Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לגבי נסיעה במהירות המקסימאלית המותרת בנתיב השמאלי, אני לא בטוח מה הדעה שלי. מצד אחד, זו המהירות המקסימאלית, אז לפי החוק לא אמורים לנסוע יותר מזה, אין סיבה שמישהי ינסה לעקוף אותך ממילא, אז למה לא להישאר בשמאלי?

מצד שני, אם בן אדם אחר רוצה לעבור את המהירות המותרת, בעיה שלו.

לא משנה כמה אתה מהיר, גם אם אתה נוסע 250 בכביש של 100 תחזור לימני. כל עוד אתה לא עוקף אתה חוזר לימני.

למה? כי תמיד יהיה את זה שיותר מהיר ממך ואתה מאלץ אותו לעקוף מימין כי אתה לא מפנה לו את נתיב העקיפה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

  • תגובות 242
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בכבישים תלת נתיביים נאלץ לחצות שני נתיבים כדי לעקוף את המזדחלים באמצעי. כמובן שכל מעבר נתיב מיתר הוא תמרון נוסף שסיכוניו בצידו - ובכל עקיפה נדרש פעמיים (יציאה לעקיפה וחזרה ממנה). ואם מישהו "מאלץ" אותי לעקוף מימין (נוהג באיטיות בנתיב שאינו הימני) אני משתדל לעקוף במרחק שני נתיבים, ואם הדבר אינו אפשרי - מסמן לו בצפירה קצרה.

 

אשריך.

 

אני אישית מקפיד ככה רק כשהרכב הנעקף הוא רכב יחסית גדול עם בעיה ממשית של שדה ראיה מימין. כשמדובר סתם במכונית אני מעדיף ישר לעקוף מימין במקום להסתבך.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

זה גם איזה ניסיון פתטי לחנך אותם. אולי מישהו ישים לב לכך שאני חוזר לימני וילמד משהו. אבל ללמד ישראלים? אחרי הסרטון שעלה כאן לפני כמה ימים והציג מורה לנהיגה שלא שם לב שהתלמיד שלו יצא באדום התיאשתי סופית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא קראתי את כל ההודעות, אבל אני ביום יום אני נוהג בפנדה ולא מרגיש שחותכים אותי בגלל הרכב. אולי בגלל שהיא שחורה:lol:

בכל מקרה, מפגרים לא חסרים בכביש שלא שמים על אף אחד גם אם תנהג בטנק.

דוגמה, מלפני חודש בערך, אודי חדשה נכנסה בחבר שנוהג בbmw IMG_1647.JPG

תמיר.

פורסם
גם מי שעובר את המהירות המותרת עובר על החוק. אז שלא ילין על אחרים שלא מפנים לו נתיב.

 

כאן אנחנו שוב מגיעים לעניין של בין אדם למקום לבין אדם לחברו. כשאני עובר על המהירות המותרת אני עובר על החוק בלי שהדבר מהווה פגיעה של ממש בזכותו של מאן דהו לעשות שימוש בכביש, או כל זכות אחרת. אין באמת סיכון בצד העבירה - אם היה, כבר מזמן הייתי six feet under. כשאתה לא מפנה לי את הנתיב (וכדי לפנות זה צריך להיות השמאלי - הימני הוא הרי ברירת המחדל, אצל אנשים נורמליים לפחות) אתה פוגע בזכותי לעשות שימוש בכביש. כל עוד אתה לא שוטר, אין לך כל סמכות לקבוע על מה אלין, על מה לא, איפה אסע ואיפה לא. לכן במטוטא ממך, תשוב לימני.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

הכביש הוא ביטוי לסה"כ מערכות היחסים בין בני האדם בחברה.

במציאות שבה כל אחד מנסה באמצעים כלכליים ואחרים לבודד את עצמו עד כמב שניתן מהסביבה, נותר התור לדואר, בית החולים, ויותר מכולולם הכביש כמרחב האחרון שבו על כולם להשתמש ביחד.

