Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשלוש שנים היה כאן למישהו חזון שמחיר הדלק יעלה תוך חודשים ספורים מעבר ל 10 ש"ח, הוא היה ממש בטוח בעצמו.

חבל שאינני יכול למצוא את השרשור הנ"ל.

 

אני זוכר איך אנשים גם אז אמרו שאולי בינתיים משתלם לי על הרכב שלי כי עולה לי פחות מחצי שקל לקילומטר, אבל עוד רגע!!!!111 אני אוכל את הכובע.

בסוף הדלק קפץ לכמה רגעים כמעט מספיק בשביל שאני אשלם כמעט חצי שקל שלם לקילומטר...

ואז התחיל לרדת למה שהוא היום.

יקח לו עוד קצת זמן לחזור לרמה שהוא היה כשהתחלתי. :lol:

 

מנפלאות הנסיעה על רכב ידני פשוט וחסכוני עם מנוע של מכונת כביסה.

 

אה, והנה השרשור: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?415728-%D7%9E%D7%94-%D7%94%D7%98%D7%A2%D7%9D-%D7%91%D7%9B%D7%9C%D7%9C-%D7%91%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%94%D7%A9%D7%90%D7%A4%D7%AA%D7%A0%D7%99-%D7%A9%D7%9C-%D7%A9%D7%99-%D7%90%D7%92%D7%A1%D7%99-(%D7%91%D7%98%D7%A8-%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%A1)

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני זוכר איך אנשים גם אז אמרו שאולי בינתיים משתלם לי על הרכב שלי כי עולה לי פחות מחצי שקל לקילומטר, אבל עוד רגע!!!!111 אני אוכל את הכובע.

בסוף הדלק קפץ לכמה רגעים כמעט מספיק בשביל שאני אשלם כמעט חצי שקל שלם לקילומטר...

ואז התחיל לרדת למה שהוא היום.

יקח לו עוד קצת זמן לחזור לרמה שהוא היה כשהתחלתי. :lol:

 

מנפלאות הנסיעה על רכב ידני פשוט וחסכוני עם מנוע של מכונת כביסה.

 

אה, והנה השרשור: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?415728-%D7%9E%D7%94-%D7%94%D7%98%D7%A2%D7%9D-%D7%91%D7%9B%D7%9C%D7%9C-%D7%91%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%94%D7%A9%D7%90%D7%A4%D7%AA%D7%A0%D7%99-%D7%A9%D7%9C-%D7%A9%D7%99-%D7%90%D7%92%D7%A1%D7%99-(%D7%91%D7%98%D7%A8-%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%A1)

לא ממש עוזר הקישור, 180 דפים זה המון, צריך את ההודעה עם ההבטחה הברורה של אותו חבר שהבטיח לנו 10 ש"ח לליטר בנזין.

פורסם
אני עדיין בדעה שדלקים זה אידיוטי וצריך פשוט לעבור לאנרגיה חשמלית נקיה.

 

שמיוצרת גם היא...(תופים בבקשה)...משריפת דלקים.

 

בלי שינוי באופן ייצור החשמל, המעבר לרכבים חשמליים לא יפתור את הבעיה של מנוע הבעירה הפנימית, רק יקל עליה קמעה.

 

אגב, למיטב הבנתי (פינת וידוי: שלום, אני חן ואני בור ועם הארץ בכלכלה), נהיגה חסכונית בדלק ובחירת רכבים חסכוניים בדלק, אם תיעשה בקנה מידה נרחב מספיק, תסייע להוריד את מחיר הדלק עצמו.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

לדעתי צריך פשוט להעביר חוק שנהגי ליסינג משלמים לא על קילומטרים אלא על ליטרים.

 

זה יגרום להם ללמוד לנהוג בצורה יותר חסכונית ולקחת רכבים עם מנועים יותר חסכוניים.

 

אולי אפילו ימנע תאונות.

