Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - סיאט לאון קופרה - שובו של איש העטלף


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3079 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מהפוקוס נהנתי בכל מצב. כמובן שככל שהעלת עומס והמהירות, אלמנט הפאן השתפר.

 

האבארת' פחות מחברת ומערבבת מבחינת היגוי, אבל מאוד קל להנות ממנה גם במהירות נמוכה - בכיכרות, למשל.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 215
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הגה מתקשר יכול לגרום לך להנאה מנהיגה גם במהירויות מאוד נמוכות.

מאוד מסכים עם האמירה הזו.

כמובן שיש לזה גבול, אבל לקבל תחושות מההגה זה פן שמוסיף לא מעט הנאה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק מה שכיף באבארט,גם ב40 קמ''ש מקבלים כיף בכמויות מהרכב.

אפילו שהרכב קצת אילם בנושא ההיגוי,לי למשל זה לא הפריע באבארט 500.

כי הרכב משנה כיוון נהדר וטרן אין מגניב בכניסה לסיבוב והשלדה נענית ונותנת

פידבק מעולה.

אז בנוגע לאמרה "שהגה מתקשר יכול לגרום הנאה מנהיגה גם במהירוית נמוכות"

באבארט זה לא הפריע לי להנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביגמק, האמת היא שכן. אני סולח לה על ההיגוי טוב אך לא מבריק, ומשתדל להנות מכל השאר - והיא אכן כיף גדול בכל מצב, לאו דווקא במהירויות גבוהות.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאני מנסה להגיד הוא לא אנטי התנהגות ולא אנטי התקשרות אלא משהוא אחר לגמרי, מה שאני בעצם אומר הוא שזו התרפקות על עבר שהיה ואננו, אין יותר מנואלה להתנעת הרכב, אין יותר דבל קלאצ', אין יותר גז ביניים (ככורח לסינכרון), אין יותר תיבות הילוכים לא מסתנכרנות, אין יותר פלטינות, אין יותר קרבורטורים, אין יותר בולמים שפיג'ו מייצרים עבור עצמם, אין יותר הגאים מתקשרים וגם תיבת הילוכים ידנית היא רק עניין של זמן עד שתהפך לזכרון עבר ואני מבטיח לכם חגיגית שכל דור ודור ביכה את העלמותה של המכונית ה"אמיתית" האחרונה.

 

אבל בסופו של יום, המכוניות היום הלכה למעשה מבצעות הרבה יותר טוב מאשר אמהותיהן ובטח ובטח יותר מאשר סבותיהן.

 

איפה GTI MK2 (שלא להזכיר MK3 ו 4) ואיפה הדור הנוכחי?

איפה 127 ספורט ואיפה פונטו אבארט?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנקודה היא שלדעתי אין ספק שהמכוניות הישנות מהנות יותר. אלא מה, לא מאמין שיימצאו רבים שיסכימו להתנייד בהן יום-יום. הייתי מאד שמח ל-GTV6 או אפילו 1750GTV, אבל לא הייתי מעלה על דל דעתי להחזיק אחת כדיילי, גם אם יובטח לי בדרך קוסמית שהאמינות שלהן תהיה מופתית.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני איתך ב 100% ואני עוד אומר את זה כחובב ענתיקות נלהב!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה הוט האטצ' מאפשרת לך לכבות כליל את כל הבקרות (נשאל מתוך עניין, לא מתוך קנטרנות)?

 

פוקוס ST.

אבל לדעתי לא היית אוהב אותה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שניכם צודקים. וכשאני נזכר בחווית הנהיגה הקצרה שלי בפיאט 500 המקורית, אז אני בכלל לא כזה בטוח שהייתי נהנה ברכב שדורש כ"כ הרבה התעסקות יותר מפעם באיזו שנה.

 

ו-RS, שוב, אולי זה חוסר היכולת שלי להבין מה זה בדיוק "הגה מתקשר", אבל נהגתי בפוקוס בגרסאות שונות כמה פעמים כשהייתי בחול, ואני לא זוכר משהו מיוחד מההגה שלה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העולם זז קדימה, זה מה יש. במכוניות המודרניות אמנם חסרים דברים שהיו בישנות אבל הן מוסיפות אלמנטים אחרים של הנאה שאין בישנות. כאחד שמחזיק מכוניות ספוטיביות על כל הקשת, ממכונית בת מעל 40 עד מכונית בת שנתיים אני אומר בלב שלם שהחדשה מהנה יותר בשקלול סופי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יבגניפ, ההגה של הפוקוס מהמוצלחים יותר שבנמצא - מאוד מאוד מדוייק, נטול שטח מת לחלוטין, והעיקר הוא בתחושות שמתקבלות מקדימה, מהגלגלים. מרגישים מה קורה, מה נעשה ומה עומד לקרות.

 

למען השוואה קלה, בלאון ובאבארת' יש סינון של התחושות הללו, הן מעורפלות / מעטות. צריך עומס נאה כדי לקבל הבנה מסויימת על המתרחש או העומד להתרחש.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממכונית בת מעל 40 עד מכונית בת שנתיים אני אומר בלב שלם שהחדשה מהנה יותר בשקלול סופי.

אין לי בעיה לקבל כתרומה את הישנה :p

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנקודה היא שלדעתי אין ספק שהמכוניות הישנות מהנות יותר. אלא מה, לא מאמין שיימצאו רבים שיסכימו להתנייד בהן יום-יום. הייתי מאד שמח ל-GTV6 או אפילו 1750GTV, אבל לא הייתי מעלה על דל דעתי להחזיק אחת כדיילי, גם אם יובטח לי בדרך קוסמית שהאמינות שלהן תהיה מופתית.

מסכים ב 100%.

נסה להכנס לחנייה עם GTV6 ללא הגה כוח או סע ברציפות 3 שעות ב 1750GTV, ושתיהן היו מכוניות נפלאות עבור זמנן, ותבין.

הגאים טובים היו נחלת העבר, כשהמכוניות היו קלות ב 50% מהמכוניות בנות זמננו, עבר, חלף נגמר.

וכן, בכביש מפותל, כשאני לא מתחרה נגד השעון, אני עדיין יעדיף GTV1750 על לא מעט ספורטיביות בנות זמננו, בטוח שאצא עם חיוך גדול יותר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועיצובים כאלו כבר אין.

ואין גם וורום וורום מזוג הקרבורטורים הכפולים, לא ממערכת האנדרואיד עם מסך 7 אינץ'..

 

GTV6-bru1.JPG

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב-GTV6 לא נהגתי, ב-1750GTV כן, ועוד בכביש נשר. מכונית מופלאה לנהיגה. כיף טהור. לא כזאת קלה, אגב - מעל טון, אבל עדיין בקו ישר כנראה תעמוד מול משפחתיות מודרניות (בין 9 ל-10 שניות ל-100, תלוי את מי שואלים). מבחינת מהירות פניה כל מאזדה2 תעשה ממנה צחוק. מבחינת נוחות ועידון כל ספייס-סטאר תעשה ממנה צחוק, ולא צריך 3 שעות בשביל להבין את זה.

 

ואגב עיצוב:

 

af7aa63b896d778cea051f4c82a50e04.jpg

 

מה שיותר קריטי זה עיצוב הפנים. למרות שזה:

 

AR809B.jpg

 

לדעתי אחד היפים מאז ומעולם, זה בטח לא זה:

 

2015-Seat-Leon-ST-Cupra-interior-500x275.jpg

 

בהקשר של מחיה יומיומית, אפילו שאני לא סובל אותו.

עריכה אחרונה על ידי RK

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3079 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...