Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יוסי התבלבל כי אמרו שהחם שלו לא צריך לנהוג כי הוא לא רואה מעל 80 קמ"ש.

אף אחד לא אמר שיוסי לא בסדר כשהוא נוסע 80 בימני.

 

אני אמרתי שאני יורד לשוליים כשאני אטי באופן מובהק או רואה שיירה אחריי. אבל שוב, לא לכל אחד יש חינוך/נימוסים מבית וזה מה יש.

אולי זה יצר בלבול.

 

זה בסדר שלא התאפקת אור, אני גם כמעט לא הצלחתי :brickwall:

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • תגובות 242
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הייתי חייב גם לשתף, נוהג בספייס סטאר, שימו לב איך ילד בן 18 שלוקח תרכב של אבא וממש לא אכפת לו מתאונה עוקף אותי.. עובר במפר על מעל 40 קמ"ש, במפר שמוצב במעבר חצייה ליד בית ספר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הוא לא בסדר שעקף ברגע האחרון אבל גם אתה לא צדיק תמים, למה אתה בנתיב השמאלי בלי סיבה? זה לא פחות גרוע.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אתה מודע לזה שזה שכונת מגורים, וליד יש בית ספר כן, ושהמהירות המקסימלית באזור היא גג 50, ועוד בקטע של המבפר אתה אדיוט מוחלט אם אתה לא מאט לפניו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה מודע לזה שלפי החוק צריך לנסוע בנתיב הימני ביותר כל עוד אתה לא מבצע עקיפה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

יש בערך 10 שניות נסיעה בין הכיכר להצטמצמות הנתיבים לנתיב אחד. אני לא חושב שצריך לדרוש מעבר לימין במקרה כזה.

כן, הוא היה צריך להכנס לנתיב הימני אבל אם הוא כבר בשמאלי...נו.

המהירות המקסימלית החוקית לא רלוונטית וכך גם הבאמפר. אתה לא צריך לחנך נהגים. אם היה אמבולנס במקום הרכב שעקף אותך ? מה תגיד לו, תיסע לאט ?

עריכה אחרונה על ידי amir74

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אבל אם הוא היה בימני, העקיפה היתה פחות מסוכנת.

אתה לא יכול לבכות על מישהו שעושה עבירה בזמן שאתה עושה עבירה אחרת.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מסכים.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

שוב פעם, אתם ממש לא הבנתם את הסרטון, אני לא חושב שבשכונת מגורים ועד הבמפר אני אמור לנסוע מעל 50 קמ"ש, זה בערך המהירות בסרטון מהירדה והנסיעה בשניות הראשונות, כל מה שאני מראה לך זה נהג מטומטם שלא מאט בבמפר ומוכן לדפוק לעצמו את האוטו אך ורק בשביל עקיפה מסכנה.

לגבי אמבולנס ברור לך שאם הייתי רואה אמבולנס מאחוריי שמנסה לעקוף הייתי מאט, אל תשאל שאלות בנאליות.

ושוב המהירות המקסימלית לא רלוונטית אפשר לנסוע גם על 100 עם אוטו חזק השאלה היא איזה מהירות כדאי לנסוע שעוד שנייה יש לך 2 במפרים. (שוב פעם אזור בית ספר).

ואיזה עבירה עברתי? נסעתי בנתיב שמאלי?

פורסם
אם היה אמבולנס במקום הרכב שעקף אותך ? מה תגיד לו, תיסע לאט ?

יחי ההבדל הקטן.

קודם כל - לאמבולנס מותר.

שנית - האמבולנס מסמן את הצמו עם רולרים ואולי גם סירנה.

שלישית - נהג האמולנס אמור להיות בעל הכשרה יותר טובה ובעקר יותר מנוסה ובעל קריאת דרך יותר טובה מנהג צעיר.

ד"א - איך הספקת לקלוט שמדובר בבן תשחורת ולא בערס יותר מבוגר?

לגבי הנסיעה בשמאל - תאורטית כולכם צודקים. מעשית, אני מניח שלמרות שבדרך כלל אני מקפיד מאד על הנהיגה בימין בקטע הקצר הזה לא הייתי מקפיד. הנתיבים די צרים, לאורך חלק ניכר מהדרך חונות מכוניות ומישהו עלול לצאת מתוך אחת מהן או ביניהן, והסימון של המעבר לדרך צרה לקוי. בדרך הזו יש בעיה קשה של גיאומטריה וסימון, בהחלט מבין את מי שלא נצמד לימין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שים לב לשלט של הנהג חדש (שלא רואים טוב באיכות יוטיוב), ובנוסף הסתכלתי ימינה אחרי העקיפה וראיתי ילד...

באמת שסרטון כזה מוכיח איזה נהגים יש על הכביש וכמה אחד כזה שעבר טסט ובמקום ללמוד לנהוג רק מסכן נהגים אחרים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה שנכון נכון, הסרטון הזה באמת מוכיח איזה נהגים יש על הכביש.[emoji53]

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
שוב פעם, אתם ממש לא הבנתם את הסרטון, אני לא חושב שבשכונת מגורים ועד הבמפר אני אמור לנסוע מעל 50 קמ"ש, זה בערך המהירות בסרטון מהירדה והנסיעה בשניות הראשונות, כל מה שאני מראה לך זה נהג מטומטם שלא מאט בבמפר ומוכן לדפוק לעצמו את האוטו אך ורק בשביל עקיפה מסכנה.

לגבי אמבולנס ברור לך שאם הייתי רואה אמבולנס מאחוריי שמנסה לעקוף הייתי מאט, אל תשאל שאלות בנאליות.

ושוב המהירות המקסימלית לא רלוונטית אפשר לנסוע גם על 100 עם אוטו חזק השאלה היא איזה מהירות כדאי לנסוע שעוד שנייה יש לך 2 במפרים. (שוב פעם אזור בית ספר).

ואיזה עבירה עברתי? נסעתי בנתיב שמאלי?

אני מבין מצוין את הסרטון, אתה זה שלא מבין את הכביש.

אף אחד לא ביקש ממך לנסוע 50 בעיר. הבאמפרים, קיימים או לא זה לא משנה בכלל כי אם אני מספיק עשיר או סתם לא מבין מה זה עושה לי לרכב זה לא עניינך בכלל כמה מהר אני נוסע עליהם, לפניהם או אחריהם. את ההשכלה של הנהג לא בדקת אז אתה לא יודע מה האיי קיו שלו ויכול להיות שהוא מיהר לקחת את הילד שלו לבית חולים. אם הוא היה פותח שרשור עם הצילום שלך חוסם לו את הנתיב לעקיפה אני חושב שכולם היו מצדיקים אותו.

באיזה מהירות כדאי לנסוע זה תשאיר לכל נהג להחליט לעצמו ואל תקבע למשתמשי הדרך האחרים כמה מהר לנסוע.

אני לא יודע אם עברת עבירה אבל היית צריך להכנס לימני ואז לאותת לטובת מעבר נתיב שמאלה.

 

אחרי כל זה, אני מסכים שמה שהוא עשה אסור כי הוא עקף מימין ושהוא היה צריך להתאזר בסבלנות ולנסוע אחריך.

 

אגב, מה זה שאלות בנאליות ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160


×
×
  • תוכן חדש...