Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
העניין הוא שאם אני בימני ומישהו נצמד אלי או עושה עם האורות, אז "תזדיין, אני לא מאיץ".

מבחינתי מישהו שמהבהב עם האורות כשאני בימני צריך לקבל קנס של 1000 ש"ח וזימון לבית משפט על התנהגות בריונית.

אין לזה הצדקה חוץ מ"בא לי לנסוע מהר יותר ולצפצף על כולם".

 

הבעיה היא עם אלו שלא משנה מה אני אעשה, כל עוד אני נוסע לאט אבל מעל המהירות המותרת (גם בימני), הם עדיין מהבהבים ומתעצבנים.

 

דוגרי? לא זוכר מתי פעם אחרונה זה קרה לי, או בכלל, בח"י שנותיי על ההגה. עצם גישת ה"תזדיין" רק מחזקת את הרגשתי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 242
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה לא קורה לך כי בדרך כלל אתה נוסע במהירויות הרבה יותר גבוהות ממני.

אין לי סיבה לנסוע מעל 90-100 רוב הזמן.

 

וגישת ה"תזדיין" בעצם אומרת "תזדיין, אתה זה שטועה פה. אני ממשיך באותה מהירות" (שוב, בימני).

פורסם

יוסי, גט ריאל. איזו סיבה יש למישהו להיצמד אליך כשאתה נוסע בימני? הרי יש את השמאלי לעקוף אותך. זה פשוט סצנריו נדיר, ואני עדין.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

גם לי זה קורה, והרבה. נהגים פשוט הזוים במדינה הזאת, העניין הוא שאני עונה ומחזיר בשלל איומים בעצמי, רק כך הבבונים האלה נרגעים.

זה מתחיל באורות וממשיך בצפירה, ולא - אני לא נוסע 10 או 20, אני נוסע תמיד באזור המהירות המותרת, מה שמצחיק זה שמעזים לעשות אורות כשאני עוד מעל המותרת... אין פה תרבות ואין אכיפה, אני ממש מיואש מהמצב בכבישים.

 

RK רק לשם ניסיון, אני לא יודע איפה אתה גר (אני מניח שיש לזה קשר), תנסה לנסוע 10~20 קמש פחות ממה שאתה רגיל, או חס וחלילה לא להאיץ ב3000 סלד ביציאה מרמזור, ותראה איזה תגובות תקבל, זה יותר מרק אורות או צפירה, זה גם היצמדות לרכב שיכולה להיגמר בתאונה בהרף עין. אני יוצא מנסיעות פשוט עצבני ומתוסכל.

פורסם

כתוב איפה אני גר, תסתכל מתחת לתמונה. מכל מקום, אני נוסע כ-3100 ק"מ כל חודש, בכל הארץ. אין לי סיבה מיוחדת לנסוע 10-20 קמ"ש פחות ממה שאני רגיל, אבל כמו שכתבתי באחת ההודעות בשרשור הזה, כשנחה עלי רוח שאנטי ובא לי לנסוע 90-110, אני פשוט עושה את זה בנתיב הימני. לגבי זינוק מרמזורים, הג'ולייטה די עצלנית בתאוצה הראשונית ועדיין אין לי מושג על מה אתם מדברים.

 

אתה יודע מה? עוד משהו - לפני כחצי שנה בחנתי פיקנטו 1.0 אוטומט בשביל הפורום. גם אתה, והיא חתיכת עגלה ביחס למה שאני רגיל אליו, לא סבלתי ממה שאתם מתארים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם אתה בימני ומציקים לך אז אתה גר באזור מאד בעייתי.

אם מישהו מהבהב לי כשאני נוסע בימין, אני שם את המראה על מצב סינוורים וממשיך כרגיל. אם הוא משום מה מתעקש לא לעקוף, שיהנה מהנסיעה אחרי. מקרים כאלה מאד מאד נדירים. פעם אחת מישהו הבהב לי כל הדרך ולא הבנתי מה הוא רוצה, עד שהגעתי הביתה וראיתי שהפס קישוט של הפגוש האחורי יצא החוצה כמעט עד הסוף ונגרר על הכביש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
באופן כללי אני בחור לא רציני, לרוב בעל חוש הומור (גם אם לא כזה המתאים לכולם), 1.82, מבנה גוף בינוני, מקפיד על ספורט (מוטורי), רומנטי, אוהב להקשיב ולפנק.

