Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח לסקודה פאביה 2016 - איפה לעשות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי הצעה מאלייד ביטוח (עובדים עם פניקס נראה לי) שהם, כך הם טוענים, המבטחים של היבואן. ההצעה הייתה:

חובה1150

מקיף2580

רק שהם דורשים התקנת איתוראן.

בשומרה, היכן שההורים שלי מבוטחים הציעו לי מקיף ב 4,182 ש"ח וחובה 1,288 ש"ח.

בוובי האתר השוואות הציעו לי הצעות דומות לאלו של שומרה - איזור ה 5500 למקיף + חובה.

הייתה לי תביעה אחת ב 3 השנים האחרונות מה שמייקר את הביטוח, אבל עדיין המחירים האלו גבוהים מאד, לא?

מישהו יכול להמליץ על חברת ביטוח?

פורסם

חובה 1150? בן כמה אתה? :)

 

אני משלם את אותו סכום בערך על המקיף,רק בחובה אצלי זה 1200

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
קיבלתי הצעה מאלייד ביטוח (עובדים עם פניקס נראה לי) שהם, כך הם טוענים, המבטחים של היבואן. ההצעה הייתה:

חובה1150

מקיף2580

רק שהם דורשים התקנת איתוראן.

בשומרה, היכן שההורים שלי מבוטחים הציעו לי מקיף ב 4,182 ש"ח וחובה 1,288 ש"ח.

בוובי האתר השוואות הציעו לי הצעות דומות לאלו של שומרה - איזור ה 5500 למקיף + חובה.

הייתה לי תביעה אחת ב 3 השנים האחרונות מה שמייקר את הביטוח, אבל עדיין המחירים האלו גבוהים מאד, לא?

מישהו יכול להמליץ על חברת ביטוח?

 

זה לא שהם "טוענים שהם המבטחים של היבואן", הם אכן חברת הביטוח של היבואן. אתה לא מחויב אמנם לבטח דרכם אבל זה מומלץ כי זה חוסך הרבה בירוקרטיה כשצריך להתנהל מול היבואן או המוסך, מה גם שלפי ההצעות שקיבלת הם גם הכי זולים, לא?!

פורסם

היתרון של אלייד, במקרה והחלטת להפעיל את הפוליסה. מוסכי ההסדר הם של צ'מפיון והחלקים מקוריים.

אלייד לא נתנו לי את ההצעה הכי זולה, אך העדפתי לבטח דרכם בגלל האקסטרא של ההסדר והחלקים מקוריים.

 

במקרה שלי, הם ביטחו דרך מנורה.

 

אם זה לא משנה לך, יש כל מיני השוואות מחירים ברשת של ביטוחים. כמו b2bit, wobi.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם (נערך)

תבדוק שוב את ההצעה של אלייד, נראה לי שהם לא לקחו בחשבון את העבר הביטוחי שלך.

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
פורסם
תבדוק שוב את ההצעה של אלייד, נראה לי שהם לא לקחו בחשבון את העבר הביטוחי שלך.

 

אכן, אתה צודק. ההצעה הייתה מלפני התאונה הקלה שעשיתי בדצמבר לפני חודש, עכשיו הם רוצים 4800 על המקיף. עשיתי בסוף בתשעה מיליון ב 3200 מקיף.

 

כשיהיה לי בעזרת השם 3 שנים ללא תאונה, אחזור לאלייד.

×
×
  • תוכן חדש...