Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטטיסטיקה רישוי רכבים ינואר 2016


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפי מה שאני יודע טלקאר לא תמכור אותו לציי רכב כי הם רוצים לבנות מחדש את המותג. זה מה שאחד הנציגים אמר

Alfa Romeo 164 3.0 super v6 1995

Alfa Romeo spider 2.0 twinspark 1997

Alfa Romeo giulietta milano 2014

Volkswagen polo gti 2011

פורסם
האאוטלנדר זה בגלל מבצע חבר.

 

האאוטלנדר הוא הרכב הנמכר ביותר בארץ, בקטגוריה שלו. בשנה האחרונה הודח לטובת הספורטג'. בלי קשר למבצע חבר.

 

המסירות הם רק 1200 בערך בגלל שאנשים ממתינים לרכב ומיצובישי לא עומדת בקצב הייצור. אני הזמנתי בדצמבר במבצע חבר והצפי לקבלת הרכב הוא חודש רביעי.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

האאוטלנדר גם נמכר במספרים יפים כי הוא גם ג'יפון וגם רכב 7 מקומות במחיר שדומה לשני הכלים.

 

השנה נוסף לו מתחרה בדמות ניסאן אקס-טרייל, שמצד אחד הוא יקר יותר - אבל מצד שני גרסת הדיזל של הניסאן זולה בהרבה מגרסת הדיזל של המיצובישי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

גם יקר יותר וגם לא נותן תמורה בעד הכסף, שני המקומות האחרונים מיועדים לילדים קטנים מאוד, כאשר לשני המקומות האחרונים במיצובישי יכולים להיכנס גם אנשים בגובה מטר שמונים (ראיתי בעיניים) ולשבת בנוח. וזה חוץ מהעיצוב המיוחד של המיצובישי במהדורה האחרונה

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אתמול פגשתי מונית קיה אופטימה מהדגם החדש.. בהתחלה חשבתי שאני מדמיין. חזרתי לטבלה וראיתי שבינואר עלתה לה לכביש בשקט אופטימה 1.7 דיזל 163 כ"ס. טלפון לסוכנות אישר את העניין.

האופטימה נמכרה היטב לנהגי מוניות, אז החליטו להתחיל את היבוא דווקא בגזרה זו!!

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

גם אני ראיתי היום שתי אופטימה חדשות.

זאת לא פעם ראשונה ששיווק של דגמי קיה משווק קודם למוניות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
תודה

אין הרבה חדש תחת השמש, ניצנים ראשונים של דגמים חדשים של שברולט בעיקר, וכנראה או בחינה/למוניות /למקורבים/אחר של גרסת דיזל לרנו קפטור.

הקפטור דיזל אוטומט החל להמכר היום במחיר של 130 אלף ש"ח.

אם לקח לקרסו חודש וקצת לייבא אותו ואז להעלות אותו על הכביש כנראה שהם ירדו כבר מהניסאן פולסאר שיחידות ספורות שלה עלו לכביש שנה שעברה.

פורסם

לפותח השרשור: אפשר לבקש שכל פעם תוסיף את הסטטיסטיקות החדשות באותו השרשור?

אתה פותח שרשור חדש כל חודש וצריך לעקוב ולמצוא אותו כדי להנות מהנתונים המעניינים שאתה מעלה.

ברגע שהגבנו לך פעם אחת בשרשור הזה, הוא נשמר תחת "ההודעות שלי" והרבה יותר קל לעקוב.

 

אשמח לדעת אם יש דרך אחרת ונוחה לעקוב אחרי שרשורים חדשים.

 

תודה

פורסם

אפשר לעקוב אחר שירשורים באמצעות tapatalk ולקבל התראות על תגובות חדשות וכו'.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

ראשית, אינני עוקב מהסלולארי.

שנית, השאלה היא איך לעקוב אם כל פעם נפתח שרשור חדש עם סטטיסטיקה של החודש הקודם.

לכן, אני מציע שהכל יהיה באותו שרשור שקל לעקוב אחריו.

פורסם

בנובמבר, בשרשור של 1200 עמודים, יהיה לך קשה מאוד למצוא את ההודעה של "סטטיסטיקת פברואר".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

דווקא לא כזה קשה, כי בצד השמאלי של השורה עם שם השרשור יש סיכה, אם לוחצים עליה מקבלים רשימה מלאה של הקבצים שצורפו לשרשור.

אני הבנתי שהבקשה הייתה כדי למנוע חיפושי שווא אחרי שרשורים חדשים מידי חודש, אלא שכל פעם שרשור מסויים יתעדכן ויהיה פשוט למצוא אותו. מה שאתה יכול לעשות זה להוסיף את פות"ש לרשימת החברים שלך בפורום ואז תראה דרך הפרופיל שלך אם נפתח שרשור חדש.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

הם מופיעים בתחתית העמוד הזה כ"נושאים דומים".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ומספיק שעושים חיפוש בפורום עם המילה "סטטיסטיקה" ומיד השרשורים האלה עולים בתוצאות.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways


×
×
  • תוכן חדש...