Jump to content

boris65

  • הודעות

    44
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי boris65

  1. ערב טוב לכולם ישמח עם מישהו יוכל לעזור בשנת 20 כש קיבלתי סוויפט נתנו לי לשנתיים דונגל עם דאטה סים היום קניתי מרמי לוי סים חדש עם 100 גיגה לשנתיים היפעלתי אותו היכנסתי לדונגל סים אבל הוא לא קולט סים עשית ריסט לדונגל גם לא עזר לבדיקה היכנסתי סים לסמרטפון שלי והכל בסדר יש לי אינטרנט כנראה צריך להגדיר איכשהו את הדונגל מישהו יודע להזביר איך עושים את זה תודה לעונים
  2. שלום חברים! רציתי לשאול למה יש לא מעט טענות כנגד סוזוקי אס קרוס היברידי לייט החדשים כאשר ממליצים לא לקנות אותם מה הבעיות עם רכבים האלה עומד בפני החלטת קניה תודה לעונים
  3. אצלי כן מופעיה בפירות ביטוחי עם אפשרות הדפסה
  4. היי תודה על תגובות מצאתי חשבונית אז כתוב ש ב10.7.17 בשעה 00 בנס ציונה נשלח פסולת מרכב שלי תאריך הודעה 6.8.19 כמעט שנה שביקשתי הוכחה ושום כלום מהם
  5. היי חברים קיבלתי דוח מאגודה לאיכות הסביבה שכתובתם בבאר שבע שלפני בערך שנתיים נזרק מרכב שלי איזשהו חפץ בחנייה של מרכז קניות אין לי בעיה להודות באשמה אך כתבתי להם עירעור שישלחו לי צילום של המקרה בו מתויידת זריקה עברה כמעט שנה ועדיין אין תשובה מהם יש למישהו דעה איך מתנהל עיניין
  6. היי חברים ברשותי רכב חדש אך רמקולים היתי רוצה להחליף למשהו איכותי יותר יש המלצות בבקשה וגם מקום באיזור ראשון רחובות תודה
  7. כן היתברר שלא היה לו ביטוח רק היום רכב חילופי אצלי יותר משבועיים דמי ביטוח אבוד-אני יצתרך לתקן רכב על חשבוני שמאי מציא למכור אותו לסוחרים בחצי מחיר או שכידאי לתקן אותו יהיה יותר זול מאשר למכור בגרושים
  8. לא ישלמו עבור רכב נסע ללא ביטוח
  9. שלום חברים! זקוק ליעןץ מה לעשות? בן שלי היה מעורב בתאונה {כולם בסדר} רק רכבים נפגעו ברכב שלנו נפגע טמבון קידמי נפתחו כריות אוויר שמאי העריך טוטלוסט צד ג. שפגע בו מסרבת להודות באשמה תבענו ביטוח שלנו.לבן ביטוח לפי קילומטראז עם הפעלת כיסוי דרך אפליקציה בפלפון. בעיה גדולה שהוא שכח להפעיל אותה (היגיע חוקר מטעם ביטוח) והיבחין שלא היפעיל ולא היה לו כיסוי לאותו זמן התאונה בנתיים שגריר נתן לנו רכב חילופי ל21יום מה מצפה לנו? ממש כאב ראש תודה
  10. חברים בעלי רכב סוזוקי סוויפט תרשמו בבקשה חוועת דעת שלכם על רכב מבחינת נוחות תחזוקה עלות טיפולים צריכת דלק עמיתית מתלבט עדיין בין סוזוקי לפיקנטו xline תודה
  11. boris65

    יונדאי i10 2020

    פריים אותו רכב עם 0קילומטר ליסינג 73
  12. boris65

    יונדאי i10 2020

    היום עשיתי נסיעת מבחן על יונדאי i10 supreme רכב נראה יפה גם מבחוץ גם בפנים מזגן מאוד איכותי ויעיל בטיחות ונוחות נסיעה בסדר גיר רובוטי צריך הרגל לא ראיתי בעיה גדולה נכון זה רכב לא זריז אך גם לא מיועד לכך אבל אומרים שיותר חסכוני בדלק מעניין עמינות של הגיר לאורך השנים צבע של מושבים לא מתאים לי מעדיף כהים נכון לעכשיו יש במלאי רק דגמים פריים ובעוד חודשיים יגיעו סופריים סך הכל רכב חמוד נעים עם נסיעה דמוי רכב עם גיר רגיל מיוצר בתורכיה מחיר על הכביש עם הנחה 78 אלף
  13. boris65

    יונדאי i10 2020

    תודה חברים על תגובות הזמנתי נסיעת מבחן ליונדאי נראה שברולט כלל לא בא בחשבון לא מתקרב לשברולט בריאות לכולם
  14. שלום חברים! צריך את עזרתכם מתלבט בין קיה פיקנטו ויונדאי אני שומע תגובות נגד הגיר רובוטי מה החסרונות שלו מבחינת נוחות ועמינות לעומת גיר רציף לי אין בעיה לנסוע גם בגיר רגיל אך אישתי יכולה רק על אוטומט בבקשה תעזרו להחליט
  15. תודה על תגובה אין לי מוסג כמה כסף דורש ליסינג כי בן אדם כנראה עוד לא הגיש תביעה עכשיו שוחחתי עם פקידה בבנק כאשר אמרה לי שאין לי צד ג ואפילו אם היה זה לא המקרה לתביעה טוב נראה מה לעשת נסתדר עם בן אדם תודה לכולם
  16. הנושא של אופניים סיפור ארוך לא מאורגנים בארץ לעניין הזה אין מקום מסודר לכן קורות טעונות
  17. ערב טוב לכולם רציתי להתייעץ לגבי פגיע ברכב ליסינג על ידי רוכב אופניים הבן שלי בת 14 פגע ברכב וגרם לסריתות לרכב נזק פיזי לאנוש לא נגרם מה ההשתתפות שלי במקרה תודה
  18. אל תתקרב לקרוז במיוחד 2011 היתה לי אחת משנת 2013 - שמח שנפטרתי ממנה...
  19. boris65

    מתזי שטיפה

    תודה היבנתי
  20. ערב טוב לכולם! שאלה לבעלי מאזדה 3 2.0 ספיריט החדשה במפרט טכני כתוב שדגם הזה מגיע עם מתזי שטיפה לפנסים ראשיים קסנון אני לא מצאתי בספר הדרכה איך להפעיל אותם מישהו יוכל לעזור? תודה
×
×
  • תוכן חדש...