Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מרטינס, זה אומנם לא ממש קשור לשרשור, אבל לא הצלחתי למצוא בריונות בשני הסרטונים שלך. בטח לא במקרה של השקודה, שהנהג שלה מאותת, מחכה לוודא שאתה לא מאיץ כדי למנוע ממנו מעבר נתיב ועובר נתיב אז.

 

ואתה רוצה להרגיש בטוח? אל תצפור לנהג שכל חטאו הוא בכך שהשתלב לפניך בנתיב.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • תגובות 242
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
נהיגה רגועה תמנע הרבה בעיות אבל כשבריונים מרשים לעצמם להשתולל ולסכן אחרים,

כל זה לא יעזור לך במקרים כמו אלה שקרו לי לאחרונה לא מעט :

או זה :

 

הנהג בסקודה לא משתולל. בסרטון נוסף שהעלת עם הרכב של חברת המשאבות רשמת שהנהג "בריון" משתולל. בסרטון עם הסקודה יש בריון משתולל, וזה לא בעל הסקודה. נהיגה היא אינטראקציה עם נהגים אחרים. איתות הוא בקשה. לצפצף בטירוף כאשר מישהו עובר נתיב בזהירות במרחק ביטחון ממך, שקול למצב שבו מישהו יבקש ממך לעבור בזמן הליכה במדרכה צרה ותתחיל לצעוק כמו משוגע. כמובן שצפצוף שכזה אסור על פי חוק.

 

לגבי הסרטון עם הטנדר של חברת המשאבות הוא אכן לא נהג כשורה כשלא אותת, אך אתה הוא זה שכמעט גורם לתאונה, משתולל ומנסה בכוח לא לתת לא להכנס. אין סאונד, אך לפי התנועה המגונה שהוא עושה אני מניח שאתה מצפצף שוב בטירוף. רק עצה קטנה, כדאי להזהר עם מי מתעסקים בכביש, אני למשל מעדיף להיות חכם מאשר צודק.

 

זה הסרטון-

 

אגבף ראיתי שהעלת סרטון נוסף לפני כשעה תחת הכותרת "נהג משתולל".. תשפטו בעצמכם...

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

רק אני רואה את הבלימה הפתאומית שלו ביחד עם הצפירה בסרטון של הסקודה? וזה בלי להתייחס לתכנון נכון של המסלול. אם אתה תכף צריך לפנות ימינה, מה אתה מחפש בנתיב הכי שמאלי? נהג הסקודה הוא בריון כביש מצוי.

בסרטון עם הטנדר של המשאבות, אני מנחש שצפרת לו ארוכות ובגלל זה הוא עשה תנועות מגונות ולא זז. נכון שאתה צודק, אבל למה זה טוב להראות לילד באוטו את הצפירות והעצבים האלה?

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
הפסקתי לאסוף את הסרטונים האלה, אבל רק בשביל לעזור לכם להבין במה מדובר אני מוסיף עוד אחד שמצאתי מהתקופה האחרונה. והתופעה הזו של בריונות והשתוללות עם הרכב הפכה להיות נפוצה במיוחד בתקופה האחרונה. בכנות אני חייב לומר שאני כבר לא מרגיש בטוח בכבישים, וזה לא היה ככה אף פעם.

 

[video=youtube_share;rWlBbO1dVwI]

 

 

אני נוסע לא עם אלטו, אך נוהג רגוע ובכל זאת לעיתים חותכים אותי בצורה כזאת כמו שהראת בסרטון (למשל אתמול בערב לצורך העינין).

גם כשנהגתי במרצדס E לעיתים חתכו אותי, כולל מקרה שמישהו חתך אותי מנתיב פניה שמאלה לנתיב נסיעה ישר.

עם במוו שחורה עם השחרת כל החלונות היה הרבה יותר מקדם פחד ממרצדס על הכביש (יותר גם מS קלאס קופה שחורה שהייתה לי, משום מה כל הערסים מאוד אהבו לעשות נגדי פתיחות ברמזורים עם מזדה 3 :lol: ואני כמובן היתי מאיץ כמו שאני רגיל, כלומר משאיות ואוטובוסים לוקחים אותי ברמזור), במוו שחורה וגדולה זה רכב שאפשר לזגזג איתו בנתיבים בפקק וכולם נותנים לך לעבור. גם כשנהגתי על X5 שמתי לב לתופעה כזאת - אתה מאותת ופשוט נותנים לך את הספייס שלך.

