזה שולי עבורך לא אומר שזה שולי, בכלליות אתה מפגין כאן בדיוק את מה שציינתי מלכתחילה (חוסר יכולת/רצון להתמודד עם ביקורת).

ב. הנהג ההוא שאתה מכנה בריון יכל לומר שהוא בסה"כ הגיב לתוכנת הניווט שלו (אומרים לי שמאלה אני חותך שמאלה), האם זה הופך את הארגומנט שלך שהוא נהג שלא כשורה ללא תקף? נכון שלא? אז מה זה קו ההגנה המטופש הזה "מעצבנים אותי אז אני מחזיק את הצופר 3 שניות"...? אשאל אחרת - אתה מבין את הבעייתיות בהתנהגות הזו או סבור שזה תקין לחלוטין לשחרר אגרסיות ככה על הכביש כל פעם שמרגיזים אותך?

ג. להגיב לביקורת זו ממש לא ביריונות, אני ציינתי שאתה מגיב באגרסיביות כשמבקרים אותך, שזה סאבסט של התנהגות 'בריונית' או יותר נכון כוחנית. בכ"א להכנס למגננה זה אנושי אז בוא נעזוב את זה.

 

אני לא מקטלג אותך כשום דבר חבוב, i just call it as i see it. הרי אין לי שום דבר אישי נגדך, אם כבר אתה מתחיל עם נק' זכות לעומת הנהג מהוידאו כי אתה אחד מהחבר'ה (בפורום).

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
ומה יקרה ביום שיהיו כבישים עם מהירות מותרת 130 קמ"ש? לא תסע בהם?

 

אולי המחוקק כן צריך לשקול אם כך איסור נסיעת רכבים עירוניים קטנים על כבישים מהירים בדומה לקטנועי 50 סמ"ק.

 

ככה הוא גם ישמור לכם על הכיס, על האוזניים, על בלאי הרכב ובטיחות המשתמשים בדרך המהירה.

איזה שטויות אתה מדבר, מה הקשר כשיהיו כבישי 130 קמש? אולי נוציא חוק שרק פרארי אדומות יכולות לצפור, כי הן מיוחדות.

הבחור צודק, אם הכביש הוא של 90 הוא 110, מי אתה או כל נהג אחר, שתקבעו לי (כמה יותר מהמותר) לנוסע?

אם השלט מציין 90 והבן אדם נוסע 90, בנתיב הימני, אין לך שום זכות להעיר או לעשות אורות. נקודה.

והאמת שכן, יכול להיות שבכבישים עם מהירות גבוהה כזו, לא הייתי נוסע עם הרכב שלי, מעל 90 הוא לא מרגיש לי נוח לנסיעה, איך זה משפיע על הנהגים האחרים כל עוד אני נוסע במהירות המקסימלית המותרת?

 

"

נניח ונוצר מצב היפותטי שבו הגעתי לכביש שהמהירות המותרת בו בחוק עומדת על 90 קמ"ש אבל מאיזושהי סיבה התנועה מתנהלת שם דווקא על 130-140 קמ"ש אני בהחלט אשתלב בתנועה ואנהג במהירות שתואמת ומשתלבת עם יתר התנועה, קרי 130-140 קמ"ש"



 

פשוט גישה לא נכונה, אם תסתובב בירושלים תתחיל לדקור יהודים? זו גם דרך להשתלב שם אתה יודע..

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
שוב הצפירה ? אין כבר מה לומר אז מחפשים בכח משהו שולי ומנסים להפוך אותו לעיקר ?

 

כבר כתבתי קודם : שכבנהיגה שנכנס לי משהו בפתאומיות לטווח הראייה ואני מרגיש סכנה אז אני צופר. תגובה כמעט אוטומטית.

זה רק מחזק את הטענה שלי ממקודם

לא רק בכביש, ליותר ויותר אנשים יש את הנטיה להתרגש ולהתעצבן במקום לפעול בהתאם לסיטואציה הנתונה.

קודם כל לצפור כי אתה בסדר והעולם דפוק, אחרי זה ננסה להבין מה קרה.

