רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,570 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מנסה להתקין את האפליקציה עבור שימוש באופציית שיקוף מסך בסקודה אך אני מקבל הודעה בנייד "פריט זה אינו זמין בארצך". מישהו יודע מה לעשות ואיך ניתן להתקין את האפליקציה בכל זאת?
הודעה אחרונה מאת mavric, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
סתם מעניין אותי מה חושבים פה על קיה אופטימה ומדוע היא הפכה להיות אוטו הדגל של המוניות בארץ? מהסתכלות חטופה עלייה היא נראית מעולה ומבדיקה ביד 2 קשה מאוד למצוא קיה אופטימה שהיא לא מונית לשעבר...
הודעה אחרונה מאת lolmit, -
-
- 9 תגובות
- 9.5 אלף צפיות
היי כולם, מישהו יודע איפה יש תחנה של פז שמוכרת 98? לא משנה איפה בארץ תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Razor1991, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 23 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
במחווה למלחמת הכוכבים, הוצגה בתערוכה בלוס אנג׳לס גרסת סטורמטרופר של רכב המיני של פיאט http://www.autoblog.com/2015/11/20/stormtrooper-fiat-500-star-wars-la-auto-show
הודעה אחרונה מאת DJI, -
-
- 0 תגובות
- 650 צפיות
שלום לכולם, יש באיביי מספר מוצרים שמתחברים לשקע דיאגנוסטיקה ברכב ומשדרים מידע לטלפון אנדרואיד. המחיר של רובם לא עולה על 20 שקלים,אז חשבתי לקנות, שיהיה. תוכלו לקשר אותי לאחד שאמור לעבוד עם פורד מונדאו משנת 2002? תודה!
הודעה אחרונה מאת nimrod7676, -
נכון שזה די מכער, אבל די עושה את העבודה. הייתם מוסיפים מגני רוח או מוותרים על זה?
הודעה אחרונה מאת ceyal, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 616 צפיות
מישהו יודע לומר מה סדר גודל ביטוח מקיף ממוצע (ביטוח ישיר) עבור מאזדה 3 שנת 2006 ועבור פיאט פונטו גרנדה שנת 2008? האתר Webi מחזיר תוצאות גבוהות בעיני (2,500 ש"ח וצפונה בממוצע לרכב), בכל שנה ביטוח ישיר מבקשים סדר גודל של 2,100 ש"ח, אבל לאחר דין ודברים הנמשך מספר ימים, המחיר נסגר על 1,400 - 1,600 ש"ח. 1. ברור שזה תלוי בהרבה פרמטרים (מעל גיל 30, ללא תביעות כלל בשלוש השנים האחרונות, רק שני נהגים, יש רכב נוסף, אין שלילה וכו'), אבל סדר גודל של 1,600 ש"ח זה סביר? 2. ההשתתפות העצמית היא סדר גודל של 1,000 ש"ח, האם סביר? (אפשר כמובן להוריד אותה, אבל אז זה מעלה את הפרמיה, לכן השאלה האם השתתפות עצמית של 1,000 ש"ח היא סבירה בפרמייה של 1,400 - 1,600 ש"ח…
הודעה אחרונה מאת MaorMasas, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 21 תגובות
- 4 אלף צפיות
רכב מדהים , בכל קנה מידה. חבל שבארץ גוררים רגליים בהקמת תשתיות לטעינה. בקצב הגדלת הטווח הנוכחי של הרכבים החשמליים אנחנו מגיעים לטווח של 400 ק"מ עוד 3-4 שנים, ואז אולי יישבר מחסום המסה הקריטית בעולם כדי שגם בארץ יתחילו להריץ את התשתיות.
הודעה אחרונה מאת martines, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 987 צפיות
שלום לכם, אני מבקש המלצות שלכם למורה לנהיגה, עדיף אישה, עם רכב ידני שעובד/ת באזור תל-אביב/חולון. עבור אישתי שיש לה רשיון נהיגה, אבל צריכה כמה שיעורי נהיגה עם מורה כדי להתרענן, כי היא לא נהגה הרבה מאוד זמן. תודה
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
לצערי, אני רואה המון נהגים שמאותתים שמאלה טרם כניסה למעגל תנועה. בנוסף, המון מורי נהיגה מלמדים את תלמידיהם לעשות את זה. למה זה קורה? הרי, מעגל התנועה מבטל כל פניה שמאלה ומאפשר רק יציאה ימינה. זאת אומרת שכשבן אדם מאותת שמאלה, אין לו לאן לצאת שמאלה, וזה סתם מבלבל את הנהגים האחרים. יש לאותת ימינה בעת היציאה. ניסיתי לשאול בקרב חברים ועלתה גם השערה שלפי החוק מותר לאותת שמאלה במידה ומבצעים פרסה במעגל התנועה (סיבוב שלם). האם זה נכון? מה דעתכם? מה אתם עושים? מאותתים או לא?
