Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טכנית אתה חלקית צודק, אבל החלק היותר חיובי של המודעה זה שהם מחפשים נציגים בפורום ולא דרך AllJobs נניח, כלומר מנסים לגייס אנשים שאשכרה אכפת להם מהתחום, זו דעתי לפחות.

או גם וגם. סה"כ הם משתמשים בפורום כמקור חינמי [ויש גם שרשור יעודי לזה] להפצת משרה. הסיכוי למצוא פה גדול כי זה פורום חובבי רכב.

לא שזה רע, זה סבבה, אבל אני לא רואה פה משהו חיובי כמו למשל ירידה במחירים, תוספות אבזור, הבאת דגמים מיוחדים לארץ או אפילו שיפור שירות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
או גם וגם. סה"כ הם משתמשים בפורום כמקור חינמי [ויש גם שרשור יעודי לזה] להפצת משרה. הסיכוי למצוא פה גדול כי זה פורום חובבי רכב.

לא שזה רע, זה סבבה, אבל אני לא רואה פה משהו חיובי כמו למשל ירידה במחירים, תוספות אבזור, הבאת דגמים מיוחדים לארץ או אפילו שיפור שירות.

אתה באמת לא מזהה ירידת מחירים אצל לובינסקי ? לפני שנה וכמה ימים קניתי אצלם 208 אקסס רובוטית ואטמוספרית במבצע של חבר באותו כסף בו עולה היום לקהל הרחב 208 אקסס כזו בתוספת טורבו, גיר פלנטרי ואפילו מולטימדיה מקומית, כל זה בעוד המתחרים נראים נדיבים הרבה פחות. הקקטוס מציעה היום מה שבאמת קשה לקבל אצל מישהו אחר, למעט אולי דאצ'יה, הפיקאסו הקצרה היא בכלל מציאה לדעתי, עם מנוע חזק ומשובח איבזור עשיר ובאופן כללי יופי של אוטו בכסף שקונה ספורטאז' עם הרבה פחות סוסים, הרבה פחות מרחב מחיה, הרבה פחות עיצוב משובב נפש והרבה יותר צימאון לנפט מזוקק ( לפחות בתאוריה ), אז מה רע ? אני דווקא מזהה מאמץ מרשים גם בכיוון הזה, לגבי שרות אין לי בינתיים מה לספר, לא באמת יודע, אבל כללית לעסק יש פנים חיוביות למדי היום.

פורסם
אתה באמת לא מזהה ירידת מחירים אצל לובינסקי ? לפני שנה וכמה ימים קניתי אצלם 208 אקסס רובוטית ואטמוספרית במבצע של חבר באותו כסף בו עולה היום לקהל הרחב 208 אקסס כזו בתוספת טורבו, גיר פלנטרי ואפילו מולטימדיה מקומית, כל זה בעוד המתחרים נראים נדיבים הרבה פחות. הקקטוס מציעה היום מה שבאמת קשה לקבל אצל מישהו אחר, למעט אולי דאצ'יה, הפיקאסו הקצרה היא בכלל מציאה לדעתי, עם מנוע חזק ומשובח איבזור עשיר ובאופן כללי יופי של אוטו בכסף שקונה ספורטאז' עם הרבה פחות סוסים, הרבה פחות מרחב מחיה, הרבה פחות עיצוב משובב נפש והרבה יותר צימאון לנפט מזוקק ( לפחות בתאוריה ), אז מה רע ? אני דווקא מזהה מאמץ מרשים גם בכיוון הזה, לגבי שרות אין לי בינתיים מה לספר, לא באמת יודע, אבל כללית לעסק יש פנים חיוביות למדי היום.

 

לא אמרתי שאין, גם לא חיפשתי. אמרתי שאין שום דבר טוב במיוחד בזה שהם מחפשים עובדים על פני הפורום. זה נחמד בהחלט וזהו.

אין פה [בשרשור הזה] שום בשורה לחובבי הרכב על ירידת , או שאר הדברים שכתבתי.

אם יש דברים טובים זה אחלה, רק שלא קשור לשרשור.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...