Jump to content

david brown

  • פרסום הודעות

    618
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

23 נייטרלי

אודות david brown

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

2,731 צפו בפרופיל
  1. על המחיר שרואים בחו"ל מוסך מרכזי לוקח פי 3-4 ולעיתים זה בסדר כשרוצים עבודה מיידית (במלאי), אחריות וכדומה. לא יודע מהיכן ההגדרה "משופרים" על בולמים חלופיים שעולים רבע ממחיר המקוריים (literally רבע, 100 פאונד לעומת 400 אבל אל תרגיש "רע", על חלק של 400 פאונד לא היית יוצא עם פחות מ12K ש"ח על הבולמים בלבד). מה משופר בהם ? כאמור בעבר בשרשור זה, ברכבים האלה כדאי כמה שיותר חלקים מקוריים בלבד.
  2. זה די מוכיח את הטענה הנחרצת שבעיות האמינות (לכאורה) של לנד רוברים הן עקב תחזוקה לקויה, אשר הרכב הנ"ל רגיש אליה. המוסך שהלכת אליו מצטיין, אולם אם הגעת להחליף חיישן ויצאת עם החלפת מתלי אוויר (!), ואו, מה שנקרא בעגת הטיקטוק That Escalated Quickly. מקווה שמעתה רק טיפולים שגרתיים.
  3. david brown

    פרארי 458 Ferrari?

    לא.. רואה את הג'אנטים זה מספיק. אנשים עושים דברים נוראיים לפרארי בארץ "קיטים" וכדומה. 99.9 אחוז שלא ייעשה על ידי בעלים המקורי. תמיד יד 2,3,20.
  4. david brown

    פרארי 458 Ferrari?

