Jump to content

david brown

  • פרסום הודעות

    591
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

17 נייטרלי

אודות david brown

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

2,631 צפו בפרופיל
  1. חפש בגוגל "חממות סטארטאפ" ותשלח מיילים, אולי מישהו יסכים לשמוע. בימים כתיקונם, יכולת להסתובב בחלל עבודה המיועד לזה כמו open valley. ודבר אחרון, אל תשמע לאלה שמורידים, אכן כל אדם שני (או אולי כל אדם) שתשאל אותו יגיד שיש לו רעיון לסטארטאפ וזה לרוב "סרק", אבל אין זו סיבה לוותר. בהצלחה
  2. גם ככה צינור ההקצפה של המכונות הללו בעל ביצועים מוגבלים במקרה הטוב ועדיף להמנע ולקנות מקציף נפרד. כשהתחלתי עבדתי עם המליטה ללא מקציף ומקציף נפרד של severin שילוב מעולה למי שרוצה מעבר לנספרסו בתור התחלה. כמובן שלא מדובר במשהו מקצועי. מקציף Severin
  3. הדובר שלי נוהג להגיד שמספר הדעות דומה למספר הראשים המאחסנים את המוח, כנ"ל לגבי סוגי בעלי נכסים (קרי, מבוגרים המעדיפים לא להתעסק/יורשים/גרים בחו"ל וכדומה). מתווך טוב יכול להשיג עסקה שלא היית מוצא ביד 2 או בפלטפורמה המקובלת. לכן זה קיים ומקובל עד מאוד בכל העולם. הבעיה? 99.9 אחוז מהם לא טובים.
  4. אתה רציני? אחרי זה כשרואים תחקירים בכתבה של הרייטינג פישינג בסוף החדשות שואלים "איך". לא לעשות הוראת קבע למישהו שאתה לא מכיר גם אם יבטיח לך סולר בשלושה שקלים (יש כאלה). סולר מוזל ללא טובות בתחנות סד"ש (מנסיון עם רכבי דיזל "רגישים"), סולר מצוין (בתחנה שאני ממלא בה לפחות), חמישה שקלים אשראי, תחנה חדשה נקייה לא צפופה, מלא וסע. לא בא במגע עם אף אחד, תענוג. בסולר יש תחרות, תחנות "דלק" תשמחנה לספק כרטיס הנחה (לתחנה ספציפית, כאמור, תחרות) 5.1-5.2 תלוי.
  5. סיפור קצר, הקשור להגיגי הפורום הזה ומתקשר גם לשרשור הנ"ל. זכור לי שמישהו שאל אם יש GTR בארץ או אם יש כוונה לייבא ומיד (אוקי אולי לא מיד, לאחר כמה שעות), זינקו אלה שכנראה מחשיבים עצמם נחותים מאחרים ואמרו "כן, בטח, אני מדמיין את הפנצ'ריה של ז'וז'ו ואת המבטים כשתבקש למלא חנקן בצמיגים". בפועל, שנה לאחר האמירה הצינית הנובעת כנראה ממרמור, כשרואים GTR ברחוב זה אפילו לא מרגש אף אחד והיבואן מחזיק GTR במלאי. בפועל, ישראל אט נהפכת למעצמת רכבי על למרות כל הקשיים הבירוקרטיים והמיסים הכבדים. אין שום סיבה שלא תהיה פה קוניגסג או כל רכב אחר, פרט לסיבה שמי שיכול להרשות לעצמו לא רצה כזו.
  6. אני לא ממספרי הסיפורים אז אשאיר לך את המשימה. מקצועית, תב"ע של פינוי בינוי היא לרוב בסמכות הוועדה המחוזית לתכנון ובניה שפחות רגישה להתנגדויות של יחידים זאת לעומת בקשה על פי תמ"א 38 שהינה בסמכות הוועדה המקומית עם ההשפעות הנקודתיות המוכרות של גברת לוי מדירה 2. אם תעיין בדיונים על תוכניות בניין, תווכח שתב"ע בוועדה המחוזית מאושרת חרף התנגדותם של עשרות, מאות וארגונים (למשל שכונה חדשה) בעוד בקשה בוועדה המקומית עשוית להתעכב וליפול עקב התנגדותו של יחיד.