כמו הכביש כך גם הפורום הוא בבואה של אותה המציאות, עם כי יותר מבחירה וגם כאן יש את מיש שעוקף מימין, שנוסע מהר, שנוסע לאט, שנצמד, ששומר מרחק, בקיצור לקרוא את התגובות כמו לנסוע מתא לגדרי אני יכול לדמיין את מכונויתיהן של כל המגיבים מסביבי בביקוריי בארץ.

וכל המגיבים נוסעים כמובן בצורה הכי נכונה לדעתם.

ונמשך המסע המפרך לחיפוש הסיבות למה כבישי הארץ נראים כמו שהם נראים, ונהרגים ונפצעים בהם יותר מבפורטוגל, איטליה, ספרד.

 

זכור לי מקרה שנסעתי עם חבר שבט לבקרני (טוב הוא בא לראות את הסדנא, את מי אני משלה) ונסעתי איתו על ה-M62 הכביש לא היה עמוס, אני ישבתי במושב הנוסע, והבחור בנתיב האמצעי. הזהרתי אותו שהוא יכול לחטוף כאן יופי של דוח, ושחוץ מזה הוא מרגיז את כל מי שסביבנו שנאלצים לצאת שני נתיבים כדי לאכוף משמאל.

הוא כמובן לא הבין למה הם לא עוקפים אותו מהנתיב הפנימי (בישראל עקיפה מימין כמו שרבים נוהגים לעשות) וכשאמרתי שזה לא חוקי הוא משך בכתפיו וענה לי שהאנגלים מרובעים מידי. הוא המשיך כך עד שלפתע הוא שואל אותי למה מתקרבת אליו ב.מ.וו סדרה חמש שחורה עם מהבהבים בגריל.

הסברתי לו שהמהבהים בגריל הם של מכונית משטרה סמויה ושכך עוצרת אותך מכונית משטרה בלי קריאות בכריזה כדי שלא תבהל ותעשה עוד שטויות.

הוא עצר בצד והשוטר לקח אותו לניידת שלו להראות לו בדיויאר מה הוא עושה לא בסדר. ישב איתו איזה עשרים דקות.

אחרי הקנס שהוא קיבל על המקום על סכום עסיסי הוא המשיך את הנסיעה בנתיב הפנימי. והיה הרבה יותר שקט מאשר לפני האירוע.

 

להטיס את כולם לשבוע נהיגה על כבישי ה-M העמוסים מאוד של בריטניה 64 מיליון איש חיים כאן ושנה שעברה נהרגו בהם 81 בני אדם וכל שנה מאז 1998 המספר הזה בירידה.

פורסם

הכביש הוא ביטוי לסה"כ מערכות היחסים בין בני האדם בחברה.

במציאות שבה כל אחד מנסה באמצעים כלכליים ואחרים לבודד את עצמו עד כמב שניתן מהסביבה, נותר התור לדואר, בית החולים, ויותר מכולולם הכביש כמרחב האחרון שבו על כולם להשתמש ביחד.

כמו הכביש כך גם הפורום הוא בבואה של אותה המציאות, עם כי יותר מבחירה וגם כאן יש את מיש שעוקף מימין, שנוסע מהר, שנוסע לאט, שנצמד, ששומר מרחק, בקיצור לקרוא את התגובות כמו לנסוע מתא לגדרי אני יכול לדמיין את מכונויתיהן של כל המגיבים מסביבי בביקוריי בארץ.

וכל המגיבים נוסעים כמובן בצורה הכי נכונה לדעתם.

ונמשך המסע המפרך לחיפוש הסיבות למה כבישי הארץ נראים כמו שהם נראים, ונהרגים ונפצעים בהם מספיק אנשים בישביל דיון של 15 דפים בפורום.

 

כך בני האדם בחברה בישראל מתייחסים אחד לשני לצערי, אפס של כבוד לזולת, הזולת הוא זה שתופס לי מקום חניה, גורם לכל מקום להיות צפוף, גורם לפקק. הזולת הוא לא נכס בישבילי הוא מעמסה, מטרד. ישנם ציבורים שונים במדינה שאפילו לא מגיעים לדרגת זולת שלא נספר, המפלגה השלישית בגודלה בכנסת היא מפלגתם אגב.

