Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בנהריה יש (היה?) מורה שלימד על מיאטה NC ידנית, אבל גבה סכום שערורייתי לשיעור.

עריכה אחרונה על ידי audiR8

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אפשר רק לדמיין כמה גבה המורה של ניקו, אני מניח שזה היה איפשהו על הספקטרום בין 750 ש"ח לכליה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
לא מודעין, אבל עופר מדר מרחובות, עם שירוקו ידנית.

 

מה הופך שירוקו לרכב ספורטיבי (חוץ מהעיצוב החיצוני)?

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם
מה הופך שירוקו לרכב ספורטיבי (חוץ מהעיצוב החיצוני)?

השיכנוע העצמי שהיה כדאי לחסוך ולא לקנות GTI

פורסם
אפשר רק לדמיין כמה גבה המורה של ניקו, אני מניח שזה היה איפשהו על הספקטרום בין 750 ש"ח לכליה.

 

תאמין לי הייתי משלם כל מחיר. רק בפאביה אפשר לשלב לראשון, לזרוק קלאץ' בלי לגעת בגז והרכב לא נכבה. נוסע כמו באוטומט על D שעוזבים את הבלם. עוצמת המנוע הייתה מטורפת.

תכל'ס 85 לשיעור. היום ב-85 שקל אי אפשר גם לקבל מה שצריך בתחנה מרכזית ישנה ת"א [לפי חתימה שהייתה פה פעם בפורום].

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
^ גם אני.

ברי מזל אתה ואני.

 

אני למדתי על פאביה אז שום דבר כבר לא ירשים אותי.

אני בעלים של פאביה TDI שבעברה הייתה רכב לימוד נהיגה (של אבא [emoji6] ) אז אני כנראה ממש בר מזל ;)

 

לגבי לימוד על רכב ספורטיבי, לא חושב שזה משהו חכם לתלמיד, אבל כל אחד והבחירות שלו.

"פוזה" בתור תלמיד נהיגה אין לך, ואם עושה לך את זה לזחול על 40 עם המורה, העיקר שזה גולף gti, אז בהצלחה.

פורסם

כשהתחלתי ללמוד נהיגה למורה שלי היתה פאסאט, במהלך הלימודים נכנס לו ג'וק לראש והוא אחליט לקנות שירוקו ידנית וללמד עליה.

 

בתור בן 17 מאוד התלהבתי מהרכב, ואני מאמין שגם אתם הייתם מתלהבים בגיל הזה. זה אמנם לא גרזן מושחז וספורטיבי כמו הפאביה, אבל זה רכב עם לוק מיוחד, ובמילא תלמיד נהיגה לא יקח את הרכב של המורה לקצה, ככה שזה באמת לא משנה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
למען צעירי הפורום יודגש שבישראל של 85', סובארו XT היתה עב"מ...

 

מינימום פרארי.

לשכן שלי, הקוסם יוריני, היתה אחת, 4X4 טורבו.

 

גם בת"א היה מורה נהיגה עם אחת. השמועה אמרה שהיא היתה עם טורבו מנותק...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בירושלים יש מורה נהיגה עם יטי שצבועה בצבעי קרב ויש עליה סמלי RS אבל אאל"ט אין חיה כזאת במציאות.

 

יש גם מורה (ממין נקבה) שמלמדת על סידרה 3 ידנית, תמיד כשמתחלף דור היא מחליפה את הרכב. בזמנו התעניינתי ברכישת הרכב הקודם שלה (E90) אבל הוא היה עם 270000 ק"מ אחרי 5 שנים, והיא עוד החזיקה בו שנה נוספת עד שיצאה הF30.

המורה שלי תמיד היה צוחק עליה (לא מעט חזרנו במקביל מהשיעורים לכיוון בינייני האומה) שאצלה התלמידים לא עוברים את ה30 קמ'ש.

הוא עצמו החליף באמצע הלימודים שלי את המגאן 2 החביבה ללאון fr דיזל, קצת אחרי זה דרכינו נפרדו.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

ללמוד נהיגה על רכב דיזל קל משמעותית מרכב ספורטיבי, הרבה יותר קשה לכבות והרבה יותר סלחני לטעויות.

גם כנהג חדש העובדה שנהגתי על היילקס דיזל ידנית רוב הזמן היה נוח מאוד(לא היה מכבה מנוע בהזנקה ב3 והיה מאוד סלחני בשילובים לא נכונים של הילוכים).

 

אני זוכר שלפני 7 שנים למדתי על רומסטר דיזל(גם בירושלים, זה היה אז נדיר) וזה היה נחמד - ללמוד איתו חניה במקביל היה קלי קלות עם החלונות הענקיים והמבנה המרובע.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כולם למדו פה על מכוניות אקזוטיות ורק אני באוקטביה שהיום כנראה משמשת כמונית ברשות הפלסטינית.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...