Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכשיר GPS מומלץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה מוריד תוכנות פרוצות\לא חוקיות?

פשוט נראה לי מגוחך להשתמש בתוכנות לא חוקיות אבל לפחד מהאינטרנט ה"פרוץ". אבל מצידי, הסתגר בד' אמותיך ותן לרבנים לשלוט במחשבה שלך.

מציע לך גם להתעלם מכל העצות שקיבלת כאן. הן הוקלדו על ידי יהודים בשבת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב, עזוב אתה לא מגיב עניינית. אני לא רוצה שזה יגיע לרמות אישיות. דברנו על עניין מסוים, בלי קשר אלי או אליך.

ותפסיק עם ההכללות, רוב התגובות (למעט אחת) נכתבנו לאחר צאת השבת!

בוא נסגור את העניין כידידים.

לילה....

פורסם
פשוט קנה את הטאבלט הכי זול שאפשר עם אינטרנט, תתקין WAZE וזהו.

אל תשתמש מעבר לזה בשום אפליקציה (יישומון).

 

לטאבלט הכי זול אין gps

לווייז צריך חיבור לאינטרנט

אייל

פורסם (נערך)

יוסי, הבחור לא רוצה קשר למרשתת, לא יתחבר לאינטרנט "הפרוץ".

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

פרנקוס, לא חייב להכנס בבחור בכל הכח.

גם אני כופר מוחלט שאוכל חזיר בחלב אימו ביום הכיפורים שחל להיות בשבת, אבל הבחור לא רוצה חיבור לאינטרנט, מודע לחסרונות - אפשר לעזור במה שביקש בלי להטיף.

בואו לא נהפוך לתמונת מראה של מחב"ת מצוי.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

יוסי, אלה אותם אנשים שהופכים עולמות כדי לא לשבת ליד אשה במטוס ומגרשים נשים לאחורי האוטובוס.

 

חדלי אישים שלא מסוגלים לראות אשה ולהתיחס אליה שלא כל אוביקט מיני.

 

הבעיה שלהם היא שהם לא רואים נשים בצעירותם, ואז, כאשר הם רואים רגל או ציצי, הם לא יודעים מה לעשות.

 

מעולם לא הגבלתי את הבנים שלי בגלישה. כאשר תפסתי אחד מהם גולש באתר פורנוגרפי, כאשר היה בערך בן 13, הסברתי לו שאין קשר בין מה שראה בסרטונים לבין המציאות. הבחור לא ניזוק כהוא זה.

 

אבל נראה שהסיבה האמיתית להגבלות שהרבנים מטילים על הגלישה באינטרנט זהה לסיבה שהטילו הגבלות על טלויזיה, או על אמצעי תקשורת אחרים: למנוע חשיפה של צאן מרעיתם לעולם. הדת היא אמצעי נפלא לשליטה באנשים, כולל שליטה כלכלית, וכל המנהיגים הדתיים - לפחות המערביים - מנצלים זאת היטב. הדוגמא הבולטת ביותר היא כנסיות מפוארות בכפרים עלובים ברחבי אירופה. אנשי הדת המוצצים את לשדם של האכרים העניים. מי שנחשף למשהו אחר עלול להפסיק לתרום!

 

כל הכבוד לחינוך באיסלנד

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

יוסי, אלה אותם אנשים שהופכים עולמות כדי לא לשבת ליד אשה במטוס -נכון



מגרשים נשים לאחורי האוטובוס. - לא נכון

הבעיה שלהם היא שהם לא רואים נשים בצעירותם, ואז, כאשר הם רואים רגל או ----, הם לא יודעים מה לעשות - יודעים טוב ממך ושכמותך, המספרים יוכיחו, אצל מי יש מקרה אונס ואלימות?? שוב לא עשית שיעורי בית! אצלנו לומדים איך להתמודד, ולא הכל מותר.

כאשר תפסתי אחד מהם גולש באתר פורנוגרפי, כאשר היה בערך בן 13 - צר לי שילד תמים בגיל כה רך צריך להראות כאלה זוועות רק בגלל שהוריו מכניסים את כל הזבל שבעולם לבית.

אבל נראה שהסיבה האמיתית וכו'- הפרשנות הכי גרועה ששמעתי בחיי, ואני רציני. רק רואים כמה אתה רחוק מלהכיר את הדת היפה והאמתית.

 

צר לי באמת, על שיש יהודים שחושבים ככה. תמיד האמנתי שכל יהודי באשר הוא שם, מאמין ומעריך בתוך ליבו. קשה לי באמת לשמוע דיבורים כאלה. ואני לא חושב שהם אמורי להישמע בזה הפורום. ובכלל.