 

זכור לי מקרה שנסעתי עם חבר שבא לבקרני (טוב הוא בא לראות את הסדנא, את מי אני משלה) ונסעתי איתו על ה-M62 הכביש לא היה עמוס, אני ישבתי במושב הנוסע, והבחור בנתיב האמצעי. הזהרתי אותו שהוא יכול לחטוף כאן יופי של דוח, ושחוץ מזה הוא מרגיז את כל מי שסביבנו שנאלצים לצאת שני נתיבים כדי לאכוף בנתיב חיצוני.

הוא כמובן לא הבין למה הם לא עוקפים אותו מהנתיב הפנימי (בישראל עקיפה מימין כמו שרבים נוהגים לעשות) וכשאמרתי שזה לא חוקי הוא משך בכתפיו וענה לי שהאנגלים מרובעים מידי. הוא המשיך כך עד שלפתע הוא שואל אותי למה מתקרבת אליו ב.מ.וו סדרה חמש שחורה עם מהבהבים בגריל.

הסברתי לו שהמהבהים בגריל הם של מכונית משטרה סמויה ושכך עוצרת אותך מכונית משטרה בלי קריאות בכריזה כדי שלא תבהל ותעשה עוד שטויות.

הוא עצר בצד והשוטר לקח אותו לניידת שלו להראות לו בדיויאר מה הוא עושה לא בסדר. ישב איתו איזה עשרים דקות.

אחרי הקנס שהוא קיבל על המקום על סכום עסיסי הוא המשיך את הנסיעה בנתיב הפנימי. והיה הרבה יותר שקט מאשר לפני האירוע.

 

להטיס את כולם לשבוע נהיגה על כבישי ה-M העמוסים מאוד של בריטניה 64 מיליון איש חיים כאן ושנה שעברה נהרגו בהם 81 בני אדם וכל שנה מאז 1998 המספר הזה בירידה.

פורסם

העניין הוא שכאן שוטר בחיים לא יאכוף עבירה של נסיעה בנתיב שאינו הפנימי ביותר וגם אין מודעות לכך שהדבר לא חוקי ומסוכן. אדרבא - כפי שרואים מתפיסתו של מרטינס, למשל, כל עוד נוהגים במהירות המותרת הכל מותר והכל תקין.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

כמו הכביש כך גם הפורום הוא בבואה של אותה המציאות, עם כי יותר מבחירה וגם כאן יש את מיש שעוקף מימין, שנוסע מהר, שנוסע לאט, שנצמד, ששומר מרחק, בקיצור לקרוא את התגובות כמו לנסוע מתא לגדרי אני יכול לדמיין את מכונויתיהן של כל המגיבים מסביבי בביקוריי בארץ.

זה בדיוק העניין.

פעם היתה איזה סיסמא בטלויזיה: "אני אהיה בסדר, אתה תהיה בסדר, כולם יהיו בסדר".

עם ישראל שכח זאת. מחנכים אותנו לאינדיוידואליזם מוחלט ולחוסר התחשבות בסביבה. ואם לא מתחשבים בי אני נאלץ להשתמש במרפקים שלי, למרות שאני שונא זאת (איזה מרפקים כבר יש לסויפט? זה לא X5 שחור).

אפילו רבי חן ג. שינה את הטון שלו בשבועות האחרונים. זנח את הצדקנות המוחלטת, מתחיל להיות יותר מעשי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בהחלט. אנשים לא "סתם" בוחרים לנסוע בנתיב שמאלי ולא ימני, בדיוק כמו שהם לרוב לא "סתם" צופרים או כל דבר דומה.

תרבות הנהיגה בארץ נוטה להיות אלימה ומבוססת על טהרת הקומבינה בהמון מקרים. וכן, גם מי שמיתמם או נורא נחמד במציאות לפעמים לוקח חלק בזה, כי זה הסטנדרט.

