Jump to content

ברמונדו

  • פרסום הודעות

    1,423
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

11 נייטרלי

אודות ברמונדו

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    פיז'ו 407 שנת 2009
  • תחביבים
    מוזיקה ומכוניות
  • מקצוע
    עבודה
  1. בסוף קניתי של Total, 5w30, B71 2297, בחנות חלפים בחדרה. יצא מחיר סביר, 200 שקל ל 5 ליטר.
  2. תודה איציק, לערבב 5W30 שמילו לי בטיפול עם 0W30 שאקנה, לא יעשה בלאגן? או שלקנות כבר את ה TOTAL 2297 וזהו? התשובה לאייל צבי: ואללה לא יודע. זו צרפתיה עם מנוע קפריזי מאוד. אני לא מספיק מומחה כדיי להבין מה ההבדל בין התקנים. זה מה רשום באתר של TOTAL, כאילו ה 2297 הוא "מעל ה C3. The collaborative process to enhance performance excellence enabled current standards and specifications, such as the ACEA C3** sequence, to be exceeded. כל יצרן מכתיב תקן מסוים
  3. שלום, מחייה את השרשור הזה. האם חוץ מTOTAL, יש עוד יצרן שניתן להשיג מתוצרתו בארץ שמן 5W30 בתקן של B71 2297. היום שמים לי בטיפול את השמן הזה במנוע 5FW. כיוון שמדובר ב פיז'ו 308 שנת 2009 שדולפת ואוכלת מכל חור אפשרי, איזה שמן ניתן לקנות למילוי תקופתי? האם גם שמן בתקן C3 מתאים? תודה, יואב
  4. המליצו לך פה על 1080TI, כי כרגע הוא עושה כל מה שצריך ברבע מהמחיר של ה 2080TI. לכשהטכנולוגיה תבשיל, אולי אז יהיה שווה להוציא את הכסף ולהשקיע בכרטיס RTX. לשיקולך כמובן, בהתאם לתקציב לזמין, כי בכל מקרה ה 2080 TI יותר חזק בכל מקרה כמובן. סתם דוגמה, כחומר למחשבה מקבוצת מכירות יד 2 מחשבים: "GTX 1080 TI Gigabyte OC - Sha'Ar Hanegev, Hadarom, Israel למכירה GTX 1080 TI Gigabyte OC , מחיר סופי 1650. כמובן מתחייב בבדיקה ...ניתן לשלוח בדואר בתוספת תשלום"
  5. אם לא קיבלת פה מספיק תשובות. יש קבוצת פייסבוק די טובה המנוהלת ע"י החנות פלונטר, אך חברים שם גם עוד כמה עסקים ויועצים. תוכל לשאול אותם לגבי המארזים והחומרה בכלל. הקבוצה נקראת" BYOPC מפרטי מחשב". ממה שראיתי עד עכשיו ה RT עדיין בחיתולים וכשיש משהו שכן תומך בזה, הפעלה מורידה מאוד את הביצועים בשלב הזה. לכן כדאי לוודא האם ה 2070 בכלל מסוגל להתמודד בכבוד עם הray tracing ולהציג במקביל ביצועים סבירים מבחינת הפריימים. Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
  6. לאחר מעבר דירה, ועדת הקישוט פסלה לי את הויטרינה הגדולה שלי ונאלצנו להתפשר על משהו יותר מצומצם, אך מעוצב. וזה גם נמצא בסלון ממש מולי. כמות הדגמים צומצמה מעט, ונאלצתי לזקק את האוסף. חלק מהדגמים מאוחסנים ויוצגו כחלק מתצוגה מתחלפת (אולי) להתרשמותכם:
  7. שלום לחברים האספנים, הייתי רוצה לשתף במאמר-סקירה שכתבתי לדגם מעולה של AutoArt. דגם מהשורה הראשונה של אוטוארט - מבוצע לכדי שלמות, בטופ של הדגמים באוסף שלי. הלנצ'ה S4 היא זכר מתקופת תור הזהב של מרוצי הראלי, מהימים המוטרפים של קבוצה B. הדגם הוא של גרסת הכביש, ה"סטרדאלה". כמה תמונות להתרשמות: מוזמנים לקרוא את הסקירה המלאה כאן מקווה שתיהנו. כמו כן אשמח לשמוע תגובות. יואב
  8. לי דרך אגב, יש את הגרסה ה"נקייה", סוג של "פשרה" כי אני לא בקטע של מכוניות מירוץ. אחלה דגם, כל עוד לא מעוניינים לפתוח אותו