הודעה אחרונה מאת alfa_draco, -
- 17 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום, לאחרונה התחלתי לחפש אחר הרכב הבא שלי, התעניינתי סכמה וכמה דגמים, ראיתי ביד שנייה רכב מסוג אלפא רומיאו ג׳ולייטה 2014, בסך הכל 10 אלף קילומטר במחיר מחשיד של 66 אלף שקל, המחיר פשוט לא יכול להיות אמיתי והחלטתי ליצור עם הבנאדם קשר לראות על מה מדובר מייד קיבלתי תגובה למייל מצרף תמונות: שמעתי פה כבר על אנשים שנפלו בפח לחבר׳ה כאלה, הם מבטיחים רכב יקר במחיר מצחיק בתענה שהם גרים בחו"ל וצריכים למכור אותו בארץ, לוקחים מקדמה ונעלמים. כתובות המייל של הבנאדם: [email protected] שמרו על הכסף שלך, יום טוב.
הודעה אחרונה מאת NINJMNKY, -
- 11 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי במוו סדרה 1 חדשה, כשמניעים אותה המזגן נדלק אוטומטית . מישהו יודע איך מפסיקים את זה? יש לי עוד שאלה, למה שאני מגביר ווליום של המערכת אין תצוגה להגברת הוליום כאילו אני לא יודע כמה אני מגביר(פשוט שומעים שהמוזיקה ברקע מוגברת אבל אין לזה מספור). תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת pronella, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אז נכון שתערוכות בסין לא זוכות לחשיפה גבוהה, אבל דווקא השוק המתעורר הזה מאפשר הצצה למיזם מעניין מאוד של ב.מ.וו. מכונית קונספט שהיא סנונית ראשונה של קו דגמים שלם על בסיס הנעה קדמית אליו כבר התחלנו להיחשף. עכשיו זו סדאן ארבע דלתות שתתמקם מתחת לסדרה 3. ואחרי שדחפו דגם בכל סגמנט אפשרי (וגם לא אפשרי) רק נשאר עניין השם, ב.מ.וו סדרה 2.5? עוד פרטים כאן
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
רענון נהיגה 1 2
מאת Guy_25- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם קיבלתי היום את הזימון להשתלמות נהיגה רענון. על הזימון מודפס התאריך 19/10. כתוב בזימון שיש לעשות את ההשתלמות בהקדם. אשמח לדעת מה הדד ליין בדיוק. חודש ושבוע כבר הפסדתי בגלל יעילותו הלא מאכזבת של דואר ישראל. בנוסף לכך, יש לי עומס חריג בלימודים ובקרוב שבוע מילואים. אז כמה זמן בעצם עומד לרשותי?
הודעה אחרונה מאת Guy_25, -
- 9 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
ברשותי סיאט איביזה חדשה ואני מעוניין להתקין חיישני רוורס רגילים עם צג מרחק,איפה מתבצעת העבודה הכי טובה ומה המחיר? הייתי באוטו דיפו בחוצות המפרץ ולמרות שהמחיר שהוא 160 כולל התקנה נשמע מאוד טוב,הם לא נראים לי כאלה מקצועיים בעקבות התקנה שביצעו לי בעבר של רדיו דיסק וחיישנים. מה אתם ממליצים?