 

אבל אני מסכים שיותר קשה להשתלב עם רכב קטן. אני כותב את זה כל פעם במקרה כזה ויודע שיש אנשים שלא מסכימים אותי, אבל לכל רכב יש מקדם פחד על הכביש בארץ. רכב שמפחדים ממנו - נותנים לעבור.

למשל היה לי יוקון, ובכיכרות ראיתי איך אנשים היססו כדי לא לתת זכות קדימה ובסוף עצרו. אם הייתי על רכב רגיל, הם היו פשוט חותים.

 

בארץ על הכבישים ג'ונגל, הכל לפי שרשרת המזון, מי שיותר כבד/מפחיד/חבוט/ליסינג נוסע ראשון.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

סלואורייד, אני לא כ"כ ראיתי בלימה איטית בסרטון שלו.

מה שאני כן רואה, זה שהוא מתעקש לנסוע לאט ביחס לתנועה, ואני גם זוכר שהוא כתב על זה בשרשור אחר. חבל שרבים וטובים, כנראה בחסות הפמפום ש"מהירות הורגת" לא מבינים שגם התנהלות כזו מסוכנת.

 

נהג השקודה לא נהג מושלם. הוא טעה בתכנון, ואולי הוא גם מאלו שחושבים שיש לנסוע בנתיב השמאלי עד הרגע האחרון - אין לי מושג.

אבל זה לא אומר שנהיגה איטית במיוחד, המלווה בצפירה למי שמבקש בסך הכל לעקוף אותך, היא לא סוג של בריונות גם כן.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
נהיגה רגועה תמנע הרבה בעיות אבל כשבריונים מרשים לעצמם להשתולל ולסכן אחרים,

כל זה לא יעזור לך במקרים כמו אלה שקרו לי לאחרונה לא מעט :

[video=youtube;ngp6MunZ2_Q]

 

ומה העניין הגדול?

 

אני מסכים שנהג הסקודה עובר נתיב ממש מתחת האף שלך. אבל אם אתה רואה את זה ומתחיל להאט בהתאם כדי לשמור על מרווח בטחון ביניכם, אז ממה נפשך?

 

אגב, גם כאן ניתן היה למקם את הרכב בצורה כזו שתראה לנהג השני שאתה ממש לא רוצה שהוא יעבור - וזה איתות יותר יעיל מאשר צפירה - אבל אישית לא הייתי טורח.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שים לב בשניה ה9 איך המרחק בניהם גדל כתוצאה מהבלימה שהוא דפק. זה נראה שהוא נוסע בימני במהירות של הרכב שלפניו, עם שמירת מרחק. לא רואה בעיה בנהיגה שלו.

הצפירה אכן מיותרת לחלוטין.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

נכון, ובגלל זה אני שואל: למי אכפת?

 

שים לב שהוא עוד שניה עוצר ברמזור. אז מה זה משנה שאיזה בבון אילץ אותו להתחיל להאט קצת יותר מוקדם?

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה משנה כי אם הוא לא היה שם לב אליו, כנראה היתה מתרחשת תאונה בגלל נהג הסקודה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

שלושה פתרונות אפשריים:

 

כן לשים לב.

להתחיל להאט מוקדם יותר כדי להיות מוכן לשטויות כאלו.

להתחיל להאט מאוחר יותר (ע"ע מה שיבגני כתב) כדי למנוע שטויות כאלו.

 

ובאופן כללי, לפתח עור קצת יותר עבה. בשרשור הסרטונים רואים דברים יותר חמורים מזה כל יום...

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המקרה בסרטון הזה לא חמור. הצלם סתם התרגש על יתר המידה וזה מתבטא גם בצפירה. אבל בהחלט מתועד פה בריון כביש שמבחינתו לפנות ימינה זה הכי חשוב בעולם ושימותו כולם.