  9. נראה לי כמו זה: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F252845458048 340 ש"ח בערך, כולל משלוח. נשמע לי סביר, במיוחד עבור דגם חלום עם ערך סנטימנטלי גבוה. שים לב שזוהי סדרה אטומה של אוטוארט. דגם ברזל אטום עם פנים מפורט וגלגלים פונים. אך שום דבר לא נפתח בו! Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  10. אני מחזיק כזו כבר כמעט 4 שנים ונהנה מכל רגע. המנוע וגיר אמינים - AL4 רגיל, שהוא לדעתי כן אמין. עם טיפולים ידועים כמו שסתומים, לי עוד לא היה צורך בזה- לרכב 150000 ק"מ, 65000 מתוכם, בתקופת בעלותי. בכל מקרה, זה טיפול לא כזה יקר יחסית לטיפולי גיר. אני גם מחליף שמן גיר (חלקית) כל 30000, כטיפול מונע. הטיימינג לדעתי לא יקר משמעותית מברכב רגיל. הביצועים טובים למדי (כמובן תלוי למה משווים), המנוע קצת מרעיש באזור ה 130 קמ"ש בגלל 4 הילוכים. צריכת דלק - 10.5 ק"מ לליטר פחות או יותר - משולב, רב שנתי. כשלוחצים הרכב זז מצוין (לדעתי). (נכון, אוקטביה 140 כ"ס עם DSG, זה מטוס סילון בה
  11. אני לא יודע למה בדיוק עשו ראש. בעבודות החוץ בקבלה רשום ראש מנוע. אבל לפי הקבלות מ2017, אוהבים שם לפתוח שושנות. את כל הטיפול הזה עשו כי נכשל בטסט על גזים. אני מסכים ש 308 הקודמת כנראה מעט פחות מוצלחת מהתוצרת הרגילה של פיזו. במיוחד המנוע הלא אפוי, והבעיות שמביא איתו. במחיר הנכון, ועם ידע מסוים, אכן קנייה די טובה. אבל לא לבעלי "לב חלש" יש לי בבית גם 407 2009, ואין איתה שום בעיות דומות. פשוט רכב מצוין. גם הייתה לי 206 במשך 8 שנים והכל גם כן היה מצוין. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  12. בתור אחד שקנה לא מזמן רכב דומה לזה כמו של פותח השרשור, פיזו 308 שנת 2009, 80000 ק"מ, הייתי רוצה להוסיף תגובה מפוכחת יותר. ודווקא לחזק את טיעוניו. ככה זה יהיה שרשור מעט אינפורמטיבי ואובייקטיבי יותר. קניתי את האוטו ממישהו שחווה בדיוק את הבעיות ש ROY007 מתאר. למזלי, הן טופלו ע"י ידיים קודמות, יש לי היסטוריה מלאה של טיפולים על בסיס קבלות ממוסכים מורשים. מה היה לאוטו בעברו בתקופה של כ 3 שנים האחרונות, מעבר לטיפולים: - החלפת מצנן חימום פנימי (בית חימום) - החלפת חיישן חמצן ומשאבת וואקום - משאבת מים - אטם מכסה שסתומים - אטמים לבית פילטר שמן (שכשלו אצלי כעבור פחות משנה ו
  13. מצוין, תודה. אקח מהם הצעת מחיר. מהדקטון החלטי לרדת בשלב זה. פשוט אני יכול להשקיע את ה 7 אלף (ההפרש בין ההצעות) במקום יותר חשוב. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  14. אומרים שעליו אפשר להניח גם סירים רותחים ללא חשש והוא גם לא נשרט. הוא גם נראה טוב. אבל הוא עולה כמעט פי 2 ושמעתי גם, שהוא יותר שביר בפינות. אני לא יודע למי להאמין כרגע [emoji54] Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  15. ערב טוב, אני בשלבי חיפוש של משטח עבודה משיש למטבח חדש שנגר בונה לי. מחפש המלצות מניסיון על מתקין שיש מקצועי וטוב. שיידע לעבוד עם דקטון ועם אבן קיסר, אני עדיין מתלבט ביניהם. אני מחדרה, אם זה משנה. תודה מראש לעוזרים! Sent from my LG-H815 using Tapatalk
×
×
  • Create New...