הודעה אחרונה מאת mavric, -
- 1 תגובות
- 842 צפיות
לידיעת מי שזכאי לפיצוי ניתן להגיש את הטפסים באופן מכוון דרך האתר של צמפיון מוטורס
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
והנה חלפה לה שנה מאז רכישת המיצובישי,הרבה נכתב בסיקור שלי שצמח למגה שירשור על הרכב,חלק רשמו שזה פח אשפה,זוועה מוטורית,דייהטסו שרייד,וחבר פורום 504L רשם משפט אני לא שוכח: "אם היה מדובר באדם מן הישוב, עבורו המכונית היא לא יותר מתעבורה בסיסית, ניחא. אבל את הפוסטים של יוליאן אני מכיר מזה זמן - וכשחובב רכב כמוהו רוכש כזה רכב, קצת חבל לי." האם עשיתי באמת טעות? אחרי שנה יש לי תשובה,שנתחיל? מיצובישי תילתן אחרי שנה אני יכול לומר ש 10 כ"ס עושים הבדל גדול,לעומת רכב מיני עם 70. הרכב נסע במסלולים דומים לפנדה וההבדל מאוד מורגש,בעליות לוחצים על גז והרכב מתחיל להאיץ לעומת 70 כ"ס. הגיר רציף מעולה,אני באמת מקווה שיכניסו אותו לעוד רכבים,הוא מאפשר לרכב לנסוע על סלד …
הודעה אחרונה מאת Joshlomo, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי .. ברשותי קרוז משנת ייצור 14 (1.6l), לפי נתוני המעבדה מחוץ לעיר היא אמורה לאכול ***לאכול = לצרוך*** בסביבות 1-20 לפי העלון .. בפועל בזמן נסיעה מחוץ לעיר אני לא רואה הבדל בין עירוני לבין עירוני . על 100 קמש בהילוך שישי המנוע על 2600 סלד. תודה .
הודעה אחרונה מאת Jeka.E, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
מצד אחד זה מעולה למי ששוכח לסגור חלונות, מצד שני איך בכל זאת אפשר להשאיר חלון קצת פתוח כדי לאוורר את האוטו? איזה עוד יתרונות חסרונות יש לזה והאם זה כדאי? (ולמה לעזאזל זה כל כך יקר)
הודעה אחרונה מאת נתנאל, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי, אשמח לעצתכם בבחירת מקום החניה כדי שיהיה לי הכי נוח להיכנס ולצאת. המקומות הפנויים הם 10,11,12. הכניסה לחניה היא ליד רחבת הכיבוי (מופיע מספר 79) והקיר שנמצא ממול החניות האלו יהרס , מעבר לקיר יש שביל גישה לחניה של הבניין הסמוך שהוא העתק של הבניין החדש שנבנה כלומר הרעיון הוא שהשביל גישה לחניה האחורית של הבניין הסמוך יורחב קצת בעת הריסת החומה ואז ישמש את שני הבניינים עבור החניות האחוריות. לבניין הסמוך אין חניות מקבילות לקיר (כמו 10,11,12) מה שאומר שמשאיר מרחק של 5 מטר לפחות מקצה של חניה 12 למשל ועד לקיר של הבנין הסמוך. חניות 10,11,12 נמצאות צפונית לבניין כלומר לא צריכה להיות עליהם שמש במהלך היום (אולי על 12 קצת בשעות הבוקר) תודה על העזרה.
הודעה אחרונה מאת amirba, -
שר התחבורה ישראל כץ חתם על תקנות המתירות נסיעה במהירות מרבית של 120 קמ"ש בכביש 6, ויאפשרו לפי משרד התחבורה אף נסיעה חוקית במהירות של עד 130 קמ"ש לפי הנחיות האכיפה של משטרת התנועה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4732916,00.html http://cars.walla.co.il/item/2911421
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
נניח פלואנס עם 4 כוכבי בטיחות ,מודרנית משמעותית מפורד פוקוס שקיבלה 5 כוכבי בטיחות שהצטיינה בזמנו במבחן אבל נבחנה המון שנים לפני הרנו.איזה רכב יותר בטיחותי? או לחילופין אופל אסטרה 1999 4 כוכבי בטיחות שווה לפלואנס 2014 עם 4 כוכבי בטיחות?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 3 תגובות
- 818 צפיות
אני מחפש מצבר נייד לרכב .אני ראיתי הרבה באתרים סינים אבל לא יודע איזה לקנות.חשוב לי חברה טובה ואיכות מוצר.יש המלצה על מוצר כזה?
