Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - סיאט לאון קופרה - שובו של איש העטלף


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3049 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפי התמונה ליד השם אפשר להבין על מה אתה נוהג או היית רוצה לנהוג בכל אופן , ולכן אני מבין את נימת הזילזול שלך לגבי הלאון.

אבל המבחן התוצע , היא הרבה יותר מוצלחת , וכן אני שוב אומר מוצלחת , כי לטעמי ולטעם רוב האנשים במדינת ישראל אתה לא רוכש רכב כזה לסופשים ולכיף.

זה יותר סוג של פשרה בין האיש משפחה עם ילדים וצרכים רגילים לבין היטקיסט שרוצה ללחוץ פעם פעמיים בדרך לעבודה ויוצא ב 5 בבוקר כדי שיהיה מסוגל לעשות זאת , ולהיות שונה מהעדר שנוסע על הליסינגים.

אני חיכיתה לרכב מתחילת 2014 ובאמצע 2014 כבר לא הייתה ברירה וקניתי אתה FR , אז כן היא שונה מעט, אין דפרנציאל אבל מעבר לזה הכל זהה (שלי גם עם תוכנה ככה שמבחנת כוח כמעט זהה).

ואני בכנות חושב שזה אחד הרכבים אם לא הרכב הכי מוצלח בסגמנט הזה.

נכון שיש את ה VRS אבל היא הרבה פחות לטעמי , חוץ מיותר מקום היא מפסידה ובהכל (נהגתי על אחת למשך שבוע שחבר היה בחול..).

לסיכום למי שיש ממון לקנות רכב רק לסופשים כמובן שלא יקנה קופרה , וגם לא מגאן לדעתי עדיף כבר בימרית למשל..

לאיש משפחה שרוצה להנות קצת מהעולם המוטורי ולקבל ריגוש מידי פעם זו החבילה המושלמת.

 

כששאלתי אותך מאיזו בחינה היא מוצלחת יותר, יכולת פשוט לענות את זה. לאיש משפחה, שרוצה מדי פעם להנות מרכב חזק ברור שהיא מוצלחת יותר מהרנו ומהסיבה הברורה שהרנו לא מכוונת לשם. תוסיף לזה תמחור גבוה של קרסו וחוסר רצון למכור הרבה ממנה ובשוק לקופרה יש יתרון על כל המתחרות.

 

מאיפה הבאת את זה שזילזלתי באוטו? רשמתי פעם אחת לפחות שזה רכב מעולה ועסקה סופר משתלמת. כמו שרשמו מעלי, מבחינת ניהוג נטו - למגאן אין באמת תחרות אמיתית היום. כחבילה כוללת לעומת זאת, היא נופלת מול הרבה רכבים ולא צריך להיות קופרה כדי לנצח אותה. גם ה GTI עושה זאת בקלות.

הימים הקשים חלפו :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 215
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בתור נוסע ברכב הזה הרגשתי ממש לא נוח.

המושבים לא נוחים וקשים מדי.

ממש יצאתי עם כאבים משם.

 

רכב טוב אולי.

משפחתית? רק אם אתה לא באמת אוהב את המשפחה שלך.

 

אולי זה הנהג #אתה_יודע_מי_אתה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו מעניין מאד - בקצת, ממש קצת יותר מ-200K מקבלים 280 כ"ס והבטחות דינאמיות מפה ועד לטימבוקטו. אלא שכאן מגיע ויכוח מעניין על השפעת העיצוב על נחשקות הרכב ולגיטימיות העיצוב בקבלת ההחלטה. אני לא אוהב את העיצוב החיצוני ואני ממש לא מעכל את עיצוב הפנים שלה. עם עיצוב החוץ עוד הייתי חי, אבל לראות מעל 3000 ק"מ את הדאש הזה זה לא בשבילי. עם זאת, מעניין יהיה לנסות אותה, אולי הנהיגה בה תכפר.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ע, כתיבה נהדרת - נהנתי מאוד לקרוא. דבריך הם ללא ספק מה שחשתי לאחר הנהיגה (הלא ארוכה) בה.

 

רק אסייג ואומר משהו יחיד שחשתי בשונה (נהגתי ברכב ההדגמה השני, האפור עם חבילת הכתום ההזוייה):

- בין המצב הרגיל (קומפורט) לבין מצב הספורט (ספורט / קופרה) יש הבדל בתגובות הדוושה (מחודדות וזריזות יותר, בעיקר בקופרה) וכמובן בנוחות.

 

גם ב-FR של אימי יש הבדל מורגש בתגובות הדוושה בין המצב הרגיל (אקונומי) לבין הספורט. באקונומי הכל מרגיש "עייף" ועצלן - בעוד שבספורט הכל מרגיש "ער" וחד יותר באופן ניכר. כמובן שגם ההיגוי זוכה לשינוי מורגש בספורט - וזוכה לתוספת משקל ותחושה מעט חדה יותר.

