Jump to content

david brown

  • פרסום הודעות

    572
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

6 נייטרלי

אודות david brown

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)
  1. הרוב כבר נאמר, אך סיפור קצר למה אני מכרתי את אחד הרכבים המבוקשים (כנראה המבוקש ביותר, לנד קרוזר משנתון מתקדם, קרי, מחירון נמוך ביקוש אדיר) למגרש מכוניות. רכב יד ראשונה, ק"מ סביר בכביש בלבד, מעולם לא ישבו על הכסאות ללא מגבות (fetish). מחיר מבוקש 10 אחוז מעל המחירון כמקובל. ראשית- מבול טלפונים (אין הצעות מגונות למחיר ברכב כזה לפחות), אך יש שאלות מטומטמות - "יש לרכב נגיעות?" (לא מכיר את הביטויים האלה בכלל). מקבלים הסבר שאם הם מחפשים רכב כזה, שיפסיקו לחפש כי זו מציאת חייהם כרגע, מקבלים בוואטספ תיעוד כרונולוגי של כל חיי הרכב בערך, מיום היציאה מהסוכנות. כנראה שזה נשמע טוב מדי להיות אמיתי, מעדיפים ללכת לקנות יד רביעית בוגר מעלות הנגב. באותו היום בערב, מגיע קאוובוי "מומחה" לרכבי שטח. הוא נוהג בלנדקרוזר בן 17 שחומר בלתי מזוהה מחזיק אותו יחד. הוא קובע שהרכב לא שווה שקל מעל המחירון (כנראה אסטרטגיית מיקוח). למחרת המודעה יורדת מיד2- מגיע למגרש מכוניות אשר משלם במקום ללא שאלות וללא בדיקה, בהעברת זהב מיידית חמישה אחוזים מעל המחירון. (נקודה נוספת, כשהרכב מבוקש המגרש יכול להסתפק בפחות כיוון שהמכירה היא מהירה ואין "סיכון", ממש כמו שככל שמיקום הנדל"ן מבוקש ובטוח יותר, התשואה יורדת). העלילה מסתבכת - הבחור ששאל אם "יש נגיעות?" מתקשר. אני שולח אותו למגרש, הוא משלם 20 אחוזים מעל המחירון ומרגיש גדול. כולם מרוצים (עכשיו גם בעל המגרש).
  2. מוזר מאוד! זה לא קילוף "נורמלי" של רכב מודרני שעמד בשמש מספר שנים ("בועות" בלכה ופגיעה בצבע) נראה כי הלכה לא קיימת. אין קשר לאיכות הגימור כיוון שגם האיכות הירודה ביותר היום כוללת שכבת לכה מסוימת. הרכב יד שניה/שלישית/רביעית? נראה כי האיזור הזה נצבע בעבר ברשלנות. בדקי היסטוריה..
  3. david brown

    הוליווד מאוהבת בסאאב

    אז על סמך קומדיה אחת דלוחה וסיינפלד החלטת שהוליווד מאוהבת והפצצת בכזו כותרת ? אתה יכול לזרוק כל מותג ותמצא ש"הוליווד" מאוהבת, ומספר מצומצם של מותגים בהם תמצא שהוליווד באמת מאוהבת. ואם כבר סיינפלד, נושא מרכזי בטיעון המפוצץ ולא הזכרת פרק שלם המתרחש כולו בסוכנות SAAB (מי שמכיר את הסדרה ואת חשיבות הפרקים המתרחשים במלואם במקום סגור (למשל, המסעדה הסינית) מבין את גודל העניין). מה מדליק בSaab? רכב שוודי מרובע (עד 1998) ש"מדגיש את עברה של החברה בייצור מטוסים", נתפס כunderdog של אינטיליגנטיים והignition ליד בלם היד בקונסולה המרכזית. צריך יותר?
  4. david brown

    יש בארץ AMG G63 6x6?

    יש, אבל לא 6X6.
  5. david brown

    יש בארץ AMG G63 6x6?

