תודה מיכאל
עדכון תוכנה בוצע, יש באתר של ב מ וו דף אליו אתה מקליד את מספר הוין והוא נותן לך את קובץ העדכון, מורידים לדיסק און קי ומעלים לרכב, הבעיה לא נפתרה, טלפון אחר לא ניסיתי.
מניח שבחברה יגבו סכום גדול על התיקון ואני מנסה להימנע מזה ככל שאפשר, שוחחתי עם יוגב והוא באמת בחור נחמד מאד אך העסק שלו בירושלים והוא אינו מקבל לקוחות בימי ו.