רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,571 נושאים בפורום הזה
-
אשמח לדעת אילו רכבים מקבלים היום אנשי קבע ובאיזה דרגה. יש איזה טבלת מדרג?
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
פעם אמרו לי משהו שאם המנוע קר אז לא לאמץ אותו עד שהוא יתחמם. ולא יודע למה מאז כל פעם שאני מניע את הרכב בלילה, בבוקר לא משנה מתי ואני רואה שהמנוע קר, אני פשוט נוסע רגוע ולא מאמץ את המנוע עד שהוא לא מגיע לחצי. יש משהו נכון בזה או שסתם "הפחידו" אותי?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לא בטוח אם זה שייך לפה אבל בכל מקרה: יש מצב שאני יכול למכר ג'אנטים/גלגלים שלמים שיש לי ואין לי שימוש בהם? עד עכשיו כל מי ששאלתי נתנו לי תשובות מאד מגוונת ואני לא ממש יודע מי צודק. כעקרון יש לי 3 ג'אנטים שהשאירו לי בחצר כ"מתנה" מהדייר הקודם פה, ואולי 4 ג'אנטים של הרכב שלי (יש לי שרייד, ואני רוצה להחליף לג'אנטים שלא צריכים טאסות) תודה!
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום רב. מחפש ספר רכב (ספר נהג-מדריך) של פאסאט החדשה - B8, בעברית. האם יש את זה להורדה היכן שהוא? (חיפשתי, מצאתי רק של VAGיות אחרות) תודה!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אני בתהליך קניה של רכב מלקוח של חברת EURODRIVE בת"א. יש לי אסמכתא מיורודרייב שהוא שילם להם את כל הכסף אבל הם לא רוצים להסיר שעבוד, רישיון הרכב על שמם ומופיעה שורה ברישיון שהרכב בשעבוד תחת בנק לאומי. מנסיוני כסוכן מכירות רכב , הסרת שיעבוד לוקחת בין דקה לשתיים מרגע שמשלמים את הכסף לבנק. אממה ? חברת יורודרייב לא מוכנה להסיר את השעבוד. כל יום אומרים מחר מחר מחר, אבל כלום לא קורה. נכנסתי לרשם המשכונות באינטרנט ושילמתי אגרה עלמנת לבדוק אם קיים מישכון על הרכב. וגיליתי שלא קיים משכון. עכשיו השאלה שלי היא כזו , מה הסיכוי שהם הסירו שעבוד אבל לא רוצים לומר לי ? האם רכב יכול להיות משובד אבל לא ממושכן ? הח'ברה בחברת EURODRIVE מנסים לשכנע אותו לעשות טרייד אין אצלם …
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
איך אני יכול למצוא הנחה יפה לדלק 98 באזור פתח תקווה-קריית אונו? יש איזה מועדון או משהו שיתן לי הנחה למחיר נורמאלי שמתקרב למחיר של דלק 95? אם למשל לפתוח כרטיס תדלוק לתחנה ספציפית דרך אותה תחנה(כרטיס שעובד רק אצלהם) יכול לתת לי הנחה יפה על 98?
הודעה אחרונה מאת kobi_g, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 561 צפיות
היי לכל חברי הפורום, אני מוסר ספר של היינס במצב כמעט חדש. הגיע בטעות במקום ספר אחר שהזמנתי באמאזון, הספק ביטל את החיוב ולספר אין שימוש. מתאים גם לאוואלון ולסולרה בשנים 97 - 99 (ראו תמונה מצורפת) האיסוף מהיישוב בית אריה. כל הקודם זוכה, שלחו הודעה פרטית עם השם שלכם. תמונת הספר מצורפת
הודעה אחרונה מאת patishh, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום ידעתי ש-GM כבר הפסיקו לייבא לארץ את ביואיק אבל היום התברר לי ששברולט אופטרה , שמבחינתי רכב מתחת לכל ביקורת , הוא זהה בדיוק לביואיק אקסל בסין / בחו"ל . איך ביואיק התדרדרו ברמה כזאת ? איך לקחו דייהו והפכו אותה לביואיק ?? צירפתי תמונה של הזוועה ממש מצער ...