    אין גרסה "מאוחרת" של G65 6X6 (יש G650 עם מנוע V12 בגימור מאייבך, אך אינו 6X6). התמונה שצירפת היא של "שיפור" של סדנת מנסורי לG63 6X6 שהם מכנים Gronos 6X6. לא יודע למה רשום בלוחית G65, אם שוכן ברכב מנוע V12 זה לא יצא ככה מהמפעל (לא יודע, לא טרחתי לבדוק וזה לא מעניין, מבחנתי הסדנאות הללו הורסות את הרכב). הרכב הלבן בתמונה הוא אכן G63 מודל 2014 בערך. אגב, כיום גם G500 "רגיל" עושה שימוש במנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4.0 ליטר, גם הG63 הנוכחי. הG500 4X4 SQUARED שבתמונה (ממנו אכן יש מספר רכבים בארץ) עשוי להדמות ל6X6 אך מדובר בחיה שונה לחלוטין. הוא אולי עושה שימוש במספר רכיבי מתלה אך לא מדובר כלל בדבר קרוב. צריך להבין שלייצר רכב 6X6 זה משהו מאוד מסובך ויקר מבחינת הינע, דיפרצניאלים וכו, ועוד לדאוג שהכל יעבוד באיכות של מרצדס (כאמור, רכב מקורי, לא מדובר בסדנא מפוקפקת) ומכאן מחירו (סביר שעלות הפיתוח הייחודי והייצור עולות על עלות הרכב). ה4X4 SQUARED אכן יותר גבוה אבל כבר לא יותר יקר, מחירו צנח לאחרונה לעומת דגם ה6X6 שמחירו כאמור האמיר.
  6. david brown

    יש בארץ AMG G63 6x6?

    הדבר הראשון שמיוחד בו, בניגוד לרוב הגרסאות של הרכב הזה שצצות על ידי סדנאות מפוקפקות יותר או פחות, הרכב יצא כך משערי המפעל באוסטריה, וכולל מערכות הנעה משוכללות ומסובכות להפליא. כל G הוא מיוחד ומיוצר רובו בעבודת יד, וזה נכון כפליים כאן. הייצור היה מוגבל, בין 100 ל200 יחידות בלבד. לגבי המחיר, 3 מליון זה מה שנקרא "תארוז לי שלושה" כי מחיר הרכב כחדש (600 אלף דולר) מעניק לו מחיר ישראלי של קרוב לחמישה מליון שקלים. מחירו הנוכחי בשוק המשומשות נע בין 800 אלף ל1.5 מליון דולר המעניק לו מחיר ישראלי שבין 6.2 ל12 מליון שקל, תיאורטית.
  7. david brown

    סיבוב על הוראקן ו-GT3 RS

    תיאור משונה מאוד לGT3RS, היתרון אולי היחיד (היות וזמן המסלול ברינג ובמסלולים נוספים של הרכב הזה, אשר אמור להיות "מכונית מסלול עם רישיון כביש", זהה ולעיתים איטי יותר מרכבים של פורשה המתויגים כ"קרוזר" כמו הטורבו S), הוא עודף דרמה, רעש מנוע וחוסר ניתוק (הוא מגיע כמעט ל9000 סל"ד, 991.2 כבר מגיע לשם). שנית, הרכב אינו מאיץ חזק כלל, המנוע הזה (במיוחד ב991.1 עליו נהגת) ידוע כחסר כוח (יחסית כמובן), בטח בסל"ד נמוך החשוב לתאוצה, ובתאוצה פושרת באופן כללי. בלימה- סביר שלרכב אין ברקסים קרמיים היות והוא רכב השכרה למסלול, לכן הבלמים אמורים להיות בינוניים בלבד, להתחמם ולאבד מכוחם גם בכמה סיבובים שעשית..
  8. מתקין חאפר? אם למתקין לא קוראים Hans Adelshofen והמערכת מותקנת ברחוב Petuelring 130 במינכן, הוא חאפר. לגבי המוביליי עצמו אין מה להוסיף. במקום אידיאלי, היו במצעים מחקרי אורך ורוחב על פני כמה שנים כדי לוודא שזה אכן מונע תאונות (כמובן שבמצב כזה המערכות הללו היו נכנסות בכל מקרה כסטנדרט ואז לא היה צורך במוביליי). אז כמובן ש.. הממ. מה? אה 15 מיליארד אוקי.
  9. אלה חישוקים מפירוקיה, רואים לפי מצבם הרעוע ואי התאמתם לרכב הנ"ל, מאחור הצמיגים היו טובים, מקדימה לא. בעל הרכב לא רצה לרכוש עוד שני צמיגים כאלה ב2000 ש"ח הצמיג אז הלך לקצה השני. ככל הנראה החישוקים רפליקה בעצמם כיוון שהסטייל הוא קאיין טורבו, גודל החישוק קטן מדי לקאיין טורבו ול911 טורבו/GT3 שעשויות לנעול צמיג שכזה. ככל הנראה היה על קאיימן/בוקסר שבעליו חשב שהוא כובש את הרינג והלביש קאפ 2 (מחליקים ברטיבות הכי קטנה וזו התוצאה). הרכב הנ"ל לא נראה טוב לגילו, הפגוש הקדמי נראה כפורק, הפנסים מאיביי והג'אנטים כאמור לעיל. ניתן להחזירו למצבו המקורי ויהיה מדובר בפנינה נדירה (אם כי לא יקרה (עדיין)).
  10. עוד שרשור משעשע מבית פותח השרשור, שאני מניח שבטוח שבקרת שיוט אדפטיבית היא שיא ה"יוקרה" ואין לאן להתקדם מכאן. כמו שחשבו על השילוש- חלונות/מראות/נעילה חשמלית בשנות ה90. "מיצובישי לנסר 1992, הגעת לשיא". Doug Demero הוא גאון, תעשיה של איש אחד שמצא נוסחא מדהימה ונישה משלו בהנחיית והנגשת "תוכנית" רכב אשר מליוני אנשים (Literally) ממתינים לסקירות שלו (אם כי יש לציין שתפסתי אותו באי דיוקים "חמורים מאוד" מספר פעמים), מניח שתוכניות רכב מפורסמות מבצעות קבוצות מיקוד As we speak לגבי האפשרות לצרפו, לפחות בפינה או משהו כזה.
  11. david brown