 

צר לי מאוד שזה גם מתחבר לאמונה רווחת אצל חלק שכל מי שנוהג מהר מהם הוא מטורף. מניח שאין דרך להסביר למי שמפחד מנהיגה, לא נהג אף פעם במסלול, או לא עשה קורס בנהיגה מתקדמת לכל הפחות, כמה רב באמת המרחק בין המהירות בה אפשר לנהוג בלי לסכן ולהסתכן (בהתאם לתנאי הדרך, כמובן), לבין המספר האקראי כמעט שמופיע על שלטים שונים. שוב, הלוואי והוצאות רישיון לא הייתה נתפסת כזכות טריוויאלית, אבל עם זה באמת אין מה לעשות.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
ראשית, זה באמת לא מצחיק, אבל אם הצחקת את עצמך - מה טוב.

לא ממש ניסיתי להצחיק אלא פשוט זרמתי עם הדוגמה שלך, אל תיהיה כבד.

 

בקיצור, אתה טוען שמי שלא מוכן \ יכול לנסוע מעל למהירות המותרת לחוק, לא צריך לנוסע בכבישים מהירים.

ובנוסף, אתה טוען כי אם כולם עוברים על החוק, צריך לעבור גם על החוק כדי להשתלב בסביבה.

כל כך קשה להבין שזרקתי דוגמאות מאוד מוקצנות רק כדי להמחיש מצב? אני אפילו ציינתי זאת באחת ההודעות הקודמות.

אתה מכיר איזשהו מקום בארץ בו המהירות המותרת עומדת על 90 קמ"ש אבל התנועה בשוטף מתנהלת על 130 קמ"ש כפי שכתבתי באחת ההודעות הקודמות? (לזה גם התייחסת בהודעה המצוטטת).

אני לא מכיר כביש בארץ שבו התנועה מתנהלת בצורה המתוארת בדברי- זו רק היתה דוגמא מוקצנת להמחשה.

אני גם לא טוען שמי שלא יכול או מוכן לנסוע מעל המהירות המותרת לא צריך לנסוע בכבישים מהירים, אני כן העלתי תהיה בהתייחס לדבריהם של כמה משתתפים בדיון שאמרו שהם לא רוצים לנסוע מעל 90-100 קמ"ש בגלל בלאי\רעש\חסכוניות, תהיתי אם כן מה יעשו ביום שבו רף המהירות יעלה בחלק מהכבישים ל-130 (וזה בהחלט יקרה), האם בהתאם לדיבריהם הם יעדיפו להמנע מכבישים אלה.

אני כן ציינתי שלקטנועי 50 סמ"ק אסור לנוע בכבישים מהירים מהסיבה שהם עלולים להווה מפגע בטיחותי עקב הקושי להתנהל איתם במהירות גבוהה (זה לא אני קבעתי, זה המחוקק קבע), זה נכתב בתגובה למשתמש שכתב שישנם רכבים ישנים שלא יכולים להגיע ל-130 קמ"ש (זה לגיטימי שלא כל רכב יגיע ל-130 קמ"ש, זה גם לגיטימי להגדיר מי יכול לנסוע איפה, זה קורה ברכבי אספנות, משאיות גדולות, קטנועים וכן הלאה).

כל הדוגמאות המוקצנות האלו נועדו להדגים דבר אחד- שבכביש מוטב לא להתנהל בצורה חריגה משאר התנועה.

אני שוב אגע לרגע בדוגמא שנתתי על כביש שבו התנועה מתנהלת במהירות גבוהה משמעותית מזו המותרת בחוק, בישראל אני לא מכיר כבישים שכאלה (ולכן מספיק עם ההתפסות על זה), באירופה זה לא דבר ממש נדיר וכבר יצא לי לנסוע באיטליה (לדוגמא) בכבישים מהירים שבהם היה שילוט ברור עם הגבלת מהירות ל-110 (או 120) כשבפועל התנועה רובה ככולה התנהלה על 140-160 קמ"ש למרות קיומן של מצלמות מהירות לא מעטות לאורך הכביש.

כדי להמנע מדו"חות תנועה שאלתי לפשר הדבר ונאמר לי שאכן החוק מגביל את המהירות אולם יש פער גדול בין המהירות המותרת בחוק לסף האכיפה של מצלמות המהירות והמשטרה.

שוב- רק דוגמא להתנהלות שונה מהמקובל.

 

 

זה טיעון דבילי.

