רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 641 צפיות
שלום, לפני קבלת 208 קיבלנו הצעה מ"לוביט" חברת הביטוח של לובינסקי הם מתחייבם לתיקון במוסכי יבואן עם חלפים מקוריים למשך 36 חודשים מעליית הרכב לכביש+שמשות מקוריות. האם הדבר שווה הפרש של 1000 שקל? שאר תנאי הפוליסה די דומים תודה
הודעה אחרונה מאת SportsCar, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 982 צפיות
ערב טוב. לאחר גלישה באתר של שברולט ניתן לראות כי דגם הסוניק RS די במפתיע הורד מרשימת הדגמים וכן מהמחירון המפורסם באתר. משהו יודע מה הסיבה לכך?
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
- 1 תגובות
- 519 צפיות
שלום לכולם, בשל נקודות שצברתי, חויבתי בקורס נהיגה מונעת בסיסי. במקביל, קיבלתי קורס רענון נהיגה שמקבלים לאחר שלוש ( או חמש? ) שנות נהיגה. האם קורס הנהיגה המונעת פוטר אותי מקורס הרענון? תודה וערב טוב, אלכס.
הודעה אחרונה מאת guya72, -
כבר לא מעט שנים שהקלף החזק של סיאט הוא ערימות של סוסים במחיר תחרותי ביחס לקבוצה, אבל היא לא ממש עשתה את אותו רושם כשהתחיל הכביש להתפתל. אבל הפעם עם לאון קופרה החדשה, יש לא רק יחס נהדר של סוס לשקל, אלא גם יכולת של ממש בכביש המפותל ושלל טכנולוגיות שמתרגמות אותם למעטפת ביצועים מצוינת גם בסיבוב. האם זו העסקה הספורטיבית האולטימטיבית? המבחן המלא כאן
הודעה אחרונה מאת Aviram-C, -
- 1 תגובות
- 821 צפיות
לעוד מידע מקור: http://www.cartube.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98%D7%94-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-%D7%A0%D7%97%D7%A9%D7%A4%D7%AA-%D7%91%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%94-2015 התאכזבתי מהפרונט הזה, הם הרסו אותו והדביקו את של הדגם הקודם. הנוכחי יפה בהמון.
הודעה אחרונה מאת LEGACY 1.8, -
שלום,חיפשתי בשנה האחרונה רכב מעניין נוסף או החלפת הבראבו באבארת' 500. הועלתה אפשרות של מיאטה אוטומטית אך הורדתי מהר ממנה בגלל שהיא שונה מהידנית (ללא LSD ובולמים נחותים) והביטוח היקר. האבארת' תמתין מספר שנים.ג'וק הקורבט החל בסביבות אוגוסט האחרון, שמעתי מחבר וחבר פורום שחבר משותף עשה מעשה וקנה בארה"ב פורשה 944 טורבו 86. מאותו הרגע הכל השתנה ונדלקתי על הרעיון לייבא רכב מארה"ב.הרעיון לייבא רכב מהנה בעל גיר אוטומטי (אילוץ). אפשרות הראשונה היתה פורשה 928 אך ירדה מהר מאד עקב עלויות אחזקה גבוהות מאד. לאחר מכן בצחוק השתעשנו באפשרות ייבוא של דלוריאן וגם זה ירד מהר מאד (יש הרבה לאו מאשר כן).בעצם, למה לא קורבט C4?! אני זוכר עוד בילדות ששיחקנו ב PC את המשחק Test drive בו הי…
הודעה אחרונה מאת chilcom, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
היי. אני גר בבניין משותף עם חניה פרטית אחת לכל דייר. לאחרונה השכן שלי התחיל לעבוד בחבת הסעות והוא קיבל מיניבוס (טרנזיט כזה של פורד). הבעיה היא שכאשר הוא מחנה את הרכב שלו בחניה אני כבר לא יכול לפתוח את הדלתות הפונות לצד שלו ולהחנות בגבולות החניה שלי. מלבד זאת רכבו מסתיר את מצלמות האבטחה שהתקינו כלל הדיירים על מרבית החנייה. כמו כן לפני שהחנה את הרכב שלו היה לי קשר עין עם הרכב מחלון הבית,כעת לא.יש לציין שיש לי אוטו לא הכי קטן(מאזדה 6),ובכל זאת המיניבוס שלו מסתיר פשוט 100% מהאוטו, וזה ממש מטריד אותי... שאלתי היא מה הייתם ממליצים לי לעשות בכדי לגרום לו להחנות מחוץ לחניה הפרטית הזו ? האם החניה הפרטית מיועדת לרכב פרטי או גם לרכב מסחרי כמו שלו ? האם יש לכם רעיונות מה עליי לע…
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
אני יודע שזה רכב ספורטיבי מאוד שהיה לטויוטה... ומעולם לא הגיע לישראל. השאלה שלי , מה כל כך מיוחד ברכב כזה?אגב, בכלל לא ידעתי שהוא מופיע "במהיר ועצבני" אבל בכללי זה רכב ספורטיבי שלא מדברים עליו כבר כל כך ורציתי לדעת חוץ מזה שזו אגדה יפנית מהירה במיוחד, מה מיוחד בה?