כל זה לרוב כן, רציני קצת פחות ובכל מקרה איחרת את הרכבת, אני נשוי+2.

;)

 

ולגבי יתר התוכן המצוטט- זכותך לטעון בפני השופט מה שבא לך חבר.

אני בכל אופן הייתי חצי רציני, פעם ראשונה כי סתם זרקתי דוגמא להמחשת הכוונה הכללית של דבריי, פעם שניה כי אם כל התנועה מתנהלת בקצב גבוה מזה המותר בחוק אבל לא בצורה קיצונית סביר להניח שזה יעבור בשלום וללא דו"ח, פעם שלישית כי הגישה שלי שאם ביצעתי במודע עבירת תנועה אני אקבל את זה כמו גבר ולא אתחיל להתבכיין לשוטר שנסעתי מהר בגלל שכולם נסעו ככה או אישתי בדיוק יולדת או החתול שלי נפטר.

 

אתה רוצה משהו קצת יותר רציני?

נניח ונוצר מצב היפותטי שבו הגעתי לכביש שהמהירות המותרת בו בחוק עומדת על 90 קמ"ש אבל מאיזושהי סיבה התנועה מתנהלת שם דווקא על 130-140 קמ"ש אני בהחלט אשתלב בתנועה ואנהג במהירות שתואמת ומשתלבת עם יתר התנועה, קרי 130-140 קמ"ש, מסיבה פשוטה- הבטיחות האישית שלי הרבה יותר חשובה ויקרה לי מאשר דו"ח המהירות שאקבל, וכן, לנהוג בהתאם לסביבה זה יותר בטיחותי מאשר להתנהל במהירות נמוכה ברמה חריגה ביחס ליתר התנועה.

אתה בעצם טוען שלרכבים לא חזקים אין מה לעשות בכביש כזה כי יש סבירות גבוהה שהם לא בטוחים

פורסם

זה ספציפית לא קורה הרבה אבל קורה פעם ב... זו רק דוגמה.

 

אגב, גם לי זה קורה שאני נוסע מאחורי מישהו בימני והוא נוסע לאט מדי, אז אני חייב להאט עד שאני יכול לעקוף.

כשאני נוסע על 110 למשל בכביש החוף (בימני) ואז יש מישהו שנוסע על 100, וכל הרכבים בנתיב השמאלי הם על 140, אני נאלץ להאט.

 

ההבדל הוא שאני לא צופר להם וגם לא מהבהב עם האורות כדי שיאיצו.

 

לצערנו יש נהגי ליסינג (לרוב) או אנשים ממגזרים מסוימים שפשוט מתנהגים בבריונות פשוט כי הם לא מבינים שאני לא הולך לזוז שמאלה כדי שהם ייסעו מהר יותר ויעקפו מימין.

 

זה בדרך כלל או סקודות\מאזדה 6\אקורד או רכבים מסחריים כמו ספרינטרים או פולקסווגן קראוול.

פורסם

יוצא לי המון להיות על הנתיב הימני בעיקר בכביש 85 מעכו עד כרמיאל ולהיות על 90-100 ונדבקים לי לתחת המון, בסופו של דבר עוקפים אבל לאחר די הרבה זמן ומספיק זמן בשביל לצאת מתוסכל מכל הסיטואציה.

פורסם

אגב, גם לי זה קורה שאני נוסע מאחורי מישהו בימני והוא נוסע לאט מדי, אז אני חייב להאט עד שאני יכול לעקוף.

כשאני נוסע על 110 למשל בכביש החוף (בימני) ואז יש מישהו שנוסע על 100, וכל הרכבים בנתיב השמאלי הם על 140, אני נאלץ להאט.

