Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אני באמצע כתיבת מאמר לאתר על קניית חלקי חילוף באינטרנט עם משלוח לישראל.

הייתי שמח לקבל מכם קצת עזרה.

האם תוכלו להכנס למאמר, ולהוסיף לי מנסיונכם.

באילו אתרים אתם קונים חלקי חילוף?

אילו אתרים יש שמיועדים למכוניות ספציפיות?

איפה מוכרים רק מקורי ואיפה תחליפי ואיפה משופץ?

תודה

פורסם

ב

אילו אתרים אתם קונים חלקי חילוף? באיביי,בנוסף יש מוכר מפולין עם מלאי חלפים גדול שאיתו אני מדבר דרך המייל



אילו אתרים יש שמיועדים למכוניות ספציפיות? eurocarparts.com בעיקר לרכבים אירופאים

איפה מוכרים רק מקורי ואיפה תחליפי ואיפה משופץ? באיביי יש הכל מהכל אבל הרוב תחליפי, חלקים יותר נדירים ימכרו משומשים מקוריים או חדשים מקוריים בלבד, המוכר הפולני שאני מכיר מוכר או מקורי או חליפי חדש, והאתר שרשמתי מוכר רק חליפיים באיכויות שונות

בנוסף בקניית חלקים חליפים יש איכויות שונות, יש כאלה תואמים מקור , משמע שהחברה מייצרת ליצרן ומדובר באותו המוצר כמו המקורי, יש כאלה באיכות טובה (רצועות תזמון של גייטס, חיישנים,פילטרים ובלמים של בוש ועוד המון) ויש סיניים, שאותם ניתן למצוא בעיקר באיביי או באתרי חלפים פחות מוכרים

 

Miata ND2

 

×
×
  • תוכן חדש...