הודעה אחרונה מאת ohadohad2, -
- 14 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום חברים יש לי כמה שאלות לבעלי טוסון החדש 1 איזה סוג קודנית הרקיבו לכם באוטו ? 2 איזה סוג מפתח יש לכם ? מפתח רגיל או קפיצי . 3 אם יש שלט קפיצי מה הוא יודע לעשות? ואם יש לו אופציה שמנטרלת את משאבת הדלק כמו שהיה בשנות ה2000 בסונטה של יונדאי . אשמי לעזרה ויותר מכך לדבר עם בעלים של אחת כזו .
הודעה אחרונה מאת lishaina, -
מאבק ברוכבי האופניים 1 2 3 4 16
מאת mysterio57-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 225 תגובות
- 26.3 אלף צפיות
שלום רב, לאחרונה קם דף בפייסבוק בשם "אופניים לשוליים" אשר מביא למודעות הציבורית את התופעה המסוכנת והחצופה של רוכבי האופניים בארץ אשר מחליטים לרכב דווקא בנתיבי תחבורה תוך כדי הפרעה לתנועה, סיכון עצמי של הרוכב וסיכון של נהג רכב תוך כדי גרימה לביצוע עבירות תנועה של הנהג. אני מבקש מכל מי שמכיר את התופעה להצטרף למאבק על מנת שנוכל למגר את התופעה ולהביאה לידיעת הציבור. אנחנו כחובבי מוטוריקה מכבדים את רוכבי האופניים שעוסקים בספורט שלהם אך לא ייתכן כי הם ייסכנו את עצמם ובכך גם אותנו שכן האסון הבא לא יאחר לבוא וכמובן שנהג הרכב הוא זה שיצא אשם. אז חפשו בפייסבוק "אופניים לשוליים" או הצטרפו בקישור הבא ועזרו במאבק הצודק שלנו! https://www.facebook.com/pages/%D7%90%D7%95%…
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן לאחר ההוזלה של לובינסקי שמתי עין על הפג'ו 308 פרמיום. יצרתי קשר עם חברת אוויס והסברתי להם שהמחיר הוא 139,900 או פחות מזה וביקשתי הצעה לרכב הנ"ל. המנהלת שלנו באוויס אמרה שהמחיר מחירון הוא 144900 והרכב בדרגת שווי שימוש 4 מה שנשמע לי קצת מוזר. איפה אפשר לבדוק את דרגת השווי לכל רכב? בICAR מופיע 3 גם לדגם הפרמיום האם יש פה מישהו פה שעובד באוויס ויכול לבדוק עפ"י איזה מחירון אוויס עובדים?
הודעה אחרונה מאת Night Driver, -
-
רשימת סיכום השנה: Cars-ALL-2015.pdf
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
*אין באמור לעיל להוות תחליף לייעוץ של כתב רכב מקצועי. המלל הבא אינו מתיימר אפוא להיות כתבת רכב מקצועית - זו רק התרשמות אישית של חובבן. הקורא\ת י\תישא בכל נזק פיננסי שיגרם לחשבון הבנק שלו\ה בעקבות קריאת המלל* הגרמנים מבשלים באמצעות חמאה והאיטלקים באמצעות שמן זית. את המשפט הזה קראתי בספר אודות חייו של ניטשה, אם אני זוכר נכון, בעקבות אחת מחופשותיו באיטליה. ניטשה כידוע היה גרמני, אך הוא שנא את הגרמנים ונדחה על ידי כל מה שהם ייצגו בתקופת חייו; לעומת זאת הוא העריץ את האיטלקים והתרבות שלהם. התחבטתי אם לפתוח במשפט הזה או לקנח בו, אך מכיוון וממילא הוא כנראה יצית מלחמת גרמניה-איטליה ואחת היא איפה ימוקם, בחרתי לפתוח בו. איך זה קשור למכוניות? קראו הלאה.. לפני שקניתי…
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
- 7 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
דבר ראשון לא בטוח שזה הפורום המתאים.. אז אם יש צורך נא להעביר לפורום הנכון. אני אמור לקבל השבוע את הרכב החדש (פולו GTI), מעוניין לשמור עליו משריטות חנייה תל-אביביות, צואת ציפורים תל אביביות, צריי-עין למיניהם וכו׳. מתלבט בין שתיי האופציות שבכותרת, לא הצלחתי להבין מה פערי המחירים, מכיוון שבכל המקומות שמציעים את הציפויים מציינים שצריך להגיע בשביל למדוד את הרכב - ואני רוצה להבין מה המחיר בסדר גודל (חיפשתי בפורום ומצאתי דיונים מלפני מספר שנים). אז שמעתי על סאן-פילם/אומנות הציפוי ועוד. יש המלצות לעוד מקומות וסדרי גודל של מחירים?