עוד מקרה של נהיגה לא נכונה. אם אתה מגיע לרכב שנוסע לפניך בעשרה קמ"ש פחות ממך ואתה נדרש להאט זה אומר שאתה כנראה לא מסתכל מספיק רחוק. אתה רואה את הרכב מרחוק, תאותת ותעבור נתיב אל תחכה להגיע אליו ותאט. בדרך כלל במהירויות הללו יש פער בין מכוניות שתוכל לנצל אותו להשתלבות.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

לא נכון.

אם אני נוסע על 100 ובנתיב שלידי כולם נוסעים על 130, האופציות שלי הן:

 

- לנסות למצוא רגע שבו אני יכול לעקוף בלי להפריע אבל בלי להאיץ יותר מדי (לפעמים אפשר, לרוב לא)

- לעבור נתיב ופשוט לשים זין על כל מי שמאחורי, ואז יצפרו לי ויהבהבו.

- להישאר בנתיב ולהוריד 5-10 קמ"ש

 

אז אני מעדיף לא לעקוף ופשוט להישאר במהירות טיפה יותר נמוכה.

 

הרי אם אני אעקוף על 110, תוך כמה שניות יגיע מישהו מאחורי וישר יתחיל להבהב.

יותר בטוח ויותר חברתי פשוט לנהוג רגוע יותר.

 

אם היו לי 150 כ"ס הייתי פשוט לוחץ ועוקף תוך כמה שניות בלי להפריע לאף אחד.

עם 75 זה יותר קשה, לוקח יותר זמן וסתם מאמץ את האוטו.

פורסם
אתה בעצם טוען שלרכבים לא חזקים אין מה לעשות בכביש כזה כי יש סבירות גבוהה שהם לא בטוחים

 

זה מה שאני טוען?

אשמח אם תראה לי איפה כתבתי דבר כזה או שאפילו רומז משהו כזה.

 

ללא קשר, אתה מכיר רכבים מהעשור האחרון שלא מגיעים ל-130 קמ"ש?

 

העולם לא מורכב רק מישראל, יש עוד הרבה מדינות אחרות, רצוי מדי פעם לראות מה קורה בהן לקבלת פרופורציות.

 

פרנקוס,

חלאס עם הקשקושי 75 כ"ס, הרכב שלך מגיע ל-130 קמ"ש, פשוט תקליד "דוושת גז" ב-waze וסע לשלום.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
זה מה שאני טוען?

אשמח אם תראה לי איפה כתבתי דבר כזה או שאפילו רומז משהו כזה.

 

ללא קשר, אתה מכיר רכבים מהעשור האחרון שלא מגיעים ל-130 קמ"ש?

 

העולם לא מורכב רק מישראל, יש עוד הרבה מדינות אחרות, רצוי מדי פעם לראות מה קורה בהן לקבלת פרופורציות.

 

פרנקוס,

חלאס עם הקשקושי 75 כ"ס, הרכב שלך מגיע ל-130 קמ"ש, פשוט תקליד "דוושת גז" ב-waze וסע לשלום.

הרכב שלי, והרבה רכבי 1300 ומטה, שב130 הסל"ד הוא מעל 3500 ומתקרב ל4000, שלא נעים לך בכיס על הדלק ועל הבלאי לרכב.

בנוסף, על הכביש לא נמצאים רק רכבים מהעשור האחרון, כדאי שתשים לב.

איפה טענת זאת? כשכתבת שבטיחותי לנסוע במהירות בה כולם נוסעים, גם אם היא 40 קמ"ש מעל המותר, כלומר מי שאין ביכולת הרכב שלו לנסוע ככה - מסכן את בטיחותו.

פורסם

ומה יקרה ביום שיהיו כבישים עם מהירות מותרת 130 קמ"ש? לא תסע בהם?

 

אולי המחוקק כן צריך לשקול אם כך איסור נסיעת רכבים עירוניים קטנים על כבישים מהירים בדומה לקטנועי 50 סמ"ק.

 

ככה הוא גם ישמור לכם על הכיס, על האוזניים, על בלאי הרכב ובטיחות המשתמשים בדרך המהירה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...