הודעה אחרונה מאת EB-86, -
-
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
סקודה הכריזה על מבצע שיימשך עד סיום חודש דצמבר, במסגרתו יינתנו הנחות על כמעט כל היצע הדגמים ובנוסף הטבות אבזור, טרייד אין ומימון ייטי ידני ב-110 אלף שקלים במקום 125 אלף שקלים, אוקטביה 1.4 ב-128 אלף שקלים במקום 138 ועוד הנחות על סיטיגו, פאביה, ראפיד וראפיד ספייסבק הפרטים כאן
הודעה אחרונה מאת פבל, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 691 צפיות
כשמתקרבים למצלמת גאטסו הצ'יטות למיניהן מתריעות כ 300 מטר לפני וצועקות עליך אם את מעל המהירות המותרת באותו מקום. בנקודה שאתה חולף על פני עמוד המצלמה אתה שומע את צליל המיקום המדויק ולאחר מכן, בכיוון שאליו הגאטסו מצלמת, אתה יכול להאיץ בלי שהצ'יטה תצעק אליך. מאיפה בדיוק אפשר להאיץ? מנקודת עמוד המצלמה או רק 100 מטר אחרי? במילים אחרות, ברור שהגאטסו מצלמת קדימה אבל באיזה כיוון, יחסית לעמוד, פעילים החיישנים שלה? ודבר נוסף, כבר במשך הרבה עידכונים הצ'יטה C150 מתעלמת מהגאטסו בכביש בגין דרום בירושלים (בין מחלף קרית משה לגבעת מרדכי) ואאל"ט הצ'יטה C50 עדיין מתריעה עליה. שתי הצ'יטות מעודכנות כרגע לגירסה האחרונה 5123. האם הגאטסו הזו פעילה? אני בספק, בשל העדר התראה חלפתי על פניה…
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 778 צפיות
שלום לכולם. יש לאחותי סיטרואן קסארה, דור 1 ואני מחפש את מידות החלק (פחות או יותר) הנמצא מעל הרדיו. רואים את החלק בבירור כאן: http://ipocars.com/imgs/a/b/n/d/d/citroen__citron_xsara_kombi_1_8i_new_hu__winter_wheels__air_1999_10_lgw.jpg עם השעון ומשמאלו 2 לחצנים לפתיחת חלון. אם למישהו יש רכב כזה ויוכל לתת לי מידות שלו,אני מאוד אשמח!
הודעה אחרונה מאת תימני אחלה!, -
- 16 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח לקבל קצת סיוע והכוונה ברכישת צמיגים לסוזוקי סוויפט 2007 (מידות 185 - 60 - R15). אני מעוניין בצמיג איכותי ובטוח של חברה ידועה (לא משהו סיני וזול), עם אורך חיים של כמה שנים טובות, אבל בטווח מחירים לא מופרז מדי - סדר גודל של עד 400 ש"ח לצמיג, עדיף פחות לכיוון 300-350. רוב הנסיעות ביומיום הן עירוניות / בין-עירוניות קצרות יחסית. אם אפשר למצוא ברמת המחירים הזו דגם שגם יש לו צריכת דלק ורמת רעש נמוכות - מה טוב. קיבלתי הצעות מחיר של 325 ש"ח לצמיג Dunlop מדגם fm800, ו-375 ש"ח לצמיג Goodyear מדגם Efficientgrip Performance. היה מקום נוסף שנתן מחיר של 325 ש"ח לצמיג של Continental מדגם Contact 5, רק שלא ברור בדיוק באיזה "תת-דגם" מדובר (מחיפוש קצר ב-Tyrerevie…
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
יש לי מיצובישי לנסר קלאסיק, והאוטו ממש לא נוח לנסיעות ארוכות, לכן אני רוצה לשים לו מושב נהג אפטרמרקט, שיהיה נוח יותר. כל התוספות של ד"ר גב וכו' לא להציע, לא עוזר. איפה קונים כזה? הבנתי שיש חברה בשם אספיר, איפה החנות שלהם נמצאת? תודה לעונים. אם יש חנויות אחרות שמוכרות מושבים באיזור השרון/חיפה, גם הולך. עוד שאלה - לאיזה סדר גודל של מחיר לצפות?
הודעה אחרונה מאת Or05230, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 7 אלף צפיות
כנראה שרובכם מכירים, אני לא הכרתי ואולי יש עוד כמה כאלו. איבדתי את הטופס שקיבלתי לשלם טסט לאוטו, לא ידעתי מה לעשות וניסיתי להריץ חיפוש בגוגל, התפלאתי שהאתר הממשלתי נותן אפשרות כזאת, מאוד נח ולא צריך לקפוץ לעמוד בתור בדואר. http://ecom.gov.il/Voucher/InputPage.aspx?vid=260&lng=he יש שם עוד שירותים כמו כפל רישיונות וכו.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 11.9 אלף צפיות
שלום, מישהו יכול לרשום לי בבקשה מה בודקים בדיוק בטסט לרכב ? כולל הכל תודה רבה !!!
