Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - סיאט לאון קופרה - שובו של איש העטלף


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3057 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה לא כתבת. אני כתבתי. אתה כתבת שהיא לא נראית טוב.

אני כתבתי שהיא פונקציונאלית. לי היה מאוד נוח עם סידור הפנים, אבל הוא אכן לא מלבב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 215
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אפשר להגיד הרבה דברים לגבי רכב הזה, אך כמכונה רב שימושית (גם לביצועים במסלול וגם ליום יום) נכון להיום אין לה מתחרים כלל, לפחות בתצורה של 5 דלתות וזאת בהתחשב במחיר שלה.

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא שאין לה מתחרים, זה שהיא על פניו מציעה את החבילה המשתלמת ביותר, לפחות על הנייר. שוב - אין לי מושג איך היא בפועל ואת דעתי אחווה לאחר שאנהג, אבל על הנייר אתה מקבל 5 דלתות, תא מטען סביר, גיר אוטומטי ופאקינג 280 כ"ס במחיר מעולה. לפחות בקטע הזה היא בפירוש שיחוק.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים כאן מתעוורים לחלוטין ממספרים. "אין לה מתחרים", אעלק, יש לה את הgti והvrs וזה עוד לפני שמדברים על מתחרים שאינם מבית.

אז נכון שיש לה יותר כ"ס, אבל זה לא אומר שאין לה מתחרים, אלא שלמתחרים שלה יש נחיתות בגזרת הכוח. זה כמו שאני יאמר שאין לvrs מתחרים בגלל שבפרמטר הבגאז' היא מקום ראשון.

 

בכ"א, "על הנייר", נשמעת כמו החבילה הטובה ביותר. אבל זה לא סוד שהמרחק בין נייר ותכלס הוא לעיתים מאוד מוחשי. מקווה למצוא את עצמי מאחורי ההגה בעתיד הלא רחוק ולהיות מסוגל לחוות דעה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה קצת פחות מועיל. קודם כל, כי לא כל מה שחשים ממושב הנהג (התנגדות בהגה!) חשים גם ממושב הנוסע.

 

דבר שני, נהג כמו ליאון יכול פשוט להתגבר (כמעט בלי לחשוב) על מרכיבים בהתנהגות הכביש של רכב שעבור רובנו יהיו מכשלה (או סכנה של ממש) בנהיגה ברכב וניצול יכולותיו.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במבי,(בנוגע לפיסקה #42) הכוונה היתה לומר שהקופרה החדשה קצת יותר טובה

ובטוחה לנהג הגיבור ושייכתי אותה לGOLF GTI למתקדמים,(כי באו מאותו קונצרן)

"מהנה" כמו הגולף אבל מהירה ממנה וחזקה ממנה ברוב התחומים (למעט סידור

פנים משמים).

הרנו בליגה אחרת והיא הרבה יותר טובה פי כמה בכל שאר המעלות שאין כמעט לאף

מתחרה בשוק,והיא זקוקה לסימול אחר מ GTI ,לא יודע איזה כיתוב ,בטח לא GT או GTI.

זו היתה כוונתי.

הבאסה הגדולה בעיני שהרכב בנוי בצורה פוליטית מסויימת,שחס וחלילה לא יעפיל על רכבים

אחרים של הקונצרן ונשאר משמים רדוד ומשעמם.

למזלה של הקופרה,שלא צריך כל כך להבין אך היא עושה ומבצעת...פשוט תכוון ולחץ על

הדוושה,ככה מסתבר עושים רב-מכר בארצנו.

המאגן במחירה האחרון ויחס היבואן לאי רצון למכור ממנה,גורע וחוסם את מכירותיה בארצנו.

מכונה נהדרת אבל יבואן ביזיוני.

בסופו של עניין,מבחן הכמות לדעתי כן חשוב וכן קובע וזו היא השורה האחרונה.

ובאותו עניין,עד 2014 לא נמכרו האלפות במספרים גדולים,היום ב2015 המספר צמח פי 3

במכירות והם לא דומות בכלל,מי בהגשה ובעיצוב ומי בנסיעה מהירה מ A TO B.

לא יודע במספרים אבל נדמה לי שהגולייטה נמכרה בכמויות כמו הגולף או קרוב לגולף

שזה שאפו גדול מאוד וליבואן יש חלק גדול מזה,מי יותר טובה ? אני לא יודע לומר במדויק

אבל מבחן בן השניים יהייה נחמד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Falou דווקא בתגובה 42 חידדת עוד טוב יותר וסיפקת תובנות אישיות חשובות.

בסיקור השארת סתירה גדולה למה שחברים אחרים רשמו עד כה (לא בשרשור הזה) ועכשיו העיניינים (קצת) התיישרו.

ברמה האישית, זה כמובן כיף שרף המגבלות והיכולות עולה, אבל זה הופך גם את עניין החוויה מהנהיגה עם הביטוי האישי לנדיר יותר.

באיזור הזה, הסיאט השתפרה מאוד יחסית לעברה אבל לא חצתה רף שכבר קיים מזמן.

