Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, יש לי במוו סדרה 1 חדשה, כשמניעים אותה המזגן נדלק אוטומטית . מישהו יודע איך מפסיקים את זה?

יש לי עוד שאלה, למה שאני מגביר ווליום של המערכת אין תצוגה להגברת הוליום כאילו אני לא יודע כמה אני מגביר(פשוט שומעים שהמוזיקה ברקע מוגברת אבל אין לזה מספור).

 

תודה מראש.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם (נערך)

רק באמצעות קידוד.

צריך לשנות שני פרמטרים במודל ה IHKA

ראה תמונת מסך שצירפתי לך, את שני הפרמטרים צריך לשנות מ nicht_aktiv ל aktiv

נסה למצוא מוסך שמתמצא בנושא ושיסכים לקודד לך או שתלמד לעבוד עם ה E-SYS

 

ולגבי הווליום - ברדיו ברמת גימור ביזנס כמו שאני מעריך שיש לך אין תצוגת ווליום כשמסובבים את הכפתור. גם באמצעות קידוד לא מצאתי אזכור לאפשרות להוספה.

זה מתווסף כדיפולט ברמות היותר גבוהות (NBT למשל) שמגיעות עם הניווט המקורי

ביטול הפעלה אוט&#1.png

IHKA.jpg

עריכה אחרונה על ידי Gidimi
פורסם

המון תודה לך, אני בספק אם הייתי מוצא עזרה אחרת. נראה לך שידעו להתעסק עם זה במורשה?

בקשר לווליום יש לי את גרסאת הLuxury בתוספת Kit M . אין דרך אחרת שאני יוכל לראות את רמת הווליום?

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

יש את הכפתור אשר מגביר / מנמיך את מהירות המניפה של המיזוג.

על מנת לכבות את המזגן , יש להחזיק את כפתור המינוס עד לכיבוי המלא של המזגן.

זה ימנע את הדלקת המזגן בפעם הבאה שתתניעה את הרכב.

 

לגבי הווליום על גבי התצוגה, יש לך את הגרסה הישנה של הממשק. בכל דגמי במוו החל מייצור אוגוסט 2014 הותקן הממשק החדש אשר מציג את רמת הווליום על גבי המסך.

הרכב שלך יוצר לפני אוגוסט.

פורסם

לא ה LUXURY (שזו חבילה שהיבואן המקומי תפר) ולא הקיט M משנים את יחידת הרדיו של גרסת הבסיס.

אני מניח שכן שודרגת למה שנקרא "HIFI" שזה מגבר 205W וקונפיגורציה עם יותר רמקולים (אני חושב ש-7 לעומת 5 בבסיס).

(תבדוק אם יש לך רמקול על הדש-בורד מאחורי המסך זה אומר שאתה לפחות ב HIFI.

בכל מקרה לא רלוונטי לעניין הוספה של תצוגה של BAR עוצמת הווליום.

 

אני מאמין שבמוסך מורשה יסדרו לך את זה רק במידה ויש לך היכרות אישית איתם.

נסה לגשת לפי ההמלצה למעלה.

 

אם הם ירצו על זה תשלום (מניח שכן), אז לפחות תרכיב רשימה של עוד כמה דברים שאתה רוצה שיקודדו לך כמו ביטול START/STOP ואם יש עוד כמה דברים ("תוכנתיים") שמפריעים לך שיכול להיות שניתן לשנות באמצעות קידוד.

פורסם

אני רואה עכשיו את התגובה של ALEX,

חדש לי מה שהוא כותב לגבי הביטול עם הכפתור של העוצמה, אם ניתן לפתור זאת בלי קידוד זה כמובן עדיף.

הנסיון שלי מבוסס על סדרה 1 תחילת 2014 שם לא הצלחתי למצוא תשובות על איך להוסיף את התצוגת ווליום (זה אחד הדברים שהטרידו גם אותי בזמנו).

פורסם

אסע לבת ים לבדוק תודה.

אלכס השיטה שהבאת לי לא עובדת המזגן עדיין נדלק בהנעה.

Gidimi תודה רבה עזרת לי מאוד.

בקשר לתמונות אני לא יודע איך לצרף לכאן מהסמארטפון.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

×
×
  • תוכן חדש...