Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה רבה.

הפיקנטו עם 12.7K מכירות,פשוט לא מספיקה למכור,יפה.

מעניין גם לראות שהיונדאי I10 מכרה ב 5 אלף פחות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

15 סיוויק קופה? :shock:

 

נחמד לראות שמיני קופר אס מכרה בסך הכל 13 יחידות פחות מהגולף GTI.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
15 סיוויק קופה? :shock:

 

הגיעו דרך אלבר במחיר שערורייתי של 170,000 שקלים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
תודה רבה.

הפיקנטו עם 12.7K מכירות,פשוט לא מספיקה למכור,יפה.

מעניין גם לראות שהיונדאי I10 מכרה ב 5 אלף פחות.

 

דוגמא מצוינת לפעולתו של מיתוג! קיה פיקנטו היא שם דבר, יונדאי i10 לא.. (כמובן שעמך ישראל לא יודעים שמדובר באותו הרכב give or take).

:idea:
פורסם

מהתמונה של ההתפלגות שבטבלה שהועלתה ע"י פותח השרשור - car_me,

שדואג לידע את חברי הפורום מידי חודש בחודשו בסטטיקה רישוי הרכבים.

 

נמצא כי הרכב הקייה פיקנטו בנפח מנוע (1.2A(85hp

בולט במיוחד במספר הרכבים שעברו רישוי - 11,900 רכבים

מתוך 12699 רכבי פיקנטו - הרכב הנמכר ביותר בשנת 2015.

 

לעומת זאת היונדאי i10 - מתבלט במספר הרכבים

בנפח מנוע: (1.0A(66hp וגם (1.0M(66hp

שעברו רישוי - 4,243 רכבים מתוך: 7722 רכבי i10.

 

מכירות קייה פיקנטו -

1.0M(69hp)=354

1.0A(66hp)=445

1.2M(85hp)=232

1.2A(85hp)=11668

 

 

מכירות יונדאי i10 -

1.0M(66hp)=1254

1.0A(66hp)=2989

1.2A(87hp)=3479

פורסם

למרות שכולם חשבו שיונדאי i10 תגנוב לקוחות מהקיה, היא למעשה הפכה להיות כינור שני ושניהן מכרו היטב השנה (כולל חודש שה-i10 והפיקנטו חלקו מקום ראשון ושני).

אצל הפיקנטו צריך גם לזכור שדגם ה-1 ליטר האוטומטי התחיל להמכר לקראת סוף השנה וה-1.2 הידני בפיקנטו הוא דגם הספורט.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

שכחתם שקיה פיקנו 1.2 אוט' זה רכב ליסינג בטירוף?

 

מעניין לשמוע בכי על יוקר המחיה ואז לראות את כמות הרכבים הנישתיים היקרים שעלו על הכביש, נראה לי שאני לא בצד הנכון של המשוואה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

כניראה מי שקונה אותם לא בוכה,אלא מחייך הרבה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא תמיד, תתפלאו איזה בועת רכבים קיימת בארץ. עבדכם הנאמן עבד בגוף מממן ונחרד מרמות המינוף לרכבי יוקרה.

פורסם
שכחתם שקיה פיקנו 1.2 אוט' זה רכב ליסינג בטירוף?

 

דווקא לי יוצא לראות הרבה רכבי השכרה כאלה, אולי אפילו רוב הרכבים הקטנים בחברות ההשכרה. פחות יצא לי להיתקל בה כרכב ליסינג.

הפיקנטו הצליחה לקנות לעצמה את הבחירה האוניברסלית כרכב קטן ואוטומטי.

סוכנויות המשנה יודעות גם להתגמש ולהוציא את הלקוח בהרגשה טובה מבחינת מחיר ותוספות מה שרק תורם לפופולאריות (וזה מניסיון של חבר ממש מיום חמישי).

פורסם

לדעתי קלף האס שמושך לקוחות לקיה זאת האחריות ל 7 שנים,מעניין אם ביונדאי גם הייתה כזאת אחריות היינו רואים מהפך.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

 

מעניין לשמוע בכי על יוקר המחיה ואז לראות את כמות הרכבים הנישתיים היקרים שעלו על הכביש, נראה לי שאני לא בצד הנכון של המשוואה.

 

 

13,000 פיקאנטו מול 4 פרארי שנמכרו מראות לך על יחסי הכוחות בין הבוכים למחייכים.

 

אוודי, לא מפסיק להפציץ עם כמויות הזויות של רכבי נישה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...