שלום לכולם!
רציתי יוץ לגבי הגנת דייר וחניה פרטית שלו.
לחמותי חניה פרטית שלה ואין לה רכב,לכן הוחלט שאני אחנה רכב שלי בחניה שלה.אך יש לה שכן שגם לו יש חנית משלו אך משום מה הוא היחלית לחנות רכב שלו בחניה של חמותי.פניתי עליו וביקשתי לא לחנות רכב שלו כי אני לוקח את החניה והוא ענה בחוצפה שזה לא חניה שלי והוא ימשיך לחנות כאן,עלינו עליו הביתה עם חמותי וגם הוא היזבירה לו לא לחנות,אך השכן לא מבין כנראה הזבר.
שאלה מה ניתן לעשות כנגד זה,יש איזשהו מוסד שניתן ליפנות עליו?ישמח לעזרה.
בברכה