גם מבחינת מראה ותחושה אחרת ("ספורטיביות" ו"סגנון") יומיומית שלא מעט רוצים היא לא יצרה איום על משהו שכבר קיים.

 

עריכה:

במובן מסויים כשאני חושב על זה. אמנם מדובר בחבילה מצויינת, אבל יש פה חשש שזו חבילה שלאחר תקופה מסויימת הופכת למשעממת. כי היכן שאין את הריגוש היומיומי והיכולת להתעסק עם עניינים חמקמקים כמו מה אתה מסוגל, בסופו של דבר מה שהיא מציעה אלו דברים שמתרגלים אליהם.

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה זה שנוהג... אבל הוא לידך מסביר על הרכב ומה ניתן לקבל ממנו... מתלווה אליך.

 

זה קצת פחות מועיל. קודם כל, כי לא כל מה שחשים ממושב הנהג (התנגדות בהגה!) חשים גם ממושב הנוסע.

 

דבר שני, נהג כמו ליאון יכול פשוט להתגבר (כמעט בלי לחשוב) על מרכיבים בהתנהגות הכביש של רכב שעבור רובנו יהיו מכשלה (או סכנה של ממש) בנהיגה ברכב וניצול יכולותיו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הקופרה היא בסה״כ רכב מהיר (גם בסיבובים) .

 

ניסיתי להעביר בכתבה שהיא לא, אולי לא לגמרי הצלחתי. זה מאוד קשה להעביר תחושות, בייחוד למי שלא מכיר אותן.

 

בשורה התחתונה, הקופרה מגיבה טוב מאוד לעבודה אקטיבית של הנהג.

 

זה שהזנב לא יוצא, זה מאפיין טוב מאוד של מכונית מסלול, דווקא. בניגוד למכוניות שהן רק מהירות, יש פידבק טוב מהשלדה (מההגה, רק במקרים שקורה משהו דרמטי, כמו תת היגוי מאסיבי תחת כוח, לדוגמא), ויש מידה נאה של כיוונון עם הבלמים, כל זמן שעושים זאת בזמן הנכון (לפני הסיבוב). בגלל התכונה הבסיסית שלה, להשען טוב על הצד ולעצור שם (ולא בגלל הצמיגים הרחבים מאוד! לשלדה יש עוד לאן לזוז) ובגלל היכולת להוריד הרבה כוח לכביש ולתקן אם זה יותר מדי, קל להכניס את הקופרה לסיבובים באופן מאוזן ולצאת מהם מאוד מאוד מהר.

 

זה ממכר, קצב התנועה הזה וה-G הצידי שמתקבל.

 

בכניסה מהירה מדי, אפשר להוציא ממנה סחיפה של של המכונית, אבל לא ניסיתי. זה מעבר למיומנות שלי בכביש ציבורי, במהירויות שנדרשות כדי לקבל סחיפה כזו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Falou דווקא בתגובה 42 חידדת עוד טוב יותר וסיפקת תובנות אישיות חשובות.

 

מן הסתם אני לא יכול לדחוס את כל הלהג שלי למגבלות המילים בסקירה. מיתרונות הפורום שניתן עוד לקשקש הרבה מעבר, ולקבל תובנות גם מאחרים.

למי שחושב לקנות את הרכב, אין תחרות לדיונים הללו, בשביל לקבל פרספקטיבה מנהגים שונים ולמצוא את זו שמתאימה לו.

 

Falou

עריכה:

במובן מסויים כשאני חושב על זה. אמנם מדובר בחבילה מצויינת, אבל יש פה חשש שזו חבילה שלאחר תקופה מסויימת הופכת למשעממת. כי היכן שאין את הריגוש היומיומי

 

העלת כאן נקודה חדשה וזו לא אחת שהמגאן מתגברת עליה. גם המגאן חייבת כביש נכון כדי להוציא את מה שהיא יודעת. ביום יום לא יהיו לך הזדמנות להתקיל אותה, כי זה לא קורה במהירויות בהן סביר לקחת כיכרות וסיבובים באמצע היום... (אלא אם אתה חי באיזורים הפחות מאוכלסים בארץ).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא ההתייחסות לריגוש היומיומי התייחס באמירה הספציפית למראה, צליל, תחושה מיוחדת. לא לנהיגה על הקצוות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אה... בנתי.

 

כן, הלאון מרגישה מאוד "רגילה" ביומיום.

יש מי שייראה בזה יתרון, גם מבחינת תשומת הלב שהיא לא מושכת וגם מבחינת הנינוחות היומיומית.

אני באמצע. לא אוהב למשוך תשומת לב כי הרכב מוחצן, אבל כן אוהב לשהות תמיד ברכב שמזכיר לך שהוא עצבני.

פעם קאיימן היתה הרכב שלי למשך חודש.

אין לי בעיה עם הנהיגה היומיומית(זה תמיד כיף), אבל לפעמים ממש לא נעים להגיע בפורשה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהיבט הזה ובהתחשב שבסוף זו מכונית למי שחייו שגרתיים רוב רובו של הזמן, אני חושש שיש פה פוטנציאל שעמום.

אבל לא נהגתי בה, אז ממש לא לבנות על המסקנות שלי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3057 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...