Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - סיאט לאון קופרה - שובו של איש העטלף


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3079 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בלי שמץ ציניות, אין לכם מושג עד כמה אני מאושר שסוף כל סוף אנשים מתחילים להבין על מה אני חופר כבר זמן רב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 215
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בעולם מושלם הייתי אוגר מכוניות, ולספורטיביות ישנות יהיה עיקר החלק במאגר. אבל הדיילי יהיה משהו בסגנון מה שיש לי עכשיו, או הג'וליה, אם וכאשר. אני רק מקווה שלא אהיה זקן מדי כשאגיע לשלב הזה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נגיד תודה שעדיין יש מכוניות שעדיין צריכות שינהגו אותן.

כנראה שבעתיד נתגעגע אפילו לזה..

 

ואגב, ה GTV ׁ6 (או עם מנוע 2.0) היתה מכונית הרבה יותר ידידותית לנהג ולנוסעים מה GTV1750, ולערכתי עם צמיגים טובים היא תציג יכולת מצויינת, גם במונחי ימינו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צמיגים הם בין המשתנים העיקריים בתכנון רכב. לכן לומר "על צמיגים טובים" זה מאד מרמה את המציאות. ייצור ה-116 הופסק ב-1986. לדעתי צמיגי ספורט של היום לא יהיו נחותים וכנראה יהיו טובים יותר מצמיגי המירוץ של אז. מה גם שהמידה של ה-GTV6 היא 195/60R15.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני איתך ב 100% ואני עוד אומר את זה כחובב ענתיקות נלהב!

 

זו הבעיה עם חובבי ענתיקות, הם חובבי מתכות, לא נהיגה.

בנהיגה הם לא מבינים כלום. נאדה. יוק.

 

המגאן קאפ מוכיחה שאפשר לעשות מכונית הנעה קדמית מודרנית ומעולה. הטובה ביותר שלי יצא לנהוג עליה. בעיקר כי בניגוד לכוכבות של שנות ה-90', יש לה גם ברקסים...

החיסרון היחיד שלה הוא רמת הביצוע, שדורשת כביש פנוי ומתאים, אבל זה מה שקורה שהרמה כבר נוגעת בזו של מכוניות ספורט.

והספורטיביות העממיות יותר, שם היצרנים פשוט יודעים טוב יותר היום מה יימכור ומה לא, ומה שמוכר זה לא מה שעושה מכונית ספורט לטובה, אלא מסכי מגע. יכולות דינמיות אמיתיות ניתן להחליף במחשבים וקשקשת בברושור על ההסטוריה ובלה, בלה, בלה...

 

טוב שיש יפנים, שעוד זוכרים מה זה מכונית עם כבוד ועושים BRZ ומיאטה, ועושים זאת כל כך טוב שהאירופאים כבר בלי בושה, לא שמעתיקים, פשוט קונים את הסחורה מיפן, משנים את הפח, ועושים את זה כאילו שלהם.

 

זהו, העלבתי את כולם.

לילה טוב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי, השיפור באיכות הצמיגים מדהים בעשור האחרון.

מספיק להיווכח באיכות התערובות כדי להבין.

בנוסף, כל גיגית משפחתית נועלת צמיגים במידות שעד לפני 30 שנה היו מותקנים רק באקזוטיקות איטלקיות.

וזה חלק לא מבוטל מהשיפור ביכולת הכוללת.

היה מעניין להרכיב ללאון הזו צמיגים 165x13 "של פעם" ולראות אם היכולת שלה באמת כה גבוהה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פאלו, תנהג פעם במיני קופר המקורית ותבין.

היא צרה, רועשת, מקרקשת, אפילו לא מהירה - אבל כיף לנהוג בה.

כל סופר מיני מודרנית עושה ממנה צחוק בכל מקום ובכל מצב, אבל יש בה חווית נהיגה טהורה, עם היגוי שאין באף קטנה היום.

אבל כמו שאמרת, גורל מכונית מוכרע בחצי אינץ' במסך המגע.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנסועה שלי הרבה פחות משלך, מין הסתם.

אבל אין לי בעיה לעשות שום נסועה גם בוולקן שהיתה לי בשנות ה-90'. היתה נוחה, המזגן עבד טוב... הכל סבבה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתי נסעת בה פעם אחרונה?

 

כפי שאתה זוכר, עד לא מזמן התניידתי ב-156. הנסועה זהה מן הסתם. אחרי שהנמכתי אותה - לא קוילאוברים או משהו, פשוט סט קפיצי הנמכה טוב ובולמי מונרו רפלקס, כל נסיעה מעל 50 ק"מ הייתה לא נוחה באופן מורגש. זו אחת הסיבות שאפילו לא ביררתי על חבילת הספורט (QV Line) כשהתעניינתי בג'ולייטה ולא חשבתי בכיוון של התלתן. החיים הם אוסף של פשרות.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיני קופר הייתה הדיילי שלי בתחילת שנות ה 90, לימדה אותי את כל מה שאני יודע על נהיגה אבל בנסיעות ארוכות הייתה תענוג קטן מאוד לעומת הסובארו החדשה דנדשה של אבא שלי.

 

אחריה באה אופל מנטה i200 שלימדה אותי כל מה שאני יודע על הנעה אחורית...על הדרך גם לימדה אותי שבלי הגה כח אין אפשרות לסובב בעמידה את ההגה הזה שמחובר ל 225/55/15 הקידמים.

 

א"חכ באה 205GTI שלימדה אותי שכ"ס זה לא הכל בחיים ובעוד שטויוטה קורולה נותנת לי בראש בכל רמזור, בכבישים ספציפיים רכבים יקרים פי 10 יתקשו לעקוב אחריה.

 

אף אחת משלושתן לא הייתי לוקח היום כדיילי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רומן - דווקא במישור הזה אני מוכרח לציין שאני מופתע, ממש מופתע.

18", נמוכה למדי, בולמים די חזקים - אבל התלתן נוחה לי לגמרי. בטיול של 400 ק"מ יצאתי עם אפס כאבים, וגם בנסיעות מנהלתיות טרם אובחנה בעיה (אך הארוכה שבהן לבינתיים: שעה וחצי בלבד, צריך לדגום בנסיעה ארוכה יותר).

 

הרכב קשיח יותר ממשפחומטית סטנדרטית כמובן, אבל לי אישית הוא ממש נוח ואני לא יכול לומר שאני מרגיש שהתפשרתי על נוחות בשביל ביצועים.

גם אשתי מדווחת שהרכב נוח, בתור נוסעת.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכן דיברתי גם על נסיעות מנהלתיות...

אולי בנסיעה של 3 שעות אגלה תמונה שונה (כאמור, מס' נסיעות של 1.5 עברו בהצלחה כבירה). גם אם זה יקרה, עבור הנסועה האישית שלי זה ממש לא רלוונטי.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3079 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...