Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטטיסטיקה רישוי רכבים ינואר 2016


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

^^^

אני חושב שהוא התכוון לתאוצות ביניים,

לידנית יש 32.6 קג"מ בעוד ברובוטית הוא 25.4, הם אומנם מגיעים נמוך יותר ברובוטית (1,250 סל"ד לעומת 1,450 בידנית) אבל זה פער שבמכונית לא גדולה זה עשוי להיות מורגש.

בהיבט של נתוני היצרן היא לא מהירה יותר, למעשה הידנית והרובוטית זהות לגמרי מאפס למאה ובמהירות המירבית.

 

האם זו הייתה הכוונה?

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נתונים מעניינים, וטוב לדעת.

 

קיה בעליה מגמתית ובקצב מצויין, אופל תעשה הכל כדי להרים את המותג הדועך, בהצלחה שיהיה לה.

 

חלקן הגדול של הסוכניות מעדיף שהציבור ימנע מחשיפה לנושא. גדולי החברות אפילו חושפים את הנתונים בפני לקוחותיה כדי להתגאות.

מצויין שחשפת את הנתונים,

תודה רבה 'car_me' !.

פורסם

אם היו אומרים לי שהנתונים של מותגי היוקרה הם נתונים שנתיים, לא הייתי חושד...

מהצד השני, מה זה דאצ'יה סנדרו עם מנוע 1100 ו 75 כ"ס?

הרי לגירסת הבסיס יש מנוע 1200 והיא עולה רק 55000 שקל, יתכן שיש גירסה עוד יותר זולה?

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

המנוע של הסנדרו זה אותו מנוע 1.2 V16 עם 75 כ"ס של הרנו קליאו 3 (בחלק מהדגמים כמובן) כאשר בפועל המנוע בנפח 1.150 ליטר, ככה שיש סיכוי שמישהו שם עיגל כלפי מטה ולא כלפי מעלה כפי שעושים לרוב.

פורסם
רק 3 מיאטות נמסרו בינואר ?

 

סה"כ 11 מיאטות חדשות נמסרו החל משנה שעברה ועד עכשיו ?

 

מעניין.

 

אם בינואר נמסרו רק 3, מה יגידו אזובי הקיר?

 

ובגדול, זו התוצאה של התמחור המוגזם ושל הויתור על גרסת ה-1.5, שיכלה להמכר כאן ב-150K ולמכור מעל 100 יחידות בשנה כמו כלום.

 

אבל זה עוד טוב לעומת סובארו, שלא מסרה בינואר, י נ ו א ר, אפילו ספורטיבית אחת...יפה לכם, סמל"ת. כמה לא מפתיע.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם (נערך)

מהסתכלות על נתוני וולוו.

שמתי לב שמנועי ה-1.6 של פורד בגרסאות ה-T4 התחלפו לטובת מנועי 2 ליטר ו-190.

וסאנגיונג רקסטון ורודיוס קיבלו את המנועים המשודרגים (2.2 ליטר דיזל).

 

מעניין שאף אחד לא ציין את השינויים האלה.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

רק ב-v40 ו-s60 והפוואר שיפט הוחלף בגיר 6 הילוכים פלנטרי (שנמצא גב גם בגירסת הבסיס החדשה של ה-v40 ה-T3.)

 

ה-s80 נשארה עם המנוע והגיר הישנים, עד להפסקת ייצורה בהמשך השנה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)
רק ב-v40 ו-s60 והפוואר שיפט הוחלף בגיר 6 הילוכים פלנטרי (שנמצא גב גם בגירסת הבסיס החדשה של ה-v40 ה-T3.

 

ה-s80 נשארה עם המנוע והגיר הישנים, עד להפסקת ייצורה במשל השנה.

 

S80 T5 מגיעה עם המנוע 245 כ"ס החדש וגיר 8 הילוכים. 0-100 ב6.5 שניות

 

המנוע הישן של פורד שהיה בS80 T4 כבר אזל מהמלאי... כרגע אין גרסת T4

 

ב V40 T4 יש מנוע חדש - 2L של וולוו 190 סוס בשילוב גיר פלנטרי 6 הילוך - 0-100 ב6.9 שניות

עריכה אחרונה על ידי mh53

STI 2004

 

 

פורסם
תודה!

 

וואו הפוקוס החדשה, שהושקה בארץ בדצמבר, מכרה רק 225 יחידות. כל פורד 462 רכבים. אני מניח שמסירות ינואר מייצגות את מבצעי דצמבר באופן כללי ליבואנים רבים כולל פורד.

 

הפוקוס נמכרה בעיקר לציי רכב. אחרי כל הצרות שהיו בגיר ובמנועים, נראה שהקניינים מצביעים ברגלים ופשוט עברו למשהו אחר. ייקח לדגם כמה שנים טובות כדי להתאושש מהתדמית שיש לו כרגע.

פורסם

הפוקוס כבר הספיקה להתגלגל למבצעי ה-0 קילומטר מליסינג - רק מראה בכמה היה אפשר לתמחר את גרסת ה-1 ליטר בהנחה שגם היא היתה מגיעה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

האם הנתונים כוללים ייבוא אישי?

כי אם לא, הרבה מהנתונים של רכבי היוקרה לא מדוייקים.

בעיקר: קאיין, אס קלאס, ועוד רכבים שבייבוא אישי עדיין אפשר לחסוך לא מעט.

פורסם (נערך)

נראה שזה כן כולל רכבים שהגיעו בייבוא אישי, כי מופיעים שם גם רכבים כמו לינקולן MKC.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

איילון משווקים את לינקולן

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill


×
×
  • תוכן חדש...