Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

דבר שני, באמת זה גורם לסמוך על החיישני רוורס יותר מדי וזה דבר לא טוב.

אשמח לשמוע סיבה אחת למה לסמוך על חיישני רוורס/מצלמה יותר מדי זה לא דבר טוב?

 

אם אני שר התחבורה, כל רכב חדש שעולה על הכביש מחוייב בהתקנת חיישני רוורס. אפילו יותר מזה, לקבוע תאריך יעד מסויים שהחל ממנו רכב לא יעבור טסט ללא התקנת חיישני רוורס. אם אני יכול לחסוך את עוגמת הנפש שהרכב שלי ינזק בגלל שליוסי השכן התפלק הרוורס אז 150 שקל זה סכום מזערי על מנת להבטיח לי שקט נפשי.

 

בעניין האישי, יש לי קרוב ל10 שנים רשיון. ב7 וחצי השנים הראשונות הייתי בלי חיישנים/מצלמה ובחיי שהייתי חונה טוב. כשהוחלף הרכב לאחר בעל מצלמה וחיישנים הבנתי תוך שבוע מה שלאושריקו קצת קשה להבין. הבדל של שמיים וארץ. חניות ברוורס הפכו לדבר מהיר ונוח נטול סיכונים. אפשר לחנות ברמה שאתה מרוחק סנטימטרים בודדים מהקיר. אני מוצא את המצלמה שימושית ביותר כשיוצא לי לחנות באלכסון למדרכה כשמאחורי יש כביש. אם פעם הייתי צריך לצאת ברוורס על 2 קמש כדי לפנות לי איזשהו שדה ראייה , היום אני פשוט מסתכל על המצלמה ומחכה לרגע שהכביש יהיה פנוי. פשוט תענוג.

פורסם

אני חושב שלסמוך בעיניים עצומות על חיישן חשמלי שיגן עליך מפני דפיקה בחנייה זה טעות. מה יקרה אם הוא יזייף? תאשים את החיישן?

 

ברור שזה עוזר כשלעצמו אבל לא צריך לסמוך על זה יותר מדי ואין לי שום בעיה לנסוע ברכב בלי חיישן רוורס גם בשנת 2016 כל עוד הראות שלו טובה והוא לא גדול מדי בעיר, לדוגמה.

פורסם

לא הכרחי - אבל בהחלט מועיל.

 

בשונה מלא מעט עזרים שמתחילים להופיע במכוניות, חיישנים ומצלמות לנסיעה לאחור מאפשרים לנהג לאמוד מרחק מהרכב שלו במקום שבו יש לרכב שטח מת שאין דרך לראות אותו, ולכן הוא כלי עזר חשוב.

 

גם אמצעי עזר אחרים - אני בעד, כל עוד שהם נשארים אמצעי עזר.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

שמע, זה לא שאם יש לך חיישנים אתה מכוון את הרדיו בזמן הרוורס ורק מקשיב לקצב הצפצוף, ברור שזה מלווה גם עם מבט למראה אבל האינדיקציה שהוא נותן לך תמנע ממך לעשות טעות. מה גם שאם חיישן מזייף, ברוב המקרים הוא יתריע על התקרבות מקסימאלית לעצם בזמן שיש עוד מרחק ביטחון. בקיצור, אין חסרונות , רק יתרונות.

פורסם

אין ספק שמה שאמור ועוזר מבורך, אבל עדיין לא צריך לסמוך על מחשבים וחיישנים באופן 100 %. כן, גם לא ברכב שאמור לנהוג לבד (יש כתבה באולפן שישי הקרוב אם אני לא טועה).

פורסם

זה נחמד ונוח אבל צריך לזכור שאסור לכבות את השכל. ראיתי כבר כמה פעמים של נהגות שהסתמכו רק על חיישן הרוורס ופגעו בעצמים נמוכים שהיו מאחוריהן ולא היו מודעות אליהם.

פורסם

Mjko - היתי ממליץ לך להסתגל להחנות בוורס,

אז לא תהיה לך בעיה של שדה ראייה ביציאה מהחניה לכביש

מאחר ומאחוריך לא יהיה כביש - הוא יהיה לפניך.

 

חבל שלא סיגלת זאת לפני קרוב ל- 10 שנים שהיתחלת לנהוג.

את ילדיי חינחתי ותירגלתי לכך מהיום הראשון שקיבלו רישיון.

פורסם
Mjko - היתי ממליץ לך להסתגל להחנות בוורס,

אז לא תהיה לך בעיה של שדה ראייה ביציאה מהחניה לכביש

מאחר ומאחוריך לא יהיה כביש - הוא יהיה לפניך.

 

חבל שלא סיגלת זאת לפני קרוב ל- 10 שנים שהיתחלת לנהוג.

את ילדיי חינחתי ותירגלתי לכך מהיום הראשון שקיבלו רישיון.

כשיש אפשרות אני תמיד מחנה ברוורס , זה הדיפולט שלי. אני מתכוון לכביש שהחנייה בצידוו היא אלכסונית ואז אין אפשרות להיכנס ברוורס אלא רק עם הפנים לכיוון המדרכה.

פורסם
כשיש אפשרות אני תמיד מחנה ברוורס , זה הדיפולט שלי. אני מתכוון לכביש שהחנייה בצידוו היא אלכסונית ואז אין אפשרות להיכנס ברוורס אלא רק עם הפנים לכיוון המדרכה.

 

מובן ומקובל.

פורסם

כשהיה לי מיניוון (פורד גלקסי) התקנתי מצלמה. שם זה היה חיוני כי פשוט לא רואים כלום.

בכל רכב שנהגתי בו והיו חיישני רוורס מצאתי שהם רק מפריעים לי ומבלבלים אותי.

בכל המכוניות שלי היום אין לי.

וכמו כל אביזר סיני בהתקנה מקומית בהרבה מכוניות הם בכלל לא תקינים ומתריעים על מכשולים לא קיימים או בכלל לא פועלים.

לסיכום - אם מבנה הרכב מחייב, מצלמה זה חובה.

חיישנים זו המצאה מיותרת לדעתי

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

מסכים עם מה שאמרו כאן, אסור לכבות את השכל.

אבל בגלל שהאבזרים זולים יחסית, לא כדאי לוותר עליהם. לדעתי ברכב משפחתי אפשר להסתפק בחיישנים, וברכב גדול יותר כמו מסחרי/ג'יפון/מיניוואן עדיף גם בחיישנים וגם במצלמה.

×
×
  • תוכן חדש...