הודעה אחרונה מאת Yakirz, -
http://cars.walla.co.il/item/2911290 אז השיווק בארץ החל.. והמחיר?? 720k!! ״רק 120K" יותר מגרסת הקופה, תמחור מטורף למרות שברור לכולם שבמחיר כזה הנחות של מעל 100K לא יהיו קשות מידי אבל עדיין בסכום כזה זה לא הבחירה הראשונה שלי (גם לא השנייה האמת). שימו לב שהגג הוא ידני!! אפילו לא חשמלי
הודעה אחרונה מאת shayy, -
- 5 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
ערב טוב, מאיפה אני יכול להשיג ספר רכב לפורד פוקוס 2012? אני לא מתכוון לספר פיזית אלא אפילו לקובץ PDF מהמחשב. תודה רבה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת adddiaz, -
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היי, החלפתי לאחרונה את 4 הצמיגים לרכב שלי בצמיגי Dunlop Sport BluResponse שקיבלו חוות דעת מעולות באתרים בחו"ל. בפנצריה היו נחמדים מאוד, עשו עבודה מעולה וגם המחיר היה טוב. העניין הוא שמועד ייצור הצמיגים הוא שבוע 29 שנת 2014. אתם חושבים שהצמיגים טריים מספיק? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי חברים, יש לי מספר שאלות לגבי יונדאי i20 שנת 2010 אותה רכשתי לפני חודש.. - הרכב רועש וקראתי קצת על נושא הבידוד האקוסטי שדובר עליו רבות בפורום אך רציתי לשאול למי מכם שמכיר את הרכב- האם בעיית הרעש היא בעיה מוכרת של הרכב? - כמו כן, קשה לי לבודד את מקור הרעש (חומת האש, גלגלים קדמיים וכו'), האם יש איזורים "ידועים לשמצה" ברכב אותם כדאי לבודד קודם? - שאלה אחרונה לבינתיים, האם מישהו מכיר מוסך שעושה עבודות של בידוד אקוסטי לרכב ומה בערך העלות של עבודה כזאת? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת אושריקו, -
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
רענון נהלים - הנחיות מקצועיות של משרד התחבורה/אגף הרכב מתאריך 19.11.15 כיום ע"פ תקנה 275 לת"ת יש להציג כתנאי לביצוע מבחן תקופתי תעודת ביטוח מקורית של הרכב הנבדק, נושא בעייתי אשר משרדנו בשיתוף משרד האוצר החליט על פתרון ביניים, כאשר בעתיד המידע על קיום הביטוח לרכב יהיה מקוון "און ליין" ותנאי לקבלה למבחן הרישוי. החל מ-1/11/15 ניתן להסתפק בהעתק של ת.ביטוח(לא צילום) בתוספת אישור עדכני של חב' הביטוח לקיום כיסוי ביטוחי למועד ביצוע מבחן הרישוי. על מכון הרישוי לצלם את ת.הביטוח/העתק ולהטביע ע"ג הצילום חותמת נאמן למקור בציון שם הפקיד/בוחן והתאריך ולצרף את הצילום לשאר המסמכים המצורפים לטופס הבדיקה למשמרת כנדרש בנוהלי הרישוי קרי לתקופה שלא תפחת מ-18 ח'. 1. מהו בדיו…
הודעה אחרונה מאת kompy, -
פורד מונדאו
מאת אורח.- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 480 צפיות
מחפש לקניה פורד מונדאו טיטניום 5 דלתות משנה 2008 עד 2012 תודה
הודעה אחרונה מאת אורח., -
- 4 תגובות
- 946 צפיות
היי לכולם, הייתי היום במקום שמתקין כיסויים לרכב. ההתקנה יצאה יפה וממש טוב, אבל שיצאתי משם לאחר כמה שניות החל צפצוף פלוס חיוי חזותי של חגורת בטיחות למרות שאני הנהג היחיד ברכב ואני חגור. החיויים לא רציפים, מופעים כל כמה שניות לזמן רצוף של 10 שניות ולעיתים צפצוף יחיד. אוסיף רק שלאחר נהיגה של 5-7 דקות זה בסוף מפסיק. אין שום דבר על המושבים שיכול לזהות כאילו משקל של נוסע. פרטים נוספים: שבאתי לעשות מניפולציה רק כדי לעצור את הרעש ולחגור את חגורות הבטיחות שמאחור לאבזמים שמתי לב שהכיסוי מסתיר את האבזמים וגם את החגורות מאחור מלבד אבזם אחד. המתקין כנראה לא שם לב. 2. מדובר בקיה ריו 2013. 3.הדלת הקידמית לא ננעלת לי מהשלט וככל הנראה צריך להחליף מנוע נעילה אז הם בדקו …
הודעה אחרונה מאת Gabriello,
-
מי מחובר 30 משתמשים רשומים, 4 אנונימיים, 478 אורחים (הצג רשימה מלאה)