  7. יש הבדל בין "פינוי בינוי" שהוא הנפקת תב"ע נקודתית על מספר בניינים לבין תמ"א שם מדובר בבניין יחיד. אין זה המקום לפרט את היתרונות והחסרונות של כל תהליך, אולם, דווקא בפינוי בינוי התהליך עשוי לעבור יותר מהר כיוון שהתהליך פחות רגיש למתנגדים יחידים שיש להם השפעה גדולה על בניין קטן. בכל מקרה, מדובר בתהליך סבוך הסובל בדר"כ מ"הטרגדיה של הקומונס" + "יזמים" שבדר"כ אין להם את כל המזומן להשקיע ולהבטיח את סיום הבניה והם מסתמכים על הכסף שיוזרם ממכירות הדירות. כידוע, לפעמים זה נתקע גם מהכיוון הזה. כרגיל, אין זו כמובן שום עצה ויש להתייעץ עם אנשי מקצוע.
  8. ראשית, לא מעניין כמה הוא "מלוקק", ברגע ש"שיפרו" אותו, פגעת בערכו (אלא אם זה משהו בבניה אישית עם חתימה של עידו כהן). לגבי הבנזין בכללי, לא מייבאים אותו כעשור. בתחיל העשור אף אחד לא התקרב ויכולת לקנות רכב במצב חדש ב20 אחוז פחות מהמחירון (כשהבנזין היה בשיא), כיום המצב התהפך והרכב נחשב "נדיר" (הוא באמת כזה) וגם מחיר הדלק לא נורא כמו פעם (אם כי הצריכה עדיין צורחת), אך עדיין מדובר ברכב נישתי (מישהו שמחפש רק בנזין, בדומה למישהו שמחפש רק ידני). לגבי רכב בן 20 "משופר" שלא יצפה ליותר מדי.. אולי רכב ל"פרויקט" ב"דרום" (חפש בטיקטוק).
  9. גם אני לא, אני התכוונתי בדיוק למה שהתכוונתי- אותן גרסאות. הדבר בולט במיוחד בדגם הקצר והאהוב על הצעירים, רכב בן שנתיים נמכר ב280 כשחדש (ועוד לאחר מתיחת פנים) עולה כידוע 299. אני מכרתי לפני שנה וחצי קצר (פשוט עם ריפודי בד), בן 5 (2014), יד ראשונה ונקי אך ק"מ גבוה (140 אלף) ב200 אלף ש"ח (לסוחר), שמכר אותו תוך שבוע ב220 (רכב בן 5! חדש עולה 299 כידוע).
  10. כל שנה אחרת מלבד שנת 97 הוא לא היה מדבר "רק" על 100. שנת 97 אלה רכבים יוצאי מדינה ממכרז והם פשוט גמורים לחלוטין. נראה לי שהמחירון שלהם בשקלול הנסיבות הוא "פחות מ8000 ש"ח" כפי שמציין יצחק.
  11. נקודה מפתיעה נוספת בשוק הלנדקרוזר- לא מדובר רק ברכבים בני 15 עם מחירון שחוק שלגיטימי להוסיף 50 אחוז (למשל 90 במקום 60 לרכב במצב טוב), אלא מדובר גם על רכבים בני שנתיים, אם ק"מ גבוה (אך לא מעל הממוצע) שמוכנים לשלם עליהם מחיר שהוא פסיעה קלה (נתקלתי במקרה של 15K הבדל בלבד) מעמידה לפני חיישן הדלת האוטומטית בסוכנות והזמנה של רכב חדש (המצוי בשפע גדול במלאי), תוך כדי לגימת אספרסו (דליל ממכונה אוטומטית), והכתרתך כרכוש של הרכב היקר בסוכנות באותו היום וזה עוד בשוק שבו המזומן "זול" והמימון חוגג.
  12. אז אתה מתכוון להתקדם ומתלבט ? עדיף לחסוף עוד קצת ולקפוץ לדאבל, אתה תחסוך שלב בדרך
  13. לא חסרות סיבות, הסיבה העיקרית היא שאופן הפעולה של מחליף החום הוא מין צינור מחומם (כמו מחמם מים על גז) שהמים עוברים דרכו ומתחממים על הדרך ("מחליף את הקור בחום") לכן בזמן החליטה הטמפרטורה צונחת ולאחר כ15 שניות מדובר בעיקר בחליטת volume ופחות טעם לכן לא ניתן להגיע לטעם היציב והמלא של הקפה. למשל, אם תחלוט קפה בקליה בהירה לא תוכל להגיע לצבע המקובל. במכונה כזו, הדוד היחיד משמש דווקא לצבירת לחץ לsteamer בעוד האספרסו מקבל את המים ממחליף החום. במכונה עם דוד כפול, ישנו דוד נפרד לחליטה (זה החידוש) עם טמפרטורה ולחץ יציבים. עם איזו מכונה/מטחנה אתה כרגע?
×
×
  • Create New...