Jump to content

Remedy

  • פרסום הודעות

    74
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות Remedy

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    רמת גן

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. צהריים טובים. החלטתי לחלק את הדיון לשתי שאלות, שונות אך גם קשורות: 1. כיצד הפכה האוקטביה לפני 10-12 שנים לרכב פופולרי כל כך, שננהג על ידי נהגי מוניות, מורי נהיגה ואף שימש כניידת במשטרת ישראל? 2. כיצד השיגה האוקטביה (וגם הראפיד) בשנים האחרונות את הצלחתה המרובה בציי הליסינג בישראל? אשמח לשמוע את דעתכם / פרשונותכם. הוספתי מספר תמונות להמחשה.
  2. לפי ספר הרכב, לאחר 7 שנים, 3 חודשים, שבועיים וארבעה ימים הרכב מתחיל להשתעל והחום עולה. יש לטפל עם אקמול - 2 טבליות ביום. ועכשיו ברצינות - הזמן הוא לא הפקטור המשמעותי ביותר כאן. מה שחשוב באמת זה האופן שבו הוא טופל, ננהג, וגם... קצת מזל 😄
  3. זה כמו שתשאל מדוע מהנדס תוכנה לא משלם אותו מס הכנסה כמו קופאי בסופר בחצי משרה. הבדל המחיר בין הרכבים עצום. בכל אופן תהנה מהרכב, וסע רק בדרכים מאתגרות
  4. תהפוך את הרכב למונית, ואז תחזיר אותו בחזרה לרכב פרטי
  5. Remedy

    מורה נהיגה ברמת גן

    ממליץ בחום על אודי שמעוני. ידני / אוטומט http://www.efind.co.il/Detailed/26244.html
  6. אני מודה שלא ידעתי שיש בכלל דבר כזה
  7. זו התנהגותו הרגילה של הגיר של הרכב שלך, ה-AL4. הוא מעלה הילוך במישור בסביבות ה-2800 סל"ד. כמו כן, בגלל שישנם ארבעה הילוכים בלבד, הסל"ד מעל 120 קמ"ש מטפס לגבהים...
  8. בוקר טוב חברים. אני מצרף וידאו שבו ניתן לשמוע את התקתוקים. תודה מראש.
  9. הרכב עדיין למכירה. תמונות נוספות: 78,000 ש"ח והוא שלכם
  10. גם אצלי יש דיליי בשמע של הבלוטות' (סמסונג נוט). לא חושב שיש לזה פתרון. ובספר של הרכב כתוב שיש אופציה של שיקוף מסך, אך היא כנראה לא זמינה בארצנו (כמה מפתיע).
  11. שלום לכל חברי הפורום. בלב כבד אני נאלץ להיפרד מהרכב המדהים הזה. הסיבה היחידה שאני מוכר אותו היא הפקקים שהכריעו אותי ובגללם החלטתי לחזור להתנייד באופנוע. לפניכם הזדמנות פז לקנות רכב כמעט חדש. למי שלא מכיר: מדובר בפיג'ו 208 החדשה, רמת גימור Active, מנוע 1.2 טורבו Pure-Tech אוטומט. 110 כ"ס. חשוב לציין שהדגם הזה החל להימכר בארץ רק בקיץ 2015. אתם מוזמנים לקרוא את הסיקור שכתבתי על הרכב: לחצו כאן - בפנים יש הרבה תמונות. ובקצרה: רכב נוח ומהנה לנהיגה, חסכוני, צעיר ויפה, ו-5 שנות אחריות. אני מבטיח שמי שיבוא לראות את הרכב וינהג עליו, יתאהב בו מיד הרכב יצא מהסוכנות באוקטובר 2015. קניתי אותו כשהיה בן שלושה חודשים. אני היד השנייה. (הבחור שרכשתי ממנו התחיל עבודה חדשה וקיבל רכב ליסינג). כמובן נשאר כמו חדש, עבר שטיפות ידניות בלבד, ונסע 4600 ק"מ. אחריות יצרן לעוד 4.5 שנים! אבזור: גלגלי מגנזיום, בקרת שיוט, תאורת יום LED, מראות מתקפלות חשמלית, חלונות כהים מאחור, מערכת מולטימדיה מקורית, חיישני רוורס ומצלמת רוורס. המחיר: 82,000. צירפתי את מחיר הרכב כחדש (מתוך האתר של פיג'ו). יובל, רמת גן 2 4 1 2 7 3 3 - 0 5 0
  12. תרומתי הקטנה לדיון: אצלי המערכת פועלת כמעט תמיד ואני מרבה לנסוע בעיר. בדרך כלל בנסיעה עירונית של 25 דקות, אני רואה במחשב הרכב שהמנוע היה כבוי במשך 5 דקות. אם ישנה בכך תרומה, וגם הקטנה ביותר לצריכת הדלק או לזיהום האוויר, אני לא רואה סיבה לכבות את המערכת הזו. כל עוד אני לא זקוק למיזוג אוויר כמובן.
  13. מתנצל על הלינק השבור. הנה הסרטון:
×
×
  • Create New...