הודעה אחרונה מאת kobi_g, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
דור רביעי לקרוסאובר היוקרתי שהמציא את הקורסאוברים היוקרתיים. לקסוס RX החדש מגיע בגרסת בנזין וגרסה היברידית ירוקה וחזקה, מאובזר, בטיחותי ועם הבטחה לדינמיות עדיפה מאי פעם. המנוע שישרת את שתי הגרסאות הוא בנזין V6 בנפח 3.5 ליטר, שיפיק בגרסת הבנזין 300 כ"ס ו-313 כ"ס בגרסת ההייבריד. ההנעה היא כפולה קבועה. המחירים- החל מ-445 אלף שקלים ועד ל-525 אלף שקלים לגרסת ה-F ספורט הבכירה. הידיעה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת niv, -
-
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
השינויים בהרגלי הצריכה בעולם וגם בישראל בתחום הרכב המצביעים על מעבר ברור לקרוסאוברים וג'יפונים על חשבון סגמנטים מסורתיים יותר, מביאים עוד ועוד יצרניות למצב בו הן צריכות להציג תמריצים או נקודות מכירה בולטות כדי להמשיך ולהיות אטרקטיביות באותם סגמנטים. סקודה עושה את זה בזכות תמורה למחיר בהיבט של מרווח, טכנולוגיה ואיכות, מאזדה 6 היא מכונית עם התנהגות כביש טובה וליונדאי יש עכשיו הצעה למשפחתית גדולה, מעוצבת ומאובזרת שמציעה מערכת היברידית שמשלבת ביצועים טובים לצד צריכת דלק מצוינת. סונטה הייבריד הגיעה אלינו למבחן דרכים, את ההתרשמות תוכלו לקרוא כאן
הודעה אחרונה מאת פבל, -
היי, אשמח להמלצות למורה נהיגה בעל רכב ספורטיבי מעניין. איזור מרכז עם עדיפות למודיעין. תודה.
הודעה אחרונה מאת fanman, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
צהריים טובים. אני זקוק לעזרתכם. היום בסביבות השעה 11:45, בכביש 70 לכיוון מערב, קצת לפני מחלף זכרון יעקב, רכב שנסע נגד הכיוון כמעט התנגש בי. הרכב הופיע בזמן עיקול ובמהירות גבוהה, כך שזמן התגובה שעמד לרשותי היה קצר להחריד. סטיתי בחדות הצידה. בנס, האירוע הסתיים ללא נפגעים. אני בטח לא צריך לספר לכם איך הלב שלי ירד לתחתונים. מדובר ברכב בצבע לבן, אני חושב שמסוג 'אופל'. ראיתי אותו רק לשבריר שנייה. אין לי מצלמת דרך, אך אחרי המקרה הזה ברור לי כי אני הולך לקנות אחת. צירפתי תמונה של המיקום מ-Street View וגם מפה עם סימון. האם מישהו ראה אותו? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת plats, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 19 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
יבואנית סוזוקי, קרייזלר, ג׳יפ,דודג׳ וראם עורכת מסיבת עיתונאים ובה היא מסכמת את פעילות החברה בשנת 2015 וצפי לשנת 2016. 2015 נסגרת עם 13,755 כלי רכב מהמותגים המיובאים על ידה, גידול של 2 אחוזים ביחס ל-2014 זרוע הרכב הכבד המיוצגת על ידי MAN מכרה 510 משאיות ו-305 אוטובוסים. מותג סוזוקי עבר שנה לא פשוטה עם דגמים מיושנים יחסית שבה החידוש המרכזי היה הוויטארה, מה שמשקף ירידה של כ-10 אחוזים מ-13,854 ב-2014 ל-12,277 ב-2015. אולם שנת 2016 מסומנת כאופטימית עם ביקושים אדירים לוויטארה והגעתם של סלריו, בלאנו ואיגניס החדשים שיחליפו את אלטו וספלאש. סוזוקי מתגאים בנתון יוצא דופן של 91 אחוזים של לקוחות פרטיים למותג ונאמנות לקוחות מהגבוהות בשוק. הצפי לגדילה במכירות ב2016 ה…
הודעה אחרונה מאת GhostBuster, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים, האם מישהו יודע האם העובדה שיש לי בורג בגלגל שנכנס עמוק - ולא יוצא אוויר מהגלגל, בגלל דבר כזה אני יכול להיכשל בטסט שנתי לאוטו? האם זה משהו שפוסל וחובה עליי קודם לטפל בזה ורק אז לגשת לטסט? או שאין בעיה לגשת ככה. תודה מראש לכל העונים. שבוע טוב.