זה שמותר לנסוע על 130 לא אומר שחייבים.

כל עוד אין מינימום של 120 אנשים ימשיכו לנסוע לאט יותר.

 

זה לא טיעון דבילי כי ההתייחסות שלי היתה לכך שבמצב בו אין תנאים מגבילים (כביש פתוח, ראות טובה, מזג אויר יבש וכו') רוב התנועה תתנהל בכביש מהיר במהירות המקסימלית החוקית או כזו שמאוד קרובה אליה (כמה קמ"שים מעל או מתחת למגבלת המהירות).

אתה מתייחס ליוצאים מן הכלל, לאותם נהגים שגם כשאין תנאים מגבילים נוסעים במהירות נמוכה מזו המותרת בחוק.

אגב, כל עוד מדובר בכביש מרובה נתיבים אין בעיה שאותם יוצאים מן הכלל יסעו בכביש של 100 על 80 קמ"ש, רק שיקפידו לעשות זאת בנתיב הימני.

זו הנקודה, אגב, שבה מהירותם הנמוכה הופכת לבעייתית- איכשהו יוצא שלא פעם אותם נהגים איטיים הם גם "במקרה" בדיוק אותם הנהגים שפשוט מנותקים מהסביבה- נדיר שתמצא אותם בימני כי בהתאם לחוק מרפי הם לרוב יהיו בנתיב האמצעי או הנתיב השמאלי, אפטיים לחלוטין לנהגים סביבם (שמנסים נואשות לצפור, לאותת, להבהב להם).

כשהם תקועים בנתיב האמצעי על 80 קמ"ש בכביש של 100 קמ"ש הם מעלים את רמת הסיכון בנהיגה באותו קטע כי הם מאלצים נהגים לבלום, הם מאלצים נהגים לעקוף ועוד.

אני גם יכול להבין למה הם לא רוצים לנסוע בנתיב הימני, לא כיף לנסוע כשכמה מטרים מולך יש "קיר" (בדמות משאית, אוטובוס וכו') שחוסם לך את הנוף, אז הם פשוט מתמקמים בנתיב האמצעי.

אלה הצדיקים שכן נוסעים לאט בימני גם ימתינו לתורם לעכב ולסכן את התנועה- הם יצאו לעקוף את המשאית האיטית שלפניהם שנוסעת על 80 קמ"ש, עקיפה שתימשך דקה או שתיים כי מסיבותיהם (חסכון בדלק, בלאי, רעש ושאר מזיקים) הם יבצעו את העקיפה על 80.5 קמ"ש...

כמובן שלא כל מי שנוהג איטי (ללא סיבה) נוטה להיות מנותק מהסובב אותו במהלך הנהיגה, אבל לא פעם יש קשר הדוק בין החולמים לאיטיים.

 

התייחסות אחרונה למרטינס,

 

כתבתה כמה וכמה פעמים במהלך השרשור "עכשיו אני מבין היטב למה המחוקק מציב עוד ועוד מצלמות, אם זה הלך הרוח בתגובות פה כדאי שיוסיפו עוד מצלמות" (לא ציטוט מדוייק אבל זה הלך הרוח).

צר לי, לא רק שאתה לא מבין היטב- המשפט הזה מוכיח שאתה כלל לא מבין על מה אתה מדבר ואני אסביר.

 

ראשית, יש מספיק מחקרים וניתוחים סטטיסטיים שמוכחים פעם אחר פעם שמהירות גבוהה\מופרזת מהווה גורם שולי בגרימת תאונות.

בוא ניקח שוב את כביש 431 בקטע רחובות-ראשל"צ לצורך הדוגמא- כביש סלול ברמה מעולה, 3-4 נתיבים לכל כיוון, קיימים שוליים, בטיחותי- יש מעקות בטיחות, גדר הפרדה מהנתיב הנגדי, שילוט ברור שקריא היטב גם בלילה, יש תאורה מעולה בשעות החשיכה ויש מחזירי אור וכו', בקיצור- כביש אידיאלי.

העלאת המהירות בכביש הזה מ-100 (או 110, לא זוכר) ל-130 לא תפגע בבטיחות המשתמשים בכביש.