יש לי הרבה מה להגיב על מה שנכתב למעלה. אך הנח להם שיהיו שוגגים ואל יהיו מזידים.

אני שוב מבקש. אל תגררו לנושאים אלה , בפורום זה. אני את עזרתי כבר קבלתי. אפשר לסגור את הדיון!

עריכה אחרונה על ידי קוביבוי
פורסם (נערך)

קובי - תעשה שיעורי בית על האלימות הכבושה - זו שאינה מדווחת - בעולם הדתי.

אתה יודע מה - ההתיחסות האלימה לכל מה שלא מתאים בדיוק להרגלים של העולם הסגור. אשה שחשפה מרפק או ברך אינה זונה ואה אינה דבר טמא, אפילו אם יש לה וסת. היחס לנשים הוא אחד הדברים המגעילים ביהדות, ואל תספםרלי על כבוד בת מלך פנימה. מדובר בדיכוי של מחצית האוכלוסיה. דיכוי אלים ותו לא.

הבנים שלי נחשפים לה שקורה בעולם. מה לעשות, העולם שלנו אינו עדין. מוטב שידעו להתמודד אתו. כדאי שידעו אלימות מהי כדי להמנע ממנה. וגם אם הם ראים סרט פורנוגרפי הם לומדים מה לא נכון.

האמת היא שהדת מגעילה אותי. לא האמונה האישית, אלא הקופונים שגוזרים ממנה. כתבתי כבר קודם, ואם אתה לא הבנת אכתוב זאת בצורה הרבה יותר חדה: הדת היא אמצעי שליטה. ה"מנהיגים" מנתקים את צאן מרעיתם מהעולם כדי שימשיכו למלא את הוראותיהם, ומפחידים אות עם סיפורי כוחות נעלמים, ולא משנה אם אתה קורא להם אלוהים, אללה או זאוס. אתה הצלחת להרגיז אותי עם סיפורי האינטרנט הטהור, אבל מצד שני מוכן לגנוב את תוצרת עבודתם של אנשים. תהיה לי בריא, רק אל תלך בדרכם של רבנים גדולים שמתגלים כפושעים גדולים. לילה טוב.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
קובי - תעשה שיעורי בית על האלימות הכבושה - זו שאינה מדווחת - בעולם הדתי.

אתה יודע מה - ההתיחסות האלימה לכל מה שלא מתאים בדיוק להרגלים של העולם הסגור. אשה שחשפה מרפק או ברך אינה זונה ואה אינה דבר טמא, אפילו אם יש לה וסת. היחס לנשים הוא אחד הדברים המגעילים ביהדות, ואל תספםרלי על כבוד בת מלך פנימה. מדובר בדיכוי של מחצית האוכלוסיה. דיכוי אלים ותו לא.

הבנים שלי נחשפים לה שקורה בעולם. מה לעשות, העולם שלנו אינו עדין. מוטב שידעו להתמודד אתו. כדאי שידעו אלימות מהי כדי להמנע ממנה. וגם אם הם ראים סרט פורנוגרפי הם לומדים מה לא נכון.

האמת היא שהדת מגעילה אותי. לא האמונה האישית, אלא הקופונים שגוזרים ממנה. כתבתי כבר קודם, ואם אתה לא הבנת אכתוב זאת בצורה הרבה יותר חדה: הדת היא אמצעי שליטה. ה"מנהיגים" מנתקים את צאן מרעיתם מהעולם כדי שימשיכו למלא את הוראותיהם, ומפחידים אות עם סיפורי כוחות נעלמים, ולא משנה אם אתה קורא להם אלוהים, אללה או זאוס. אתה הצלחת להרגיז אותי עם סיפורי האינטרנט הטהור, אבל מצד שני מוכן לגנוב את תוצרת עבודתם של אנשים. תהיה לי בריא, רק אל תלך בדרכם של רבנים גדולים שמתגלים כפושעים גדולים. לילה טוב.

 

למה ככה לתקוף ולהשפיל בן אדם הפותש רק שאל שאתה ואתה כבר התנפלתה עליו. בגלל שזה לא תואם את השקפת עולמך. אותי חינוכו לכבד כול אדם באשר הוא.

לילה טוב

חיים רק פעם אחת תנצל אותם.

פורסם

תקפתי משהו מאוד ספציפי, וציינתי את זה. מכאן השריפה התפשטה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...