    אז מה לעשות עם הקוף הזה?

    בהתבסס על שרשור קודם שפתח פותח השרשור הנ"ל, אני מנחש בזהירות שלא הוצגה לנו כל התמונה. "רבע" מטר זה כנראה לא רבע מטר. "אגרוף לשבור את החלון" זה כנראה לא בדויק אגרוף. רק מנחש.
  12. יש הגדרה מאוד מדויקת, בוא עוד חודשיים לPebble Beach ותראה
  13. בדיוק בגלל זה אין לרכב הזה שום מקום בעולם האספנות.
  14. לגבי הרכב עצמו- א גרוסייע מציאה. אמבטיה מגושמת עם הגה של לנד קרוזר פראדו דור ראשון, שפיתחה בועה זמנית בעקבות רכב מסוים שנותר במצב סטוק ונמכר במחיר גבוה במכירה פומבית (ע.ע מי ששאל "מי קבע שמכונית סטוק שווה יותר מ"משופרת""). המדד הראשוני והמחייב לעליית מחירו של רכב בעתיד הוא כמות הרכבים שיוצרו. הסופרה הזו אינה נדירה כלל (יוצרו כ12,000 מהדגם הזה). שנית, החשיבות שלו- הסופרה הזו אינה חשובה כלל, לא לטויטה ולא לעולם הרכב. אפילו להופעה שלה במהיר ועצבני לקח 20 שנה להשפיע. מה שמעניין הוא שכנראה החבר'ה "הטובים" בארץ למדו סוף סוף לפתוח eBay ויש להם פטנט חדש- "אחי קנה את האמבטיה הזו ב760 אלף שקל עוד חצי שנה אתה מוכר ב760 מליון דולר".
  15. לא, לא ו- לא! יש את הסיכוי שמדובר באדם לגיטימי אך גם רשום פה "עקיצה" All over the place. אם אתה לא רוצה להתעסק תיצור קשר עם אחת החברות הישראליות ה"מוכרות" (למרות שגם זה לא מבטיח 100 אחוז..). אם אתה רוצה להתעסק וזה ממש קל, מוציאים רישיון יבוא באופן מקוון ונוסעים אישית לראות ולקנות את הרכב במקום. תבקש ממנו בתור התחלה רישיון רכב, תצלום של מספר שלדה המוטבע על הרכב, תמונות של הרכב מכל הכיוונים (להוכחת מיקום ההגה) והוכחה שהמנוע בנזין (מיכל דלק/תמונה של המנוע וכו), פרטים בסיסיים להנפקת רישיון יבוא ותראה מה תגובתו.
×
×
  • Create New...