הודעה אחרונה מאת eyalkar, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
איך אתם הייתם מגיבים אם תמונת המכונית עם פרטי העסק ומספר הטלפון שלכם הייתה מתפרסמת בכל העולם ככזו המשמשת ארגון ג'יהאד סורי? זה בדיוק מה שקרה לשרברב בשם מארק אוברהולצר מטקסס, שטנדר הפורד F250 שלו הגיע לידי ארגון כזה. עכשיו מגיעה התביעה על סך מיליון דולר כנגד סוכנות הטרייד אין שלא הסירה את המדבקות של העסק שלו. כל הפרטים כאן
הודעה אחרונה מאת martines, -
-
- 5 תגובות
- 943 צפיות
אהלן שאלה בכותרת בעקרון הטסט במרץ, הלוחיות רישוי לא נראות משהו. השאלה אם "גונבים" מחיר במכון טסטים או שפשוט ללכת עצמאית לאנשהו ולהחליף? במידה וכן - עושים זאת רק במכון?
הודעה אחרונה מאת liav12, -
שלום לכולם, לכל חובבי הנוסטלגיה (כמוני) ולכל חובבי הרכב (כמוני), לאחרונה נפתח עמוד פייסבוק בשם "אוטו של פעם". העמוד מאגד פרסומות, מודעות, קטלוגים ועלונים של רכבים שונים אותם אהבנו ועליהם גדלנו, משנות ה-70' ועד שנות ה-90'. תגובות ודעות, הצעות לייעול או כל דבר אחר - נשמח לשמוע. חשוב לציין שהעמוד נפתח למטרות כיף, נוסטלגיה ושיתוף בלבד, אין פה פרסומות ואין שום מטרות רווח. כמובן שלייקים ושיתופים שלכם יתקבלו בברכה. לינק לעמוד.
הודעה אחרונה מאת OJetta, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
http://cars.walla.co.il/item/2915984 מעניין איך ישראל ישראלי יתייחס לדגם הזה, ואם גורלו יהיה שונה מהקורנדו נניח. דעתכם?
הודעה אחרונה מאת 504L, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 51 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
תמיד לטשתי עיין לסאלון האיטלקית האלגנטית והנדירה - אלפא 166. הרכב נראה מאוד ייחודי ומעניין. במעקב ממושך על ההיצע והמצאי שמתי לב לתופעה מוזרה. במחירוני הרכב השונים מופיעים כמובן הדגם הידני והאוטומטי. למשל, במחירון יד 2 , שכנראה יותר מחובר למציאות מאשר מחירון מר לוי יצחק, מופיע לשנת המודל 2000 הנתונים הבאים: - ידני : 13,700 . אוטומטי - 14,500 . לכאורה, נראה הגיוני שהרי תמיד רכב אוטומט מתומחר יקר למול האופציה הידנית. גם שהרכב היה חדש אצל היבואן היה הפרש כזה. מסתבר שבפועל במודעות למכירה הדגם האוטומטי אכן מופיע במחירים דומים למחירון. למשל, לדגם אוטומט 2000 יד שנייה עם 185,000 ק"מ מבקשים 14,000 ש"ח. לדגם 2001 אוטומט יד 3 250 K ק"מ מבקשים גם כן 14,000 ש"ח. …
הודעה אחרונה מאת evgest, -
-
כאשר שווקה הסובארו טנדר בתחילת שנות השמונים בארץ תחת איזה שם זה היה? פשוט סובארו טנדר? באמריקה זוהי בראט, באוסטרליה ברמבי, ובישראל פשוט טנדר? אם יש למישהו הארות בנושא ואולי אפילו פרסומות ישנות של היבואן אשמח לתגובות בנושא. שבת שלום.