 

BAR72, בין ה-FR לקופרה אין הבדל מהותי באיבזור - הקופרה מוסיפה חיישני חנייה מקוריים, דוושות אלומיניום, דיפונים וריפודים מעט שונים בגוונים (אך המושבים זהים), חישוקי ה-19' וזהו למיטב זכרוני (גרסאות היורו 6 של ה-FR זוכות ל-FULL LINK, מערכות בלימה למניעת תאונה, התראת עייפות וכו').

 

יוסי, אני חולק עליך בנושא (למרות שזה אינדיבידואלי) - המושבים ב-FR לא פחות ממעולים בנוחות (והתמיכה לא רעה גם כן), בעיקר לאורך זמן (מה שקצת קשה לי לומר על המושבים באבארת' לדאבוני). זו אחת מנקודות החוזקה של הלאון הנוכחית על פני הקודמת.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי את שלי אתמול, מישהו יודע כמה ק"מ של הרצה צריך לעשות? ובאילו טורים לנסוע?

 

1500 ק"מ למיטב זכרוני.

 

תציץ בספר הרכב, הכל מצויין שם לפרטי פרטים.

 

תתחדש ותהנה!

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(מה שקצת קשה לי לומר על המושבים באבארת' לדאבוני)

 

אני מודה שנהגתי ב-500 די מזמן, אבל לדעתי אחד הגורמים לאי-הנוחות לאורך זמן ב-500 הוא תנוחת הישיבה, לא רק המושב עצמו.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מודה שנהגתי ב-500 די מזמן, אבל לדעתי אחד הגורמים לאי-הנוחות לאורך זמן ב-500 הוא תנוחת הישיבה, לא רק המושב עצמו.

 

האמת היא שאל תנוחת הנהיגה המוזרה התרגלתי די מהר - והיא לא הבעיה (לדעתי).

 

המושבים ב-500 בסדר גמור כל עוד שזו לא נהיגה ארוכה וממושכת מידי, אבל אחרי כמה שעות טובות של נהיגה בצפון הרחוק והגולן - בשבת האחרונה, חזרתי הביתה עם כאבים בגב תחתון וזה לא היה כיף במיוחד.

 

אם ניהיה כנים לחלוטין - גם חסרה להם תמיכת צד.

 

המושבים בפונטו אבארת' (ואני מאמין שגם הריקליינרים האופציונליים ב-500) נהדרים, גם לאורך זמן. עם תמיכת צד ראויה בהחלט.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי מאוד את הכתיבה! :mm_yeah:

 

עניינית, אני לעולם לא אקנה כזו או כל הוט האטצ אחרת לשם העניין, אוטומטית/רובוטית.

 

עבורי, אך ורק ידני (אין טעם להכנס לויכוח, זו ההעדפה האישית שלי) וכמו שאמרתי כבר אז במיט בר, שיביאו כזו בלי הכתום המזעזע, בלי סאן רוף, בלי כל מיני אקסטרות מיותרות, ידנית, 3 דלתות בפלוס-מינוס 180K ש"ח ואני מתחייב להיות הראשון שיזמין אחת כזו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במבי כרגיל ממצה וכתיבה נהדרת,נהנתי מאוד.

ולכל שאר הכותבים בשירשור ארשום כך.

איפה אפשר לקבל רכב שמסיע ילדים לגן ובעל חופן סוסים גדול שכזה.

מהיר מאוד מA TO B ולא רחוק מ200 אלף.

ומבחן התוצאה ,לכל אלה שהרכב הזה לא עושה להם את זה,כמה רנו

מגאן מכרה בארצנו RS ועוד ממנה? כמה מכרה סיאט ליאון קופרה?

בהחלט היא הנבחרת והיא יכולה בעיני להתגאות בהצלחה ומבחינתי היא

כרגע ה GTI למתקדמים ועוד עם דיפ מוגבל החלקה ,סליחה במחיר שלה

היא מנצחת ובגדול לדעתי,כן?,גם את הגולף GTI ובטח את הרנו מגאן

ובמחיר מצויין. נכון יש מהנות ממנה וטובות ממנה דינאמית ובתחושות,

המגאן,הסובארו BRZ ,הטויוטה 86,הבמוו מהסדרות הגבוהות.

אבל אף אחת לא תמכר בכמויות כמו הסיאט,וזה חברים מבחן התוצאה כבר.

פה ורק בנקודה הזו,אי אפשר להתווכח,כי מבחן התוצאה בעניי הוא בעצם

הרוב (לא הכל ,אבל הרבה ממנו).

 

אם מבחן התוצאה הקובע מבחינתך זה כמויות, תשווה לתלתן. אגב, לדעתי זה לא המבחן הקובע - אני רק הולך איתך לפי הקריטריון שקבעת. מה גם שרנו יכלו למכור הרבה יותר לו היו מעוניינים, הם בקושי מביאים רכבים, וגם אז רק את ה- CUP. אין להם במלאי כמות רכבים כמו שיש קופרות, למעשה אין להם בכלל.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3049 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...