בגלל זה נדמה לכם שהבריונים של היום זה לא מה שהיה פעם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כבר כתבתי קודם : שכבנהיגה שנכנס לי משהו בפתאומיות לטווח הראייה ואני מרגיש סכנה אז אני צופר. תגובה כמעט אוטומטית.

 

צפירה מותרת כדי למנוע סכנה, כשהוא כבר חתך אותך זה לא יעזור.

כמו שכבר אמרו קודם, אם היית משתמש במראות, היית מודע למתרחש סביבך ולא היית מופתע מדברים שנכנסים לטווח הראייה המצומצם שלך (ראה מקרה שתיארתי בתגובה #81 ולי יש בקושי 20% מנהיסיון שלך על הכביש).

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

מנקודת המבט של מי שמתבונן מהצד, בזמן הלא רב שאני מסתובב כאן למדתי כבר שלשרשורים האלה יש דינמיקה קבועה למדי. בשלב כלשהו הדיון הענייני יחסית מוחלף בהסתערות רבתי של צד אחד כנגד הצד השני המחופר בעמדותיו, שמגיב במתקפת נגד עם שחר בחיפוי ארטילריה כבדה, שנענית בתורה בהתקפה אווירית עם פעולות הסחה כחיפוי להנחת כוח מוסק בעורף האוייב, וכך הלאה...

 

לכל נהג A קיים נהג B כך שעבור נהג A ,B הוא עגלה, נבלה, חמור, דושבאג, גרוטאה, מכשול מסכן חיים בכביש. ולהיפך, בעיני נהג A, נהג B הוא ביריון, בהמה, מטורף ומשוגע. ג'ורג' קרלין ניסח את זה יפה: "כל מי שנוסע לאט ממני הוא אידיוט, כל מי שנוסע מהר ממני הוא מטורף".

 

אני בטוח שאם ניקח את הנהגים המנוסים, בעלי היכולת, והמצויידים שבין נהגי הפורום, ונשלח אותם לנהוג עד המגבלות האישיות שלהם בכביש נהיגה מאתגר כלשהו, תמיד יימצא הנהג שיוכל לנסוע שם יותר מהר בבטחון מלא (לתחושתו) הודות ליכולותיו והרכב בו הוא מצוייד.

 

מעבר לכך, גם החוק עצמו הוא נורמה. מוסכמה של בני-אדם שנתפרה למידותיהן של התכונות הסטטיסטיות של מסת בני-אדם גדולה. מישהו טוען שהתפרצו לו לכיכר וקיפחו את זכות הקדימה שלו? אחר יטען שהיה אפשר לעבור שם שלוש פעמים עד שהנהג ה"מקופח" התעורר והתחיל בכלל לזוז. כולם מזדעקים כשרואים בסרטונים מעבר קו לבן רצוף בכביש מישורי יחסית ולא מפותל במיוחד? יהיה מי שיטען שמי שסימן שם את הקו אידיוט, שהסימון הוא לבני תמותה בינוניים ורגילים, ושיכולות הנהיגה שלו ויכולות הרכב שלו מאפשרות עקיפה בטוחה בלי שום בעיה.

 

הבעיה אינה פתירה, הפער אינו ניתן לגישור. אין לזה סוף. אין כאן שחור ולבן, הכל אפור לחלוטין ונתון לויכוח מתמיד.

 

המוצא היחיד הוא לזכור שהכביש הוא ציבורי, ולהשתדל לכבד את שאר משתמשי הכביש. זה הכל. לזכור שאנחנו לא לבד ויש כל מיני אחרים מסביב, חלקם נוהגים בעליל באופן שלא לרוחנו. אחרת אנחנו בג'ונגל.

 

אני לא אוהב ולא מחפש את פוזיציית המטיף בשער לחשבון נפש, פיוס ושלום עולמי. פשוט השרשורים האלה גורמים לי למועקה ותחושה עגומה אמיתית - ש"אין עם מי לעבוד".

חזיר דיזל


×
×
  • תוכן חדש...