הודעה אחרונה מאת Freak_Miky, -
יבואנית סיטרואן ממשיכה באסטרטגיית תמחור חדשה - להוריד מחירים. היא מורידה את מחיר סיטרואן C4 בלא פחות מ- 18 אלף שקל. שמביא את המחיר ל-110,000 שקלים – שזה המחיר הנמוך ביותר עבור משפחתית אוטומטית מסוגה. להלן הפרסום מאתר הרכב אוטו. http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-33080-%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%9F-C4-%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%AA%D7%99%D7%AA-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-%D7%91-110-0.aspx
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היום, בשנת 1965 עולה לאקרנים בארצות הברית "גולדפינגר", הסרט השלישי בסדרת ג'יימס בונד ולצידו נערת בונד האולטימטיבית - אסטון מרטין DB5. חן פרחי לוקח אותנו למסע מרתק בעקבות האריסטוקרטיה הבריטית והחברה שהולידה אותה הכתבה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת yohai71, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן לכל חברי הפורום, יש לי שאלה, אני יודע שבישראל לא מתלהבים מהרכב -רנו- אבל חייב לציין שיש לי אותו כבר 3 שנים, נמצא כבר ב 150,000 ק״מ סהכ תקלות 4! (קולרים, תקלת גיר, תקלת כרית אוויר, ונזילת שמן מהמחזיר עודף שמן בטיימינג.) סהכ מבסוט מהרכב חוץ מהתצרוכת דלק הגבוהה 10.3 ל 100 ק״מ o: הא כן, מדובר על הגיר האוטומטי המעצבן! השאלה שלי ככה: האם שווה להשאר עם הרכב? ולהמשיך לתת לו טיפולים ואהבה או למכור אותו כבר עכשיו? מה ניתן לעשות בקשר לתצרוכת דלק הגבוהה? שווה לעשות הסבה לידני? בכמה זה כבר יעזור? תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת ramoni, -
-
שלום לחברים, מחר (רביעי) תערוך יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל מסיבת עיתונאים לרגל תחילת ייבוא הדור השני של מכונית המיני של טויוטה - האייגו. כרגיל, אנחנו מזמינים אתכם להעלות כאן את ההארות, השאלות, תובנות והערכות שלכם בנוגע למכונית החדשה (תמחור? מיצוב? וכו'). את השאלות שלכם נשאל מחר ונשלב בדיווח חי ישירות ממסיבת העיתונאים. נשתמע, מערכת קארספורם
הודעה אחרונה מאת nonagon, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
במקרה של תאונה או התהפכות הרכב (לא עלינו) או פגיעת צד חזקה, הרי כמו אצלי הדלתות ננעלות אוטומטית בתחילת הנסיעה (ברוב המקרים טוב שכך). מה קורה אם צריך לצאת החוצה או לפתוח דלת? או חס וחלילה יש הצתה והרכב עולה באש וצריך לצאת במהירות?