    אין פה עניין של דעה, זו לא סוגיה פילוסופית. זו 488 GTB הרוסה.
  5. אייל קיבוץ דליה, בכניסה שמאלה מאחורי המפעל, אתה כבר תראה שורה של לנדרוברים ותרגיש בבית.
  6. תתחדש! תחילה, הייתה טענה כי לדיסקו 3 "בעיות אמינות קשות" וה4 חף מבעיות אלה (אכן, כמות מכובדת של דיסקו 4 בכבישים והביקוש יציב וחזק). לאחר מכן, "סיפורים" על מנועי ה4 (3.0 ליטר) שמתפרקים הרבה וחלק (2.7 ליטר) שמתפרקים קצת. המסקנה- אל תקשיב לסיפורים ותזרום עם זה, בדיוק כמו שעשית לגבי הזמנת חלקים מאנגליה- המשלוח לא הגיע כיוון שנשלח בדואר רגיל (אל תתפלא לראות פילטר מחכה בדלת עוד חודשיים בערך). כדאי ללכת את האקסטרא מייל ולהזמין חלק מקורי, לדעתי ולא חלופי (למרות שם יפה כזה או אחר). באתר הזה (מרכז לוגיסטי ענק בליברפול), ניתן לבחור בעת ההזמנה, חלק מקורי (רוב המחירים זה "החל מ" לחלק חלופי
  7. זה חיפוי אפוקסי. למה? הרבה סיבות, בראשן, כרגיל- המחיר. עוד סיבות- עמידות, מגוון צבעים, נראות וכדומה.
  8. ה300 לא קיים עדיין. ה200 והלקסוס הנ"ל משווקות במקביל בארה"ב כרגע. האם ה300 ישווק שם- עניין של תקנות, מאמין שכן. היבוא המקביל לא חי ולא בועט, זה שמספר רכבים מגיעים ועושים "רעש" בפייסבוק לא אומר שזה בועט במישהו, בעיקר לא ביבואן הרשמי. ברגע שנראה אלטרנטיבה אמיתית ומלחמת מחירים (הנחה על לנד קרוזר ביוניון מוטורס למשל), נדע שמישהו בועט.
  9. אחרי זה מגיבים בפליאה ושואלים מדוע היבוא המקביל אינו ממריא. במקום לייבא את הלנד קרוזר 200 ולעקוף את העקשנות בת 12 השנים של יוניון מוטורס לסרב לייבא את הרכב גם ללקוח שמוכן לשלם באופן מיידי את מלוא המחיר ולקבל עוד חצי שנה, הם מייבאים את האחות השמנה. ה200 יכול להפוך ללהיט גם ב700K+. (אגב, לנד קרוזר 300, החלפת דגם לאחר 13 שנים מגיע שנה הבאה).
  10. מזכיר לי שאי שם ב2010, חבר שהחשיב עצמו צרכן נבון ניגש אל חנות (יש שיגידו מחסן) מפורסמת וגדולה מאוד ורכש מכשיר סמסונג "ביבוא מקביל", פיתוחי התוכנה היו בתחילת דרכם ו"גיור" המכשירים (אייפונים/גלקסי) היו שיחת היום בפורומים השונים. מפה לשם, חסך כמה שקלים, קיבל מכשיר שהליבה והדיפולט שלו ברוסית, גם התדרים התאימו חלקית. כדאי להפנים, היבואן הרשמי/משווק מורשה הוא אולי מעצבן, מונופוליסט ו"מתעשר על חשבוננו" (במרכאות כי אני בעד ואין לי בעיה עם זה) אבל יש לו מחויבות, מחויבות שהמוצר מתאים לתקן ולישראל, מחויבות מול היצרן (יש לו אינטרס להתאמץ, חלילה לא לאבד את הזכיון, היום אפשר להתלונן אצל היצרן בל
  11. יש גורם אחד שאשם בכל התיאור הזה, אתה. תיארת פה תודעת צריכה נוראית ולאו דווקא "שירות". לפני מספר חודשים היה שרשור בפורום רכב, מדוע אנשים רוכשים רכב מיבוא מקביל כשההבדל הוא כל כך קטן ואפילו כשהמחיר זהה. Well, הנה התשובה. ניסית לחסוך מספר שקלים ורכשת מוצר מחנות אקראית שמצאת בזאפ במהלך שגרם לך לחסימה של מסגרת האשראי במקום לגשת למשווק מורשה. אתה צריך להיות שמח שזה קרה, קיבלת שיעור בזול. אגב, נראה שהמחשב שקיבלת מחודש או חדש תחליפי "לא למכירה", שלקוח (של משווק/יבואן רשמי) מקבל כשצריך להחליף את המוצר שלו במסגרת האחריות.
  12. במספר ערים ספציפיות במספר שכונות ספציפיות קיים נוהל לא מחייב "להתחשב", אך לא משהו שהוא זכות אלא חסד. אם הפקח/שוטר החליט שאתה מפריע למעבר חציה/חונה על מעבר חציה הקנס עלול לטפס ל750/1000.
  13. מכיר מספר ג'יפאים שקיבלו תביעה לאחר חילוץ (כולל אני, לפני 20 שנה בעידן התמימות), לכן המצב המתואר נפוץ ואינו אגדה (בעיקר מחולצים שתובעים מיוזמתם ובידיעה מלאה ולא בתמימות כפי שמתואר). אדם התקוע עמוק בשטח מספר שעות, כהחושך מאיים להשתלט למשמרת הארוכה שלו ובמיוחד אם משפחתו באוטו, יחתום גם יחתום כי פיסת אספלט זה החלום שלו כרגע. עם זאת, לא בטוח שהייתי משתמש בזה, פשוט מחלץ בצורה מקצועית אם אפשר. אם לא, מציע עזרה אחרת (קריאה לעזרה/מחלץ מקצועי/הסעת בני המשפחה/אוכל מים וכו).
  14. בהחלט.. אך לרוע המזל מישהו שם קיבל החלטה ללכת בדרך אחרת משאר היצרנים שחידשו את רכבי השטח הקשוחים שלהם (רוביקון, ברונקו, לנד קרוזר, G קלאס וג'ימני) ועברו לשלדה המבוססת על הדיסקברי, הסתמכות על בקרות אלקטרוניות (בניגוד לנעילות פיזיות) ומתלים עצמאיים. אם היו מחליטים להמשיך את ייצור הדיפנדר הקודם + רכיבים שעומדים בתקנים (זה ניתן לביצוע), התור בסוכנות היה זהה לתור בשדרה החמישית לקראת השקת אייפון 3G אי שם ב2008, חבל.
×
×
  • תוכן חדש...