 

אז למה לא בעצם?

1.אמינות- שכרת יח"צנים שיעזרו לך להכניס יד לכיסים הלא עמוקים של האזרחים מבלי לעורר התקוממות, עכשיו אתה פתאום תעלה את רף המהירות והאזרחים עלולים להבין שבעצם סתם עשו עליהם סיבוב כל הזמן הזה (למתקשים- מדובר כמובן באור ירוק ו"המהירות הורגת!!!" ומצלמות המהירות שמצילות את חיינו על ידי הטלת קנסות שמקשים עלינו לממן את הדלק....).

2.שוב המצלמות- לא מעט רכבים מודרניים מרגישים מאוד בנוח בשיוט סביב ה-120-130 קמ"ש, זו גם מהירות שמרגישה מאוד "טבעית" כי הרכב מטפס לשם בקלילות.

אם המחוקק יעלה את המהירות המותרת ל-130 קמ"ש תיהיה ירידה של עשרות אחוזים בהכנסות המדינה מדו"חות.

 

 

תיהיה רגוע מרטינס, או שבעצם אל תיהיה רגוע כי בניגוד למה שאתה חושב, מצלמות המהירות לא שם כדי לשפר את הבטיחות, הם שם בדיוק מאותה סיבה שיש מדרכות צבועות כחול-לבן:

ייצור הכנסה (למדינה או לרשות המקומית בהתאמה).

אם המדינה היתה דואגת לבטיחות בדרכים השרשור הזה אולי היה נחסך מאיתנו כי את מה שאני וחברים נוספים ניסינו להסביר היית לומד (אתה ואחרים) במסגרת תכנית מטעם המדינה, במקום מצלמות המדינה היתה דואגת לפתרונות בכבישים מסוכנים ואדומים, המדינה היתה מפקחת על איכות גורמי האכיפה כך שלא רק ערסים מהפלאקה יוכלו להיות שוטרים וכן הלאה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

2.שוב המצלמות- לא מעט רכבים מודרניים מרגישים מאוד בנוח בשיוט סביב ה-120-130 קמ"ש, זו גם מהירות שמרגישה מאוד "טבעית" כי הרכב מטפס לשם בקלילות.

אם המחוקק יעלה את המהירות המותרת ל-130 קמ"ש תיהיה ירידה של עשרות אחוזים בהכנסות המדינה מדו"חות.

אם מה שקראנו בימים האחרונים נכון לא תהיה שום השפעה על ההכנסות. ממילא המצלמות מצלמות רק במהירות שיא, ולמעלה מ-90% מהדו"חות הפוטנציאליים נגנזים מחוסר כח אדם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
...

 

שוב, אני תמיד מקפיד לנסוע בימין ולא מפריע לאף אחד.

 

לא מובן לי מה לא בסדר בזה שאני נוסע במהירות סבירה בנתיב הימני.

למה אתם אומרים "אל תנהג".

 

מסתבר שמי שלא מראה שהוא "גבר גבר" על הכביש, לא צריך לנהוג.

 

יפה מאוד.

בגלל זה המצב בכבישים הוא כמו שהוא, כי אסור לנהוג כמו בן אדם. חייבים להיות ערסים עצבניים.

עריכה אחרונה על ידי יוסי פרנקוס
פורסם

תגיד יוסי בא לך אולי לפרגן עם לינקים להודעות בהן נאמר לך לא לנסוע בנתיב הימני לפי החוק? פשוט אני עוקב אחרי השרשור הזה, לא רואה הודעות כאלו, וזו ההודעה השלישית שלך בערך בה אתה מדבר על כך. אולי פספסתי, ואולי אתה סתם מוציא דברים מההקשר (?)

הדבר הכי קרוב שראיתי לזה היה כשמישהו טען שאם אתה בכביש חד נתיבי ללא אפשרות עקיפה ומעכב את התנועה באופן מובהק אז תפרגן מדי פעם עם אפשרות לעקיפה, המרחק בין לזה לבין תיאורי הבכי ובמיוחד ההודעה האחרונה שלך - עצום.

 

פספסתי משהו?

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200


×
×
  • תוכן חדש...