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברים , ברשותי פורד פוקוס האצ'בק 2008 , מצאתי מציאה באייבי , בקליות שממש מוצאי חן בעיניי ובמחיר ממש זול כולל המשלוח: http://www.ebay.com/itm/Ford-Focus-Mk2-Hatchback-2005-5-2008-Rear-Lamp-Tail-Light-Black-Lexus-Style-Pair-/121756176582? בדקתי בקובץ הPDF שחל משרד התחבורה, ושם נרשם שבקליות הם בשיחרור המהיר מהמכס. אך צריך להיות תו תקן . השאלה איך יודעים אם הפנס שאני מזמין כולל תו תקן או לא , ואיך ניתן להוכיח תו תקן במידה ויעצרו אותו במכס. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת ilyakud24, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום. אני באמצע כתיבת מאמר לאתר על קניית חלקי חילוף באינטרנט עם משלוח לישראל. הייתי שמח לקבל מכם קצת עזרה. האם תוכלו להכנס למאמר, ולהוסיף לי מנסיונכם. באילו אתרים אתם קונים חלקי חילוף? אילו אתרים יש שמיועדים למכוניות ספציפיות? איפה מוכרים רק מקורי ואיפה תחליפי ואיפה משופץ? תודה
הודעה אחרונה מאת oferal, -
כפי שחלק פה יודעים יש לי הטבת עולה חדש שתפוז בתאריך ה 31/5/16 ולכ בשנה האחרונה הייתי בחיפושים אחר הרכב הבא שלי. בדקתי המון המון רכבים אבל בלב מה שרציתי היה BMW M2 אבל התזמון היה בעייתי ו BMW לא ידעו להגיד אם הרכב יגיע בזמן או לא... זו הרשימה של הרכבים שבדקתי: מרצדס CLA 45AMG מרצדס A45 AMG מרצדס C450 AMG SPORT מרצדס SLC 45AMG מרצדס C63 AMG BMW M235I BMW 435I BMW M3 AUDI TT AUDI TTS AUDI RS 3 קאדילק ATS V יגואר F TYPE יגואר XE S פורשה בוקסטר בסיסית ויש עוד רכבים... אבל לכל רכב היה את הבעיות שגרמו לעסקה לא להיחתם... חלקם פשוט התבררו שגם לאחר ההטבה ומיקוח הם עדיין יקרים מידיי חלקם לא פרקטיים מספיק או שפשוט לא התחברתי אליהם ברמה ש…
הודעה אחרונה מאת elik0, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי לכולם, יש כמה דברים שאני צריך תשובה עליהם ממי שמבין או שהתנסה בזה בעבר. לגבי הזמנת גלאי: לדוגמה ולנטיין. אם קונים מארצות הברית המחיר הוא 400 דולר וחוסכים בערך 1000 שקל. משתלם לשלוח את זה לכאן? (ביחד עם המיסים, האם יעצרו את זה וכו'). מה לגבי עדכונים, תיקונים וכו'. (*יש סיבה לקנות iroad? או להסתפק בולנטיין.) לגבי עדכון תוכנה - כשאני אכניס את האוטו לבדיקה, יעשו משהו (בודקים את זה)? ושאלה כללית על הציפ, מה לגבי הבלאי שלו? תודה רבה חברים!
הודעה אחרונה מאת ilyakud24, -
-
- 0 תגובות
- 589 צפיות
אהלן כולם רציתי לדעת ךפני שאני מזמין מאיביי, האם הלנסר היא CC או CB? מצ"ב קישור לאיביי http://www.ebay.com/itm/Haynes-Workshop-Manual-Mitsubishi-Lancer-CB-Lancer-CC-1990-1996-Service-Repair-/252239365955?hash=item3abaa34743:g:v-4AAOSwHaBWjFyy רק לציין שהרכב שמופיע על הכריכה זהה לשלי.
הודעה אחרונה מאת roeibf,
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 232 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- פינדר
- אהרן ג
- אלעדית
- נעם101
- axSupreme
- BRAVO_SX
- gpm11
- parnuk
- ברווז
- יובל .מ.
- דובצע
- David32
- שחר 1
- mcshmupi
- ELI001
- אלרואי ט
- Golf_91
- wee~man acuna
- Camaro 92
- Or1999l
- מלטבשי
- om2
- shaymolcho
- RedLabel
- EliC25
- SlowRide
- adir10
- nechmya
- ldti
- Delgado
- PYA
- mikk
- Derish
- The FixTrics
- GTאי
- גולדן191
- דוד495
- דניאל1983
- amosbmw
- Night Driver
- טויוטה סופרה
- Avia
- Yuvalino
- zvigolden
- itamar_by
- BoazB11
- yoni162
- malcishua
- itaimoto
- epiphone
- Be roo
- TvrSpee12
- ephi.b
- Fraysa
- NAPOLEON
- Tom78