פורסם

יש לך נתונים שמציגים אותם כגורם גדול לתאונות או זה סתם סוג של שנאה כלפי אוכלי דלק חינם (לא כזה חינם).

למרות שהליסינג יוצר מצב של נהיגה לא חסכונית זה לא מה משפיע על מחירי הדלק במדינה.

בירדן אנשים יצאו לרחובות כשרצו לעלות להם את הדלק.

אצלנו כשהיה שמונה שקל לליטר אנשים פשוט בכו למתדלק(אני זוכר כי הייתי מתדלק בתקופה ההיא).

ביום שאנשים יפסיקו להזמין את אייל גולן לשיר במחאה.

וישבו מתחת לשר התחבורה ושר האוצר וראש הממשלה מתחת לבית יום וליל ביום הזה יטפטף לממשלה שנמאס לחיות עם מיסים לא הגיונים.

פורסם

מחירי הדלק תלוים בלבד מכמות רכבי הפאר שאוכלי החי.. חברי הכנסת מקבלים, כלומר במידה ואין מספיק כסף לשלם גם על הלקסוס וגם על המרצדס וגם על האייפון 6S יש צורך להעלות את מחירי הדלק כדי לקבל יותר אוכל יותר בחינם ובכדי לאפשר בכל סופ"ש, על חשבון משלמי המיסים, לנסוע למופע הקבוע של זמר מזרחי בקיסריה, בנוסף הועלתה משכורתם ברוב של כולם כדי לחפות על מחיר העגבנייה, בעלות שכזו גם הם זקוקים לחיזוק משמעותי על חשבון כולנו, כמו-כן במידה ואין סיבה משמעותית להעלאת מחירי הדלק, יועלה מס החרטא כדי למנוע מציבור הנהגים להנות מהוזלה של 5 שקלים נוספים בחודש שאינם משמעותיים בלאו הכי, לכן ניתן לבטלם מראש.

פורסם

לרכבי ליסינג יש מעורבות גבוהה מאוד יחסית בתאונות לא קטלניות.

בקטלניות אני לא יודע.

 

מה שאני כן יודע שצורת הנהיגה שלהם היא לא לעניין בכלל.

 

אגב, זו לא קנאה כי הם עדיין משלמים המון.

אני משלם על רכב חדש פחות בחודש ממה שהם משלמים.

בסוף אני גם נשאר עם נכס ששווה 30K ויכול להחזיר לעצמי חלק מהכסף.

 

הם זורקים על זה כסף כל חודש ואחרי 3 שנים לא נשארים עם שום דבר ביד. פשוט מחזירים וממשיכים לשלם.

 

לממשלה לא אכפת.

גם אם תשב להם על הראש הם לא ישימו עליך.

ראש הממשלה לא באמת רואה את האזרחים כאזרחים אלא כמקור הכנסה.

הוא לא יתחשב בשום דבר כי אין לו איך להפסיד.

גם אם הדלק יהיה על 10 שקלים אנשים רק יתלוננו ועדיין יצביעו לו "כי איראן" (או פלסטינים, או אנטישמים)

פורסם (נערך)

אגב, אם כבר דיברת על כמות התנגשויות - כשמחיר הדלק עולה כמות ההתנגשויות יורדת (מעט) כי אנשים נוסעים קצת פחות וגם מאמצים סגנון נהיגה חסכוני שהוא בעל מאפיינים רבים שתורמים לבטיחות.

 

מחירי הדלק תלוים בלבד מכמות רכבי הפאר שאוכלי החי.. חברי הכנסת מקבלים.

 

מי יישמע בכמה אנשים מדובר, ובאיזה ג'יפים אמריקאים גומעי דלק הם מתניידים. צי רכב של משאיות של כל חברה בינונית שורף יותר דלק מזה...

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
יש מצב להעלת blu :-)

בלו - בחולם מלא ולא בשורוק. מקור המילה בארמית ומופיעה בתנ"ך.

https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%91%D7%9C%D7%95_(%D7%9E%D7%A1)

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

×
×
  • תוכן חדש...