השרשור הזה נפתח בגלל שחלק מהגולשים חושבים שתופעת הבריונות בכביש גדלה. אני חושב שאנשים נהיו יותר רגישים ולחוצים אז נדמה להם שכל אחד מנסה לאיים עליהם בכביש והתגובות שלהם בהתאם, כמו בסרטונים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

סלואורייד,

בוא נשים את הדברים בפרופורציה. אני מתעצבן המון מהנהגים סביב, אבל בשני הסרטונים של מרטינס אף אחד לא "השתולל" ואף אחד גם לא ממש התנהג "כמו בריון".

 

אני מסכים שלא צריך לחכות עד לרגע האחרון לעבור ימינה.

אבל זה בהכרח לא המקרה כאן.

 

בשני הסרטונים, זה נראה שהוא בוחר לנהוג לאט במיוחד, וזה גורר בדיוק את הסיטואציות שמעצבנות אותו.

זה נורא קל לסמן כבריונים את מי שנוהג מהר. מהירות זה מסוכן והורג וכו' וכו'. אבל כל נהג עם ניסיון של יותר משעה על הכביש חייב להבין שראוי להתאים את עצמך לשאר משתמשי הדרך.

הרכבים אחריו, גם השקודה, גם הרנו, לא באו במהירות מטורפת. לאחר שעקפו אותו, נשארו בנתיב ולא עברו קו לבן ולא שום דבר אחר. ולא היה קורה כלום אם בהשלתבות בסרטון השני, למשל, הוא היה מאיץ טיפה לפני צמצום הנתיבים.

 

בטחון עצמי מופרז זו בעיה בכבישים. אבל גם העדר מוחלט של בטחון עצמי זו בעיה לא קטנה. חבל שלזה לא מתייחסים וחבל שממהירים לתייג אחרים כ"בריונים", לפני שמטפלים בחוסר הבטחון הפרסונלי.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

זה נכון שהתופעה של אלימות בכבישים החמירה המון בשנתיים האחרונות.

 

אני רואה את זה ביומיום.

רק בחודש האחרון ראיתי פעמיים מישהו יורד מהרכב להרביץ למישהו אחר (לא לי, אני לא קשור לנושא).

למשל כל יום אני חוזר בערב ליקנעם מכיוון זכרון יעקב ובכניסה ליקנעם נגמר הנתיב הימני ומשתלב לתוך האמצעי (שהופך להיות הימני).

 

אם אני נוסע בימני, לא יתנו לי להכנס לשמאלי כשצריך.

אז אני נוסע באמצעי למשך 200 מטר.

אבל אז כל החלאות עוקפים מימין באלימות ואז נכנסים באלימות לפני ולפני כל הרכבים שמקדימה, אבל רק אחרי שזה כבר הופך לשוליים צרות ואין מקום.

אז זה קורה באלימות.

 

עד שלא יחליטו "זהו, מעכשיו מי שעובר נתיב בצורה אלימה הולך ללילה במעצר", לא יהיה פה שקט.

 

כיום אי אפשר לנסוע בנתיב הימני על 90 קמ"ש כי מקבלים צפירות וערסים חותכים באלימות.

כאילו שמתעצבנים על מי שנוסע רגוע.

פורסם
אבל בשני הסרטונים של מרטינס אף אחד לא "השתולל" ואף אחד גם לא ממש התנהג "כמו בריון".[...] בשני הסרטונים, זה נראה שהוא בוחר לנהוג לאט במיוחד, וזה גורר בדיוק את הסיטואציות שמעצבנות אותו.

 

נהג השקודה עבר נתיב כשהוא מ א ו ד קרוב לנהג המצלם, אבל חוץ מזה בוודאי שהפואנטה שלך נכונה, ואני לא מאמין שתיתקל כאן בחוסר הסכמה.

 

יש לא מעט דוגמאות להתנגשויות שנגרמו דווקא בגלל התנהלות אטית והססנית בנהיגה, כמו זו של הנהג המצלם.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]


×
×
  • תוכן חדש...