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://www.worldcarfans.com/1151214102007/2016-european-car-of-the-year-finalists-revealed ועכשיו בואו ונעשה טוטו מכוניות, קצת כמו באירוויזיון - כי התואר הנחשק כבר מזמן הפך לבדיחה. אז בהתחשב בכך שהזוכה בשנה שעברה היתה פאסאט החדשה, אני מהמר ש- אודי A4 וסקודה סופרב לא יזכו כי הן ואגיות - וזה לא פוליטקלי קורקט. וולוו XC90 וב.מ.וו סדרה 7 - גם כן לא פוליטיקלי קורקט אבל מסיבות אחרות. מאזדה MX5 - כאן דווקא אין בעיה של פוליטיקלי קורקט. פאק דה ג'אפס. יגואר XE - הבריטים/הודים יסתפקו גם במקום טוב בשביעיה המובילה, כי גם הם לא באמת האמינו שיזכו... וזה מותיר אותנו עם אופל אסטרה, כמה צפוי, לצלילי המנון האיחוד האירופי הדועך. ...Gentlemen, place yo…
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
האם לדעתכם יש הבדל באיכות הרכב באם הרכב הורכב באנגליה, תורכיה או הודו? או שכל המפעלים מפוקחים ויש בקרת איכות קפדנית של היצרן? האם בכלל ניתן לומר שהעובדים במפעל באירופה מיומנים יותר או מקפידים יותר על איכות ההרכבה מאשר פועלים במפעל בהודו? שואל כי הרכב (חדש) שקיבלתי רשום ניסאן הודו וקצת התבאסתי
הודעה אחרונה מאת איילצבי, -
- 1 תגובות
- 955 צפיות
קונצרן מהינדרה, שבבעלותו יצרנית הרכב מהינדרה השלים את רכישת מרבית מניות בית העיצוב האיטלקי. כאשר בעתיד ירכוש את שאר המניות ויהפוך לבעלים של הסדנה המפוארת שנקלעה לקשיים. הרכישה בוצעה אמנם על ידי זרוע הטכנולוגיה המתקדמת של הקונצרן, אך מכיוון שהיא מרכזת חלק ניכר מפעילות החברה הגלובלית, יכול להיות שטמון פה רמז לשאיפות הצמיחה של מהינדרה לשווקים מערביים - בית עיצוב כמו פינינפארינה יכול להיות כרטיס הכניסה שלה לשם. עוד פרטים וכן קצת על הרקע של פיניפארינה כאן
הודעה אחרונה מאת Overlord, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום לכולם. רכשתי לפני כחודש רנו פלואנס דיזל, תיבה רובוטית 2013 (עלה לכביש מ06/2013) מחברת ליסינג. ההחלטה לקנות דווקא את הדגם הזה התקבלה מנסיון חיובי שיש לי עם מגאן ישנה אבל בעיקר בגלל נתוני צריכת הדלק. אני יודע שהנתונים הרשמיים (22.7/L) שונים מנתוני אמת אבל ההבדל במקרה זה נראה לי לא סביר. יומיים לאחר רכישת הרכב עשיתי איפוס מונה של המרחק. מאז האיפוס צריכת הדלק שמתקבלת היא 7.5 ק"מ לליטר, אני נוסע לרוב ללא מזגן ולא מאיץ בצורה מוגזמת. האם אלו אכן נתוני האמת של הדגם הזה או שלהערכתכם מדובר בתקלה או שימוש לא נכון?
הודעה אחרונה מאת armagedon, -
-
יפוי כוח לטסט
מאת spe9- 5 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
שלום רב אנחנו צריכים לעשות טסט לרכב שרשום על שם אשתי ואני רשום כבעלים נוספים. אם אני לוקח את האוטו לטסט האם אני צריך יפוי כוח מאשתי? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת kompy, -
חלק גדול ממי שקונים רכבים חדשים קונים אותם מכסף שאין להם ( הלוואות), השאלה כמה פעמים הבנק ייתן לאותו אחד הלוואה רק כדי לנסוע ברכב חדש ?
הודעה אחרונה מאת amiger, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, חושב על פורד S-MAX לאבא שלי, אני רואה שהדגם לא מופיע באתר היבואן.
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
בפעם שעברה פגשנו את פולקסווגן גולף GTI, פרויקט קטן של כמה מהנדסים שהפך לאייקון של מכוניות קטנות ומהנות להמונים. הפעם עוד נס, ובמקרה הזה של פיאט אונו - נס שבו דגם אחד קטן הצליח להשאיר ענקית רכב על הרגליים למשך כמעט עשור. איך זה התחיל ולאן זה הלך? כאן
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אם ברשותכם רכב מאחד מהמותגים הבאים: VW, Audi, Seat, Skoda שיוצרו בתקופה שבין מאי 2008 ומאי 2012 (כולל) וגם מותקנת בהם תיבת הילוכים מסוג DSG (עם 7 הילוכים) אתם זכאים להחזר כספי של 1,300 ש"ח ואחריות נוספת על תיבת ההילוכים. http://hesder.championmotors.co.il/
הודעה אחרונה מאת pasat04,
-
מי מחובר 59 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 417 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Obgel
- AUDIO KING
- SlowRide
- יובל .מ.
- דובצע
- Ohad91
- David32
- -UC-
- Zorly
- DJI
- wee~man acuna
- mottis
- 3n
- אורי מ.
- ישה
- gpm11
- ברווז
- Boris
- shilo_v
- עדי-אל
- Itzik-b
- רועי5
- Golf_91
- נעם101
- Igalz
- פיזיקאי שימושי
- Aviv943
- arice
- פינדר
- yoav911gt2
- Supertigre
- Or05230
- guy.a
- TZR84
- Mike Lowrey
- ArikB
- yuvk
- NirNissimov
- Avia
- santiago
- פריג'י
- Seriesone
- sperial
- מיץ פטל
- pooh-bear
- Fraysa
- חד אופן
- Night Driver
- פיטר גריפין
- dorsht
- menir1
- Ctzvi
- yahaga
- elibaba
- nadavd4
- BoazB11
- yoni2sh
- yaniv572
- אלפרד חיות
